Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 19
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Illuminati ja New World Order  (Luettu 186260 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #165 : 20.12.2011 12:11:46 »

Joo.. jotain eroa..? eikö "suojelusenkeliä" sitten voi kanavoida?

Eikö isommalla porukalla sitten voi olla yhteistä suojelusenkeliä?

Miten se varoittaisi ryhmää esim. lähtemään valtion vainon, sodan tai vedenpaisumuksen alta pois jos ei kerran saa käskeä tai kertoa uhkasta? "rokote aiheuttaa haittaa" -> kanavan voi skipata koska kuulostaa liian uhkaavalta ja pelottavalta..

Minä puhun tässä nyt ihmisistä jotka avaavat suunsa ja puhuvat toisille ihmisille kertoen että heidän puheensa on kanavointia toisilta tasoilta. Useimmiten tämä vaatii jonkinlaiseen meditaatio- tai transsitilaan vajoamista, joskin nyt värähtelyjen noustua jotkut ovatkin jatkuvassa yhteydessä kanavoimaansa tahoon niin, ettei sellaista tarvita. Kyseessä on tilanne, jossa ihminen puhuu toisille ihmisille ja yleensä vielä kertoo heille että 'nyt minä kanavoin tahoa X.' Jotkut voivat myös kanavoida tietoa ihan vain itselleen. Monenlaisia asioita voi kanavoida, enkeleitä, oppaita, joskus elossa olleita ihmissieluja jne. Miksei siis joku voisi kanavoida omia oppaitaan.

Oikea kanava ei koskaan sanoisi "rokote aiheuttaa haittaa." Oikea kanava sanoisi jotain tämänkaltaista: "Osa rokotuksistanne ei välttämättä tuo toivottua tulosta ja teidän olisi syytä tutkia asiaa enemmän ja hankkia asiasta enemmän tietoa, ennen kuin päätätte otatteko rokotuksen vai ette. Päätätte kuitenkin asiasta omalla vapaalla tahdollanne." Ymmärrätkö eron? Oikea kanava puhuu aina niin, että se ei anna suoria käskyjä ja muistaa kunnioittaa kaikessa ihmisten vapaata tahtoa.

Itse uskon, että opassoppa (soppa sen vuoksi että se on moniulotteisesti yhtä aikaa yksi ainoa ja ääretön määrä olentoja) on koodattu jokaisen ihmisen dna:n niihin 10 säikeeseen jotka ovat magneettisia eivätkä fyysisiä. Tämän vuoksi opassoppa (jotkut voivat kutsua sitä enkeliksi tms.) on aina henkilökohtainen. Itse en siis usko kollektiivisiin oppaisiin, mutta joku muu voi uskoa aivan toisella tavalla ja siihen hänellä on täysi vapaus.

Sinä puhuit edellisessä viestissäsi tilanteesta, jossa ihminen huomaa eläinten antamat tulevan maanjäristyksen tms. merkit, tai kuulee oman oppaansa tms. äänen päässään varottamassa vaarallisesta tilanteesta. Minä puhun ihmisen kanavoinneista toisille ihmisille.

Ellet sinä näe näissä tilanteissa mitään olennaista eroa, niin en voi auttaa sinua tämän enempää asian ymmärtämisessä.

tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #166 : 20.12.2011 12:17:41 »

Illuminati pelkää meitä. He pelkäävät rakkautta. He pelkäävät valoa, joka koko ajan voimistuu saavuttaen huippunsa vuonna 2012. Me olemme legioona. Me olemme 99%. Me emme unohda. Me emme anna anteeksi.

Lihavointi yllä omani.

Anteeksiantamattomuus tulee pelosta. Kaikki tunteet tulevat joko pelosta tai rakkaudesta. Ja sieltä rakkaudesta ei anteeksiantamattomuus taatusti ole kotoisin. Jokainen päättää silti itse haluaako kuulla anteeksiantamattomuuden sanomaa, vai rakkauden sanomaa.

Sivuhuomio:
Nyt kun olet todennut ettet kanavoi ketään vaan vain puhut itsenäsi, on Kurpitsan ja minun keskustelu oikeista ja vääristä kanavista muuttunut tämän ketjun kannalta epärelevantiksi, nuo tunnistusmerkit pätevät vain niihin jotka väittävät kanavoivansa.

