Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Millainen osa astrologialla on teidän elämässänne?  (Luettu 5106 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« : 22.01.2006 22:44:20 »

Kuinka tarkkaan luette esim. merkkinne viikkovillitystä? Tai auringolle tulevia ohituksia? Mitä astrologia teille merkitsee? Onko se jollain ihan arkipäivän asioissa "työvälineenä" vai onko se teille viihdettä?
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #1 : 23.01.2006 01:15:45 »

Se on hyvä keino oppia tuntemaan itseään paremmin Cheesy.Eihän sieltä vastauksia kaikkeen löydy, mutta se antaa virikkeitä ajatella asioita toiselta kannalta.Vilkaisen kyllä viikkovillityksiä ja auringon ohituksia, mutta en minä niitä niin sanallisesti ajattele lähinnä ehkä suuntaa antavina omasta olotilasta  :Smiley.Vaatii vielä paljon opiskelua, että ymmärtää edes kaiken  coolsmiley
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
luminant mermaid
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 178


"Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire."


Profiili
« Vastaus #2 : 23.01.2006 12:22:31 »

Käyn lähes päivittäin kurkistamassa päiväkirjaa, mutta mitään en vielä ole sinne itse kirjoitellut. Uskon, että senkin aika vielä tulee. Ehkä käyn muistuttamassa itseäni sen teksteistä ja pohdin niiden toteutumista ja toteuttamista elämässäni. On ne aika osuvia. :Smiley

Alkuviikosta saatan vilkaista myös viikkovillityksen. Käytän tietokonetta ja sähköpostia päivittäin työtekoon, joten on helppoa piipahtaa astron sivuilla. Joskus sinne vaan meinaa jäädä koukkuun lukemaan mielenkiintoisia keskusteluja ja työt jää tekemättä... uglystupid2

Onneksi kuitenkin kontrolli vielä jossain määrin pelaa ja onneksi voin osaksi itse määritellä työaikani. Cool
tallennettu

*nouseva Vaaka
*aurinko Härässä
*kuu Kaksosissa
*merkurius Oinaassa
*venus Kaksosissa
*mars Ravussa
*Punainen Resonoiva Maa
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #3 : 23.01.2006 22:38:14 »

Minä tutkiskelen karttaani aina silloin, kun huomaan etten taas tajua itseäni ollenkaan. Biorytmejä käyn tsekkailemassa silloin kun olen pistänyt merkille että on todellatodella paha päivä tai todellatodella hyvä päivä, josko ne kertoisivat syyn! Cheesy

En ole nyt kyllä pitkään aikaan oppinut mitään uutta, koska en oikein osaa tulkita noita transiittijuttuja ilman astrologiakirjojani, jotka ovat 200km:n päässä...

Mutta täällä foorumilla tulee luuhattua - vähän liikaakin...
Shocked

Mutta te vain olette niin huippuja ihmisiä...   smitten smitten
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #4 : 24.01.2006 10:33:47 »

Minulla astrologia on kulkenut jollain tavalla matkassa ihan teinistä lähtien, välillä se on kiinnostanut enemmän ja välillä vähemmän. Pikkuhiljaa olen mahdollisuuksien ja motivaation mukaan tutustunut uusiin aihepiireihin, joita astrologiassa todellakin riittää! Sen mahdollisuudet jaksavat vieläkin yllättää aina uudestaan.

Harrastuksessani on ollut selkeästi intensiivisempiä kausia, jotka yllättäen ovat myös nähtävissä transiiteista. Wink Yksi sellainen alkoi suunnilleen niihin aikoihin kun Sepon ensimmäinen foorumi perustettiin ja on kestänyt siitä asti. Smiley En välttämättä katsele karttoja päivittäin - en aina edes viikottain - mutta aina silloin tällöin kurkkaan, kun tulee joku pohdittava aihe mieleen tai joku kysyy jotain asiaa. Seuraan tämän foorumin lisäksi kolmea muuta suomenkielistä astrologiapalstaa tai -keskusteluryhmää sekä satunnaisesti myös ulkomaisia. Suomen astrologiseen seuraankin olen kuulunut jonkin aikaa, tosin sen järjestämissä tapahtumissa en vielä ole kertaakaan käynyt. AstroLogos-lehteä luen mielenkiinnolla ja matkoilla yritän aina bongata astrologia-aiheiset lehdet ja kirjat kirjakaupoista.

Ystäväpiirissä aika harva tietää tästä harrastuksestani ja hyvä niin. Smiley En jaksaisi tulkintapyyntöjen tulvaa, eikä ystävistäni monikaan ole aiheesta oikeasti kiinnostunut. Astrologia on enemmän sellainen "oma maailmani" (Kaloilla täytyy aina olla joku "maailma" jonne paeta...) ja kaverien kanssa tehdään muita juttuja.

Valonkantaja, myös minusta täällä on huippuja ihmisiä! smitten Astrologia- ja muukin tietämys on laajentunut kohisten, kun täällä laitetaan tiedot jakoon.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #5 : 24.01.2006 13:02:53 »

Välillä isompi osa ja välillä pienempi osa.  Luullakseni kiinnostus astrologiaan heräilee mulla aina syyspimeiden alettua ja vähenee kevätauringon myötä.  Mutta vuosien myötä, nämä asiat ovat alkaneet kiinnostaa yhä enemmän ja enemmän, useimmin ja useimmin ....

 Smiley vaaka
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 24.01.2006 14:32:05 »

No ei tämä ihan huvitusta ole.

Kun olen aikani väännellyt ja käännellyt omaa ja muiden karttoja, niin niistä on oppinut katsomaan olennaisia asioita. Astrologia alkaa muodostua työkaluksi.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
enska
Vieras
« Vastaus #7 : 24.01.2006 22:30:03 »

Vähän vaiheittaista on tämän astroilun intensiivisyys.. joskus on jaksoja
( kuten nyt) että aika paljon tulee seurailtua transiitteja ja pyörittyä täällä foorumilla. Tästä foorumista on paljon hyötyä, kun haluaa vaihtaa kokemuksia jostain es. planeettakuviosta tai kysellä viisaimmilta mitä es. joku eq kartalla tarkoittaa..Ahaa-elämyksiä ja sitten tietenkin täällä on kiva höpistä melkein mistä vaan..
Aika usein tutkin myös menneitä tapahtumia ( ehkä ymmärtääkseni tulevaa? ) astrologian valossa. Tässä suhteessa onkin tullut monta valonväläystä..

Tähän asti isoin juttu mihin annoin astrologian(kin) vaikuttaa oli se, että halusin laittaa lapseni alulle niin, että hän syntyisi aurinko-kalaksi.  Wink

Toisaalta on paljon juttuja, joita teen ja päätän ja toteutan ilman että mietin mitä taivaalla tapahtuu. Sitten on myös aikoja, jolloin astro-karttani ja sen sellaiset jäävät nurkkiin pölyttymään. Veikkaanpa että kesän lähetessä tulee taas käymään näin..
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: