Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Milloin planeetta vaihtaa huonetta?  (Luettu 6705 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Tanita79
Vieras
« : 20.01.2009 00:53:10 »

En nyt oikein tiedä että minne tämä kysymys kuuluu. Tunnen kyllä itseni hieman typeräksi mutta en nyt vaan oikein käsitä että miten, noin niinku yksinkertaistettuna näen, että milloin joku planeetta vaihtaa huonetta?

Esimerkiksi nyt tuo pluto joka siirtyi kauriiseen, mulla on siis 6.huone kauriissa. 5. huone skorpionissa, ja jousimies siis välistä pois. Milloinka se sitten siirtyy sinne mun 6.huoneeseen? Katsonko siis että missä asteessa kaurista pluto on ja missä asteessa huoneen kärki?

Ajattelen aika monimutkaisesti ilmeisesti nää asiat.. crazy2

Olisi kiva itsekin seurailla että missä huoneessa mikäkin planeetta menee.

Ja vielä tuosta plutosta 6.huoneessa, ilmeisesti myllerrystä työrintamalle..? Työelämä aina ollut poukkoilevaa ja siellä sun täällä, sitä sun tätä eikä koskaan mitää pysyvää..Olisiko luvassa muutosta?


Toosi kivaa jos jollakin kärsivällisyyttä selittää hieman tätä asiaa..

En osannut liittää karttää tähän.. Synt. 11.2.1979. Mikkeli 15:25.

« Viimeksi muokattu: 20.01.2009 00:57:38 kirjoittanut Tanita79 » tallennettu
linjalla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #1 : 20.01.2009 02:02:03 »

Lainaus
Esimerkiksi nyt tuo pluto joka siirtyi kauriiseen, mulla on siis 6.huone kauriissa. 5. huone skorpionissa, ja jousimies siis välistä pois. Milloinka se sitten siirtyy sinne mun 6.huoneeseen? Katsonko siis että missä asteessa kaurista pluto on ja missä asteessa huoneen kärki?

Just noin! Tässä menee vielä vuosia ennen kun pluto saavuttaa sun 6. huoneen kärjen ( kauris 12°41) eli vielä se telmii 5. huoneessa.
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #2 : 20.01.2009 02:07:05 »

 Oletko tutustunut www.astro.com :n? Siellä näet planeettojen liikkeet suhteessa syntymäkarttaasi selkeästi.
 Transiitteja voi katsoa siellä www.astro.com:ssa näin: (toivottavasti ymmärsin kysymyksesi oikein  Cheesy)

 Jos et ole tuttu tämän kanssa, rekisteröidy, syötä syntymäaikasi ja paikkasi sen jälkeen sivulla sijaitsevaan My Astroon. Sitten menet
 free horoscopes -> Extended Chart Selection ->  Circular Chart (punaisella loistaa siellä Smiley) ja sieltä avaat Natal Chart and Transits ja Vola!
tallennettu
Tanita79
Vieras
« Vastaus #3 : 20.01.2009 02:35:02 »

Kiitos teille!

Joo, telmiipä telmii. Sen kyllä tuntee nahoissaan joo. Aikamoista mylläystä uudelleen asettelua tuntuis olevan.

Olen kyllä rekisteröityneenä astro.comiin, täytyypäs käydä katsomassa!

Innoissaan***


Yön jatkoa..
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #4 : 20.01.2009 10:19:27 »

En nyt oikein tiedä että minne tämä kysymys kuuluu. Tunnen kyllä itseni hieman typeräksi mutta en nyt vaan oikein käsitä että miten, noin niinku yksinkertaistettuna näen, että milloin joku planeetta vaihtaa huonetta?

Esimerkiksi nyt tuo pluto joka siirtyi kauriiseen, mulla on siis 6.huone kauriissa. 5. huone skorpionissa, ja jousimies siis välistä pois. Milloinka se sitten siirtyy sinne mun 6.huoneeseen? Katsonko siis että missä asteessa kaurista pluto on ja missä asteessa huoneen kärki?

Ajattelen aika monimutkaisesti ilmeisesti nää asiat.. crazy2

Olisi kiva itsekin seurailla että missä huoneessa mikäkin planeetta menee.

Ja vielä tuosta plutosta 6.huoneessa, ilmeisesti myllerrystä työrintamalle..? Työelämä aina ollut poukkoilevaa ja siellä sun täällä, sitä sun tätä eikä koskaan mitää pysyvää..Olisiko luvassa muutosta?


Toosi kivaa jos jollakin kärsivällisyyttä selittää hieman tätä asiaa..

En osannut liittää karttää tähän.. Synt. 11.2.1979. Mikkeli 15:25.



