|
kimo
|
|
« Vastaus #211 : 19.07.2009 06:58:33 » |
|
Voih, mä lähden just silloin matkoille...
Miten nää aina sattuukin yksiin mun reissujen kans?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #212 : 24.07.2009 14:39:08 » |
|
Tule nyt Sasha!!!!!! Ja kimo, ens kerralla sitten... Arvatkaas mitä: Emeliakin tulee! Mikä otetaan teemaksi? Aurinko?
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #213 : 24.07.2009 16:37:57 » |
|
Nayttaa, etta voisin vaikka tulla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #214 : 24.07.2009 16:42:36 » |
|
Nayttaa, etta voisin vaikka tulla. Voi kun todella tulisit! Tuon miitin lisäksi voitais sitten käydä jossain räkälässä kuuntelemassa kunnon suomipop-vuodatusta jota et ole saanut aikoihin kuulla, ja kaikkea muuta kivaa... Eikös sääprofeetat luvanneet Suomeen lämpöistä elokuuta? Voi sattua vaikka terassikelit...
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #216 : 24.07.2009 18:48:51 » |
|
Iltaa miittiläiset! Eikös Helsinginssä ole taiteiden yö 21.8? Siitä sitten vain jatkamaan!
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #217 : 24.07.2009 18:59:12 » |
|
Iltaa miittiläiset! Eikös Helsinginssä ole taiteiden yö 21.8? Siitä sitten vain jatkamaan! Vai niin, no empä tiennyt. Kertokaa jos jollain on hyviä ideoita. Ai kun meillä on taas hauskaa. (luulen muuten että sama exä ilmaantuu taas paikalle kuten viimeksi eli laitanko hänelle ihan kutsun vai pitäiskö kehitellä "plan b"?)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #218 : 24.07.2009 19:45:42 » |
|
Tota anteeksi, mutta en ihanstunut kauheasti ex-mieheesi tai hänen nykyiseen ladyyn. Niin voisiko ottaa käyttöön jonkinlaisen "suunnitelma Bn"? Rakkaudella Neela
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #219 : 24.07.2009 19:49:42 » |
|
Tota anteeksi, mutta en ihanstunut kauheasti ex-mieheesi tai hänen nykyiseen ladyyn. Niin voisiko ottaa käyttöön jonkinlaisen "suunnitelma Bn"? Rakkaudella Neela Kyllä me jotain keksitään... Sempä takia paikka on arvoitus aika pitkään... Mutta hauskaa meillä on taas, sen voin luvata! Joten vielä mahtuu mukaan, joko vanhoja naamoja tai uusia myös.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #221 : 25.07.2009 18:30:01 » |
|
No, itsensä siinä nolasivat, jos tahtovat uudestaan niin tehdään se vielä paremmin kuin viimeksi. Niin juuri. Itsensä nolasivat. Kävin juuri Ravun kanssa uimassa ja saunassa ja Rapu sanoi että se taitaa olla exällä tosi vaikeaa päästää irti... Sellainen fiilis minulle ainakin tulisi jos itse seuraisin exääni hänen tavatessaan ystäviään... Mutta kuten sanottu, pidetään me hauskaa olipa paikalla ketä hyvänsä!!! Tulkaahaan muutkin mukaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #222 : 25.07.2009 19:13:51 » |
|
Tekisi mieli tulla ja 10% varmuudella tulenkin, mutta varmistan lähempänä sitten. Nurmeksesta kun on matkaa junalla körötellä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mammam
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #223 : 26.07.2009 16:10:21 » |
|
22.8 sopii
|
|
|
tallennettu
|
aurinko- neitsyt
nouseva rapu kuu vesimies
merkurius vaa'ssa venus skorpionissa mars neitsyessä
|
|
|
Veskari-83
Kanta-astroilija
Inner peace is found through passion
|
|
« Vastaus #224 : 31.07.2009 10:18:33 » |
|
Ehän mä uskalla tulla ku niin naisvoittonen porukka että te syötte mut elävältä Ja muutenki jollain on kuiteski jotai ennakko "ajatuksia" musta, niin pitää vielä vuosi "lämmitellä" teitä ja kattoa sit uudella onnella
|
|
|
tallennettu
|
(4. huone) nousu (5.huone) (8.huone) Kuunsolmu (10.huone) "Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
|
|
|
|