Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Helsinki-city 2009  (Luettu 182343 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #30 : 17.01.2009 18:30:10 »

Jaa mää vai?

aurinko  neitsyt
 askendentti  neitsyt

Tuplaneitsyt!  Grin

Täytyy toivoa että ravintolan henkilökunta osaa laittaa haarukat ja veitset suoraan ja servetit prikulleen oikein...  Wink

2funny

Ei sillä niin väliä, kunhan omaavat kultaiset käytöstavat!   Wink

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #31 : 17.01.2009 18:42:38 »

Mie kans!!! Täytyyhän teillä vähintään yksi veskarikin olla, kun on kerran Uranus-bileet  Cheesy

Heh..!  Cheesy Cheesy Olen  kuu vesimies  Cheesy
Täällä vielä  askendentti  vesimies  Grin
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #32 : 17.01.2009 18:52:49 »

Siinäpä taitaa minun tupla neitsyt  näkyä kaikkein selvimmin, etten oikein inhoa mitään muuta kuin palvelualoilla olevia työntekijöitä, joiden ilmeistä, eleistä ja koko olemuksesta huokuu asiakkaan olevan kauhea riesa. Siis käytöstavattomat!  knuppel2

Saa kyllästyä asiakkaisiin jotka tulevat tarkoituksella purkamaan omaa pahaa oloaan myyjiin, tarjoilijoihin jne. Mutta että kaikkiin asiakkaisiin, etenkin niihin, jotka tulevat esim. ravintolaan syömään hyvin ja nauttimaan ruoasta, ystävien seurasta ja hemmottelusta... Ynseä ja ilkeä henkilökunta voi pilata koko illan.  Angry

Muuten olen oikein sopuisa  angel

... ja tästä syystä taidan (useimmiten) muistaa oman osuuteni ympäristöni ilmapiiriin....

Itseasiassa karttani on aika vaaka painotteinen tuosta tuplasta huolimatta.

Haa,  vesimies en tunne yhtäkään... vielä!  Cheesy

tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #33 : 17.01.2009 19:42:35 »

Haa,  vesimies en tunne yhtäkään... vielä!  Cheesy

Pian tunnet.  Smiley

Mitä nyt itse olen Minerwan kanssa jutellut niin tosi hyvin tullaan juttuun, samoin Sashan ja Ippuskan joilla on Ilmaa kartallaan. Tämä onkin mielenkiintoista, Ilman merkit pystyvät hyvin kommunikoimaan (no Ippuska on Tulta  aurinko-merkiltään mutta  vesimies-nousu)

Pian sulla on monta  vesimies-painotteista kaveria!  Smiley
« Viimeksi muokattu: 17.01.2009 19:47:14 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #34 : 17.01.2009 19:51:10 »

KIVAA!  Cheesy

Uusia ystäviä, olivat mitä merkkiä tahansa on aina mukava saada.  smitten

tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #35 : 18.01.2009 21:54:12 »

Uudet ystävät ovat aina tervetulleita! Cheesy
Saas nähdä, tulenko yksin vai kaksin, vaihto-ehtoina olisi Rapu-mies
ja Jousimies-mies(kas, kas, juristi myöskin!)-ystäväni tai sitten Vesimieheni. Smiley

Riippuu vähän heidän aikatauluistaan ja minun oikuistani ja töistäni,
että lähdenkö yksin vai jonkun kanssa yhdessä. Smiley

Yhtä aikaa en saa heitä millään samalle reissulle,
mutta kyllä teille on hommaa jo yhdessä itävaltalaiskomistuksessa. Cheesy

Laitan teille makujaisiksi kuvaelmaa;

Rapu on 186 cm pitkä, 38 vuotias, pirun komea ex-malli, nykyinen manageri Bentleyn tehtailla,
mustat olkapäille pitkät hiukset, kirkkaan siniset silmät mustine pitkine ripseneen,
vähän inkkari tyylinen nenä, pirun hauska ja mukava ja omistaa paitsi kivan talon, niin kaupunkiasunnon
ja Ferrarin (old bitch, kuten hän sanoo -siis se Ferrari) ja ajelee työpaikkansa Bentleyillä.
Rennon tyylikäs mies, herkkä ja romanttinen luonne.
Tulee toimeen kaikkien kanssa biljonääreistä paikallisen räkälän alkoholistireppanan kanssa. Cheesy

Jousimies taas on yritysjuristi, Vesimieheni yksi parhaimmista ystävistä, 188 cm pitkä, 48 vuotias, mutta näyttää tuollaiselle 35-38 vuotiaalle, eronnut, 2 pientä tytärtä, nuorin 5 v,
pitkähköt tummat kiharat hiukset, ruskeat silmät, charmikas, muistuttaa Il Divon sitä espanjalais-kundia (Carlos?), mutta on pidempi ja parempi kroppaisempi, avulias, hauska
ja vähän boheemimpi, mutta omistaa kokonaisia taloyhtiöitä arvo alueilla ja yhden suurimmista lakitoimistoista Wienissä. Oma autonkuljettaja. Avarakatseinen ja elämän käänteitä ymmärtävä tyyppi,
joka tulee toimeen suurimman osan kanssa eri ihmisiä.

Vesimies taas on 185 cm, 42, tumma ja ruskea silmäinen yritysjuristi, hämmentävän paljon saman näköinen Gerorge Clooneyn kanssa (niin paljon, että häntä kutsutaan Mr. Clooneyksi),
mutta hän ei ole yhtä harmaa ja vanhan näköinen, itse asiassa hänellä on vain muutama harmaa hius,
hienostunut maku vaatteiden, asuntojen, autojen ja niin... suhteen. Wink
Hän on hiljaisempi, mutta hauska ja älykäs, mutta hiukan ujo naisten kanssa.
Ei viihdy seurassa, jossa ihmisiltä puuttuu käytöstavat ja lähtee pois, jos joutuu junttimaisen käytöksen
kohteeksi/joutuu kestämään sitä vapaa-aikanaan.
Oma isohko lakitoimisto ja oma autonkuljettaja.
Hänestä tykkään vielä, joten mietin vielä, että tuonko Suomeen. Grin 2funny

Niin ja ex- vaakamieheni olen myymässä/kierrättämässä pois itselleni turhana ja tarpeettomana,
joten jos kiinnostusta riittää, niin voin ahtaa sen johonkin koiran kuljetushäkkiin
ja tuoda näytille. Smiley
Omistaa taloyhtiöitä, tontteja, tehdasrakennuksia ja toimisto -ja ostoskeskus rakennuksia Itävallassa,
Saksassa, Croatiassa, Serbiassa ja Venäjällä.
Ihan ok edustusmies, blondi, hiukan liikaa solariumia, mutta tyylikäs, jotkin luulee homoksi,
mutta mitä sillä on väliä jos sille vielä nainen kelpaa, urheilullinen body,
Porsche Cayanne ja Aston Martini. Ajaa itse autojaan tai ottaa taksin.

On enemmän kiinnostunut keskustelemaan siitä, onko sinulla tarpeeksi tyylikkäät vaatteet yllä
ja kuinka paljon ja kuinka sinun tulee laihduttaa itsesi siihen ihanteelliseen 42 kg
kuin esim. työstäsi ja tulevaisuuden suunnitelmistasi kehittää itseäsi (ellei se ole jotain kauneuskirurgiaan liittyvää tai siihen,
että haet Playboy-malliksi).
Loistava bile-kumppani missä tahansa seurassa ja tulee loistavasti toimeen useimpien naisten kanssa,
mikäli naiset nielee hauskasti kerrotut charmikkaat jutut hänen erinomaisesta
persoonastaan ja menestyksestään ilman vastalauseita ja epäilyksiä.

Muutoin hän on oikein mukava pakkaus. Smiley

tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #36 : 18.01.2009 22:09:13 »

Minutkin voi alustavasti pistää kuvioihin mukaan, vielä en osaa satavarmasti sanoa pääsenkö, mutta yritetään  Smiley

Terveisin tuplaneitsyt myös  askendentti kuu neitsyt ja  aurinko oinas
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #37 : 18.01.2009 22:22:30 »

Mä haluaisin tulla mutta lomailen juuri silloin Dominikaanisessa  Cool

Sasha voi laittaa ne pari ensimmäistä mulle tuleen yksityisvisiitille esittäytymään!  Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #38 : 18.01.2009 23:04:18 »

Mä haluaisin tulla mutta lomailen juuri silloin Dominikaanisessa  Cool

Sasha voi laittaa ne pari ensimmäistä mulle tuleen yksityisvisiitille esittäytymään!  Grin

Silloin lennän kyllä itsekin sinne Dominikaanisiin! Cheesy
Ota lento Wienin kautta, kun palailet Suomeen, niin järjestetään tapaaminen. Tongue Wink

Olen tässä ajatellut perustaa jonkinmoisen kansaivälisen deitti-palvelun. Smiley
Tiedän niin monta yksinäistä suomalaisnaista ja niin monta keski-eurooppalaista yksinäistä miestä,
että pääsen sillä hyvin jo alkuun busineksissa. Tongue

Testaan miehet henkilökohtaisesti itse, ennen kuin myyn eteenpäin,
ettei tarvitse ottaa takuu-palautuksina nurkkiin pyörimään. Cheesy 2funny
tallennettu
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #39 : 19.01.2009 00:41:45 »

Kauriin pyynöstä teen tänne alustavan option miittiin jos olen suomessa ja olosuhteet sen muutenkin sallivat.