21.12.2012 on muuten vain 36 vuoden jakson keskikohta, hetki jolloin maan akseli osoittaa galaksin keskustaan. Mitään sen ihmeellisempää ei liity tuohon päivään, kunhan on vain 36 vuotta kestävän suuren energeettisen muutoksen puolivälin paikka. 18 vuotta samaa menoa vielä jäljellä sen jälkeen.  Wink
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Ikuinen Trikki
Kohtuuastroilija
**

aur vaaka, kuu kauris, asc leijona

Profiili
« Vastaus #167 : 20.12.2011 14:54:01 »

Miltei vuoden poissaolon jälkeen huomaan, että täällä edelleen Lännen Valkoinen Tiikeri julistaa agendaansa.

Maailma on pahuuden vallassa. Ihminen ja Äiti Maa on Illuminatin toimesta vaarassa tuhoutua.

Kuulostaa aivan kuin Pluton jalostumattomat energiat täällä forumilla jylläisi. Pelkoja ja uhkakuvia viljellään, aivan samalla tavalla kuin kaikkien syytöksien keskipisteessä olevan Illuminatin väitetään tekevän. Pelko on vahva vallan väline.

Syntyykö tarve näihin apokalyptisiin uutisointeihin pelosta vai rakkaudesta?

Itämaan joogit, mystikot ja muutkin hörhöt ovat jo vuosituhansia tienneet, että sitä mitä kylvät, sitä myös niität. Jotkut huimapäiset visionäärit ovat jopa väittäneet, että jokainen yksilö luo oman universuminsa; viimeistä piirtoa myöten. Useat nykyajan kvanttifyysikotkin ovat alkaneet taipumaan siihen, että tietoisuutemme vaikuttaa vahvasti ympäröivään maailmankaikkeuteen.

Pelko vai rakkaus? Kumpaa energiaa säteilet ympärillesi? Siinä on perustavaalaatua oleva kysymys, sillä niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Joku jossain toisessa topicissa jonkun positiivisesti värähtelevän multiversumin osassa toi tietoisuuteeni Breznyn vapaan tahdon horoskoopin, jonka jatkeena oli kyseisen nerokkaan jampan vastaisku paranoialle:

"Mitä on Pronoia?

Määritelmä: Pronoia on vastalääke paranoialle. Se on ymmärrys Maailmankaikkeuden perustavanlaatuisesta ystävällismielisyydestä. Se on harjoitusohjelma, jossa valmennat aistisi ja älysi huomaamaan että elämä antaa sinulle aina juuri sitä mitä haluat, juuri silloin kun haluat.

Hypoteesi: Paha on tylsää. Kyynisyys on idioottimaista. Pelko on paha tapa. Epätoivo on laiskuutta. Riemu on kiehtovaa. Rakkaus on sankarillisen nerokkuuden teko. Nautinto on meidän syntymäoikeutemme.

Toimintatapa: Toimi kuin maailmankaikkeus olisi ihme joka on luotu sinua viihdyttämään ja valaisemaan. Oleta että salaiset avustajat työskentelevät kulissien takana auttaen sinua muuttumaan siksi suurenmoiseksi mestariteokseksi jollaiseksi synnyit. Liity salaliittoon kylvääksesi siunauksiasi koko luomakunnalle.

Lisää Pronoiasta löydät Rob Brezsnyn kirjasta “Pronoia Is the Antidote for Paranoia, Revised and Expanded: How the Whole World Is Conspiring to Shower You with Blessings”, jonka puolestaan löydät Amazon-verkkokaupasta osoitteesta http://bit.ly/Pronoia."

Toivottavasti en loukannut ketään tällä tekstilläni. Mielestäni on tärkeää kelailla, millä keinoin me voisimme jokainen kohdallamme luoda sellaisen New World Orderin ympärilllemme, kuin on korkein mahdollinen visiomme meistä itsestämme. Ja kuinka meistä jokainen voisi liittyyä Illuminatin kerhoon, eli valaistuneiden poppooseen. Onko keinona paranoian levittäminen vai rakkaudesta voimansa saava Oman maailman muuttaminen.

Nimimmmerkillä kokemusta on. Itsekin olen ollut joskus niin salaliittoparanoidi, ettei paremmasta väliä.

