Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi  (Luettu 65798 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #30 : 18.02.2009 09:08:22 »

MIKSI POISTETTIIN VIESTINI JOSSA KIRJOITIN KUTEN TIGRIS JA LISÄKSI KUUSTA, MUTTEI TIGRIKSEN VIESTIÄ JOSSA ON KAIKKEA MUUTA KUIN KUUTA (kuu-ketju)? MODET, TE VAAN ETTE OLE LOOGISIA VAAN TYKKÄÄTTE POISTELLA JUURI MINUN VIESTINI.

« Viimeksi muokattu: 06.10.2010 11:20:29 kirjoittanut ~Cerridwen~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #31 : 18.02.2009 09:14:39 »

jatkan tätä ketjua niin kauan kuin näitä esimerkkejä tulee, ja niitä on paljon.

jännä juttu jos astrosivulta katoamiseen jää tällainen maku, mutta sittenhän siihenkin on hyvä syy. olin aikeissa siteerata Barbara H Clown viestejä Kuusta tuonne ketjuun, mutta ei sitten.. 

toisaalta elämä on kyllä hyvin epäloogista.. järkevät ja ahkerat saavat paljon töitä, kun sekoilijat tuntuu saavan kaikenlaista muuta esim seuraa.. siksi kannattaakin olla olematta järkevä, heittää läskiksi ja sekoilla, sitten on tosi pidetty ihminen heh heh.

ei missään nimessä oteta elämää tosisaan!

jos sanoo henkisiä viisauksia, tule kritiikkiä, ellei heittäydy Dianeksi, silloin palvotaan.  Wink jos sanoo ja kirjoittaa kaiken "oikein" tulee ihailua, ja voi esiintyä; jos tekee virheitä saa seuraa niistä jotka myös tekee virheitä. mutta jotta tosiaan uskoisi kaikkeen henkisyydessä.. sitten ei laskisi leikkiä asioilla.
tosin en ole tavannut kuin noin yhden minua viehättävän miehen, joka otti henkisyyden tosissaan. hmm.. muutko vitsailee?

tai siis..

vielä pääsen jyvälle "systeemistä"
  Grin
« Viimeksi muokattu: 18.02.2009 10:08:58 kirjoittanut ~ChooChookam~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #32 : 18.02.2009 10:58:04 »

muuten miksi joku jaksaa käyttää aikaansa moderointiin? liittyykö se jotenkin johonkin merkkiin kartallanne?
Hyvä kysymys. Asian voisi yleistää hieman laajemmaltikin. Miksi jotkut ihmiset etenevät urallaan esim. oman työyhteisönsä esimiehiksi kun taas toiset eivät? 

Me moderaattorit olemme erilaisia ihmisiä, mutta kun kerran vertailimme karttojamme niin kyllä siellä Kaurista monella löytyi, esim. nousumerkkinä.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #33 : 18.02.2009 11:04:51 »

MIKSI POISTETTIIN VIESTINI JOSSA KIRJOITIN KUTEN TIGRIS JA LISÄKSI KUUSTA, MUTTEI TIGRIKSEN VIESTIÄ JOSSA ON KAIKKEA MUUTA KUIN KUUTA (kuu-ketju)? MODET, TE VAAN ETTE OLE LOOGISIA VAAN TYKKÄÄTTE POISTELLA JUURI MINUN VIESTINI.
Ei kyse ole siitä, että tykkäisimme poistella juuri sinun viestejäsi. Minä nyt poistelin tuosta Kuunkierto-ketjusta sinun ja Tiigriksen sananvaihdon, koska heti ekassa viestissä eksyit solvaamaan Tiigristä ja otit ikäänkuin moderaattorin roolin ja sanelit mitä on soveliasta kirjoittaa ja mitä ei.

onko ihme että Kaurisenergiaa lisäksi näkee unia, joissa en ikkäänkuin pidä hänestä?

