Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 40
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kanavoiduille ymv. teksteille o,a topici ~ketju  (Luettu 318793 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #210 : 11.01.2010 08:09:42 »

Tästä linkistä voit halutessasi  siirtyä suoraan Uusi Maa= Kohtaamispaikka Uusista Energioista kiinnostuneille foorumin Kanavoinnit valikkoon
http://www.phpbbserver.com/phpbb/viewforum.php?f=3&mforum=uusimaa

ja tässä linkki päävalikkoon http://www.phpbbserver.com/phpbb/index.php?sid=fd121dd5ed2bafb01e9dee1fc50fd7c3&mforum=uusimaa

SIELUSIIRTYMÄN "FIILISRAPORTTI" TAMMIKUULLE

Kirjoittanut/kanavoinut Nancy Leilah Ward (soultransitions.com)
4.1.2010
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Kun juhlapyhät loppuvat ja sanomme hyvästit myrskyisälle vuosikymmenelle, tunnen jalkojeni asettuneen uudelle kultaisen ajan polulle. Uudenvuodenaaton pimennyksen energia tuntui venyttävän, venyttävän, venyttävän - sitä tuli kireäksi kuin rumpu. Tuntui hyvin ärtyneeltä. Sitten se alkoi hävitä ja vapautua, mutta edelleen minusta tuntuu omituisen hämmentävältä - ikään kuin olisin uudessa paikassa, vaikkei ympäristöni ole muuttunut.

On pientä ahdistuksen ja vierauden tunnetta. Minulla on ollut lukihäiriöisiä hetkiä (!) ja myös aika muuttaa muotoaan. Tuntuu siltä, että aika on energeettinen "läiskä", joka muuttaa jatkuvasti muotoaan - venyy, sitten vetäytyy pois joistain suunnasta ja sitten taas venyy. Kun joku kysyy minulta, mitä tein eilen, en pysty muistamaan tai se tuntuu sellaiselta, mikä tapahtui useita päiviä sitten. Kuten kuulemme aina vain uudestaan ja uudestaan, NYT on voiman hetki, elämämme hetki on nyt, ei ole muuta kuin NYT.

Saamme hyvin korkeita energiataajuuksia. Tämä kutsuu meitä olemaan syvin ja todellisin itsemme ja toimimaan aidosti. Se mikä ei ole totuuttamme, tulee esiin irtipäästettäväksi. Emme pääse enää pakoon huijaamalla tai toimimalla piilossa olevin tarkoitusperin - vaikka olisimme kätkeneet nämä tarkoitusperät itseltämmekin. Olemme nähneet ja näemme edelleen tätä ulkoisessa maailmassa, kun parrasvaloissa olevien totuus elämästä paljastuu kaikkien nähtäväksi. Tämä on aikaa olla myötätuntoinen niitä kohtaan, jotka "jäävät kiinni". Rukoilkaa, että he voivat saada syvän sieluparannuksen kokemuksistaan ja että kaikki tilanteissa mukana olevat myös pääsevät sisäiseen totuutensa.

Kun kuljemme valopolkujamme yhdessä, joskus kamppaillen pimeydessä ja epävarmuudessa, voimme tietää, ettemme ole yksin. Ne pelot, epäilykset ja vaikeudet, jotka näyttävät tukkivan tietämme, ovat meille tilaisuuksia syvempään sitoutumiseen elämään Hengen kanssa. Henkilökohtaisesti olen tuntenut viime aikoina olevani vähemmän yksin haasteita kohdatessani, koska se ymmärrys kasvaa sisälläni, että elämme hologrammissa ja että voimme jokainen parantaa sen, minkä yksi meistä parantaa. Tai sen tuntevat monet muutkin, minkä kanssa yksi meistä kamppailee, joten emme ole koskaan yksin.

Monia ykseydestä/kanavointi

Haluamme teidän tietävän, että tämä uusi vuosi 2010 on täynnä tilaisuuksia - kehotamme teitä vahvistamaan positiivisuutta! Energiat tukevat rakentamista niille perustoille, jotka olette laittaneet paikoilleen. Viimeisten kymmenen vuoden aikana paljon asioita on puhdistettu henkilökohtaisesti ja maailmanlaajuisesti. Maailman areenalla tapahtuu edelleen paljon puhdistuksia, mutta haluamme antaa tällä kertaa tunnustusta sitä suuresta työmäärästä, mitä valonkantajat ovat tehneet henkilökohtaisella tasolla. Nyt on aika jättää menneisyyden tarinat taakseen ja keskittyä kiitollisena nyt-hetkeen ja kaikkeen, mitä olette luoneet. Juhlikaa itseänne ja saavutuksianne. Katsokaa taaksenne ja nähkää, miten pitkälle olette päässeet, antakaa tunnustusta kovalle työllenne ja omistautumisellenne ja sitten kääntykää katsomaan kultaista polkua edessänne. Sillä tosiaankin, kultaisia tilaisuuksia esittäytyy teille heijastuksena sitoutumisesta kehittymiseenne.

Painopisteenä on positiivisuus ja se tulevaisuus, mitä kanssaluotte. Tuntekaa oppaidenne - kenties yhden tietyn - seisovan takana käsi olkapäällänne ja osoittavan "avaruuteen" edessänne. Edessänne on tuntemattomuuden valkoista usvaa, koska muotoutumaton todellisuus odottaa luomistanne. Kultainen valo alkaa kimaltaa sumussa kuin auringonvalo vedessä, kun oppaanne sanoo: "Katso, tässä on polkusi. Tätä varten olet valmistautunut. On aika. Nyt on aika siirtyä eteenpäin luottaen."

Olette ilmaisseet tahtonne ja maailmankaikkeus on kuullut teitä. Sielunne resonoi sen kohonneen energian kanssa, mitä virtaa luomakunnasta. Luottakaa itseenne, aikomuksiinne, intuitioonne ja kykyihinne. Tulitte tänne maan päälle tänä aikana valaisemaan tietä ihmisevoluutioon. Jokaisella ihmisellä on lahja tuotavaan maailmaan. Kun siirrytte eteenpäin tällä kultaisella polulla, ette kenties täysin tiedä, minne olette menossa, mutta tunnette tarkoituksenne värähtelyn sydämessänne. Kuunnelkaa tarkkaan. Tuntekaa sielunne pyhyys. Tarkoitus sydämessänne valaisee polkuanne.

Energiataajuus kohoaa tällä hetkellä. Teidät on ympäröity värähtelyyn, mikä kohottaa taajuuttanne - se liikkuu lävitsenne. Tämä on korkeampaa värähtelyä, kuin mitä on koettu aiemmin ja se voi johtaa epämiellyttäviin tunteisiin. Voidaan tuntea hermostuneisuutta tai ristiriitaisuutta, kun alemmat värähtelyt nousevat esiin puhdistettaviksi.

Annamme teille visualisoinnin näiden menneisyydestä pintaan nousevien tuntemusten käsittelemiseen. Ottakaa tietoisesti pois epäilyksen viitta ja laittakaa se transformaation tuleen. Ottakaa pois arvottomuuden viitta ja laittakaa se tuleen. Ottakaa tietoisesti pois uhrina olemisen viitta ja pudottakaa se tuleen. Mikä tahansa tuo menneisyyden viitta onkin, kun tunnette sen energian ympärillänne, ottakaa se pois ja nähkää sen palavan transformaation tulessa. Teidän ei enää tarvitse kertoa tarinoita, joihin liittyy näitä tunteita. Vain ottakaa viitta pois ja antakaa sen mennä, siirtäkää se pois energiakentästänne.

Sillä jokainen teistä on siirtymässä uudelle alueelle, astumassa portista uudelle polulle. Valo - kultainen valo josta puhumme - tulee Luojalähteestä. Se säteilee ulospäin kutsuen jokaista teitä eteenpäin ainutlaatuisella matkallanne.

Heräämisiä

Tämä on upeaa aikaa olla maaplaneetalla. Kun energia kohoaa, useammilta ja useammilta nostetaan verho silmiltä. Yhtäkkiä näette selvemmin kuin koskaan ennen - näette ja tunnette, mitä on tapahtunut ns. kulissien takana. Ulkoisten kokemusten sisään näkeminen tekee kaikesta elävää - elävänpää kuin koskaan ennen. Musiikki puhuu suoraan sydämeenne, näkymätön käsi näyttää järjestelevän satunnaisia kohtaamisia, teille tulee viestejä ilmoitustaulun kautta, ohimennen kuulluista keskusteluista, lapsen sanomana, satunnaisesti avatulta kirjan sivulta ja laulun sanat alkavat elää, ikään kuin ne olisi kirjoitettu juuri teille tuolla hetkellä. Henkilökohtainen tietoisuutenne luo säteilyn sisällenne ja kaikkiin kokemuksiinne. Elätte tässä säteilyssä - tämä säteily tulee kauttanne Jumallähteestä, Suuresta hengestä, Jumalasta - on monia nimiä, mutta yksi Lähde. Alatte seurata elämänpolkua sydämestänne. Luottakaa opastukseenne, luottakaa sielunne yllytyksiin. Tämä on ihmeiden ja ihmetyksen aikaa.

Takaisin antaminen

On oleellista sisällyttää tietoisuuteenne oikea suhde Äiti Maahan. Arvostakaa juomaanne vettä ja syömäänne ruokaa. Etsikää jokin tapa antaa takaisin, kun saatte viisaan ja hoivaavan lahjan. Älkää olko sokea kuluttaja - on kyse sitten ruuan kuluttamisesta tai siitä viisaudesta ja parannuksesta, mitä tulee tällaisten viestien kautta. Harjoittakaa kiitollisuutta ja etsikää jokin tapa antaa takaisin tai eteenpäin. Pitäkää energia virtaamassa. Kyse on vain energiasta. Miettikää, mitä annatte maan ja ihmiskunnan energialle tällä hetkellä. On jokaisen ihmisen vastuuna elää sopusoinnussa Suuren hengen kanssa, sillä Suuri henki virtaa teidän ja kaikkien elävien asioiden läpi. Kaikki ovat yhteydessä ja kaikkia kutsutaan elämään vastuullisesti ja tietoisesti.

Valonsäde

Olemme puhuneet valonsäteestä, mikä virtaa ympyrän keskeltä ihmiskokemusten viidakkoon. Jokaisella teistä on valonsäde, joka säteilee Lähteestä, kutsuen teitä olemuksenne keskukseen. Siellä pääsette kiinni omaan nerouteenne. Tämä on valopolkunne, mikä kutsuu sydämeenne. Tämän kutsun sivuuttaminen voi aiheuttaa fyysisiä ja tunnepuolen vaivoja. Silloin kun elämäänne ilmestyy haasteita, ne ovat herätyssoittoja. Maailmankaikkeus osoittaa teille, että olette valmis kiihdyttämään heräämisenne seuraavalle tasolle. Tämä ei ole teille rangaistus. Se vain korostaa sitä, mistä teidän on päästettävä irti, ja se on teille kutsu aitoutenne löytämiseen. Olette ainoa, joka kulkee teidän polkuanne.

Silloin kun asiat näyttävät hajoavan, se on merkki siitä, että olette valmis ottamaan vastaan uuden polun. Riippumatta siitä miten vaikeilta asiat voivat näyttää, niiden sisällä on kultainen tilaisuus, mikä kutsuu teitä. Hiljaisuudesta löydätte opastuksen, mitä tarvitsette siirtyäksenne eteenpäin. Jos liiallinen ajattelu ja tunteellisuus hämmentävät vesiä, ette pysty näkemään seuraavaa askeltanne. Keskittyminen sisäänpäin ja hiljaisuuden löytäminen, irtipäästäminen odotuksista ja antautuminen tyhjiöön sallivat valosäteen tulla, jotta voitte astua tuohon energiavirtaan, mikä on valaistu polkunne. Siitä rakkausvärähtelystä mihin päästään sydämessä, löydätte hiljaisuuden. Muistakaa, että rakkaus pelastaa päivän!

Toivomme teille hyvää matkallanne ja muistutamme teitä siitä, että kaikki tarvitsemanne apu on sisällä. Ihmiset ovat kehittymässä voimaantuneiksi olennoiksi ja rakkaus asuu voimaantumisessa.

Valaiskoon säteily, kypsyys, itsensä hyväksyminen, nöyryys, huomion kiinnittäminen, ystävällisyys, herännyt tiedostaminen ja nauru sieluanne.

Toivoen teille kauneutta ja loistoa,

Nancy Leilah Ward ja Monia ykseydestä

-----------
« Viimeksi muokattu: 11.01.2010 08:11:28 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
http://www.kuutarha.fi/
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #211 : 11.01.2010 08:22:30 »

Omia kokemia; kerättynä tekstistä. Oleminen on mielenkiintoista nykyään(kin) smitten
Muistutan, itselleni, kuitenkin ettei nämä kokemat ole mitään mittareita, yhtikäs mistään smitten

T.aaviisuinen

SIELUSIIRTYMÄN "FIILISRAPORTTI" TAMMIKUULLE

Kirjoittanut/kanavoinut Nancy Leilah Ward (soultransitions.com)
4.1.2010

"Uudenvuodenaaton pimennyksen energia tuntui venyttävän, venyttävän, venyttävän - sitä tuli kireäksi kuin rumpu. Tuntui hyvin ärtyneeltä. Sitten se alkoi hävitä ja vapautua, mutta edelleen minusta tuntuu omituisen hämmentävältä - ikään kuin olisin uudessa paikassa, vaikkei ympäristöni ole muuttunut."

"Tuntuu siltä, että aika on energeettinen "läiskä", joka muuttaa jatkuvasti muotoaan - venyy, sitten vetäytyy pois joistain suunnasta ja sitten taas venyy. Kun joku kysyy minulta, mitä tein eilen, en pysty muistamaan tai se tuntuu sellaiselta, mikä tapahtui useita päiviä sitten. Kuten kuulemme aina vain uudestaan ja uudestaan, NYT on voiman hetki, elämämme hetki on nyt, ei ole muuta kuin NYT."

"Se mikä ei ole totuuttamme, tulee esiin irtipäästettäväksi. Emme pääse enää pakoon huijaamalla tai toimimalla piilossa olevin tarkoitusperin - vaikka olisimme kätkeneet nämä tarkoitusperät itseltämmekin. Olemme nähneet ja näemme edelleen tätä ulkoisessa maailmassa, kun parrasvaloissa olevien totuus elämästä paljastuu kaikkien nähtäväksi."

"Ottakaa tietoisesti pois epäilyksen viitta ja laittakaa se transformaation tuleen. Ottakaa pois arvottomuuden viitta ja laittakaa se tuleen. Ottakaa tietoisesti pois uhrina olemisen viitta ja pudottakaa se tuleen. Mikä tahansa tuo menneisyyden viitta onkin, kun tunnette sen energian ympärillänne, ottakaa se pois ja nähkää sen palavan transformaation tulessa. Teidän ei enää tarvitse kertoa tarinoita, joihin liittyy näitä tunteita. Vain ottakaa viitta pois ja antakaa sen mennä, siirtäkää se pois energiakentästänne.

Sillä jokainen teistä on siirtymässä uudelle alueelle, astumassa portista uudelle polulle. Valo - kultainen valo josta puhumme - tulee Luojalähteestä. Se säteilee ulospäin kutsuen jokaista teitä eteenpäin ainutlaatuisella matkallanne."

Tämä Violetin liekin uusi teknologia kolahti minulle ~usein aloitan päiväni seuraavalla :

2010 - VOIMALLINEN UUSI VUOSI!

Kirjoittanut Patricia Diane Cota-Robles ( www.eraofpeace.org)
28.12.2009

VIOLETIN LIEKIN UUSI TEKNOLOGIA

Violetin liekin viidennen ulottuvuuden taajuudet sallivat meidän helposti ladata sellaisia täydellisyysohjelmia tai -malleja Isä-Äiti Jumalan kausaalikehosta, joita haluaisimme ilmentää elämässämme. Aloitamme rukouksella, sitten päätämme, mitä ohjelmia haluamme ladata ja pyydämme "minä olen" -olemustamme auttamaan. Lataus tapahtuu välittömästi ja automaattisesti, hyvin samalla tavalla kuin laittaessamme uuden ohjelmalevykkeen tietokoneeseemme.

Kun ohjelma on ladattu, "minä olen" -olemuksemme käyttää violetin liekin teknologiaa kaikkein tietueiden, muistojen, uskomusjärjestelmien, pelkojen, tukkeiden jne. läpikäymiseen kaikista aikakehyksistä ja ulottuvuuksista - tunnetuista ja tuntemattomista. Jokainen ajatus, sana, teko tai tunne mistä tahansa elämästä, mikä on ristiriidassa uuden ohjelman kanssa, tunnistetaan, muunnetaan ja tuhotaan.

Meillä on myös kyky ladata ohjelmia perhettämme, ystäviämme ja koko ihmiskuntaa varten. Meidän täytyy vain kutsua heidän "minä olen" -olemustaan ja pyytää, että ohjelma ladataan heidän jumalaisen suunnitelmansa mukaisesti.

Yhteistarkoituksiamme varten Valo-olennot ovat ryhmitelleet ohjelmat aiheen mukaisesti. Rukoilemme myös perhettämme, ystäviämme ja koko ihmisperhettä varten.

Ensimmäiseksi kutsumme Isä-Äiti Jumalaamme, "minä olen" -olemustamme ja koko ihmiskunnan "minä olen" -olemusta.

OHJELMIEN LATAAMINEN JUMALAN KAUSAALIKEHOSTA

Jumalan, "minä olen" -olemukseni kautta rukoilen:

Isä-Äiti Jumalani, "minä olen" -olemukseni, koko ihmiskunnan "minä olen" -olemus ja koko Taivaan komppania, rukoilen viidennen ulottuvuuden violetin liekin koko liikevoimaa.

Pyydän perheeni, ystävieni ja koko ihmisperheen "minä olen" -olemusta lataamaan nämä ohjelmat jokaiselle ihmisille hänen korkeimman parhaansa ja oman jumalaisen suunnitelmansa mukaisesti. Ja aloitan…

Rakas "minä olen" -olemus, lataa nyt ohjelmat Jumalan kausaalikehosta Jumalan yltäkylläisyyden, vaurauden, taloudellisen vapauden ja kaikkien hyvien asioiden ääretöntä virtaa varten. (Tauko)

Ohjelmat on onnistuneesti ladattu ja "minä olen" -olemukseni käy nyt läpi olemukseni kaikki osat ja muuntaa ja tuhoaa kaiken, mikä on ristiriidassa näiden ohjelmien kanssa. (Tauko)

Rakas "minä olen" -olemus, lataa nyt ohjelmat Jumalan kausaalikehosta ikuista nuoruutta, hyvää terveyttä, sädehtivää kauneutta ja hoikkaa, kiinteää ja virheetöntä muotoa varten. (Tauko)

Ohjelmat on onnistuneesti ladattu ja "minä olen" -olemukseni käy nyt läpi olemukseni kaikki osat ja muuntaa ja tuhoaa kaiken, mikä on ristiriidassa näiden ohjelmien kanssa. (Tauko)

Rakas "minä olen" -olemus, lataa nyt ohjelmat Jumalan kausaalikehosta täydellisiä terveystapoja varten, mukaan luettuna syömis- ja juomistavat, liikuntatavat, työtavat, rentoutumis- ja lisääntymistavat, henkisen omistautumisen, meditoinnin ja mietiskelyn tavat. (Tauko)

Rakas "minä olen" -olemus, lataa nyt ohjelmat Jumalan kausaalikehosta jumalaista perhe-elämää, rakastavia suhteita, ihailua, jumalaista rakkautta, jumalaista seksuaalisuutta, todellista ymmärrystä, selkeää ja tehokasta kommunikointia, avointa sydämen jakamista, ykseyttä ja ihmisperheen yhdistymistä varten. (Tauko)

Rakas "minä olen" -olemus, lataa nyt ohjelmat Jumalan kausaalikehosta ikuista rauhaa, harmoniaa, tasapainoa ja kaiken elämän kunnioitusta varten. (Tauko)

Rakas "minä olen" -olemus, lataa nyt ohjelmat Jumalan kausaalikehosta itsensä voimaannuttamista, menestymistä, täyttymystä, jumalaista tarkoitusta, palkitsevaa ammattia, itsetuntoa, henkistä kehittymistä, valaistumista, jumalaista tietoisuutta ja jumalaista havaintotapaa varten. (Tauko)

Rakas "minä olen" -olemus, lataa nyt ohjelmat Jumalan kausaalikehosta havaintoa, avointa sydämen ja mielen telepaattista kommunikointia varten, Taivaan komppanian sekä enkeli- ja elementaalikunnan kanssa. (Tauko)

Rakas "minä olen" -olemus, lataa nyt ohjelmat Jumalan kausaalikehosta inspiroitunutta luovuutta varten, musiikin, laulamisen, äänen, soinnutuksen, tanssin, liikkeen, taiteen ja koulutuksen avulla. (Tauko)

Rakas "minä olen" -olemus, lataa nyt ohjelmat Jumalan kausaalikehosta iloa, naurua, leikkisyyttä, hauskuutta, itsensä ilmaisemista, riemua, innostusta, autuutta, hurmiota, ihmetystä ja kunnioitusta varten. (Tauko)

Rakas "minä olen" -olemus, lataa nyt ohjelmat Jumalan kausaalikehosta maanpäällisen taivaan fyysistä ilmentämistä varten. (Tauko)

Nyt HYVÄKSYN ja TIEDÄN jokaisella olemukseni solulla, että nämä ohjelmat Jumalan kausaalikehosta on onnistuneesti ladattu. HYVÄKSYN ja TIEDÄN myös, että "minä olen" -olemukseni päivittää nämä ohjelmat joka päivä ja tuhoaa jatkuvasti olemuksessani kaiken, mikä on ristiriidassa näiden ohjelmien kanssa.

Syvässä nöyryydessä, jumalaisessa rakkaudessa ja kiitollisuudessa julistan: se on tehty. Ja niin se on. Olen rakastettu, olen rakastettu, olen rakastettu.

-----------

THE ANGEL OF THE VIOLET FIRE OF TRANSFORMATION  kuva linkissä http://images.tribe.net/tribe/upload/photo/817/561/81756184-0c0a-4d2c-aa4f-c3d39c95f4ae   klikkaa kuvaa kun se aukeaa angel

(osoite on http://tribes.tribe.net/abracadabratunguskablast/photos/81756184-0c0a-4d2c-aa4f-c3d39c95f4ae)

« Viimeksi muokattu: 11.01.2010 08:41:31 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #212 : 11.01.2010 09:18:37 »

tässä on jotain hyviä kohtia.. taidanpa nostella matkalle taas. 4d matkalle heh, ja 3d.

KYSYMYKSIÄ MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger ( www.themastersofthespiritworld.com)
30.12.2009 - 6.1.2010

Kysymys:
Mestarit, vuosi 2009 on ollut erittäin vaikea minulle. Minulla oli hyvät tulot vuosien ajan, mutta viimeisten kuuden vuoden aikana on ollut erittäin vaikeaa saada samoja tuloja. Tämä vuosi on ollut pahin! Olen ollut hyvin henkisellä polulla viisi vuotta ja minulla näin visioita, että tänä vuonna asiat muuttuisivat. Energia näytti hyvin erilaiselta - minut oli ikään kuin hylätty ja tiiliseinä työnsi minua taaksepäin. Kuulin, että tämä vuosi oli siirtymää, että tätä energiamuutosta tarvittiin ja että valotyöntekijät ympäri maailmaa tunsivat sen. Kuulin myös, ettei raha ole yhtä tärkeää tulevaisuudessa ja että pärjäämme paljon vähemmällä. Odotan innolla vuotta 2010 ja aikaa siitä eteenpäin. Mitä meidän pitäisi odottaa? - Linda. USA

Vastaus:
Se mitä olet lukenut, kuullut ja tuntenut, on kaikki totta. Valotyöntekijät, jotka pyrkivät löytämään sieluolemuksensa, käyvät läpi siirtymää niiden energioiden avustuksella, joita nyt planeetallanne on. Siirtymä tapahtuu kolmannen ulottuvuuden arvostelevasta energiasta neljännen ulottuvuuden arvioivaan energiaan. Asiat eivät merkitse teille enää yhtä paljon. Opitte luottamaan ja uskomaan, että maailmankaikkeus turvaa tarpeenne.

Siirtymän tärkeimpänä osana on tämän ja muiden elämien oppituntijäämien puhdistaminen. Nämä oppitunnit on merkitty vastakkainasettelulla, mikä tuntuu ihmisolennosta kuin muurilta tai yksinäiseltä eristysselliltä. Tämä aistimus tulee suuresta ilmoitustaulusta, jossa sanotaan: "Etsi minut, käsittele minut ja pääse loppuun osaltani!" Jokaisen epämukavan tapahtuman tarkoituksena on ollut kertoa teille, että jokin laiminlyöty oppitunti oli läsnä. Sitten tehtävänne oli paikallistaa se, ymmärtää se ja päästää siitä irti selvittäen tietä suoralle pääsylle sieluunne. Sitten kun pääsette tuohon energiaan esteettä, luotte tarpeidenne maailman.

Voit odottaa vuodelta 2010 lisää samaa. On aika kääntyä sisäänpäin ja oppia ydinolemuksestasi, jotta luot kauniin kokemuksen ihmiselämäsi loppuajaksi. Onnellista ja hedelmällistä maan vuotta 2010!

Kysymys:
Mestarit, tunnen, että minun pitäisi auttaa ihmisiä jotenkin, mutten ole varma miten. Olen kamppaillut hyvin paljon viime vuosien aikana ja minulla on paljon elämänkokemusta. Pitäisikö minun jakaa omia kokemuksiani? Olisin mielelläni kanava. Tiedän, etten ole vielä valmis tuohon askeleeseen, mutta olenko valmis siihen jonain päivänä? Tunnen tyhjyyttä tavallisissa töissä. Haluan ennen kaikkea auttaa toisia. - Lisa, USA

Vastaus:
Läsnäolosi maailmassa auttaa muita. Kuten olet aistinut, oppituntien oppiminen voittamalla kamppailusi on antanut sinulle monia työkaluja toisten auttamiseen. Et tarvitse virallista näyttämöä tarpeessa olevien saavuttamiseksi - vedät heidät luoksesi. Tiedosta ne, jotka lähestyvät sinua työssä, kadulla, marketissa - he aistivat vahvuutesi ja viisautesi. Kokemustesi jakaminen hyödyttää heitä kovasti.

