Nostan tätäkin.
Rupesi tuon lottovoitto-ketjun luettuani kiinnostamaan, että mitäs rahallista potentiaalia sitä omalta kartalta näkyy...ikinä sitä ei ole ollut, vaikka yhtäkkiä ajateltuna siellä pitäisi kyllä olla vahvasti mahkuja siihen, että joskus vielä olisi rahaakin. On mulla kyllä Uranustakin, että ehkä se joskus vielä muuttuu
Palajan tänne tätä pohtimaan ja lukemaan ketjua tarkemmin jahka ennätän.
Ei kuulkaa...lueskelin ketjua läpi, ja nyt en enää osaa ollenkaan katsella vain rahaa ja ns. sen huoneita ja planeettoja, vaan rupesin ajattelemaan aivan liian laajasti pystyäkseni tonkimaan jotain näin rajattua kartaltani...
Plöh, vertex leijonassa 8.huoneessa; perintöä odotellessa
Mutta siis kakkoshuone...mulla ON paljon pääomaa, planeetoista Merkurius, Aurinko, Venus ja Mars, mutta minun kohdallani se on todellista ja kouriintuntuvaa sisäistä pääomaa, ainakin toistaiseksi.
Mutta mites sen muuttaisi sitten ulkoiseksi pääomaksi? Menemmekö kymppiin? No siellä on kakkoshuoneen hallitsija Saturnuss MCllä yhtymässä Onnenpiste, Pluto ja MC, Kolmiossa aurinko ja neliössä merkurius. Jaa-a, mahdollisuuksia ON, mutta ei ehkä kuitenkaan mitään lottovoittoa vaan kovaa työtä?
Emt. en osaa nyt ajatella oikein