Itselläni on ollut jo vuosia 6.huoneessa tuo pluto. Työpaikat ovat vaihtuneet ja terveyden kanssa on ollut pientä vaivaa koko ajan. Eikö 6.huone ole myös terveydenhuone?
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #5 : 20.01.2009 12:52:00 »


Mulla  pluto siirtyi juuri loppuvuonna 2008 huoneeseen 6.
Samaan syssyyn siis sen kanssa, että  pluto vaihtoi merkkiä kauriiseen  buck2

En tiedä, kuvittelenko vain  Smiley mutta marraskuussa alkoi sattua ja tapahtua. Ensiksi jouduin onnettomuuteen, jossa oli aineksia käydä vakavastikin, mutta kaikki lopulta hyvin. Useita vastoinkäymisiä ja koneiden, laitteiden ja "menopelien" hajoamisia. Auton/autojen kanssa ollut paljon vaikeuksia. Myös kodissa kummallisia vikoja ja remontin tarvetta tullut eteen yllättävästi.

Huh  Shocked toivottavasti tämä ei montaa vuotta kestä...
Aion koittaa ottaa ilon irti tästäkin pitkästä transiitista, kai siinä jotakin hyvääkin on  Huh

Jossakin vaiheessa tulee eteen sitten  pluto  aspect_con  mars 6.huoneessa ..mitähän se tuo...?
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #6 : 20.01.2009 15:06:47 »

Miehelläni on ollut muutaman vuoden pluto 4.huoneessa ja sinä aikana on hajonnut mm. auto useaan kertaan, jääkaappi, pesukone, sohva, nettiboxi, digiboxi, tietokone ja tietysti myös vesivahinko... Kaikki on mennyt uusiksi.
Pluto osaa olla ikävä toisinaan Smiley
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #7 : 20.01.2009 15:45:39 »

 Mulla pluto vaihtaa huonetta 2012, joulukuun lopussa. Siirtyy silloin 5. huoneeseen
tallennettu
Tanita79
Vieras
« Vastaus #8 : 20.01.2009 23:56:56 »

Tuo rakkauselämä on kyllä ollut aika sotkuista ja jos nyt voisi sanoa niin kaksi viimeistä seurustelusuhdetta jokseenkin aika kohtalokkaita..
(Olen ajatellut niiden liittyvän 5.huoneeseen, vaikka huone onkin lyhyiden suhteiden huone..EIpä ne kyllä kovin pitkiksi edenneetkään Grin)

Ihan nyt jos näin uskaltaa tässä foorumilla sanoa että edellinen jopa myrkytti mua pari kertaa.. Olin sille terapeutti ja hohhoijaa.. lista jatkuu. 1,5vuoden helvetti päättyi syyskuussa kun söin pari viikkoa kukkatippoja ja laitoin sen kävelemään, VIIMEISTÄ KERTAA.

Mielenkiintoista kyllä, 5.huone mulla siis  skorpioni ssa , ja tää oli kyllä varsin  skorpioni pitoinen tapaus monelta osin, mm.  aurinko venus IC..
Eikös se 5.huone myöskin antanut viitteitä ihannekumppanista..
No siellä toki myös  neptunus venus, eli kaipa se sitten nepparin osalta tuo jotakin..itsepetosta ainakin.

Sitä edellinen taas, narsistiakselilla myös. Teki myös aikamoisia vetoja, vietti kaksoielämää,..Hallintaa, kiusaamista, ruumiillista ja henkistä väkivaltaa. Tosin, hän ei kyllä sitten tule elämästäni poistumaankaan lopullisesti yhteisen lapsemme takia.. Eli kohtalokasta, jos voisi sanoa. Angry

Ja näiden suhteiden aikana olen kärsinyt elämäni ensimmäistä kertaa kovista masennus-uupumuskausista. Varsinkin ensimmäisen.


Tätä helvetillistä vuoristorataa on jatkunut vuodesta 2003-2004 tähän päivään. Tai syyskuuhun. Luulen niin.

Muulta osin on ollut ongelmia ilmaisussa (kurkkuchakra..)  ja kaikessa luovassa toiminnassa. Ne on ikään kuin joutunut löytämään uudestaan. Ja myös itseluottamuksen raju uudelleen päivitys.
Ja kyllä kyllä, salailua ja peittelyä, painostuksen alla ja ilman.
« Viimeksi muokattu: 21.01.2009 00:01:50 kirjoittanut Tanita79 » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 21.01.2009 00:10:05 »

mielestäni (kuin myös erään transiitimonisteen mukaan)
kyllä ne huoneisiin,niiden elämänalueeseen, liittyvät muutokset ja tapahtumat selittyvät nopeampien planeettojen transiiteilla kuin kosmisen planeetan kosketuksella,
nuo  pluto  neptunus ja  uranus kun jäävät huoneisiin ihan "asumaan",
tosin akselille osuessaan vaikuttavat vahvemmin,mutta silloinkin aikaviive on about 2,5 vuotta,
tai kosketus henkilökohtaiseen planeettaan tuntuu kyllä

ap-kartalla tuolla kosmisenkin huonesijainnilla on taas kyllä merkitystä,
toisella lailla,
kuin "pitkäkestoisella huoneenvuokrauksella"
tallennettu
Tanita79
Vieras
« Vastaus #10 : 21.01.2009 00:30:12 »