« Viimeksi muokattu: 20.12.2011 17:02:05 kirjoittanut Ikuinen Trikki » tallennettu

"Totuus on poluton maa." -J.Krishnamurti
[:]Tähtisielu[:]
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #168 : 20.12.2011 15:08:22 »

Itseasiassa vuosi 2012 tarkoittaa 30 tuhannen vuoden ajanjakson loppua, jolloin aurinko ja planeettamme on suorassa linjassa galaksin keskustan kanssa. Mayat sanoivat "Suuri Valo Saapuu Galaksin Keskustasta" ja mielestäni tämä tarkoittaa raamatussa kerrottavan Kristus-tietoisuuden saapumista planeetallemme. Vielä tänäkin päivänä on suuri mysteeri, miten Mayat tiesivät tämän tapahtuvaksi näin tarkasti kun omat elektroniikkaromumme eivät näe edes galaksin keskustaan asti.

Tuo "me emme anna anteeksi" on Anonymous ryhmän käyttämämä iskulause ja pitää siten totta, että nämä rikokset ovat saaneet vain röyhkeämpi ja vaarallisempia muotoja kokoajan. Tottakai anteeksianto on osa rakkaudellisuutta, mutta tämä tarkoittanee kuitenkin sitä, että nämä rikokset tulee nyt mahdollisimman pian saada loppumaan eikä niinkään mitään pahantahtoisuutta.

En ole katkera tai vihainen varjoisille, vaikka omassakin elämässäni olen joutunut kokemaan korruptiota jopa niin pitkälle, että meinasin kuolla kun koira raateli vatsani ja ei ollut varmaa oliko suoli puhjennut. Päinvastoin, tämä antaa minulle vain lisää voimaa toimia valitsemallani tiellä parantaa tätä maailmaa siitä valheen verkosta, mihin varjoiset ovat sen kietoneet.

Jos julistaa, että tietää oikeat kanavat ja oikeat värähtelyt, niin minun mielestäni se on hieman kummallista koska itse ajattelen, että appelsiinin voi kuoria monella tavalla, mutta lopputuloksena saadaan jokatapauksessa kuorittu appelsiini. Tällä tarkoitan sitä, että maailmanparantaminen voi olla tätä:

http://www.youtube.com/user/messagesfromwithin

Tai sitten maailmanparantaminen voi olla tätä:

http://www.youtube.com/watch?v=bdC_xNdzF2I

Kyse on vain eri tavasta kuoria appelsiini. Me molemmat tähtäämme siihen, että ihmiset heräisivät uuteen tietoisuuteen. St. Germain puhuu hyvin kauniisti ja viisaasti rakkaudesta ja miten voit aktivoida itsesi oikeille taajuuksille. Mutta tämä on tie vain osalle ihmisiä, se riippuu täysin ihmisestä. Joidenkin mielestä St. Germain on täysin naurettava pelle. Näin minustakin monet ajattelevat. Mutta osa ihmisistä näkee totuuden sanoissamme ja tajuaa, että muutos on sinusta itsestäsi kiinni: joku toinen voi näyttää sinulle tien, mutta sinun itsesi pitää sitä kulkea.

Jokaisella ihmisellä on oma värinsä, oma värähtelytaajuutensa. Muutos korkeammalle värähtelylle voi tapahtua nopeastikkin, mutta yleensä on kyse pitkästä matkasta joka vaatii kärsivällisyyttä. Ennenkaikkea kyse on siitä, että joidenkin värähtelytaajuus voi muuttua korkeammalle taholle sillä tavoin, että he alkavat tiedostamaan maailmassamme vallitsevat varjoiset. Myöskin oman ruumiin terveys on tärkeä asia, mistä itse olen paljon puhunutkin: luonnonmukaisen elämän ylivoimaisuudesta. Jotkut ihmiset taas haluavat vain toteuttaa rakkautta, eivätkä sotkeutua varjoisten peliin. Minä taas olen luonteeltani tiikeri ja minun luontoni käy kynsin ja hampain kiinni valheeseen ja vääryyteen tällä planeetalla. Voin hyvin myöntää, että olen matalammalla taajuudella, kuin St. Germain tai joku muu mestari planeetallamme. Mutta tämä on minun tieni ja tarvitaan myös sellaisia sieluja, jotka toimivat tällä taajuudella missä varjoiset ovat vahvimmillaan. Aivan kuten tarvitaan sellaisia sieluja, jotka eivät sotkeudu ollenkaan varjoisten olomuodon taajuuksiin.

