Tuo rakkauselämä on kyllä ollut aika sotkuista ja jos nyt voisi sanoa niin kaksi viimeistä seurustelusuhdetta jokseenkin aika kohtalokkaita..
(Olen ajatellut niiden liittyvän 5.huoneeseen, vaikka huone onkin lyhyiden suhteiden huone..EIpä ne kyllä kovin pitkiksi edenneetkään
)
Ihan nyt jos näin uskaltaa tässä foorumilla sanoa että edellinen jopa myrkytti mua pari kertaa.. Olin sille terapeutti ja hohhoijaa.. lista jatkuu. 1,5vuoden helvetti päättyi syyskuussa kun söin pari viikkoa kukkatippoja ja laitoin sen kävelemään, VIIMEISTÄ KERTAA.
Mielenkiintoista kyllä, 5.huone mulla siis
ssa , ja tää oli kyllä varsin
pitoinen tapaus monelta osin, mm.
IC..
Eikös se 5.huone myöskin antanut viitteitä ihannekumppanista..
No siellä toki myös
, eli kaipa se sitten nepparin osalta tuo jotakin..itsepetosta ainakin.
Sitä edellinen taas, narsistiakselilla myös. Teki myös aikamoisia vetoja, vietti kaksoielämää,..Hallintaa, kiusaamista, ruumiillista ja henkistä väkivaltaa. Tosin, hän ei kyllä sitten tule elämästäni poistumaankaan lopullisesti yhteisen lapsemme takia.. Eli kohtalokasta, jos voisi sanoa.
Ja näiden suhteiden aikana olen kärsinyt elämäni ensimmäistä kertaa kovista masennus-uupumuskausista. Varsinkin ensimmäisen.
Tätä helvetillistä vuoristorataa on jatkunut vuodesta 2003-2004 tähän päivään. Tai syyskuuhun. Luulen niin.
Muulta osin on ollut ongelmia ilmaisussa (kurkkuchakra..) ja kaikessa luovassa toiminnassa. Ne on ikään kuin joutunut löytämään uudestaan. Ja myös itseluottamuksen raju uudelleen päivitys.
Ja kyllä kyllä, salailua ja peittelyä, painostuksen alla ja ilman.