Ajatus:jos teemana on uranus ja sulla on aurinko-konjuktio meneillään niin eikö olisi aiheellista ilmaantua paikalle?  Grin Millä asteella sun   aurinko muuten on? Mulla alkaa nimittäin kohta  uranus aspect_con  kuu  ja luulenpa, että se on oikein tervetullut transiitti  Smiley
Tänään  uranus teki viimeisen tarkan neliön mun  venus ja muutama päivä sitten viimeisen  uranus kolmio  aurinko (siis  natal aurinko semi- aspect_sex  venus ) ja transiitin teemana kuluneenä vuonna oli 'suhteen suru-aika ja kuinka koota itsensä kahelin käsittelystä', laitoin nimittäin päivälleen(melkein tunnilleen)viimeisen kerran oven perässäni kiinni kun häippäsin ex.säni luota vuosi sitten.
Nataalillani uranus ei ole niitä minun aspektoituneimpia planeettoja:  uranus aspect_squ askendenttiuranus  aspect_tri  kuuuranus aspect_kvi  merkurius ja ikäkausi  uranus  aspect_opp  chiron sekä aurinko huoneessa 11, vesimiehessä vain vesta ja ehkä DC.
Kahdella exälläni on  uranus  aspect_con  askendentti -> älyttömän hyvännäköisiä, mutta arvaamattomia tyyppejä... Tongue

Synapsi saisi kans luvan tulla, kun teitä ei ole nähnyt kun sitten viimeeksi. Kiss

tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #40 : 19.01.2009 00:51:24 »

Alustavasti jos illan karttaa katsoo, oletusainaka 19.00, mikä on suomessa ilmeisesti tavallinen dinner-aika niin ainakin sieltä löytyy noususolmu,  jupiter chiron mars neptunus merkurius ketju(osa on stelliumissa) vesimiehestä ja  aurinko aspect_con uranus kaloissa, että uraaniselta vaikuttaa, tuo aika sitten sanelee lopullisen huonejaon, mutta  jupiter aspect_sex venus voisi ainakin lupailla hyvää ruokaa  Tongue
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

Norna
Vieras
« Vastaus #41 : 19.01.2009 10:44:40 »

Kahdella exälläni on  uranus  aspect_con  askendentti -> älyttömän hyvännäköisiä, mutta arvaamattomia tyyppejä... Tongue

Taidan tietää mistä puhut  Grin, en tiedä kuin yhden mutta hänessä ihan tarpeeksi  Wink
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #42 : 19.01.2009 13:15:00 »

Jaa-a. Olen yrittänyt keksiä jotain tekosyytä päästä käymään Helsingissä.. Jos tuo 7.3 varmistuu, voisin sinne tulla, kun silloin alkaa sopivasti perioditauko niin voin sitten yhdistää sen Lahen reissuun.  Smiley Jos mulla on silloin rahaa. Myöhään ei voi olla kun pitää ehtiä viimeseen zetaan mutta ei kai se mitään..  Tongue
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #43 : 19.01.2009 16:21:17 »

Mie kans!!! Täytyyhän teillä vähintään yksi veskarikin olla, kun on kerran Uranus-bileet  Cheesy
Heh..!  Cheesy Cheesy Olen  kuu vesimies  Cheesy

No niin minäkin. Wink

Ajatus:jos teemana on uranus ja sulla on aurinko-konjuktio meneillään niin eikö olisi aiheellista ilmaantua paikalle?  Grin Millä asteella sun   aurinko muuten on? Mulla alkaa nimittäin kohta  uranus aspect_con  kuu  ja luulenpa, että se on oikein tervetullut transiitti  Smiley

Ehkä juuri tuosta Uranuksesta johtuen se paikalle pääsy on edelleenkin vähän sattuman kauppaa. Grin Tosin jos olet itsekin tulossa, niin täytyy kai jotenkin yrittää järjestää. Vieläkin naurattaa se viimekertainen miitti. Smiley

Aurinkoni on ihan hippasen vajaat 19 astetta, olikos meillä tällainenkin synastriakontakti? Smiley Hauskaa.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #44 : 19.01.2009 17:27:09 »

Aurinkoni on ihan hippasen vajaat 19 astetta, olikos meillä tällainenkin synastriakontakti? Smiley Hauskaa.

Eli löysä  aurinko aspect_con kuu 7orbilla, mutta  aurinko  aspect_tri  aurinko 0 tai 1 obilla.
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 23
  Tulostusversio  

Siirry: