Minulla taitanee nuo pahimmat Plutoilut sijoittua tuonne ensin tuonne syntymäni tienoille,
biologinen isäni kuoli ja sitten -87-95 linjoille.
Ensin oli 2 vuotta totaalinen helvetti valloillaan. Elin joidenkin demoninististen ihmisten parissa,
jos oikein sitä kuvailisin, mutta ei ollut vaihtoehtoakaan, lapsi kun olin.
Sen jälkeen kuoli samana vuonna 3 kolme nuorta perheenjäsentä, ensimmäinen toukokuussa,
seuraavat heinäkuussa kahden päivän välein. Ensimmäinen ammuttiin, toinen hukkui tai hukutettiin
ja kolmannen virallinen selitys on liikenne-onnettomuus.
Sitten oli pari vuotta rajua muutosta, esim. itse muutin pois kotoa kauaksi, ikää siinä 14 vuotta,
enkä sen koommin kotiin ole palannut kuin kyläilemään.
Ja sitten kuoli taas samana vuonna 5-6 kk välein onnettomuuksissa 2 kaveriani.
Ensimmäinen tippui parvekkeelta ja toinen ajoi kallion seinään.
Meni vajaa vuosi viimeisestä ja olin pahassa liikenneonnettomuudessa, jossa meinasin delata.
Nuo tuosta selvittyäni 8 kk päästä toipilaana vielä jouduin sairaalaan,
koska joku oli myrkyttänyt juomani. Siitä 4 kk lisää, niin jouduin jälleen sairaalahoitoon,
kun joku hyökkäsi kimppuuni, mursi paitsi rintakehän, niin 6 kylkiluuta,
mutta se meni äkkiä ohi, mutta sitten päätin, että synnyn uudestaan.
Vaihtoon meni asuinympäristö, läheiset ihmiset, uskonto, nimi ja koko elämä.
Onneksi olin niin nuori, että olin vasta opiskeluita aloittamassa.
Meni hetken aikaa ja Saksassa asuessani oli sitten viimeisin todella läheltä piti-tilanne.
Silloin olin käytännöllisesti katsoen kuollut 3 kertaa, mutta ne sai tuon sydänrievun vielä käyntiin.
Kun olen katsonut tuon aikaisia AP-karttojani, niin näyttää niin stnallisille jo aloittelijankin
silmään, tekee kaikki mahdolliset paskat kuviot, etten ole täällä viitsinyt edes alkaa miettimään sitä.
Jos tuossa 20 vuoden päästä.. :
...no ei kun nyt.
Tuossa se on alla, kuin myöskin Saksan 1999 tapahtuma.
Huomatkaapa nuo
transiitit AP-kartoilla!
Näyttäisi sille, että kun meikäläisellä Plutoilee pahemmin,
niin henki lähtee melkein tai ainakin joltain läheltä ja/tai elämä muuttuu radikaalisti.