Heippa Nikki,

Joo, on uusi asia mulle mm. toi "kosmisen planeetan kosketus", joten sitä kautta aika jännittävä juttu, mutta tottahan toki siihen vaikuttaa monikin asia yhtä aikaa.
Vaikea  vaan hahmottaa kokonaisuutta, ainakin vielä tässä vaiheessa. Joten sitä tulee nyherrettyä yksittäisten asoiden kimpussa. Mutta kivaa on Grin Cheesy
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 21.01.2009 00:36:51 »

hienoo kun on innostusta!
jostakinhan sitä on uusi asia aloitettava itse kunkin
tallennettu
linjalla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #12 : 21.01.2009 10:52:27 »

Lainaus
kosmisen planeetan kosketuksella

What the heck tuo tarkoittaa?  Transitoiva planeetta ylittää radix planeetan? Hidas planeetta transotoi hitaan radix planeetan yli? Suomi-astro-terminologia ei omasta mielestäni ole kovin looginen. Voisko joku selitää mulle yllä mainitun? Kiitos jo etukäteen!
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #13 : 22.01.2009 01:23:40 »

kyllä se tais olla ihan mun omaa terminologiaa,
sorgen,
siis kosmiset planeetat, pluto, uranus ja  neptunus,
jotka liikkuvat hitaasti,
ja joita sen vuoksi sanotaankin sukupolviplaneetoiksi,
koska ne viipyvät samassa merkissä monta vuotta,
esim. itse kuulun tuohon terveydenhoidon uudistumis sukupolveen,
 uranus pluto  neitsyt,syntynyt 60-luvulla,
niin kun ne viipyvät samassa merkissä monta monituista vuotta,
ja samaten saattavat viipyä siten myös siellä yhdessä huoneessa monta monituista vuotta,eikä silloin tällä "kosmisen planeetan kosketuksella" ole hevonhännän merkitystä henkilökohtaisella tasolla

plutosta on niin helppo vääntää syntipukki joka hemmetin asiaan,
iso paha susi,bad bad boy,
ajattelematta asiaa sen pitemmälle/syvemmälle,
kaikki johtuu plutosta-mentaliteetti ilmeisesti nostaa omaa ärsyyntymiskynnystäni,
pyydän anteeksi
ja ärsyynnyn silti
tallennettu
linjalla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #14 : 22.01.2009 12:26:33 »

All rights! Omaa terminologiaa ja ehdin jo syyttää suomenkielentaitoani Wink

Nikki, kiitos selityksestä!

Lainaus
...samaten saattavat viipyä siten myös siellä yhdessä huoneessa monta monituista vuotta,eikä silloin tällä "kosmisen planeetan kosketuksella" ole hevonhännän merkitystä henkilökohtaisella tasolla

Kosketus siis tarkoittaa sinulle huoneessa telmimistä ilman planeettakosketusta? Mutta kyllähän hitaiden planeettojen liikehdintä huoneessa tuo mukanaan muutoksia huoneen teemoissa?

Lainaus
plutosta on niin helppo vääntää syntipukki joka hemmetin asiaan,
iso paha susi,bad bad boy,
ajattelematta asiaa sen pitemmälle/syvemmälle,
kaikki johtuu plutosta-mentaliteetti ilmeisesti nostaa omaa ärsyyntymiskynnystäni,
pyydän anteeksi
ja ärsyynnyn silti

Eihän tapahtumat koskaan johdu planeetoista, tähtitaivas/horoskooppi/planeetat EI KOSKAAN ole syyllisiä mihinkään. Päinvastoin horoskooppi/transiitit vain peilaavat tämän hetkisen tilanteen. Ja meillä on AINA mahdollisuus kääntää huonot energiat positiivisiksi. Yhdenkään planeetan tarkoitus ei ole tuhota meitä tai jotain aluetta elämässämme, vaan ne auttavat meitä oikeaan aikaan eteenpäin. Itse me emme vaan aina vielä ymmärrä, että on jo aika mennä eteenpäin.

En tarkoita, etteikö transiitit siellä ja täällä aina välillä satuttaisi. Mutta faktaa myös on, että at the end of the day jos ja kun uskaltaa irrottaa tutusta turvallisesta, löytää itsensä  (ja tähän voi joskus mennä pidempikin aika) paljon paremmalta tuntuvasta tilanteesta. Itse käsitän kärsimyksen tietynlaisena uuden synnytystuskana. Toki silläkin on oma paikkansa elämässämme, kunhan siitä vaan ei tule tapa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: