Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #315 : 16.10.2009 11:01:53 » |
|
12.12 on sopiva päivä mulle, sillä satun (ehkä jos hyvin menee) olemaan sinä päivänä jo muutenkin Helsingissä. Niin ja kuu teemaksi totta kai..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Theus
Kanta-astroilija
Immortal
|
|
« Vastaus #316 : 16.10.2009 21:36:15 » |
|
12.12 oismullekkin parempi sillä 5.12 on S.A.S.in pikkarit
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #318 : 20.10.2009 21:51:11 » |
|
Niin, tuo 28.11. oli vain ehdotus. Toinen mahdollinen sopiva päivä olisi 12.12. lauantai. Joko Sasha pystyisit sanomaan olisitko silloin varmasti mukana?
Päivä pitää lyödä aika pian lukkoon, jotta mahdollisimman monet saavat sen kalenteriinsa...
12.12 sopisi minullekin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #319 : 31.10.2009 23:08:27 » |
|
Nomutta! Peruuntuiko koko pikkujoulut? Olen ollut jonkunaikaa pois foorumilta ja hämmentyneenä luin tuota lukittua pikkujouluketjua! Ompas täällä sattunut Mulla on ihan Iso Ikävä teitä taas tapaamaan!
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #320 : 01.11.2009 13:20:14 » |
|
Harmi tosiaan. Astromiiteissä on ollut todella hauskaa aiemmin ja olisi ihanaa nähdä kavereita taas. Ehkä kuitenkin joskus jossain jollain porukalla...? Tottahan se on, että miitti on aina osallistujiensa summa eikä huonolla fiiliksellä kannata lähteä edes kokoontumaan. Minkäänlaista jaottelua ja erotteluahan ei osallistujien suhteen ole ollut vaan kaikkien kukkien on annettu kukkia - sehän juuri onkin parasta Toivoisin, että tämä käytäntö säilyy eikä miitteihin tieten tahtoen tulisi hankalassa suhteessa toisiinsa olevia ihmisiä eikä riitaa myöskään yritettäisi kylvää etukäteen. Näin ainakin itse yritän toimia. Siis sehän on ihan omaa valintaa, mutta toisten kunnioitus tässäkin on paikallaan kuten ihan kaikissa asioissa, myös foorumilla. Hauskaa nimenomaan ollaan menossa pitämään ja hauskaahan miiteissä on aina ollut Pikkujouluhalaus kaikille ihanille astro-ystäville ... Ehkä nähdään sitten myöhemmin?
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #321 : 01.11.2009 15:07:50 » |
|
Niin.. ei tässä ketään olla jaottelemassa, mutta kyllä minulta ainakin lähtee fiilikset tulla, kun YV:seen kilahtaa uhkailuja ja jonkun toinen mustamaalausta.
En nyt oikein ymmärrä, mitä pahaa minun reagoinnissa on?
Minä en ole masokisti, enkä henkselin paukuttaja, joka vastaa uhkailuihin että kuule tänne vaan. Minä tykkään tasaisesta ja miellyttävästä elämästä ja enkä tykkää ongelmista.
Mieluiten minä tuon rahan ja ajan satsaan johonkin miellyttävämpään.
Sorry nyt vaan, mutta en minä lähde edes Espanjaan johonkin hotelliin lomallani, jossa minut uhataan pieksiä sinne saapuessani, vaikka se olisi vain suun pieksentää, vaan kyllä minä oman mukavuuteni vuoksi vaihdan hotellia. Vaihtaisin myös, jos hotelli oireilisi tai epäilisin, että sinä aikana kun tulen, siellä on mahdollisesti ongelmia, -ihan mitä vain.
Jotkin ihmiset tykkäävät olla aina jonkin ongelman kanssa painimassa ja suorastaan kiihottuu, kun joku alkaa tehdä ongelmia ja ovat ensimmäisinä siellä missä tapahtuu ja arvostelemassa niitä, jotka väistää ja skippaa tilanteen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #322 : 02.11.2009 17:49:21 » |
|
miksi ihmeessä juuri Sashalle lähetetään jotain hämäriä uhkauksia koskien muutaman astroharrastajan tapaamista? kuulostaa varsin eksoottiselta.. K-energia, onko exäsi tosiaan tuolla tasolla? sanoitko että olet "friends" tämän kanssa?
älkääs rouvat ja herrat sitten laittako paikkaa julkisena esiin..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #323 : 03.11.2009 02:56:19 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Theus
Kanta-astroilija
Immortal
|
|
« Vastaus #324 : 03.11.2009 17:38:29 » |
|
Porukka pienenee ja pidot paranee -ko? eller hur? Lähden todennäköisesti jokatapauksessa joraamaan 12pvä, eli jos joku vielähaluaa astro-dinnerille niin mennään syömään :
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.11.2009 17:48:58 kirjoittanut Theus »
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #325 : 05.11.2009 08:46:44 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
epona
Vieras
|
|
« Vastaus #326 : 05.11.2009 20:36:53 » |
|
Just kun ajattelin, että minäpäs tulen mukaan niin vaikuttaa siltä, ettei porukkaa saada kasaan - vai saadaanko? Niin siis kyse on 12.12? vai miten se nyt oli? Ja missä? /A
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Theus
Kanta-astroilija
Immortal
|
|
« Vastaus #327 : 06.11.2009 12:21:25 » |
|
All'sprite
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
epona
Vieras
|
|
« Vastaus #329 : 06.11.2009 17:55:14 » |
|
Hey! Nyt tarvitaan vähän uskoa, ja halukkuutta. *ripottelee siemeniä* Onko täällä astron porukka muuten tapaamassa jo muutenkin nyt ennen joulua, eli onko tämä nyt ainoa paikka /ketju, jossa keskustellaan pikkujouluista / tapaamisesta? Pikkujouluthan on toki kiireistä aikaa vuodesta. Kuka sen nyt sitten määrää, että sen pitää olla juuri ennen joulua - olen kuullut sellasestakin hassuudesta, että on vietetty pikkujouluja tammikuussa. Just a thought.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|