Heips kaikille ja kiitokset viimeisestä! Erityisesti Kaurisenergialle, hienoa että organisoit miitin onnistuneesti
Oli oikein hauska ilta, ylitti odotukseni
Taas kerran kannatti luottaa vaistoonsa ja olla rohkea
Seikkailumieleni on tuonut viime aikoina hurjasti hyviä asioita ja ihmisiä tullessaan, joten luotan jatkossakin intuitiooni
Mikä aspekti se kartallani olikaan, joka tämän tuo? Laitan Kaurisenergialle ja Theukselle karttani yv:nä, kuten puhetta oli. Te ehkä osaatte auttaa, miten pääsen tulkitsemisissa eteen päin ja mihin asioihin kannattaa tarkemmin paneutua? Hurjasti kiitoksia etukäteen, jos jaksatte vaivautua
Eilisen olin tietysti ihan maanisena koneella opiskelemassa kaiken laista astrologiaan liityvää
Tämä on minulle niin tyypillistä, innostun aina ihan satasella jostain ja olen kärsimätön, kun kaikki pitäisi oppia heti. Tämä varmaan käy myös ilmi jotenkin kartaltani
? Sinänsä ymmärtääkseni astrologia on ihan hyvä koulu tuohon vaivaan, nopea oppiminen ilman kärsivällisyyttä lienee mahdotonta
Outo yhdistelmä muuten, olen mielestäni hyvinkin päämäärätietoinen ja työskentelen pitkäjänteisesti päämääräni saavuttaakseni, mutta silti olen samaan aikaan kärsimätön
Tuo Ajatuksen liikeidea astrologiapalveluista oli aivan loistava oivallus
Theus, miltäs kuulostaa? Minusta tässä ideassa on todellakin ajatusta (heh), minun vain täytyy äkkiä opiskella lisää, että pääsen paremmin mukaan kartalle
Mutta Kauriille se ei liene ongelma