Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #300 : 09.10.2009 19:35:18 » |
|
Millon pikkujoulut?? annaelen Toivottavasti silloin kun minä tulen vierailulle Suomeen, tuossa 14-21.12 välillä. Olisi mielenkiintoista tavata astrologinen "kaksoiseni" silloin.
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.10.2009 19:38:27 kirjoittanut Sasha »
|
tallennettu
|
|
|
|
epona
Vieras
|
|
« Vastaus #301 : 13.10.2009 22:08:49 » |
|
Heeey. Mahtuisinko minäkin mukaan, vaikken nyt ehkä ihan superaktiivinen astrolainen olekkaan....olisi kiva tavata uusia ihmisiä Sasha. Mun on pakko kommentoida tota sun tekstiä tossa (vaikka onkin off topic) "On eläinrääkkäystä pitää sammakot sisällään". LOISTAVA!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
epona
Vieras
|
|
« Vastaus #302 : 14.10.2009 19:55:38 » |
|
Anahata mukaan kans! Minä talutan vaikka hihnan päässä Cheesy Se on selvä - hihnaa ei tarvitse Ainoo vaan, että nyt ne pitäis järjestää ja saada porukkaa kasaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #303 : 15.10.2009 19:42:37 » |
|
Tosiaan joo, jos ei pian aikaa sovita niin jää koko kemut pitämättä...
Kalenteri täyttyy koko ajan. Itse ehdotan lauantaita 28.11.
Minulla olisi hurja into pitää esitelmä progressiivisesta Kuusta! Toki pikkujouluissa on hauskaakin tiedossa, mutta voisihan mukana olla ihan asiaakin.
Kuka tulee mukaan?
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #304 : 15.10.2009 19:58:55 » |
|
Jos ois teemana Kuu? jos löytyy sellanen paikka jossa ois pianontapasta niin mää voin hoilottaa teille, jos vaan kiinnostaa... tai pidetään kuukaraoke (mie voin säestää) Ei mutta tuossapa idea! Teemana Kuu! Kuinka ilmennät Kuutasi? Jos otetaan siihen minun jutteluni progressiivisesta Kuusta (toki voin puhua myös kuumerkeistä yleisesti) ja musiikkia, annaelen esiintyy niin toki sopii! Jatkot karaokebaarissa!
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #305 : 15.10.2009 20:14:04 » |
|
KE, koko marraskuu on minulla kiinni. Joudun pieneen operaatioon 15.11. ensimmäisen kerran ja seuraavilla kahdella viikolla myöskin, koska se pitää tehdä parissa erässä.
Jos mitenkään tuohon edes puoleen väliin joulukuuta, niin saisin viettää sairaslomaa teidän rattoisassa seurassa..? :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #306 : 15.10.2009 20:15:31 » |
|
Tai ainakin tuohon joulukuun ensimmäisen viikon jälkeen..? :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #307 : 15.10.2009 20:23:03 » |
|
KE, koko marraskuu on minulla kiinni. Joudun pieneen operaatioon 15.11. ensimmäisen kerran ja seuraavilla kahdella viikolla myöskin, koska se pitää tehdä parissa erässä.
Jos mitenkään tuohon edes puoleen väliin joulukuuta, niin saisin viettää sairaslomaa teidän rattoisassa seurassa..? : Toki se järjestyy, älä sitä epäile. Minä varaan sulle sen ajan, ja kun kerrot milloin se on, niin annalen ja muut järjestävät aikataulun vapaaksi. Lupaan sen. Tässä nyt järjestellään isoja kekkereitä, ja tuo ehdottamani aika oli vain ehdotus, toki se voi olla myös myöhemmin, mutta eipä siinä juuri montaa lauantaita ole ennen joulua...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Capriwoman
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #308 : 15.10.2009 20:49:20 » |
|
Minä olen ehdottomasti mukana Voin vaikka tehdä listaa karaokeen kuuaiheisista biiseistä Mutta lyödään ajankohta pian lukkoon, tuo joulunalusaika on aika kiireinen ajankohta! Odotan jo innolla Kaurisenergian luentoa progressiivisesta kuusta ja Annaelenin laulua...sekä tietysti koko porukan, vanhojen ja uusien tuttujen tapaamista
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #309 : 15.10.2009 20:54:59 » |
|
Minä olen ehdottomasti mukana Voin vaikka tehdä listaa karaokeen kuuaiheisista biiseistä Mutta lyödään ajankohta pian lukkoon, tuo joulunalusaika on aika kiireinen ajankohta! Odotan jo innolla Kaurisenergian luentoa progressiivisesta kuusta ja Annaelenin laulua...sekä tietysti koko porukan, vanhojen ja uusien tuttujen tapaamista OK, sovitaan 28.11. Minä esitän tietojani progressiivisesta Kuusta ja annaelen laulaa. Ja se paras kuten C sanoi: vanhat tutut tapaavat taas! (Toki uudet saavat tulla myös mukaan, ilmoittautukaa nyt)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #310 : 15.10.2009 21:08:03 » |
|
Kiinnostaa taas, kuten joka kerta aiemminkin, mut oon näköjään aika huono lähteen minnekään.. Katsotaan sitten kun saan seuraavan työvuorolistan mitä tuolla ajankohdalla on, jos sattuis oleen vapaita niin harkitsen. Eihän täältä Hämiksestä pitkä matka sinne ole.. Sitä paitsi siitä on ainakin tuhat vuotta kun olen viimeksi Helsingissä käynyt.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #311 : 15.10.2009 21:12:52 » |
|
Kiinnostaa taas, kuten joka kerta aiemminkin, mut oon näköjään aika huono lähteen minnekään.. Katsotaan sitten kun saan seuraavan työvuorolistan mitä tuolla ajankohdalla on, jos sattuis oleen vapaita niin harkitsen. Eihän täältä Hämiksestä pitkä matka sinne ole.. Sitä paitsi siitä on ainakin tuhat vuotta kun olen viimeksi Helsingissä käynyt. Kaksosen mieli vaihtuu toki, mutta tule nyt. Pistä aika kalenteriin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Theus
Kanta-astroilija
Immortal
|
|
« Vastaus #312 : 15.10.2009 22:54:28 » |
|
Siis joulukuun alussa vai koska sasha pääsee? Mulla oli just pariviikkoa sitten progekuun paluu, että ajankohtainen aihe + että rakastan laulaa, eli kannat kattoon
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #313 : 15.10.2009 23:30:06 » |
|
Siis joulukuun alussa vai koska sasha pääsee? Mulla oli just pariviikkoa sitten progekuun paluu, että ajankohtainen aihe + että rakastan laulaa, eli kannat kattoon Minä pääsen aikaisintaan toisella viikolla joulukuuta, eli perjantai 9.12. Jos olen operaatioistani hyvin selvinnyt, eikä se ole venynyt, niin sitten jo perjantai 4.12.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #314 : 16.10.2009 08:58:49 » |
|
Niin, tuo 28.11. oli vain ehdotus. Toinen mahdollinen sopiva päivä olisi 12.12. lauantai. Joko Sasha pystyisit sanomaan olisitko silloin varmasti mukana?
Päivä pitää lyödä aika pian lukkoon, jotta mahdollisimman monet saavat sen kalenteriinsa...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|