tallennettu

[:[[ Boneko Brothers ]]:]

http://www.BonekoBrothers.com

[:[[ Suomen Kiltajärjestelmä ]]:]

http://forum.SuomenKillat.org

[:[[ Ytimessä ]:]]

http://Ytimessa.org
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #169 : 20.12.2011 15:42:27 »

Toivottavasti en loukannut ketään tällä tekstilläni. Mielestäni on tärkeää kelailla, millä keinoin me voisimme jokainen kohdallamme luoda sellaisen New World Orderin ympärilllemme, kuin on korkein mahdollinen visiomme meistä itsestämme. Ja kuinka meistä jokainen voisi liittyyä Illuminatin kerhoon, eli valaistuneiden poppooseen. Onko keinona paranoian levittäminen vai rakkaudesta voimansa saava Oman maailman muuttaminen.

Nimimmmerkillä kokemusta on. Itsekin olen ollut joskus niin salaliittoparanoidi, ettei paremmasta väliä.

Kiitoksia todella paljon tekstistäsi, tuo on juuri se mitä tähän ketjuun piti sanoa, itse en vain saanut sitä itsestäni ulos. Erityisesti tuo pronoia-käsite on tarpeen, oli se minullekin entuudestaan tuttu mutta eihän asioita itse muista silloin kun pitäisi.
tallennettu

Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #170 : 20.12.2011 15:55:05 »

Itseasiassa vuosi 2012 tarkoittaa 30 tuhannen vuoden ajanjakson loppua, jolloin aurinko ja planeettamme on suorassa linjassa galaksin keskustan kanssa. Mayat sanoivat "Suuri Valo Saapuu Galaksin Keskustasta" ja mielestäni tämä tarkoittaa raamatussa kerrottavan Kristus-tietoisuuden saapumista planeetallemme. Vielä tänäkin päivänä on suuri mysteeri, miten Mayat tiesivät tämän tapahtuvaksi näin tarkasti kun omat elektroniikkaromumme eivät näe edes galaksin keskustaan asti.

Se on kyllä 26 000 vuoden (tarkalleen 25 700 vuotta...) ajanjakso eikä 30 000 vuoden.
Tästä linkistä lisää tietoa: http://fi.wikipedia.org/wiki/Milankovi%C4%87in_jaksot

Perusasiat kohdalleen ja sitten vasta julistamaan sanomaa, eikös joo?

Noin joka 26000nnes vuosi maan akseli on suorassa linjassa galaksin keskustan kanssa. Mayat taisivat olla tosi päteviä astronomeja kun osasivat moisen laskea, itse en ainakaan saa mitään ihmeen kicksejä siitä että ihmettelen ja päivittelen että miten ihmeessä ne oikein osasivat... minulle riittää se, että olivatpahan vaan paljon pätevämpiä hemmoja kuin monet muut niissä laskelmissaan

. Ja se itse energeettinen tapahtuma - maapallon värähtelyjen raju nousu ja ihmiskunnan tietoisuuden nousu - on tosiaan 36 vuotta kestävä prosessi, jonka keskikohdalle sattuu tuo akselin suora linja galaksin keskustaan. 18 vuotta takana, 18 vuotta vielä jäljellä.

Lainaus
Jos julistaa, että tietää oikeat kanavat ja oikeat värähtelyt,

Minä puhuin kanavista vain yhdessä ainoassa yhteydessä: Silloin kun ihminen sanoo kanavoivansa jotain tämän tason ulkpuolista entiteettiä ja kanavoi tätä toisille ihmisille. Nuo oikean/väärän  kanavan tunnistusohjeet pätevät VAIN ja AINOASTAAN niihin tilanteisiin.
Ei mihinkään muuhun. Minä en ole julistanut tietäväni mitään, kerronpahan vain mitä keinoja kukin voi käyttää silloin, kun eteen tulee tilanne jossa ihminen sanoo kanavoivansa jotakin. Tämä ei päde mihinkään muihin tilanteisiin!

