Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mars/uranus ja radikalismi, terrorismi  (Luettu 4375 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
rubiinitar
Kanta-astroilija

Profiili
« : 21.01.2009 10:10:46 »

Tutkin marsin ja uranuksen aspekteja ja löysin kiinnostavan artikkelin joka käsittelee radikalismia ja myös terroristien syntymäkarttoja:

http://www.astromarkt.net/artmarsuranusuk.htm
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1 : 21.01.2009 13:41:04 »

Hahaa. Mulla on aurinko uranuksen ja marsin keskipisteessä. No joo, pidän kyllä vaihtelevasta elämästä, mutten mitenkään kovin radikaali ihminen ole. Kieltämättä kyllä mitkään tavanomaiset ratkaisut eivät kuitenkaan kiehdo.  Smiley
Ihan mielenkiintoinen juttu.
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 21.01.2009 18:26:14 »

Wau Smiley

Koskahan lentokentillä aletaan tutkia astrologisia karttoja,  mars aspect_con uranus :lla ei pääse lenskariin ensinkään?   Grin
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 21.01.2009 23:20:47 »

hyvä heitto,jos vielä mieltää  uranus.n lentämiseen..

noista esimerkkikartoista yli puolella oli johtavassa merkissä  aurinko,
lienee "eduksi" barrikadeille noustessa
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 21.01.2009 23:30:02 »

Tähän pitää sanoa, että mulla on ystävä jolla on  uranus aspect_con mars ja niillä on vaan aste eroa. Kun se suuttuu niin se on jotain käsittämätöntä, kerran kesken pelin se heitti yhtäkkiä pelilaudan nappuloineen lattialle, nousi vauhdilla pöydästä ja juoksi huutaen päin ulkoovea (hyppäsi täysiä sitä ovea vasten, hirvee kolahdus..).. Tämä siis siksi, että hän oli tappiolla Trivial Pursuitissa.

Jos tietokoneen kanssa tulee ongelmia, hän alkaa ravistelemaan ja hakkaamaan pöytää ja tietokonetta ja klikkailee kaikkea mahdollista tuhat kertaa niin että kone varmasti sekoaa ja jumiutuu, samalla huutaen kirosanoja.

Yleisesti ottaen aina suuttuessaan ravistelee ja tuhoaa ja huutaa pää punaisena.
Enemmänkin se kyllä on puhdasta impulsiivista sekopäisyyttä, ei vihaa.  Wink

Mutta ei kohdista niitä puuskia ihmisiin. Yksi lempein ja ystävällisin ja kiltein ihminen ketä tunnen.
Olen miettinytkin että tuolla aspektilla vois olla tähän "hullun"tempperamenttiin jotain arpaa.
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 22.01.2009 00:11:36 »

Exälläni, joka on juuri tuollainen maailman rakastettavin ja viehättävin ja luotettavin ihminen (tuplaneitsyt), on  uranus aspect_sex mars, ja hän on koko elämänsä saanut täysin odottamattomia, hillittömiä huutoraivareita. Omalta isältä opittuja, epäilemättä (sieluun murjottu tylyydellä tyhjyys), mutta olisiko noilla planeetoilla myös vaikutusta. Itsekin olen lyhytjännitteinen ja saatan kiehahtaa, mutta  mars/ uranus aspekteja ei ole.

Tyttärelläni taas on  aspect_tri, mutta hän on pelkkää valoa, vahva ihminen tosin, mutta jos suuttuu niin leppyy ja unohtaa suuttumuksen syynkin ihan välittömästi. Aurinkokaksonen kyllä (ei jaksa murehtia) ja nousuvaaka.
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 12.02.2009 15:40:37 »

Itsellä on  mars aspect_sex uranus
Onneksi iän myötä tuo radikaalius on vähän pehmennyt
Vaikea sanoa miten tuo olisi vaikuttanut toisenlaisissa olosuhteissa.
Kieltämättä mielenkiintoinen juttu, teiniangsti oli mulla aika rajua. Ulkoisesti ja ajatuksissa, mielipiteissä.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: