|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #61 : 15.08.2009 21:41:25 » |
|
Pelkkä havainto! Täällä " K E S K U S T E L L A A N " linkkien mukaan! Auta armias.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
epona
Vieras
|
|
« Vastaus #62 : 16.08.2009 00:18:00 » |
|
Tottakai mennään linkkien mukaan. Kuka uskaltaa oikeasti esitää oman mielipiteensä? En minä ainakaan. Vaikka ajoittain yritänkin, kuulostan typerältä. Tuntuu, etten tiedä mistä puhun, vaikka kuinka yritän ja kuuntelen sydäntäni. Tuo sikainfluenssan ottaminen tähän topikkiin aiheeksi oli mielnkiintoinen...olen itse hoitoalan ammattilaisena miettinyt sen merkitystä näissä asioissa... Mutta - tätä aihetta ... olen ajatellut paljon. Se on hämmentävää. /A
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.08.2009 00:20:12 kirjoittanut Anahata »
|
tallennettu
|
|
|
|
Bast
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #63 : 16.08.2009 10:51:31 » |
|
Heh!!Ymmärrän Olen itse myös pari kertaa yrittäny keskustella ko aihealueen aiheista, mutta huomaan saavani melkoisen hauskoja ilmeitä osakseni, joten jätän asian olemaan!! Ajattelen mielummin ihan itsekseni asioita, ja päättelen siitä.. Se on jännää, koko ajan vielä tulee ihan "normaaleista" jutuista selville asioita, mitkä tukee tätä salaliittoteoriaa, joten aihe on todella mielenkiintoinen kaikessa hulluudessaan!! Ja tästä aiheesta on monia tutkijoita tehnyt luentoja ja kirjoja. Tietoa aiheesta on paljon!! Ihan hyvä juttu. Niin, mielenkiintoinen aihe kyllä!!!
|
|
|
tallennettu
|
"We can acccept god becoming man to save man, but not man becoming god to save himself"
|
|
|
Kurpitsa
|
|
« Vastaus #64 : 19.08.2009 07:42:29 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
nousukuu
|
|
« Vastaus #66 : 23.08.2009 15:50:34 » |
|
Yksi kuva joka minua on häirinnyt jo pitemmän aikaa. Liitteenä. -> Sateenkaarihallitus vai mikä se olikaan. Ahdistava kuva.
Toinen kuva tuli juuri vastaan joten laitan tähän samaan. Silmä kolmion sisällä ja nimenomaan sikainfluenssaan liittyen.
Tyhmintä tässä on se, etten itsekään edes usko symboleiden voimaan. Jokin siinä vaan kuitenkin tuntuu pahalta. Vai onko mielikuvitukseni nyt hieman liian vilkas? Toivottavasti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Veskari-83
Kanta-astroilija
Inner peace is found through passion
|
|
« Vastaus #67 : 23.08.2009 16:26:13 » |
|
Yksi kuva joka minua on häirinnyt jo pitemmän aikaa. Liitteenä. -> Sateenkaarihallitus vai mikä se olikaan. Ahdistava kuva.
Toinen kuva tuli juuri vastaan joten laitan tähän samaan. Silmä kolmion sisällä ja nimenomaan sikainfluenssaan liittyen.
Luulen, että se johtuu kaikkein eniten siitä, että kyseinen nainen pitää tuossa kuvassa kättä ns. "pysäytyksen merkiksi" eli jota aiemmin on käytetty moneen muuhunkin tarkoitukseen (mm. Hitler tervehdyksineen), ja sun jostain aiemmasta elämästä voi juontaa juurensa johonkin "Natsi vihaan" tms. helposti josta nuo ärtymykset sitten tulevat helposti pintaan. Toisen kuvan tapauksessa taas tuo kolmio liitettynä silmään tuo eteen manipuran (eli Chakra-järjestelmän kolmanneksi alimman chakran) energian hyvin esiin, ja kun se on kohdennettu johonkin konkreettiseen näkevään (silmään) niin tämä tulinen räiskyvä energia saa helposti vihaa aikaiseksi. Näitä energioita kun oppii hallitsemaan niistä saa enemmän itselleen irti, mutta perinteisissä tapauksissa ne aiheuttavat juuri mainitsemasi kaltaisia reaktioita. Symboliikkaan kannattaa tutustua muutenkin, oikein mielenkiintoinen aihepiiri. Tyhmintä tässä on se, etten itsekään edes usko symboleiden voimaan. Jokin siinä vaan kuitenkin tuntuu pahalta. Vai onko mielikuvitukseni nyt hieman liian vilkas? Toivottavasti.