Toki sitten lisäksi kannattaa aina pohtia tuleeko jokin ihmisen omakin puhe pelosta vai rakkaudesta ja sen perusteella sitten päättää, piittaako niistä puheista tahi ei. Tai sitten voi uskoa aivan erittelemättä kaiken mikä tulee eteen, senkin voi vapaalla tahdollaan tehdä ja ennustan melkoisia... oppimiskokemuksia kyllä sitten lopputuloksena sellaisesta.  Wink

Ainoat varjot tässä maailmassa ovat kotoisin ihan elävistä ihmisistä ja siitä, että osa ihan tavallisista elävistä ihmisistä  - siis ei mistään 'pimeyden' tai 'pahan' voimista - vastustaa omista sisäisistä syistään niitä muutoksia joita tapahtuu energeettisesti ja käytännössäkin maailmassa juuri nyt.

Vastavoimia siis toki on olemassa, mutta ne ovat kaikki vain ihan tavallisia ihmisiä.

Juhlia toki sopii, onhan
tallennettu

Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #171 : 20.12.2011 16:20:28 »

Hups, edellinen kirjoitus katkesi kesken... tässä siis loput:

Juhlia toki sopii, onhan siitä se pauttiarallaa 26000 vuotta, kun viimeksi oli saman juhlan paikka. Ja saman verran ennen seuraavaa kertaa sitten odottelua. Vähän kovemman luokan juttu, kuin Halleyn komeetta joka käväisee sentään näkyvillä 75-76 vuoden välein, eli se on mahdollista nähdä kaksikin kertaa yhden pitkän inkarnaation aikana. Tätä ei kuin kerran ja sitten odotellaankin taas pitkän aikaa. =)

Nimenomaan juhlia, eikä pelätä. Värähtelyjen noustessa edelleen luomme maailmaa ympärillämme tahdoimme tahi emme. Pelkäämällä kutsuu luokseen pelkojensa kohteita. Se on yksi syy kannustaa pronoiaan ja rakkaudelliseen ajatteluun ilman turhia pelkoja.
tallennettu

Ikuinen Trikki
Kohtuuastroilija
**

aur vaaka, kuu kauris, asc leijona

Profiili
« Vastaus #172 : 20.12.2011 16:56:46 »

Jos jossain vaiheessa värähtelyt nousevat siinä määrin, että huomaa varjoisten olemassaolon, niin uskallan väittää, että jossain vaiheessa värähtelyt nousevat edelleen siihen pisteeseen että tajuaa, että nuo varjoiset ovat vain observoijan omaa luomusta(niinkuin kaikki muukin), ja että varjoisista tulee valoisia, jos vain muuttaa näkökantaansa. Se sitten saattaa vähän naurattaa, vaikka joskin jossain vaiheessa sitä ennen voi myös vähän itkettää  Wink

Ja tuosta 21.12.2012 asiasta. Eihän meillä kellään kai ole mitään 100%:sta faktaa pistää pöytään. Kaikki on vain tutkijoiden tutkimustuloksia, teoretisointeja tai fanatisointeja. Itse ainakin hillitsen itseni ja odottelen mielenkiinnolla mitä tapahtuu. Koko vuosi 2012 tuntuu tosi mielenkiintoiselta. Ja kun oman universumimme Luojia olemme, ehkä sitä voisi tietoisestikin luoda tuohon maagiseen päivään 21.12.2012 jotain suurta/pientä ja rakkaudellista.
« Viimeksi muokattu: 20.12.2011 17:06:47 kirjoittanut Ikuinen Trikki » tallennettu

"Totuus on poluton maa." -J.Krishnamurti
Kurpitsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #173 : 20.12.2011 17:25:30 »

Mikäs ilmiö tämä sitten on?
Onko eläimet vain joukolla jättäneet fyysiset ruumiit ja lähteneet korkeampiin ulottuvuuksiin?

http://www.youtube.com/watch?v=9SSsL2K4H54

Metsätkin valmistautuvat ylösnousemukseen? Nigerian kasvillisuus kokee myös ylösnousemuksen ja tilalle jää vain aavikkoa.
http://www.youtube.com/watch?v=QQ6uP1HemkI

Aikamatkaaja John Titor on myös kertonut että siinä 2012-2015 alkaisi ydinsota euroopassa. Ota näistä ennustuksista sitten selvää..

« Viimeksi muokattu: 20.12.2011 20:29:27 kirjoittanut Kurpitsa » tallennettu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #174 : 21.12.2011 09:45:52 »

Tuo on yksi todella tärkeä seikka, mitä itsekin olen käyttänyt teksteissäni useasti tuo eläinten massakuolema.

