Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #120 : 04.03.2009 17:19:39 » |
|
Ei kai kukaan juuri tuenne ketään, modeja lukuun ottamatta. Tai siis Helsingissä on ollut kaksi tapaamista, minä olin ensimmäisessä mukana ja tapasin muutaman tyypin, mutten voi sanoa "tuntevani" ketään.
Sama homma. Mulla on muuten kaikenkaikkiaan koko viikonloppu aikas jännittävän mukava. Perjantaina ois treffit, sitten lauantaina tämä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.03.2009 17:21:22 kirjoittanut Rakkauden valo »
|
tallennettu
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #121 : 04.03.2009 21:57:33 » |
|
Kännykkä on yleensä matkas mukana, eli eiköhän tuo foto onnaa Mitäs T-H muistolla tekee? Oletko karkaamassa johkanee Äh, miut tunnistaa nahkahousuista ja puna-mustasta erätakista TÖMPS, TÖMPS täält tullee ja 1.huoneessa Ps. kurkatkaapa kivien tarinoihin... nostelin kortteja tapaamiselle
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.03.2009 13:16:51 kirjoittanut *Kide* »
|
tallennettu
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #122 : 05.03.2009 13:13:50 » |
|
Kaurisenergiaa sai houkuteltua minutkin harkitsemaan paikalle tuloa. Alunperin minulla oli eräs toinen juttu, mutta nyt löytyikin itseasiassa tilaa ja voisin varmaan tullakin. Missäs tämä miitti pidetään? T. Joku joka on vähän pihalla
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #123 : 05.03.2009 13:22:24 » |
|
KIVAA EBENIA! Missäs tämä miitti pidetään?
Laitoin sulle paikan yv:nä. Sitä ei saa kertoa täällä julkisesti, ettei tule töllistelijöitä paikalle... Tosi hauska taas nähdä teitä! Osan teistä tapaankin nyt vasta ekaa kertaa... : Mutta aina nämä miitit ovat olleet hauskoja ja porukka on älykästä ja samanhenkistä...
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.03.2009 15:19:20 kirjoittanut Kaurisenergiaa »
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Capriwoman
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #124 : 06.03.2009 22:18:51 » |
|
Hei! Minä olen tuore Astrolainen ja tällainen viime tipassa tapaamiseen mukaan rohkeneva : Laitoin yv:nä ilmoittautumisen, toivottavasti saat viestini ja palaat minulle tarkempien koordinaattien kanssa Terkuin Capriwoman
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Synapsi
|
|
« Vastaus #125 : 06.03.2009 22:22:38 » |
|
Synapsi saisi kans luvan tulla, kun teitä ei ole nähnyt kun sitten viimeeksi. Tulenhan minä! Vähän myöhemmin tosin, en ehdi ihan paalupaikoille. Uranus, jep! Nähdään pian, uudet ja vanhat tutut
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #126 : 07.03.2009 09:57:46 » |
|
Jee, tänään nähdään...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #127 : 07.03.2009 11:43:22 » |
|
Joo, tosiaan Ebenian lisäksi saimme kaksi uutta astrolijaa mukaan. Jos joku VIELÄ haluaa tulla, niin pikapikaa viestiä minulle, jos ehdin vielä järjestää teidät mukaan. Mutta nyt vaan kaikki ilmoittautuneet eikun iloinen mieli mukaan ja pian nähdään!!
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #128 : 07.03.2009 14:40:18 » |
|
Minun paikalle vielä joku mahtuu Tuli muutos reissuun Nauttikaahan minunkin puolesta, Ippuska
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #129 : 07.03.2009 16:05:27 » |
|
Voi harmi, Ippuska. Mutta minä alan täältä pikkuhiljaa ilmestyä... tapaamme Ajatuksen kanssa ennen miittiä ja tulemme hyvissä ajoin paikalle. Nähdään pian!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #130 : 07.03.2009 16:38:12 » |
|
Pitikö nyt ottaa mukaan jotain muuta kuin itsensä? : Eli jotain karttoja tms.?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #131 : 08.03.2009 01:22:59 » |
|
Täällä ensimmäinen miitistä kotiutunut Harmi, että piti kiiruhtaa niin äkisti bussiin, mutta me ilma-immeisethän olemme tunnetusti nopeita liikkeissämme ja aina pikkuisen myöhässä Kiitos ihanasta seurasta kaikille mukana olleille!!! Viestitellään ja näkyillään taas. Ja harmi Ippuska, kun et ehtinytkään paikalle - olisi ollut mukava nähdä sinuakin pitkästä aikaa! Mutta ehtiihän tässä vielä...
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #132 : 08.03.2009 08:12:18 » |
|
Huomenta. Olipas kivaa ja tosiaan olette kaikki aivan mahtavia tyyppejä! Uusiksi vaan!
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
Tiikerililja
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #133 : 08.03.2009 10:43:25 » |
|
Myös Tiikerililja kiittää kaikkia kivasta illasta! Oli taas mukava nähdä muitakin astrohörhöjä ja höpistä "henkistä heipparallaa" ilman, että katsellaan kieroon. Yritänpä minäkin aktivoitua palstalla, kun olen viettänyt hiljaiseloa taustalla jo pidemmän aikaa. Mutta enhän minä muutenkaan suutani avaa ennenkuin minulla on asiaa. Ebenia, suuri kiitos tulkinnoista ja oivalluksista kartoilla, jotka eivät vaan ole silmään osuneet! Tai ehkä en vaan ole halunnut niitä nähdä...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #134 : 08.03.2009 10:49:49 » |
|
Kiitokset minunkin puolestani, oli erittäin mukava ja leppoinen ilta, tuntui että sai olla ihanasti oma itsensä ja hauskaa oli! Tiikerinlilja, eipä mitään, en vain jotenkin saanut itsestäni mitään kauheasti irti sillä hetkellä (varmaan ruokaähkyn takia ), mutta oli kiva katsella karttaasi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|