K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #45 : 19.01.2009 18:28:48 » |
|
Vieläkin naurattaa se viimekertainen miitti. Onko nyt kyse siitä jeesuksen laukku -episodista (jossa kaikki etsivät jeesuksen laukkua ja minä vipelsin menemään kuin pieni orava jeesuksen laukku olalla ) Hienoa Ajatus jos viimeistään Theuksen mukaantulo saa sinutkin messiin! Ave^^ myös mukaan! Ja vielä ehtii ilmoittautua...
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #46 : 19.01.2009 20:21:04 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #47 : 20.01.2009 18:52:41 » |
|
Vieläkin naurattaa se viimekertainen miitti. Onko nyt kyse siitä jeesuksen laukku -episodista (jossa kaikki etsivät jeesuksen laukkua ja minä vipelsin menemään kuin pieni orava jeesuksen laukku olalla ) Muistelin itse lähinnä sitä Theuksen "henkinen heipparallaa" -heittoa, jolle repesin. Mutta tosiaan tuo laukkuepisodi oli myös ihan omaa luokkaansa! Ja tulen kyllä tottakai paikalle teidän muidenkin vuoksi, jos vain pääsen tulemaan.
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #48 : 20.01.2009 19:16:22 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
|
|
|
Tanita79
Vieras
|
|
« Vastaus #49 : 21.01.2009 14:36:18 » |
|
Onko teistä kaikki vanhoja tuttuja keskenään? Täällä piisais energiaa, toki en ehkä niin edistynyt asiassaan, niinkuin moni teistä.. No mutta olen valmis kyllä tulemaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #50 : 21.01.2009 18:17:24 » |
|
Onko teistä kaikki vanhoja tuttuja keskenään?
Aika moni. Toki mukaan saavat tulla myös uudet naamat, eli tervetuloa ! Luvassa sitä "henkistä heipparallaa" joka oli tosiaan Theuksen mainio heitto viimeksi, ja jokainen voi itse päätellä mitä se pitää sisällään... Mitään kuivaa astrologista istuntoa ei ole luvassa vaan varmaankin paljon naurua...
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #51 : 21.01.2009 18:51:01 » |
|
Minä ainakin ajattelin olla kuivan astrologinen ... NOT! Astromiiteissä on ollut kivaa juuri se, että vieraatkin ihmiset tuntuvat heti tutuilta ja juttua riittää. Kaipa se on se samanhenkisyys...? Itse ainakin huomasin jännittäneeni ekaa miittiäni ihan turhaan; heti olivat Ippuska ja Esmiralda ovella halaamassa Mukaan vaan!
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #52 : 27.01.2009 19:01:13 » |
|
Kuukausi vaihtuu pian helmikuuhun, ja taidan tehdä pöytävarauksen. Vielä ehtii mukaan! Kuka tulee?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #53 : 28.01.2009 10:16:18 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Sister of Night
|
|
« Vastaus #54 : 28.01.2009 12:52:13 » |
|
Hip hei, vieläkö ehtii mukaan!!?? Mulla on ollut vähän astrotaukoa, mutta sitä suuremmalla syyllä olis kiva nähdä vanhoja (ja uusia) tuttuja. 7.3. pitäis näillä näkymin sopia mulle.
|
|
|
tallennettu
|
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa. - Mitä? - Muistuta mua, että mä etsisin valoa. - Okei. Tauko - Muista etsiä valoa. - Ei vielä, tollo. - Millos sitten? - Sitten kun mä olen unohtanut sen. - Okei.
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #55 : 28.01.2009 17:45:08 » |
|
Jep, kivaa Sister of Night! Mukaan vaan! Kyllä näistä kemuista hauskat tulee... katsotaan sitten sitä jatkopaikkaa hyvissä ajoin ettei taas tule valittua sitä paikkaa jota Ajatus inhoaa..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #56 : 28.01.2009 18:37:40 » |
|
Suakin ~Sac Xib Chac~ olisi kyllä kiva tavata
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #57 : 29.01.2009 19:10:22 » |
|
Jee! Saturnalia mukaan myös nimenomaan pidemmän kaavan kautta... viimeksi taisit kadota jossain välissä.. Katsellaan se alkupaikka ihan Helsingin keskustasta niin kaikki muualta tulevatkin löytävät nopeasti paikalle ja myös että sieltä on helppo jatkaa muualle... Storyville vois olla ihan jees.. niin tällä tarkoitin jatkopaikkaa. Toki muutkin ehdotukset otetaan huomioon ja päätetään se paikka vasta kun nähdään ketkä ovat lähdössä ja millä mielellä. Vielä ehtii joukkoon riemuisaan...
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.01.2009 19:21:27 kirjoittanut Kaurisenergiaa »
|
tallennettu
|
|
|
|
0408
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #58 : 01.02.2009 16:22:14 » |
|
Tarkotat varmaan Jenny Woo ravintolaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #59 : 03.02.2009 13:16:52 » |
|
Kiva, että noinkin monta on tulossa. Varmaan sitten yv:nä sovitaan sitten lähempänä miittiä tarkemmin tuo paikka ja aika eikö? Minulle ainakin sopii mikä paikka tahansa, vaikkei lempparipaikka olisikaan kun on kuitenkin mukavaa ja mielenkiintoista seuraa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|