Kirjoittelen tässä foorumissa ekaa kertaa, joten täytyy vähän harjoitella erinäisten nappuloiden, joista saa erilaisia merkkejä esiin, käyttöä.
Tässä uuden vuoden kynnyksellä tarkastelen tulevaisuuttani monin tavoin, sekä astrologisesti että Tarot-korteilla (olen onnistunut vaikuttamaan muutamat ystävät "ennustuksillani" menneinä vuosina) että paperilla suunnitellen tavoitteitani. Mielestäni minulle on tulossa aikamoisia Pluton transiitteja: tällä hetkellä
- kyse on ihmissuhteista. En ole huomannut mitään erityistä, paitsi, että tikut menee tyttäreni kanssa ristiin päivittäin siivoamisen vuoksi ja että pari vanhaa ystävääni ovat ikään kuin jättäneet yhteydeottopyynnön, mutta minä en suoraan sanoen enää tiedä, mistä heidän kanssan keskustelisin, enkä siksi ole edes vastannut pyyntöön. Vaikka olen tälläkin hetkellä yksin, en tunne mielenkiintoa rupatella näiden henkilöiden kanssa. Enkä ole edes suuttunut heille, en vihainen, enkä katkera. En vain halua.
"Ulkoisesti kaikki saattaa olla täysin kunnossa, mutta jotkut asiat ja ominaisuudet kumppanissa ärsyttävät aivan tavattomasti. Sinua muistutetaan nyt kyvyttömyydestäsi rakentaa itse oman mielesi mukaista maailmaa. Kunhan muistat etteivät mitkään muutokset kumppanissasi saa sinua nyt voimaan paremmin niin olet jo päässyt pitkälle tämän ajan kääntämisessä voitokkaaksi tulevan elämäsi kannalta. Et ole uskaltanut toteuttaa joitakin elämällesi hyvin tärkeitä ja arvokkaita ratkaisuja pelätessäsi kumppanisi reaktioita ja siksi sinusta tuntuu nyt pahalta." lukee
analyysissä. Minulla ei ole kumppania, mutta on tosiasia, että minuä risoo päättömästi tyttäreni sotkut ja se, ettei hän siivoa jälkiään.
Mutta ei se mitään, se on varmaan ihan normaali vaihe elämässä, kun tytär on kohta täysi-ikäinen. Sitäpaitsi se Pluto seikkailee juuri 5. huoneessani, mikä tarkoittanee asioden käsittelyä lapsen kanssa. Ainakin aikoinaan, kun Pluto junnasi 4. huoneessa, minulla itselläni oli paha itsenäistymiskriisi vanhempieni suhteen eli lapsuudenkodin suhteen, ja se lähti tasan tarkaan pois silloin, kun Pluto siirtyi 5. huoneeseen.
Mutta en tykkää siitä, että ensi vuoden lopussa
kartallani ja viipyy siellä vuoden 2011. Jos Aurinko symboloi isää, niin en halua, että isälleni käy mitenkään. Mielummin toivon transiitin kuvastavan jotain omasta itsestäni ja sisäisestä muutoksesta. Toisaalta on aika lunnollista, jos muutos tapahtuu omassa elämässäni, sillä siihen olen koko ajan halukas ja valmistautunut. En ole tyytyväinen nykyiseen elämääni, mikä ei ole kenenkään muun vika kuin omani, ja haluan muutosta. Ehkä tuo Pluton neliö Aurinkoon markkeeraa vain sitä, että muutos todella tapahtuu ja tämä kaikki muu on vain esinäytöstä asialle! Se olisi iloinen asia, odotettu ja toivottu asia.
No, eipä tämän jälkeen aikaakaan kun seuraavina vuosina Uranus on yhtymässä Aurinkooni, mikä on taas 9.huoneessa.
Minusta tuntuu siltä, että nykyinen työpaikkani ei todellakaan ole lopullinen elämänkohtaloni ja että kaipaamani muutokset oikeasti tapahtuvat. Elleivät hyvällä, niin sitten pahalla. Parasta siis toimia vapaaehtoisesti, ettei elämä pakota noihin muutoksiin.