Miksi luulet, ettet ole valmis ottamaan vastaan apua toiselta puolelta? Me, oppaasi ja suojelijasi, olemme aina valmiina antamaan neuvoja. Keskustelu kanssamme meditoinnin tai hiljaisen keskustelun kautta on kanavointia. Olet valmis, silloin kun uskot sen. On hyvin inhimillinen piirre ajatella, ettei ole riittävän hyvä tai valaistunut kurkottamaan sitä apua, mitä on valmiina otettavaksi. Ota vaari tarjouksestamme, vaadimme sitä (tietysti asia kuuluu vapaan valintasi piiriin).

Ole itsesi, kunnioita itseäsi ja sitten löydät onnellisuuden ja tyydytyksen siellä, missä huomaat työskenteleväsi.

Kysymys:
Mestarit, voisitteko vähän valaista eroa elämän tehtävien ja elämän oppituntien välillä? Olen varma, että jotkut punoutuvat yhteen, mutta tunnen myös, että niissä on eroa. Oppitunti voisi olla jokin fyysinen vamma ja oppiminen selviytymään sen kanssa. Tehtävä voisi olla ihmisten parantaminen. Ja voisitteko kertoa minulle, mikä henkilökohtainen tehtäväni on ja mitä tärkeimmät oppituntini ovat? - Jorgen, Alankomaat

Vastaus:
Pärjäisit oikein hyvin ryhmän vetäjänä keskusteluissa, jotka koskevat elämän matkaa, reinkarnoitumista ja sielun monia elämän kokemuksista. Olet muotoillut kysymyksesi erittäin hyväksi esimerkiksi, joka osuu nappiin.

Voimme summata tämän alueen sanomalla, että melkein kaikissa tapauksissa elämän oppitunti on yksittäinen asia, minkä sielu haluaa kokea, ja vapaan valintansa kautta ymmärtää. Elämän tehtävä on yleensä ihmisen välinen tilanne, missä sielu jakaa jonkin toiminnan yhden tai useamman sielun kanssa. Nähdään yleensä, että sielu ymmärtää jo tehtävän ja käyttää sitä tietämystä auttaakseen myös muita ymmärtämään.

Elämän tehtävissä on kyse muiden opettamisesta tavalla tai toisella. Jos ihmiset hautautuvat elämän oppituntiensa alle, he eivät pysty työskentelemään elämän tehtävän kanssa, koska se suuntaa heitä pois polultaan.

Tehtävät voivat olla muodollisia tai epävirallisia. Henkilö joka pitää kursseja tai parantaa toisia käyttäen jotain tunnustettua järjestelmää, tekee tehtävää. Joitain vedetään auttamaan epävirallisesti kahdenkeskisiin tilanteisiin, missä he kertovat itsestään ja siitä tavasta, millä he pystyivät hallitsemaan samantyyppisiä oppitunteja.

Olet saanut loppuun pääosan elämän oppitunneistasi, joita emme erittele yksityiskohtaisesti. Emme puhu niistä, koska se viisaus jonka olet kerännyt näistä oppitunneista, on osa tehtävääsi. Ne leimataan pysyvästi sinuun, kun vakuutut niistä ja puhut niistä toisille. Suuri osa tehtävästäsi liittyy toisten saattamiseen oman sielunmatkansa vauhtiin käyden läpi samoja oppitunteja, jotka olet juuri saanut valmiiksi.

Kysymys:
Mestarit, sain vastikään tietää, että poikavauvallani oli syntyessään harvinainen DNA-koodi, mikä ilmentyy kasvun rajoittumisena ja muina terveysongelmina. Luotan täysin siihen, että lapseni on valinnut tämän polun, ja uskon, että tässä on menossa jotain merkittävämpää. Olen kuitenkin hämmennyksissä siitä, minkä tason lääkintää minun pitäisi käyttää (eli hormoniterapiaa) auttaakseni häntä "sopimaan" yhteiskunnan hyväksymään normiin tai parantaakseni hänen terveyttään. Vai pitäisikö minun jättää hänet tälle polulle? En ole altis pelkäämään, mutta en tiedän, onko tässä minulle ja miehelleni (ja muulle perheelle) oppitunteja vai onko tässä kyse vain pojan henkilökohtaisesta sielumatkasta? - Beryl, Australia

Vastaus:
Kaunis poikasi on valinnut hyvin vaikean matkan tähän elämään. Sinä, miehesi, perheenjäsenet, tutut ja terveydenhoitohenkilöstö olette kaikki osa hänen tilaansa liittyviä oppitunteja. Kyse on kolmiosaisesta oppitunnista. Ensimmäisenä on se ahdistus, minkä tämä vaiva ja tulevaisuuden pelot synnyttävät välittömästi. Tämä on tarkoitus käsitellä elämällä hetkessä ja ottamalla vastaan se, mitä tapahtuu nyt. Katsokaa hänen olemassaoloaan haasteena, joka sallii teidän kaikkien oppia enemmän itsestänne. Kukaan ei ole yksin tässä leikissä, jokaiselle on annettu rooli.

Oppitunnin toinen osa on sen päättämisessä, mikä on parasta sekä hänen että teidän näkökulmastanne - ei sen mukaan, mitä tulkitsette yhteiskunnan haluavan teiltä. On esim. turhaa yrittää saada häntä saavuttamaan normaalia pituutta, koska se ei ole mahdollista. Hänen altistamisensa mahdollisesti haitallisille menetelmille vain muutamien lisätuumien vuoksi on yhteiskunnan teema - mikä on teidän? Hyväksykää teille annettu työskentelemismateriaali ja jatkakaa eteenpäin.

Kolmas osa on tiedostaa hänen fyysisen tilansa tekeminen paremmaksi, kunhan teette sen hänen vuokseen ettekä yritä tehdä hänestä normaalia. Hän on kaunis juuri sellaisena, kuin hän on, mutta hänen kasvuongelmiinsa täytyy puuttua jotenkin. Teidän on tehtävä nämä päätökset hänen puolestaan, kunnes hän on riittävän vanha tekemään ne itse.

Eläkää tämä elämä täysillä antaen sydämenne - ei päänne - tehdä päätökset. Päänne on täynnä pelkästään toisten ajatuksia, asioita joista teille on puhuttu tai kirjoitettu. Sydämenne on yhteydessä sieluunne ja maailmankaikkeuteen. Se antaa teille todellisimmat vihjeet poikanne aikomuksista elämässään.

Kysymys:
Mestarit, tiedättekö muista olennoista, joita tällä hetkellä kanavoidaan, kuten Eliaasta? Oletteko tietoisia Seth-aineistosta? Miten erilainen teidän näkemyksenne olisi tämän aineiston toimittamisessa? - Amrith

Vastaus:
Olemmeko tietoisia Shamus-sedästä tai Deliah-tädistä tai xxx-serkusta? Tiedämme kaikista sieluista, jotka jakavat jumalaisen olemuksen kanssamme, eli kaikesta olemassa olevasta energiasta. Siis kyllä, tunnemme heidät.

Elias, Seth, Abraham, Kryon, Valkoinen kotka ja monet muut olennot ovat ottaneet suoran roolin ihmiskunnan opastamisessa. Jokaisen roolina on antaa informaatiota, joka voi stimuloida vaikutusryhmäänsä sellaisella tasolla, mikä mahdollistaa vastaanottajien kasvun, ymmärryksen itsestään sieluna ja paikastaan maailmankaikkeudessa.

Jokainen näistä olennoista puhuu ainutlaatuisella tavalla. Jotkut tulevat tilanteeseen astumalla kanavaan transsitilassa, toiset tulevat kanavan ollessa täysin tietoinen. Jotkut työskentelevät yksilöinä ja jotkut tulevat ryhminä.

Riippumatta siitä miten he ovat läsnä, heidän viestinsä on sellaista, minkä kyseinen yleisö parhaiten vastaanottaa. Mitä vanhempaa aineisto on, sitä tiukempaa se on ja vahvistaa sitä rakennetta, mitä aiemmin odotettiin korkeampiin uskomuksiin perustuvalta informaatiolta. Se tuntuu kuin oppineelta professorilta, joka luennoi korokkeelta käyttäen herttaisia sanoja ja joskus myös osoittaen ymmärrystä kuuntelijoiden lapsenomaiselle kokemattomuudelle ja tiedon puutteelle.