Ei se välttämättä oo vilkas kuten jo kerroinkin, mutta kipase kirjastossa lainaamassa joku perusteos jostakin symboliikasta ja tutkaile tuntemuksiasi mainosten kanssa se kädessä uudestaan ja huomaat miksi mikäkin mainos tehdään milläkin tavalla.
|
|
|
tallennettu
|
(4. huone) nousu (5.huone) (8.huone) Kuunsolmu (10.huone) "Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
|
|
|
nousukuu
|
|
« Vastaus #68 : 23.08.2009 18:42:57 » |
|
Kiitos ajatuksia herättävästä viestistä! Kyllähän toki sillä tavalla ymmärrän, että symboleilla voi vaikuttaa juuri tunnereaktioihin (vaikkakaan en ole paljoa perehtynyt), mainoksissa ja muissa kuvissa. Kun sanoin etten usko symboleiden voimaan, niin tarkoitin enemmänkin sitä että joku kuvio itsessään tekisi jotain, suoraan jonkin mystisen kosmisen voiman avulla. Tulkintasi silmästä kolmion sisällä oli hyvä! Tästä voisi ajatella, että kyseistä symbolia käyttävien tahojen tarkoituksena on herättää vihaa. Ehkäpä se astrodienstin mainoskuva tosiaan vain herätti ärtymyksen sen asennon kautta. Joka tapauksessa sitten yhdistin sen illuminatiin sen värisotkun ja ahdistavuuden takia. Minulle tuli siitä sellainen tunne, että nainen ikäänkuin joutuu suojautumaan jotain pahaa vastaan. Ja että hänet on jo alistettu systeemin valtaan. Ja sitten se ajatus, että ikäänkuin mainos yrittäisi sanoa: millainen asema Sinulla on uudessa maailmanjärjestyksessä? Vaikka siinä tekstin perusteella tarjotaan aitoa itsetuntemusta. Vähän samantyyppinen ristiriita kuin vaikkapa kommunistien mediassa: puhutaan aivan muuta kuin tarkoitetaan. Ehkä hieman sekavasti selostin, mutta kuten Anahata aiemmin sanoi, näistä on vaikea kertoa niin että onnistuisi kuulostamaan fiksulta. Ja luultavasti tässä nyt oli todellakin kyse liiallisesta asioiden yhdistämisestä, joten ehkei tämän nyt järin fiksulta tarvinnutkaan kuulosta. Noh nyt tuli tätä lajia jo riittävästi tälle päivälle, täytyy pitää huoli ettei uppoudu liikaa näihin negatiivisiin asioihin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mateve
|
|
« Vastaus #69 : 12.09.2009 08:46:22 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
mateve
|
|
|
epona
Vieras
|
|
« Vastaus #70 : 12.09.2009 14:22:20 » |
|
Hei - Olenko minä ainoa, joka tuntee aivan MIELETÖNTÄ Avuttomuutta Isolla A:lla?
Mitä enemmän tällasia asioita kantautuu korvaan sen hämmentyneemmäksi muutun. Onko enää mitään minkä vuoksi taistella? Jos koko pirun ihmiskunta on menossa kutienkin tuhoon päin...
En ole mikään ydinfyysikko. En edes ole keskiveroa älykkämpi yksilö. Peruskoulutus pohjalla tai no - sekin vielä kesken. Mitä minä voin tehdä?
En mitään.
Aivan kamalaa. Vielä surullisempaa on, että kuljen jokapäivä sellaisten ihmisten joukossa, jotka eivät usko tai ole edes kuulleet moisista asioista.
Kaipaan pois täältä. En nyt puhu mistään itsemurhasta. Mutta haluaisin jo pois. Ihminen olentona alkaa jo tuntua niin rumalta ja tyhjältä. En yksinkertaisella sielunsilmälläni ymmärrä. En.
ehkä se juju onkin siinä. Ehkä minä olen vain liian yksinkertainen.
/A
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nousukuu
|
|
« Vastaus #71 : 14.09.2009 20:09:14 » |
|
Olenko minä ainoa, joka tuntee aivan MIELETÖNTÄ Avuttomuutta Isolla A:lla? Et ole. Vielä surullisempaa on, että kuljen jokapäivä sellaisten ihmisten joukossa, jotka eivät usko tai ole edes kuulleet moisista asioista. Niinpä. Minulla on ristiriitainen olo. Pitäisikö näistä asioista puhua ihmisille vai ei. Ei haluaisi aiheuttaa muille sitä tiedon tuskaa joka itselle on tullut. Toisaalta maailma ei sillä pelastu että enemmistö pitää silmänsä kiinni. Ja taas toisaalta, ei kukaan kuuntele jos ei ole valmis näkemään. Siinä tekee vain itsestään typerän. Ja näenkö itsekään tarpeeksi paljon? Ja taitaa se olla niinkin ettei hyvää saavuteta keskittymällä pahaan. Mutta kyllähän nyt ympäröivästä todellisuudesta tarvii olla tietoinen. Vaikea yhtälö. En yksinkertaisella sielunsilmälläni ymmärrä. ehkä se juju onkin siinä. Ehkä minä olen vain liian yksinkertainen. Ei vaikuta siltä, puhuit hyvin syvällisesti. Ja tuosta yksinkertaisuudesta, minusta on hyväkin olla tietyllä tavalla yksinkertainen, sillä tavalla että ei tee asioista monimutkaisempia kuin ne onkaan ja sitten jollain omituisella verukkeella loukkaa toisia tai luontoa. Tästä maailmasta on tullut (tehty?) todella omituisen monimutkainen paikka. Vaatii valtavasti rohkeutta olla positiivisesti yksinkertainen. En itsekään uskalla kuin hieman.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #72 : 26.09.2009 22:16:17 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #74 : 29.09.2009 07:57:04 » |
|
keskustelen nyt aiheesta hieman toisella sivulla, olen myös lukenut nämä jutut ja maailmanhallinnon monta kertaa.. ja tiedän Itsestäkin jotain.. mutta anyway, tulee vaan mieleen että jos Jumaluus sallii kaiken, mitä nyt onkaan, sotaisuus, raha jne, niin sehän on silloin Jumalan tahtoa. eli on ensin ilmeisesti jokin sotaisa Jumala, mutta kenties muilla planeetoilla rauhaisa Jumala? ja täällä on tällaista, tervetuloa, jos haluat muualle, mene sinne? nyt on kyllä täpinät kun on 2012 tulossa ja koko planeetta pitäis muuttaa,, eikö. kun aikanaan aloin lukea ekoja juttuja aiheesta, olikohan Ultra-lehti tai joku vastaava, niin siellä oli että maapalloa ei voi vielä nostaa korkeampaan taajuuteen kaiken tämän sotaisuuden takia. mutta nyt jos se tapahtuu.. nimittäin, korkeammassa taajuudessa kaikkien ajatus alkaa toteutua nopeammin, myös niiden joilla se valta on. sitten on tämä rakkaudellinen vastapooli. että .. kokemusta vaan, valo ja pimeys. eräs henkinen kaveri väitti että nk pimeydellä ollut valta jo 300 000v täällä? mutta nyt sitä muutetaan (talousromahdus jne) tiedä häntä.
no, lukekaa vaikka The Pleiadian Agenda/ Clow ja Bringers of the Dawn/ Marciniak
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.09.2009 08:10:21 kirjoittanut **Crystalline** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|