Mulla on
11. huoneessa. Ilmeisesti Neppari liittyy vahvasti ystävyyssuhteisiin jne. Nuorempana olin muuten sellainen, että luotin ihmisiin liiankin helposti ja eräät "ystävät" käyttivät mua ja mun hyväntahtoisuutta hyväkseen, esim. ostin karkkia kaikille kavereilleni ilman vastapalvelusta, lainasin lelujani, joita en takaisin koskaan saanut, luotin heille salaisuuksia, joista seuraavana päivänä koko luokka tiesi (olivat siis kummasti levinneet, yksityiset asiat) jne.
Olin ja olen edelleenkin liian hyväntahtoinen ja uskon (melkein) kaikista ihmisistä pelkkää hyvää - varmaan tuon Nepparin sekä vahvan
-painotuksen ansiota.
Aspekteja Nepparille:
Eli olen neptunikko :
Haaveilu, mielikuvitus ja päiväunet ovat mulle osa jokapäiväistä elämää, tosin niillä haaveilla on tapana jäädä elelemään mun pään sisään eikä juurikaan toteutua elävässä elämässä. Tai jos toteutuvat, niin sitten ne ei ole samanlaisia kuin päiväunissa, mistä seuraa pettymys.
:n ansiosta olen ikuinen romantikko
Tykkään kaikesta kauniista ja ihanasta, tykkään helliä ja hoivata rakkaimpiani - miehet sitten hermostuvat, kun perskärpänen roikkuu koko ajan kaulassa kiinni
Noh, nykyinen mies kuitenkin nauttii hellyydestä ja hellii itsekin mielellään - vahva neptunikko myös hänkin, miehellä on myös
-aspekti, tosin vaan
..
Miinuspuolena tuossa
-aspektissa on se, että suhteen todellisuus ei välttämättä kohtaa päiväunien tasoa, mistä on välillä tullut pieniä pettymyksiä.
Sitten on tuo
.. Ajatukset vain virtaavat pään sisällä keskeytymättömänä virtana, ilman mitään logiikkaa.. Olen herkkä vaistoamaan ihmisten mielentiloja ja välillä olen jopa saattanut aavistaa tulevia tapahtumia, ilman mitään vihjettä! Esim. joskus heräsin keskellä yötä ja tunsin, ettei kaikki ole hyvin.. Aamulla kuulin, että mulle rakas sukulainen oli samana yönä kuollut
Tiesin myös alitajuisesti edellisen kissani kuolemasta, kissa asusteli siis vanhemmillani. Ja myös muita aavistuksia on ollut, mutta tässä nyt pari esimerkkiä. Alitajunta ei toimi pakottamalla, aavistukset vain putkahtavat päähän yhtäkkiä.
Toisaalta tuo
on tasapainottavana tekijänä ja pitää jalat maassa, pään kylmänä ja realismia pelissä - muuten olisin varmaan sähläillyt ties mitä Nepparin vaikutuksen alaisena