Modernit viestit ovat kevyempiä ja ne ottavat huomioon, että sielun suurin tehtävä on käsittää, että kaikkeen oppimiseen vaikuttaa sen vapaan valinnan käyttäminen. Tästä syystä meidän ja joidenkin aikalaisten viestit eivät ole vaativia, alentuvia tai yksiselitteisiä, sen sijaan ne osoittavat vaihtoehtoja, joita on käytettävissä valintojen tekemiseksi. Kaikki nämä viestit tunnistavat sielun voimat, mikä on ensimmäinen askel sen itsensä tiedostamiseen.

Tehtävä minkä olemme ryhmänä ottaneet, on valaista ja informoida - ei yrittää kontrolloida tai ohjata toimintaa. Emme koskaan kerro kenellekään, että hänen on tehtävä jotain, koska se ottaa heiltä pois vapauden valita. Ja nyt kun tietoisuus jumalaisesta, ei-fyysisestä opastuksestamme on hyväksytty, tuomme myös viestiä, että nauttisitte tästä prosessistanne rakastaen, keveästi ja nauraen.

Tulemme täysin avoimina ja sen neuvon kera, ettei viestimme ole ehkä oikea kaikille ihmisille tällä hetkellä. Katso, miten tämä informaatio resonoi kanssasi. Jos et ole täysin valmis tänään, laita se sivuun huomista varten.

Kysymys:
Mestarit, mietin, onko mahdollista elää elämä erillään omasta sieluryhmästämme. Viime aikoihin saakka olen viettänyt elämässäni paljon aikaa yksin - sekä fyysisesti että tunteellisesti. Minulla on aina ollut tunne, etten sovi perheeseeni enkä ystäviini, melkein kuin eläisin eri maailmankaikkeudessa. Rakastan miestäni, mutta tunnen hänenkin elävän eri värähtelyssä. Tämä tuli vieläkin selvemmäksi, kun aloitin henkisen heräämisprosessin. Synnytin kuitenkin vähän aikaa sitten tyttären. Se pakahduttava ilo ja yhteys, mitä tunnen häntä kohtaan, on upeaa ja jotain täysin uutta minulle. Tunnen, että voimme kommunikoida sanattomasti. Tunnen, että hän on varmaankin sieluryhmästäni, mutta mietin, onko hän ainoa. Onko väärinkäsitystäni, että olen ollut yksin koko tämän ajan? Liioittelenko sitä yhteyttä, mitä tunnen tyttäreeni? Tunnenko tätä pakahduttaa yhteyttä johonkin toiseen sieluun tulevaisuudessa? - Diana, USA

Vastaus:
Suora vastauksemme kysymykseesi sieluryhmävuorovaikutuksesta on, että päätätte ennen inkarnoitumistanne, miten monien kanssa olette tekemisissä ja miten. Sinun valintasi oli viettää melkoinen aika ilman sieluryhmäsi energian vaikutusta, jotta voisit aistia yksilöllisen olemuksesi erillään ryhmädynamiikasta. Tämä oli osa henkistä kasvuprosessiasi.

Tyttäresi on sieluryhmäsi jäsen ja hän on täällä auttamassa seuraavassa itsesi löytämisen vaiheessa. Alat jo erottaa fyysisen rakkauden ja universaalin ehdottoman rakkauden. Rakkaus mitä sinulla on miestäsi kohtaan, on fyysisellä tasolla, kun taas rakkaus tytärtäsi kohtaan koostuu ulottuvuuksista Lähteeseen saakka. Miehesi ei ole valmis kurkottamaan niin kauas liittyäkseen teidän kahden seuraan.

Et ole todellisuudessa ollut koskaan yksin elämäsi aikana, mutta seuranasi oli ei-fyysisiä olentoja etkä ollut valmis havaitsemaan heitä. Olet suunnitellut, että muita sieluryhmästäsi tulee elämääsi tulevaisuudessa. Ole vain avoin niiden olemukselle, joita tapaat. On myös mahdollista, että miehesi kehittyy siinä määrin, että hän pystyy yhdistämään kuilun ehdottomaan rakkauteen, ja silloin voit jakaa perimmäistä rakkausenergiaa myös hänen kanssaan, vaikkei hän ole sielunkumppanisi.

-----------
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #213 : 11.01.2010 09:27:04 »

Mielenkiintoisia ajatuksia. Kiitän niistä. Jälleen kerran onnistuit vastaamaan niihin kysymyksiin, joita olen viime päivinä itseltäni kysynyt.
tallennettu
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #214 : 12.01.2010 07:21:29 »

Tästä linkistä voit halutessasi  siirtyä suoraan Uusi Maa= Kohtaamispaikka Uusista Energioista kiinnostuneille foorumin Kanavoinnit valikkoon

ja tässä linkki päävalikkoon http://www.phpbbserver.com/phpbb/index.php?sid=fd121dd5ed2bafb01e9dee1fc50fd7c3&mforum=uusimaa

VUOSI 2010: TOTUUS TOIMINNASSA

Kirjoittanut Lauren C. Gorgo (thinkwithyourheart.net)
8.1.2010

Onnellista uutta vuotta, rakkaat ystäväni ja lukijani!!!

Teittekö uudenvuodenlupauksia?

Minä tein… ensimmäistä kertaa. Päätökseni oli olla koskaan enää ajattelematta tai muistamatta vuotta 2009 - enää koskaan, ikinä.

Ja vaikka useimmat meistä selvisivät siitä hengissä, en ole vieläkään täysin vakuuttunut siitä, että se oli oikea valinta.

Kahdeksan päivää tässä vuodessa ja kyllä, tuntuu edelleen kovin samalta kuin vuonna 2009… plääääh. Mutta apatiastani huolimatta ja odotettuani, tunnettuani (ja ryömittyäni) uuden kuukauden, uuden vuoden ja uuden vuosikymmenen ensimmäisen viikon läpi, päätin, että aloittaisin sillä Plejadilaisten viestillä, mihin heräsin 1.1.:

"Tärkeimmät asiat ensin. Haluaisimme onnitella teitä tulemisesta uuteen kalenterivuoteen, vuoteen 2010! Mitä merkittävin vuosi odottaa niitä, jotka osallistuvat innolla ykseyden suunnitelmaan.

Tulimme tuomaan uutisia tulevaisuuden hankkeista ja auttamaan teitä jokaista matkanne ensitaipaleella uusiin värähtelyihin.

Uuden kehittyneen ja tietoisen yhteiskunnan edelläkävijöinä te olette niitä, jotka astuvat valoon heijastamaan kaikkien horroksessa olevaa potentiaalia. Tätä roolia ei pidä ottaa kevyesti, sillä jokainen teistä joka aktivoituu koko totuudelle, on ansainnut oikeuden tulla uuden yhteiskunnan johtajien joukkoon.

Tähän lisäämme, että suurten saavutusten aika on käsillä fyysisellä tasolla. Tulee kehittyneen teknologian aalto, mikä hämmästyttää maan keskivertokansalaista, ja tämä aloittaa lopultakin kaikkien hyvinvoinnista huolehtimisen ajan.

Kun uudet teknologiat antavat planeetalle ja sen ihmisille sellaiset elämisen standardit, jotka ovat sopivia yhdistyneille ihmisille, ihmiskulttuurin kasvu ylittää paljon kaikki nykyiset rajoitukset.

Kyse on astumisesta uudelle tieteen, teknologian ja henkisyyden aikakaudelle, joka perustuu ihmisyyteen, toimintaan ja rakkaudentäyteisten tarkoitusten laajentamiseen suuremmaksi hyväksi.

Kun kuljemme tätä kerran kapeaa polkua pitkin jokaisen teidän kanssa, näemme, että on ollut niitä, jotka ovat antaneet ihmisille kyvyn nousta aionien taistelun yläpuolelle. Kuitenkin niitä jotka ovat todella tehneet sen eli niitä jotka ovat pystyneet toteuttamaan inhimilliset mahdollisuutensa, on ollut harvoja.

Haluaisimme kommentoida, että nyt, tänä merkittävänä aikana on monia, jotka ovat hyvin kykeneviä ja valmistautuneita astumaan inhimilliseen ja henkiseen mestaruuteen ja niitä, jotka todella ovat vastuussa planeetan isännyydestä ja painopisteen suuntaamisesta kokonaisuutena toimimiseen.

Kun kaikki uudet johtajat aktivoituvat jumaluuden edustamiseen, maan ihmiset alkavat ryhtyä toimiin yhteistä hyvää kohti.

Tätä vuosi 2010 enteilee."

Missä olemme nyt?

Tässä on sanoja, joita minulle annetaan vastauksena tuohon kysymykseen: lepo, toipuminen, elävöityminen ja jumalallistuminen... tässä järjestyksessä. Henki itse asiassa kiusoittelee minua ja leikkii vuoden avainsanoilla, mutta hajotetaanpa tämä osiin mukaisesti, mitä minulle näytetään.

Lepo - toimimattomuuden salliminen vahvuuden, terveyden ja/tai energian saamiseksi.

Nyt ja aina tammikuun puoliväliin saakka, jolloin vuoden ensimmäinen uusikuu/auringonpimennys suodattaa energioita vuodelle 2010, pysymme luultavimmin "hitaalla" ja hiljaa tai ainakin pyörimme tuossa tutussa autuuden ja esteiden karusellissa.

Tämä karuselli on enimmäkseen perverssiä, koska meillä voi olla niitä hetkiä (okei, minuutteja), jolloin tunnemme vapautuneemme mönjästä, olomme on kevyempi ja lopultakin pystymme hoitamaan omaa elämäämme (muistatteko, mikä se on?) ja sitten "ring, ring", Isä/Äiti Jumala soittaa ja haluaa takaisin elämänvoimamme. Kyllä, olemme täysin ohi tästä. Itse asiassa, en enää edes vastaa noihin soittoihin ja jos vastaan, niin vain sanoakseni "unohda koko juttu".

Tämä yhdistymis- ja MAADOITTUMISjakso sattuu (pyhää alaselkäkipua) vähän… no, paljon… mutta enimmäkseen sen vuoksi, että monet meistä ovat täysin piestyjä ja mustelmilla siitä, että olemme uineet vuosikymmenen ajan vastavirtaan ja meitä on heitetty kivillä ja kirjaimellisesti MIKÄ TAHANSA tällainen lisää tuntuu siltä, että se voisi tappaa meidät. Mutta huolimatta tästä tunteesta, että kiipeämme ylämäkeä murtuneilla jaloilla, nämä solu-uudistumisen hyvin voimakkaat energiat ottavat paikkansa olemuksemme ydintasolla, jotta voimme täysin hyödyntää vuoden 2010 voimakkaat taajuudet pistääksemme kovalla työllä ansaitun totuutemme toimintaan.

Olen myös pannut merkille, että näkymättömät olennot tuntuvat olevan HYVIN valppaina valotyöntekijöiden ja joidenkin tähtisiementen yleisväsymyksen osalta. He ovat olleet supervakuuttavia siinä, että olemme kirjaimellisesti vain askelten päässä näistä raskaista energioista vapautumisesta, joita emme enää pysty kantamaan yksin. Onneksi nyt kun seuraava sieluaalto on valmiina asemissa auttaakseen meitä ankkuroimaan uuden maapallon täydemmin, meidän ei enää tarvitse "sitoa" sitä yksin (fraasi "käteni tekevät kevyttä työtä" sopii ilmeisesti tähän (suom. huom. sanat "kevyt työ" merkitsee myös "valotyötä"). Kyse ei ole siitä, että meidät vapautetaan sinällään 5D-velvollisuuksista, vaan siitä, että jaamme ne nyt niin monien ihmisten kanssa, että se keventää kovasti vastenmielistä taakkaamme. Tämä kaikki, yhdessä tämän vuoden kanssa merkitsee monille puhdistumisvaiheen loppumista.

Toipuminen - palautuminen sairaudesta tai (liika)ponnistelusta.

Seuraavana… toipuminen. Uudenkuun/auringonpimennyksen jälkeen näyttää siltä, että monet meistä menevät kemialliseen pesuun. On eteerisen ihonhionnan ja "tasaväkistämisen" aika kaikille niille, jotka on piesty, jotka ovat ikääntyneet ja turvonneet eli sille sodassa haavoittuneelle galaktiselle prikaatille, joka tunnetaan henkisinä sotureina ja jonka jäsenet EPÄTOIVOISESTI tarvitsevat muodonmuutosta. Ja tarkoitan epätoivoisesti. (Huom.: Jos sinulla on ollut rohkeutta katsoa peiliin, et ole yksi näistä.)

"Silloin kun saavutte täysin viidennen ulottuvuuden taajuuksiin eli kun olette täysin yhdistyneet taas sieluitseenne fyysisen, mentaalisen ja tunnepuhdistuksen intensiivikierrosten jälkeen, fyysinen kehonne käy läpi radikaalin transformaation, mikä mahdollistaa korkeampien energioiden ruumiillistamisen täysin. Se minkä monet teistä tunsivat sairautena tai vaivana, ei enää voi olla 5D-ihmismuodossa, ylösnousseiden todellisuusmatriisien nopean värähtelyn vuoksi. Ne joilla on pitkäaikaisia vikoja tai sairauksia energeettisten ja/tai tunnemyrkkyjen kerääntymisen vuoksi, vapautuvat alemman ulottuvuuden kärsimyksestä, kun keho "loksahtaa" tai asettuu oikeaan asentoon.

Jotkut tuntevat tämän prosessin ihmeparantumisena, kun se itse asiassa on värähtelyyn liittyvää. Monet kokevat täyttä elinvoimaisuutta ihmismuodossa ja tästä puhutaan paljon tulevina päivinä." - Plejadilaiset

Elävöityminen - uudesta elämästä ja elinvoimasta täyttyminen

Käytyämme läpi puhdistumisesta toipumiseen liittyvän "radikaalin transformaation" tulee elävöitymisen aika.

Toisin sanoen, sen jälkeen kun kehomme sopeutuu täysin siihen uuteen tietoisuuteen, missä suunnistamme, ja fyysisen kehomme puhdistuminen on valmis (kuvittelen, että tämän tarkka ajoittuminen on jokaisella erilainen), olemme elävöityneet taas täysin.

Kuulostaa mukavalta, eikö vain? E L I N V O I M A… joisin sitä kuin Red Bullia, jos voisin.

Vakavasti puhuttuna, kehomme todella janoaa sitä. Tarvitsemme niin paljon energiaa koko ajan, että on vaikeaa kuvitella tai muistaa aikaa, jolloin tuntui pirteältä (ja kun sanon pirteä, tarkoitan riittävää energiaa kylpemiseen). Joskus mietin, mitä tekisin, jos karhu ajaisi minua takaa… kyllä, nämä ovat oikeita ajatuksia elettäessä eristyksissä pienellä vuorella… ja olen melko varma, että jäisin istumaan.

Eräs tähtiolento kertoi minulle kerran, että tämä ylösnousemus käyttää toisinaan 70% elinvoimasta - tämä selittää kaiken kymmenen vuoden "sohvaperunailun" - mutta tässä matkan lopussa se tuntuu enemmänkin 94%:lta, koska meillä ei ole kerrassaan mitään annettavaa jäljellä.

No, voimme nyt alkaa taas kuvitella, miltä elämä energian kera tuntuu, koska sen perusteella mitä voin nähdä, vuonna 2010 olemme helvetin kiireisiä ja ellei henki sytytä suurta kokkoa perseemme alle, kestävyytemme räjähtää.

Jumalallistuminen - tulla taas jumalaiseksi (latinasta: olla innostunut tai tulla innostuneeksi)

Olette kaikki Jumalia. "Kuulkaa! Olette jumalia, kaikki tyynni Jumalan poikia." - Ps. 82:6

Vuonna 2010 monet tulevat täysin siksi, kuka hän tuli tänne olemaan… on aitouden vuosi (antaen sen kokonaan "roikkua ulos") ja sovelletaan totuutta toimintaan. Kun olemme saavuttaneet Kristus-tietoisuuden ja maadoittaneet jumalaisen suunnitelmamme muotoon, meistä tulee luonnostaan totuutta toiminnassa ja sovellamme aitoutta kaikin tavoin muodon maailmaan.

Tässä vuodessa on kyse itsensä täydellisestä oivaltamisesta, voimaannuttamisesta ja omavaraisuudesta, mikä johtuu esteettömästä yhteydestä Lähteeseen, aktivoidun DNA:mme ja elävöityneiden kristallisolujen avulla.

Kvanttiperspektiivistä tämä johtuu polariteetin (mies/naisnavan) yhdistämisestä, jolloin olemme olemassa ja toimimme nollapistetietoisuudesta (pyhästä liitosta) tai skalaariaaltotaajuuksista ja käsitämme syvästi, että sielumme tarkoitus on OLLA ja elämämme tarkoitus on TEHDÄ. Vastaavasti tämä on vuosi, jonka myötä annamme  sielun opastaa täysin toimiamme kaikin tavoin, jotta kaikki mitä TEEMME, on täynnä jumaluutta.

Edelläkävijät ja heränneet sielut tuovat toimivan totuuden maailmaan laajasti tänä vuonna, aloittaakseen uuden maapallon fyysisen uudelleenrakennuksen ja paljastaakseen totuuden yltäkylläisyydestä - että on enemmän kuin riittävästi kaikkien perustarpeiden tyydyttämiseen.

Tietoinen kanssaluominen

Ne jotka ovat heränneet sielunsa tarkoitukselle - neutralisoineet, puhdistaneet ja vapauttaneet kaiken kolmannen ulottuvuuden kuonan - ja alkavat kulkea toimivan totuuden polkua, innostusta ja/tai niitä resursseja/yhteyksiä, joita tarvitaan elämänne tarkoituksen ilmentämiseen, alkaa nyt ilmestyä. Tässä vuodessa on kyse pyhästä täyttymyksestä, yltäkylläisyyden fyysisestä kanssaluomisesta planeetalle ja kyvystä vastaanottaa täysi palkkio elämän työstä ja 3D-puhdistamisen loppuunsaattamista.

Tämä kanssaluomisprosessi on alkuvaihe opetellessamme käyttämään voimaamme muodossa - ajatelkaa Tylypahkaa! - ja se on tulosta yhteydestämme totuuden sieluveljiemme ja -sisariemme kanssa. Näitä pyhiä yhteyksiä syntyy kovasti, kun telepatia lisääntyy korkeamman ulottuvuuden valolähteiden kanssa, ja se johtaa tietoisiin yhteisöihin ympäri maailmaa - sekä fyysisesti että netin välityksellä.

"Kun taivaan ovet avautuvat huuhtelemaan väsyneitä ja alastallattuja sieluja, tunnette avoimeen sydämeen perustuvien yhteyksien puhtautta valoperheenne kanssa, samanmielisten ja samaa tarkoittavien sisarienne ja veljienne kanssa." - Henkinen hierarkia

Tämä on aikaa, jolloin ollaan täysin uusien energioiden tukemana ja yhteydessä niihin sekä vapaudutaan sitkeästä valppaudesta tämän uskomattoman, uuden tietoisuusverkon aktivoinnissa ja maadoittamisessa. (Hyvin tehty, ystävät! Hyvin tehty.)

Olemme lopultakin kulkeneet koko ympyrän - saaneet valmiiksi pitkän ja työlään ympyrän - ja nyt jokainen on valmis aloittamaan alusta. Näyttämö on asetettu ja olemme pakoillamme odottamassa esiripun nostamista, mikä paljastaa evoluutionäytelmämme seuraavan näytöksen ja auttaa niiden sielujen tulevaa aaltoa, jotka alkavat herätä siinä syöksykierteessä, mikä meille kaikille on niin kovin tuttu.

"Niiden tehtävänä jotka haluavat auttaa ihmiskuntaa, on kohottaa kärsimyksen näkymät eläväksi esimerkiksi totuudesta." - Henkinen hierarkia

Miten jännittävä vuosi odottaakaan meitä kaikkia!

Toivoen teille jokaiselle rohkeutta ja intohimoa elää täysin totuuttanne toiminnassa…

Säteilkää!
Lauren
tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #215 : 12.01.2010 07:24:36 »

Tästä linkistä voit halutessasi  siirtyä suoraan Uusi Maa= Kohtaamispaikka Uusista Energioista kiinnostuneille foorumin Kanavoinnit valikkoon

LAAJENTUMINEN JA HERMOT

Monia ykseydestä kanavoinut Nancy Leilah Ward (soultransitions.com)
9.1.2010

Meitä on pyydetty puhumaan hermostuneisuudesta, mitä monet tuntevat tällä hetkellä. Tämä on tulosta niistä korkeammista taajuuksista, joita välitetään maan päälle. Tämä vaikuttaa kaikkiin aistiviin olentoihin, myös maapalloon. Ehdotamme, että viritytte rakkauden tunteeseen ja löydätte tuon värähtelyn sisältänne mahdollisimman usein. Teidän on tarkoitus kulkea rakkaudessa. Tosiaankin, teidän on tarkoitus olla rakkaudessa joka hetki.

Kun heitätte sivuun pelon heikentävän energian ja tuotte sisään rakkausvärähtelyn, lähetätte tämän värähtelyn koko fyysiseen kehoonne ja se säteilee energiakenttänne kautta maailmaan, suodattuen kaikkiin kokemuksiinne ja vaikuttaen kaikkiin kohtaamiinne ihmisiin. Rakkausvärähtely vetää lisää rakkautta luokseen, joten te kaikki tuette rakkauden levittämistä ympäri maatasoa. Käyttäkää hengitystä ja ilmaiskaa samalla tahdoksenne virittää värähtelynne rakkauteen. Tehkää syvästä, tietoisesta hengittämisestä osa todellisuuttanne.

Korkean värähtelyn myötä tulee myös vierauden tunne, sillä olette uudella alueella, vaikka kaikki ehkä näyttääkin samalta kuin aina ennen. Olette uudella alueella energeettisesti. Muistatteko ilmaisun "niin ylhäällä, kuin alhaalla"? No, sisäisissä eetterimaailmoissa muutos on tapahtunut ja tämä voi tuntua hyvin huolestuttavalta. Nekin jotka ovat rauhan keitaassa, saattavat tuntea "muutospöhinää". Toinen yleinen tunne on tärinä, erityisesti maatessanne lepäämässä - saatatte tuntea ikään kuin maanjäristyksen tapahtuvan sisällänne. Tässä korkea taajuus liikkuu sisällänne, avaten ja laajentaen energiakenttäänne. Se on itse asiassa erittäin herkullinen tunne, joten nauttikaa kyydistä ja hengittäkää sen kanssa.

Vesi

Myös fyysinen kehonne käy läpi muutoksia, kun energia muuttuu. Tunnette ehkä kipua ja särkyä, mikä liikkuu ympäri kehoanne paikasta toiseen. Selkäkipu, jalkasärky, päänsärky ja ihottumat ovat joitain kokemuksia, joista on kerrottu. Juokaa paljon vettä! Huudelkaa tiheyttä ulos. Liikkukaa. Teillä saattaa olla myös kuumia aaltoja. Tämäkin on tiheiden energioiden huuhtelemista pois. Paljon vettä! Haluaisimme nousta puhujakorokkeelle hetkeksi suosittelemaan, että hankitte vedensuodattimen kotiinne, jos siihen on tarvetta, jotta voitte juoda vesijohtovettä ja vähentää muovipullojen käyttöä. Ostakaa ruostumattomasta teräksestä tehtyjä pulloja, joita on nyt markkinoilla, ja täyttäkää ne suodatetulla vesijohtovedellä. Muovipulloja kertyy valtavasti ja on välttämätöntä, että ihmiset alkavat tiedostaa enemmän, mikä niiden vaikutus on planeetalla.

Takaisin hermostuneisuuteen. Joskus on tärkeää vain olla tuon tunteen kanssa - hengittäkää syvään ja vain antakaa tunteen olla. Se menee pois. Kenties hermostuneisuudessa on viesti, jotain mihin teidän on tartuttava ja mitä teidän on puhdistettava.

Kristallien käyttäminen

Pintaan on tullut kvartsikristalleja, joissa on koodattuna informaatiota muinaisilta ajoilta. Näitä kutsutaan tilastonpitäjäkristalleiksi ja niissä on kolmiomainen viiste. Kun värähtelynne nousee, teistä tulee vastaanottavia kristallien informaatiolle. Jos huomaatte itsellänne olevan sellaisia kristalleja tai jos teillä on jonkinlaisia kristalleja, joiden kanssa tunnette sukulaisuutta, istukaa niiden kanssa hiljaa. Avautukaa vastaanottamaan viesti. Tämä viesti voisi tulla sanoina ja/tai tunteena tai värähtelynä. Kysykää, onko kristallilla jotain sanottavaa teille. Monet näistä kristalleista ovat täällä auttamassa värähtelynne nostamisessa. Kun nostatte värähtelyänne käyttäen hengitystä ja tahdonilmaisua, hermostuneisuus vähenee.

Koette korkeavähteistä energiapyörrettä ja silloin kun ette ole harmonisessa värähtelyssä tuon energian kanssa, tunnette epäsointuista "pöhinää", jonka tulkitsette hermostuneisuudeksi. Kaikki on hyvin. Jollain lailla olette kuin lapsia, jotka opettelevat kävelemään. Olkaa kärsivällisiä itsenne ja toisten kanssa. Olkaa ystävällisiä ja muistakaa vahvistaa rakkausvärähtelyä sisällänne.

Antakaa palaa ja nauttikaa menosta!

Paljon rakkautta ja siunauksia,

Nancy Leilah Ward ja Monia ykseydestä

-----------
tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #216 : 12.01.2010 07:54:14 »

Tästä linkistä voit halutessasi  siirtyä suoraan Uusi Maa= Kohtaamispaikka Uusista Energioista kiinnostuneille foorumin Kanavoinnit valikkoon

VIESTI TULEVALTA ITSELTÄMME
Kanavoinut "Enkeli"
Helmikuu 2008 (lightworkers.org)

Rakas maadoittunut itse,

Olen sinun ääretön, tuleva itsesi. Olen ääretön, koska olen moniulotteinen, ja olen
tuleva, koska olen sinä, joka resonoi viidennen ulottuvuuden maapallon ykseyteen. Olen
palannut teidän aikakehykseenne muistuttamaan sinua siitä, mitä olet jo tehnyt. Koska
kuitenkin olen yhtä viidennen ulottuvuuden maapallon nyt-hetken kanssa, minun
todellisuudessani ei ole aikaa. Niinpä "paluu teidän aikaanne" ei ole täsmällinen ilmaus.
Itse asiassa olen "kytkeytynyt" maapallotodellisuutenne taajuuteen ja ulottuvuuteen
muistuttamaan sinua tietoisista (ja/tai tiedostamattomista) vierailuistasi kotiisi
viidennen ulottuvuuden maapallolla.