Ja myöskin, kun metsiä ja sademetsiä vain hakataan apinan raivolla kokoajan, samaan aikaan rakennetaan vain uusia koneita ja tehtaita mitkä kuluttavat happea ja saastuttavat meren, ilman ja maan, niin kyllä asioiden pitää muuttua. Jos tämä suunta jatkuu, niin kohta meidän on pakko alkaa käyttämään hengityssuojaimia ja varmaan ostamaan sitten myös lisähappea jatkuvasti kun ilmakehästä se alkaa loppumaan..

Mielestäni jokaisen kansalaisvelvollisuus on kasvattaa kasveja. Koska koko länsimainen olemassaolomme perustuu koneille ja tuhoamiselle, niin on vähintäänkin kohtuullista, että myös pyrimme tuottamaan.

Mielestäni tässä eläinten massakuolemisessa on kyseessä sellainen juttu, että luonto yrittää kertoa meille nyt kun ihmiskunta ei ole suostunut itse tajuamaan tekojensa vääryyttä, että tälle tuhoamiselle pitää tulla loppu.

Tämähän on yksi toimintani perusajatuksista, että ihmisten pitäisi palata takaisin elämään luonnonmukaista elämää. Tämä ei tarkoita sitä, että palaisimme kivikauteen, mutta suurin osa teollisuudesta on olemassa vain sitä varten, että politikot lietsovat talouskasvua ja isot yritykset takovat rahaa luonnon tuhoamisella. Esimerkiksi internetti on todella hyödyllinen keksintö ihmiskunnan kehitystä varten.

Ns. salkkaripsykoosissa oleva ihminen on vain kadottanut sisäisen äänensä, joka hänelle sanoo että "nouse, tee asialle jotain, kyseessä on meidän kaikkien kotimme mitä tuhotaan", olen aika varma siitä, että suuri osa masennuspotilaista on vain ihmisiä, joiden omatunto ei anna heille rauhaa, koska alitajuisesti he tajuavat että kaikki ei todellakaan ole hyvin ja sitten he hakevat lääkäriltä synteettisiä huumeita, jotka vain aiheuttavat suurempaa epäharmoniaa tälle ihmiselle..

Toinen asia mikä aiheuttaa ihmisille huonoa oloa, on vääränlainen ravinto. Kun kasveja viljellään synteettisillä myrkyillä ja niihin käytetään synteettisiä torjunta-aineita, niin kasvit voivat huonosti. Tästä johtuu se, että luomukasveissa on paljon enemmän ravintoaineita.

Nyt kun ihminen syö tällaisen myrkkykasviksen, niin myrkyt siirtyvät ihmiseen ja ihminen voi huonosti. Ja sitten taas on edessä se, että mennään lääkärille mikä antaa synteettisiä myrkkyjä ja tilanne vain huononee.. Varsinainen oravanpyörä! Ennenvanhaan ei ollut tätä ongelmaa, kaikki oli luomua. Mutta nyt olemme luoneet itsellemme tällaisen ongelman, että raha ja yhteiskuntamme on vain kulissi, minkä avulla varjoiset voivat ryöstää tätä planeettaa ja myrkyttää meidät kaikki..

Vanha kansa on päivitellyt tätä maailman tilaa ties kuinka kauan. He näkevät tämän saman asian, kehityksen suunnan, koska ovat itse eläneet vielä sellaisessa elämäntavassa, mikä on perustunut luonnonmukaiseen elämään. Eikö yksi tärkeä asia elämässä ole kunnioittaa vanhempaa ja kuunnella heitä? Mutta yhteiskuntamme sulkee vanhukset laitoksiin ja lääketeollisuus imee heistä viimeisetkin elinvoimat, kun väkisin pidetään hengissä koneiden avulla vaikka vanhus itse haluaisikin jo luonnollisesti siirtyä tuonpuoleiseen..

tallennettu

elina1111
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #175 : 22.12.2011 16:26:01 »

Tässä oli mielestäni todella paljon asiaa:

Negatiivinen Eliitti (Illuminati)
http://tietoisuudenlaajentuminen.wordpress.com/yhteiskunta/negatiivinen-eliitti-illuminati/

Suomen Illuminati - Hallituksen korruptio
http://www.youtube.com/watch?v=cll4qKCIdKM
tallennettu
Kurpitsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #176 : 23.12.2011 08:49:19 »

Tässä oli mielestäni todella paljon asiaa:

Mahtavaa..

Tässä myös hyvä blogikirjoitus miten negatiivisen energiaan pohjalle rakennettu yhteiskunta toimii:
http://resurssipohjainentalous.blogspot.com/2011/12/46-hallitsijan-huoneentaulu.html
« Viimeksi muokattu: 23.12.2011 09:06:31 kirjoittanut Kurpitsa » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #177 : 23.12.2011 13:00:43 »

Omppusade  smitten
Kunhahn eivät ole myrkkyomppuja  Shocked
tallennettu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #178 : 26.12.2011 20:22:37 »

HAARP
----

Wikipedia kertoo asiasta lyhyesti, vedoten siihen, että kyseessä on ainoastaan tutkimus:

http://fi.wikipedia.org/wiki/HAARP

EU:ssa on myös puhetta asiasta:

http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-%2F%2FEP%2F%2FTEXT+REPORT+A4-1999-0005+0+DOC+XML+V0%2F%2FFI#_part7_ref23

Mutta youtubessa on monia videoita, mitkä antavat tilanteesta sellaisen kuvan, että HAARP-järjestelmää käytetään hyvinkin aktiivisesti.

Onko tässä sama asia kyseessä, kuin kemikaalivanoissa ja ELF-tornien eli "kuolontornien" kylvämisessä, että ihmisiä yritetään sairastuttaa ja en yhtään ihmettelisi, jos HAARP-laitteistolla voitaisiin myös aiheuttaa alkeellista mielenhallintaa.

Yksi ajatus, mikä mieleeni myös tuli, on se että HAARP:illa tehostetaan ilmastonmuutosta. On myös esitetty, että HAARP on aiheuttanut mehiläisten massakuolemat. Tämä palvelisi myös eliitin etuja, koska mehiläiset hoitavat ruoan pöytäämme: ne ovat planeettamme tärkein pölyttäjä.

Tässä muutama video youtubesta. Tutkakuvissa siis yhdistävänä tekijänä tuo pyöreä muoto, mikä ilmestyy tutkakuvaan kun HAARP-laitteistoa käytetään:

http://www.youtube.com/watch?v=wZYMCE3qbrE

http://www.youtube.com/watch?v=f-wWKKe43JE

http://www.youtube.com/watch?v=EK1kNER04-o

http://www.youtube.com/watch?v=JBhjkpmyktc

http://www.youtube.com/watch?v=fMBwGt3JIsU

Tässä videossa hurrikaaniin iskeytyy sivuttain salaman näköisiä muotoja:

http://www.youtube.com/watch?v=qMkW0nKb67c

Tässä pitempi dokumentti aiheesta:

http://www.youtube.com/watch?v=SToVBicIrJU

Suomalainen tiedemies ja ydinvoimalassa korkeimman turvaluokituksen saanut entinen työntekijä Arto Lauri kertoo, että HAARP-laitteisto käytetään yhdessä kemikaalivanojen kanssa häivyttämään ilmakehästämme ydinvoimaloista vuotavaa säteilyionisaatiota. Hänen mukaansa planeettamme koko typpi ilmakehässä saattaa syttyä palamaan, ellei näin tehdä.

Arto myös kertoo, että HAARP-laitteisto aiheutti Japanin maanjäristyksen ja ydinkatastrofin:

http://www.youtube.com/watch?v=nZClFH3qmn0

Olivatko Japanin tapahtumat tarkoituksellisesti aiheutettuja?

Tässä on Arton kertoma metaaniklaraattiräjähdys:

http://www.youtube.com/watch?v=y196J86YrRU

Youtubesta löytyy myös todisteita, että Japanissa on tuona aikana käytetty erittäin korkeatehoisesti HAARP-järjestelmää:

http://www.youtube.com/watch?v=UKxU6eaPpIs

http://www.youtube.com/watch?v=94mhTkgrSAU
tallennettu

nousukuu
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #179 : 26.12.2011 21:00:38 »

Hänen mukaansa planeettamme koko typpi ilmakehässä saattaa syttyä palamaan, ellei näin tehdä.

Nyt joku on kyllä lintsannut yläasteen kemian tunnit.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 19
  Tulostusversio  

Siirry: