*Kide*
|
|
« Vastaus #105 : 03.03.2009 10:17:26 » |
|
Sain likkakaveristani matkaseuraa, eli täältä tullaan Varaa siis, Kaurisenergia "avec" minulle Pääsemme matkaan töitteni jälkeen, mutta suoraan tullaan.. kai asuste on vapaa? Laskuopin jälkeen, oletan meidän olevan Hki.ssä 18.30-19. Riippuen kelistä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #106 : 03.03.2009 13:29:26 » |
|
Niin sitä pitää, Kide! Tervetuloa sinulle ja "yllätysystävällesi"! Paikka on varattu, kävijöiden mukaan sieltä saa SAIRAAN HYVÄÄ RUOKAA ja tunnelma on mainio ja paikka muutenkin mukava, joten varmasti meillä on hauskaa! Koska teemana on Uranus, niin asu on todellakin niin vapaa kuin vain laki sallii (Uranushan symbolisoi vapautta ja yllätyksellisyyttä) joten koettakaa vaikka keksiä, miten ilmennätte omaa Uranustanne pukeutumisessa! Toiveena, että jotain PUNAISTA on päällä! Esim. jokin pieni asuste riittää, jos ei muuten pidä punaisesta. Yllätyksiä ja hauskuutta siis luvassa, miitin kartan mukaan myös todella kovaksikin yltyvää keskustelua henkisistä aiheista ( ) ja kenties myös vaihtoehtoisista hoitomuodoista. Uranuksen mukaan vaihdamme myös paikkaa illan mittaan... Siinä kaikki! Ilmoitan paikan yv:nä osallistujille!
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #108 : 03.03.2009 17:37:25 » |
|
JAAHA Sasha Mä ajattelin alunperin, että jos kerran Sasha tulee Wienistä asti, niin kyllä minäkin Tampereelta, mutta nyt mietin viitsinkö lähteä kuitenkaan, kun en sitten suakaan näe
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #109 : 03.03.2009 17:42:20 » |
|
Loppuviikon aikataulut alkaa selkiytyä, jahka yhdestä tentistä tässä vielä selviän. Lupasin juuri Kaurisenergialle yrittää ehtiä ainakin syömään, joten jollei nyt mitään urgenttia pukkaa tähän väliin, niin nähdään lauantaina! Toiveena, että jotain PUNAISTA on päällä! Esim. jokin pieni asuste riittää, jos ei muuten pidä punaisesta.
No tämä ei tuota ongelmia ainakaan tälle :lle. :
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #110 : 03.03.2009 17:55:31 » |
|
JAAHA Sasha Mä ajattelin alunperin, että jos kerran Sasha tulee Wienistä asti, niin kyllä minäkin Tampereelta, mutta nyt mietin viitsinkö lähteä kuitenkaan, kun en sitten suakaan näe Olen tosi pahoillani, mutta tuo päivämäärä osottautui tosi hankalaksi. Olen tulossa myöhemmin ja haluan kyllä silloin tavata kanssasi, kuin myös muutamien muiden kanssa. Tulen joka tapauksessa ajelemaan Tampereen läpi, kun tulen Suomeen, koska perhettä on pohjoisessa, joten älä huoli, kyllä me vielä tapaamme.
Ilmoittelen tulostani YV:nä ja julkisestikin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #111 : 03.03.2009 18:56:28 » |
|
Okei, tavataan sitten vaikka Tampereella Viestittelehän sitten Sasha Koitan tulla lauantaina Hesaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #113 : 03.03.2009 19:12:01 » |
|
Voi harmi Sasha! Mutta kyllä varmasti pääset tulemaan kun kevät on pitemmällä, ja sitten tavataan varmasti! Tehdäänkin jotain hauskaa yhdessä, minullakin kiireet helpottaa mitä pitemmälle kevät etenee. Näillä näkymillä mukana olisi 18 astroilijaa. Hieno porukka, sanoin ravintolaan että varataan ihan 20 henkilölle asti niitä paikkoja, jos joku innostuu uranusmaisesti ilmestymään paikalle lyhyellä varoitusajalla... Kuka uskaltaa? :
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Norna
Vieras
|
|
« Vastaus #114 : 03.03.2009 19:22:24 » |
|
Mulla vesittyi tää tapaaminen flunssakierteeseen ja sairasteluun, joku toinen kerta sitten. Pitäkää te hauskaa siellä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #115 : 03.03.2009 19:53:44 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
epona
Vieras
|
|
« Vastaus #116 : 04.03.2009 11:57:19 » |
|
Kuka uskaltaa? hmm....niin siis onko se niin, että te muut kaikki tunnette toisenne jo ennestään? .... Vaikka en ole itseäni ujoksi koskaan kehunut, niin se olisi aika hassua jos olisin ainoa "ulkopulinen"... heh eh.. No katsotaan miltä lauantaina sitten tuntuu.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #117 : 04.03.2009 12:01:17 » |
|
Mie en tunne kettään Mutta minulla onkin se avec, joka on myös yhtä "tuntematon" ja innoissaan teidän tapaamisesta. Hän ois täällä foorumilla myös, mutta ei omista konetta ja aikataulut ei anna periksi käyttää em. kirjaston
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #118 : 04.03.2009 12:42:31 » |
|
Heissan! Minäkään en ole tietääkseni ketään "astrolaista" koskaan tavannut, eikä ole avec:iakaan. Punainen laukku asusteena aion ilmaantua kekkereihin.
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #119 : 04.03.2009 14:20:36 » |
|
SATURNALIA JA KIDE!! Ottakaa yhteiskuva teistä tuolla miitingissä? Ois ihanaa saada oikkumuisto teistä? PLIIS
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
|