Eipä taida olla.  Wink
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #34 : 18.02.2009 11:10:17 »

mutta poistat edelleen puolueettomasti viestejä, niinkö.

siis ei saa edes kirjoittaa "kuten mode" ja kysyä, miksi tämä on tässä ketjussa?

miten täällä saa siis kirjoittaa, jos ei edes kuten mode?
  Wink  2funny
« Viimeksi muokattu: 18.02.2009 14:08:14 kirjoittanut ~ChooChookam~ » tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #35 : 18.02.2009 17:44:37 »

No jaa... Miksi kenenkään muun kun moderaattoreiden tarvisi leikkiä moderaattoria..??  idiot2

Ja pienehkö ristiriita siinäkin asiassa, että alat minun viestistä kyselemään kuuluuko sen aihe kuunkiertoon, koska sellanen kysymys itsessään ei ainakaan kuulu kuunkiertoon...

Mikä siinä minun viestissäni on niin "big deal?"
Se varmaan että kirjoitin että menee hyvin miesasioissa? idiot2

Tai en ymmärrä miksi pitää alla saivarrella tyhjästä, kun tietää että siitä seuraa sanansäilää, joka sitten kokonaisuudessaan ei millään tavalla kuulu kyseisen topiikin alle. Minusta on ainakin ihan ymmärrettävää miksi ne pari minun viestiäni poistettiin siitä.  Wink

Voi olla, että siinä viestissäni ei ole mitään kuunkiertoon liittyvää, mutta siinä oli kuitenkin astrologiaa. Eikä se ollut epäasiallinen viesti, siinä ei solvattu ketään tai yritetty provosoida yms. joten miksi se viesti olisi pitänyt poistaa?  Huh Täällä kirjoitellaan harva se päivä eri topiikkien alle yksittäisiä viestejä, jotka eivät varsinaisesti kuulu otsikon alle, mutta ei niitä poistella yleensä, koska eivät ne kai niin hirveän vaarallisia ole.  idiot2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #36 : 19.02.2009 08:37:05 »

niin, millä on väliä paitsi matkailulla, kysyn vaan.. kova kiire noilla vaan on viestejä poistella, oli syy mikä vaan. ei vaan innosta sitten. sama tuo. ei saa kirjoittaa niin eikä näin, paitsi seksielämää olisi hyvä paljastella (mutta sillä ei saa vitsailla). minä en saa kysyä jotain, mitä modetäti saa, edes huumorilla. hassua hommaa. olen muutenkin kyllästynyt latelemaan filosofiaa ja astrologiaa tänne.

kas, heti alkoi asiat rullata muualla.

Wink  Smiley
« Viimeksi muokattu: 19.02.2009 11:43:31 kirjoittanut ~ChooChookam~ » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #37 : 23.02.2009 15:37:48 »

Miksi niin iso polemiikki poistetuista viesteistä? Huh Kaatuko siihen elämä? uglystupid2
Onko tämä saitti nyt NIIN tärkeä sinulle? idiot2

Eikö kannattaisi välillä ottaa taukoa compuutterista,
ottaa ELÄMÄN SISÄLTÖ muistakin asioista (jopa saiteista)
mennä ulos, töihin, opiskelemaan tai vaikka vain ihmisiä tapaamaan REALI ELÄMÄSSÄ?

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #38 : 24.02.2009 08:01:58 »

pointti on se, että keskustelu oli lähes mahdotonta Auringonpaluukarttatopicissa, kun ei saanut kirjoittaa niin eikä näin. siksipä perustin oman keskustelun. tämä on nettikeskustelupalsta, jossa keskustelun pitäisi soljua, ja jos minusta on kyse, niin hauskasti ja värikkäästi. aiemmin tässä topicissa kuvasin miten hankalaa oli edes sanoa sanoja oikeinpäin lauseissa niinkuin mode halusi. kun sitten perustin oman keskustelun, ilmaisin itseäni juuri kuten halusin ja kyseenalaistin myös ap-kartat. elämän sisältö ei todellakaan ole astrologia! idiot2

haluan tietää tosiaan kannattaako täällä hengailla. kuten 1. viestissä sanoin, ei ole kovin miellyttävää kirjoitella, jos aivan asianmukaisia viestejä poistellaan. mutta onpa yv:t!

Sasha jummartanee, että soome kieli voi olla vaikke..

asiasta toiseen: moderaattorien mielestä siis allaoleva on asiallinen kommentti keskusteluuni maailman maista? ensin kirjoittaja nimittelee, sen jälkeen puhuu seksistä, mutta viestiä ei poisteta?

ai niin joo love and light
smitten  2funny

Tylsimys. Minä ainakin käyn ulkomailla mitä suuremmalla innolla paikallisen lihan kimppuun. Hyvää on! smitten

Ulkomailta saa sitäpaitsi parempaa kuin Suomesta. Jo Keski-Euroopasta löytyy sellaista namua että oksat pois. Tarjolla on myös iloisia ausseja ja sitten näitä kissansilmäisiä aasialaisia, aah.

« Viimeksi muokattu: 06.10.2010 11:36:57 kirjoittanut ~Cerridwen~ » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #39 : 26.02.2009 15:33:09 »

Minun mielestäni tuossa KV:n viestissä ei ole mitään henkilökohtaista (loukkausta) ketään kohtaan,
eikä mitenkään off topic.

Humoristinen viesti ja jos huumorintajua ei löydy, niin ei se voi olla syy poistaa viestiä,
mutta minä en ole modetaattori. Smiley

Minun mielestäni, rehellisesti ja suoraan sanottuna, jos jotain pitäisi poistaa, niin sinut,
niin täällä olisi huomattavan paljon vähemmän ongelmia topiceissa ja YV-häirinnässä.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #40 : 27.02.2009 12:19:22 »

Repesin justiinsa niin, että purskautin kahvit näytölle!     
Liekö tuo edes tietää miten niitä käytetään, jos sellaisen käteensä saa,
-saati, jos pääsee edes tilanteeseen, jossa se voisi olla tarpeellista..   

**tämäkin oli varmaan moderaattorien mielestä asiallinen kommentti maailma-keskusteluun? missä tällä palstalla oikein mennään? jotenkin tosi hölmöjä kommentteja ja epäkohteliaita . sinä vain nolaat itseäsi Sasha kerta toisensa jälkeen..

Minun mielestäni, rehellisesti ja suoraan sanottuna, jos jotain pitäisi poistaa, niin sinut,  niin täällä olisi huomattavan paljon vähemmän ongelmia topiceissa ja YV-häirinnässä.

**kertoisikohan joku, miksi Sasha=Alexandra vihaa minua niin? tai sitten tämä on sitä hänen "sivistynyttä tyyliään". ja tätäkin on ihmetelleet monet!

YV häirintä?  idiot2 minulle tulee keskimäärin asiallisia viestejä, joihin vastaan kun haluan, ja ihmiset kiittävät neuvoista. plus tulee uusia mukavia tuttavuuksia.
« Viimeksi muokattu: 07.06.2009 10:09:06 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #41 : 02.03.2009 18:36:52 »

Kaurisenergiaa voisi vaikka vastata. Ja silleen objektiivisesti.

Vastaanhan minä kun ehdin. (Olen ollut muutaman päivän pois)

Eli kysytkö vielä uudestaan. Mihin kysymykseen haluat vastauksen?
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #42 : 02.03.2009 19:01:17 »

että miksi asiallisia viestejä poistetaan ja epäasiallisia saa jäädä, esimerkiksi tästä ketjusta löytyviä henk koht angsteja. itse kirjoittelen matkailuaiheesta sitten mieluummin matkailufoorumilla+muiden ulkom. ystävien kanssa, ellei ketju siivoudu.. no en ole halunnut lukeakaan sitä.
« Viimeksi muokattu: 06.10.2010 11:37:31 kirjoittanut ~Cerridwen~ » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #43 : 06.03.2009 09:30:14 »

Eikö tuota ämmää voi jo bannata täältä?

**ovatko moderaattorit sitä mieltä, että nämä kommentit ovat asiallisia? tämä ei mitenkään riko etikettiä?- oheinen neronleimaus Sashalta ketjussa, jossa olen eri mieltä kuin joku, ja esitin asian humoristisesti. Sashan palaute siis muutamaan lauseeseen, joissa en millään tavalla viitannutkaan häneen..

jaahas, jotain on tapahtunut.. wow..
« Viimeksi muokattu: 06.03.2009 10:22:09 kirjoittanut ^Chakwaina^ » tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #44 : 18.03.2009 17:48:38 »

Yksityisviestit ovat yksityisviestejä. Niitä ei ole tarkoitus jakaa foorumilla. Kiitos.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  

Siirry: