Ebenia
|
|
« Vastaus #255 : 19.08.2009 20:26:52 » |
|
Mutta nyt tuosta lauantaista. Sääennusteen mukaan upea keli tulossa! Kauriksen laskuopin mukaan lähtijöitä olisi tähän mennessä n. 15 (Emelia ja Ajatus varmaan tulevat mukaan). Minulla on mielessä paikka jossa pääsemme kabinettiin piiloon töllisteljöiltä (luulempa että exällä tekee mieli tulla taas katselemaan ) ja sinne mahtuisi kaikkiaan n. 20 immeistä eli vielä ehtii mukaan! Kuulostaapa ihanalta ja salamyhkäiseltä. Taiteiden yönä perjantaina on ihanaa henkistä tietoa tarjolla ja sitten vielä Astro-miitti lauantaina - voiko täydellisempää viikonloppua olla?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #256 : 19.08.2009 21:01:12 » |
|
Mutta nyt tuosta lauantaista. Sääennusteen mukaan upea keli tulossa! Kauriksen laskuopin mukaan lähtijöitä olisi tähän mennessä n. 15 (Emelia ja Ajatus varmaan tulevat mukaan). Minulla on mielessä paikka jossa pääsemme kabinettiin piiloon töllisteljöiltä (luulempa että exällä tekee mieli tulla taas katselemaan ) ja sinne mahtuisi kaikkiaan n. 20 immeistä eli vielä ehtii mukaan! Anteeksi kun en ole aiemmin ehtinyt kommentoimaan, tätä tämä osa-aikaopiskelijan elämä näköjään on...aika jatkuvasti kortilla. Yritän ehdottomasti jaksaa ja ehtiä raahautua paikalle, vaikka kalenteri hiukan pullisteleekin. Foorumimiiteissä kun tosiaan on aina ollut takuuvarmasti hauskaa. Mukaan vaan nekin, jotka vielä epäröivät!
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #257 : 20.08.2009 17:39:28 » |
|
On kyllä kiva nähdä! Paikka on varattu, ilmestykää sinne n. 18.30 jolloin on tarkoitus nauttia tilaisuuteen sopiva illallinen kukin omien mieltymystensä mukaisesti. Meillä on aina riittänyt juttua niin paljon että se lähtö seuraavaan paikkaan on venynyt, joten uskoisin että viihdymme tuolla n. klo 20.30- 21 asti, sitten siirrymme jatkoille jonnekin. Otetaanko nyt niinkin hauska teema kuin Aurinko! Miten ilmennät parhaiten omaa Aurinkoasi. Ilmoitan paikan tämän illan aikana. Ja vihoviimeiset empijät äkkiä ilmoittautumaan...
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Veskari-83
Kanta-astroilija
Inner peace is found through passion
|
|
« Vastaus #258 : 20.08.2009 21:04:59 » |
|
Meipii paikalla, meipii not, riippuupi vielä miten aikataulutus kus.. eiku toimii. Siijuu teör jos näin sitten käy et ilmaannun sinne
|
|
|
tallennettu
|
(4. huone) nousu (5.huone) (8.huone) Kuunsolmu (10.huone) "Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #259 : 21.08.2009 12:41:52 » |
|
Paikka on nyt kaikilla tiedossa, joten siellä nähdään huomenna! Tapaamisen kunniaksi kerron vitsin: Mitä tapahtuisi, jos Ahvenanmaa ja Turku liitettäisiin Ruotsiin? No, sekä Suomessa että Ruotsissa keskimääräinen älykkyysosamäärä nousisi huomattavasti. Huomiseen.... ( jos joku vielä haluaa tulla niin viestiä vaan minulle, vielä ehtii mukaan)
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Tiikerililja
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #260 : 21.08.2009 15:28:09 » |
|
Voi, olisin niiiiin mielelläni tullut mukaan, mutta kun on tuota menoa siunaantunut minunkin kalenteriini aivan liikaa, niin ei nyt taida pystyä repeämään joka paikkaan. Alkamaisillaan on uusi AP (tai alkaahan sen vaikutus jo 3 kk aiemmin), skorpparinousulla, merkkari aika tarkalleen MC:llä ja ties millä muulla höystettynä, työpaikalla eletään mielenkiintoisia aikoja jne., joten olisin kyllä mieluusti tullut höpöttelemään. Äkkiä sit vaan toista meetinkiä perään!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #262 : 21.08.2009 16:32:54 » |
|
On kyllä kiva nähdä! Paikka on varattu, ilmestykää sinne n. 18.30 jolloin on tarkoitus nauttia tilaisuuteen sopiva illallinen kukin omien mieltymystensä mukaisesti. Meillä on aina riittänyt juttua niin paljon että se lähtö seuraavaan paikkaan on venynyt, joten uskoisin että viihdymme tuolla n. klo 20.30- 21 asti, sitten siirrymme jatkoille jonnekin. Otetaanko nyt niinkin hauska teema kuin Aurinko! Miten ilmennät parhaiten omaa Aurinkoasi. Ilmoitan paikan tämän illan aikana. Ja vihoviimeiset empijät äkkiä ilmoittautumaan... Jee, huomenna nähdään... Ja tossa olikin jo se kellonaika mitä yv:llä tiedustelin, eli ei tarvitse enään erikseen siihen vastailla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #263 : 21.08.2009 18:50:58 » |
|
Kiitos Kauris paikkatiedoista ja ylipuhumisesta Olen siis edelleenkin vähän ehkä, toinenkin päättämätön siis Elämä vähän myllertää tuossa ympärillä, mutta... katsellaan! Ihanaa iltaa minun puolestani joka tapauksessa, veskareilla tai ilman
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #264 : 21.08.2009 19:36:00 » |
|
Voi, olisin niiiiin mielelläni tullut mukaan, mutta kun on tuota menoa siunaantunut minunkin kalenteriini aivan liikaa, niin ei nyt taida pystyä repeämään joka paikkaan. No tule sitten pikkujouluihin... Niin minäkin olisin mielelläni tullut, mutta nyt ei tee järkeä lähteä Wienistä asti sinne. Heti kun pääsen Suomeen, niin ainakin jonninmoinen epävirallinen astro-miitti on pakko tehdä! Pitäkäähän hauskaa siellä ja kertokaa miten meni ja kaikki viimeisimmät jourut! Joo, samat sanat eli pikkujouluissa sitten... Kiitos Kauris paikkatiedoista ja ylipuhumisesta Olen siis edelleenkin vähän ehkä, toinenkin päättämätön siis Elämä vähän myllertää tuossa ympärillä, mutta... katsellaan! Ihanaa iltaa minun puolestani joka tapauksessa, veskareilla tai ilman Tulet nyt, Veskarit ovat kivoja!!! Samoin tämä toinen Veskari mukaan ehdottomasti!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Veskari-83
Kanta-astroilija
Inner peace is found through passion
|
|
« Vastaus #265 : 21.08.2009 21:26:10 » |
|
:O Tookin' öpaut mii? Mii tount nou jet.. Riippuu tosiaan vielä aika monesta seikasta ja jos ne menee kuten oon suunnitellu niin sitten voisin kyl kipasta kiusaamas teitä Monta lienee tulossa täl hetkel, onko mitään määrää? Terkkui taiteilijoiden keskuudesta (eli teinien ryyppyjuhlasta).
|
|
|
tallennettu
|
(4. huone) nousu (5.huone) (8.huone) Kuunsolmu (10.huone) "Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #266 : 21.08.2009 21:35:17 » |
|
:O Tookin' öpaut mii? Mii tount nou jet.. Riippuu tosiaan vielä aika monesta seikasta ja jos ne menee kuten oon suunnitellu niin sitten voisin kyl kipasta kiusaamas teitä Monta lienee tulossa täl hetkel, onko mitään määrää? Terkkui taiteilijoiden keskuudesta (eli teinien ryyppyjuhlasta). Ilmeisesti n. 15 on tällä hetkellä tulossa tai on virallisesti ilmoittautunut tulemaan, enemmän tietty voi sitten tulla.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #267 : 22.08.2009 11:35:48 » |
|
Minerwa mukaan, ehdottomasti! Jos vain suinkin pääset. Voin kertoa samalla sitten kesäpäivien kuulumisia...
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #268 : 22.08.2009 12:17:57 » |
|
Pari yllätysosallistujaa on ilmoittautunut mukaan yv:nä, eli kyllähän meitä on siellä aikamoinen poppoo. Minä olen kerännyt koko aamupäivän omppuja, niitä tippuu puista ja niitä on paljon.... Täytyy viedä töihin osa. Mutta kaipa tässä voisi piakkoin katsella missä se Emelia menee ja alkaa miettimään iltaa... See you!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #269 : 22.08.2009 16:04:05 » |
|
Voi minä joudun perumaan! Napsahti iltavuoro ja heti aamulla 7n uudestaan töihin. Ja en pysty millään kiertämään tätä. Tosi harmi, mutta pikkujouluihin minäkin sitten! Iloista iltaa kaikille!
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
|