Siinä aika-avaruudessa, johon olet tällä hetkellä maadoittunut, Gaia resonoi
kolmanteen/neljänteen ulottuvuuteen. Olette jo nimittäin aloittaneet kumppanuutenne Gaian
kanssa siirtääksenne maan kolmannesta ulottuvuudesta viidenteen. Samalla tavalla kuin
minä yhdistyn kolmannen/neljännen ulottuvuuden maapalloalukseen, sinä yhdistyt
samanaikaisesti minun viidennen ulottuvuuden muotooni. Yhdistyessäsi mielikuvituksesi
herää minulle - todelliselle, moniulotteiselle sieluitselle - ja minä koen uudestaan
upean henkilökohtaisen ja planetaarisen muodonmuutosprosessin.

Kun olit lapsi, uskoit vielä mielikuvituksesi suureen voimaan, koska luonnostaan tiesit,
että se on itse asiassa viidennen ulottuvuuden ajatus. Käyttäen mielikuvitustasi,
kommunikoit minun ja henkioppaidesi kanssa. Ikävä kyllä, tämä yhteydenpito siirsi sinut
erilleen, koska sinulle annettiin totuus, jota ei voinut kertoa pilkkaamisen ja
tuomitsemisen pelon vuoksi. Siksi opit suojelemaan itseäsi pitämällä todellisen itsesi
salaisuutena.

Sillä enimmän ajan elämääsi lukitsit suuremman maailmasi sisäisen elämän ulottuvuuksiin
ja yritit käyttäytyä kuin "normaali" ihminen. Valitettavasti syvä haavoittuminen alkoi,
kun kätkit aidon luontosi ja kaikki upeat lahjasi, jotta saatoit sopia mukaan
todellisuuteen, joka oli täynnä epäilystä ja pelkoa. Poissa jokapäiväisestä elämästäsi
olivat henkimaailman ihmeet ja ne ihanat kokoontumiset, jotka jaoimme
"mielikuvituksessasi".

Vieläkin pahempaa, kun "kypsyit" teini-ikään, useimmat näistä kokemuksista hävisivät
muististasi, ja luontainen, laajentunut havaintotapasi rajoittui unitodellisuuteesi,
missä kukaan toinen ei voinut pilata sitä taikauskollaan ja pilkkaamisellaan. Vain suuren
surun ja pelon aikoina uskalsit avata tuon salaisen oven löytääksesi Hengen ehdottoman
rakkauden ja hyväksynnän, jota niin kovasti kaipasit arkimaailmassasi. Miksi heränneistä
tuntuu siltä, että heidän täytyy kätkeä suuri valonsa niiltä, jotka vielä elävät pelossa
ja harhassa? Koska he ovat unohtaneet, että heidän tarvitsee vain luovuttaa fyysisen
kehonsa koko hallinta sielulleen.

Kun te heränneet yksitellen muistatte, että voitte elää ykseyden virrassa vain
antautumalla sieluitsellenne, havaitsette onneksi myös, ettei teidän enää tarvitse kätkeä
aitoa luontoanne. Katsohan, maadoittunut itse, kun tietoisesti taas yhdistyt kanssani,
sinä et enää välitä siitä, mitä muut ajattelevat sinusta. Silloin voit löytää itsesi
ykseydestä luottamuksen, lahjojesi ja laajentuneen havaintosi jakamiseksi toisten kanssa.
Haluan muistuttaa sinua siitä, että nyt kun olet herännyt minulle, sieluitsellesi,
sinusta on tullut "herääjä".

Kun kukin teistä avoimesti jakaa luontaisen empatiansa, vaistonsa, intuitionsa,
telepatiansa, selvänäköisyytensä, selväkuuloisuutensa, selvätuntoisuutensa,
telekineettisen ja valaisevan henkisen kommunikointinsa toisten kanssa, teette myös
toisille helpommaksi tulla ulos piilostaan ja olla avoimesti moniulotteinen itsensä ja
jakaa sen kyvyt. Ja mikä upeinta, kun seisotte selkä suorassa havaiten laajasti aidon
moniulotteisen itsenne, voitte muuttaa sen pelon ja taantumisen aallon rakkauteen ja
kehitykseen, mikä on kauan hallinnut maailmaanne.

Planeetan siirtyminen viidenteen ulottuvuuteen alkaa siitä, kun te jokainen heräätte
ensiksi omalle äärettömälle luonnollenne ja sitten jaatte sen, mitä olette löytäneet,
toisten herättämiseksi. Jos jaatte oman prosessinne vain kahden ihmisen kanssa ja he
vuorostaan jakavat oman prosessinsa kahden ihmisen kanssa, jotka jakavat kahden ihmisen
kanssa jne., tämä logaritminen kehittyminen sallisi jokaisen ihmisen oman valonsäteen
vakaasti ja riittävästi laajentua liittyäkseen toisiin, ja siitä tulisi uuden päivän
koitto. Voitteko ymmärtää sen vaikutuksen, minkä "vain yksi teistä" voisi saada aikaan?

Kuten aina, ollessanne ensimmäisten tiennäyttäjien joukossa, kohtaatte eniten
vastustusta, mutta rohkeutenne viitoittaa tietä toisten seurattavaksi. Ja he tulevat
seuraamaan, sillä vain ihmisten laajentunut itse pystyy tehokkaasti kohtaamaan edessä
olevat haasteet. Muista, rakas maadoittunut itse, että se mikä on mahdotonta egollesi, on
yksinkertaista sielullesi, ja että löydät sielusi kotoa, syvältä sisältäsi.

Palaan kommunikoimaan kanssasi lisää, sillä itse asiassa en ole koskaan lähtenytkään -
miten voisinkaan? Minä olen SINÄ!

Minä olen nykyinen ja tuleva itsesi.

In Lakesh * Namaste
Enkeli

Quado 19.1.2008

RAKKAUDEN VOIMA
Tule nyt kanssani tätä puutarhapolkua pitkin ja istuudu kanssani tämän virran partaalle. Katso, miten vesi kulkee ohi. Näe, miten se virtaa kivien yli ja ympäri. Näe, miten se virtaa sielläkin, missä on esteitä - kivipadon kohdalla jokiuoman yläpuolella. Virtaa ei voi pysäyttää. Vettä voi pidätellä jonkin aikaa, mutta lopulta vesi voittaa. Se voi kohota ja virrata padon yli. Se voi vain nousta uomastaan ja levitä mennäkseen padon ympäri. Tai se voi löytää padosta heikon kohdan ja sinnikkäällä paineellaan saada aikaan padon murtumisen, ja näin vesi pääsee taas virtaamaan vapaasti.

Tämä vesi on rakkaus, kaiken olevan lähde. Se on vapaus ja voima, hellittämätöntä ja loppumatonta. Se ylittää kaikki esteet edestään loputtomalla virtauksellaan.

Mutta kuitenkin sen paine on lempeää. Kiville, joiden yli se virtaa, se on tyynnyttävää ja puhdistavaa. Niille jotka asuvat siinä ja pengermillä, se on lempeästi kulkeva elämän virta. Ja kuitenkin jos sitä estetään esim. padolla, se ottaa voiton hellittämättömyydellään.

Ei ole mitään, mitä voit tehdä tai jättää tekemättä, mikä pitää rakkauden pois luotasi. Ei ole mitään syytöstä itsellesi, mikä lopettaa rakkauden virtaamisen elämässäsi. Rakkaus on veri, joka virtaa suonissasi, hengitys, joka menee kehoosi sisään ja siitä ulos. Rakkaus on oleellinen osa sitä, kuka olet. Sitä ei voi pysäyttää. Sitä ei voi voittaa. Ja vaikka se pakotettaisiin maan alle joksikin aikaa, se virtaa silti ja tulee taas näkyviin elämässäsi.

Olet syytön tämän rakkauden edessä. Sinua ei tuomita ja sinua pidetään haluttuna. Sinua - juuri sellaisena kuin olet tällä hetkellä - rakastetaan syvästi, olet osa rakkautta ja sinut on tehty ikuisesta rakkaudesta.

Hengität ja se virtaa. Elät ja se virtaa. Olet rakkaus.

Elämän antava lähde on sisälläsi ja se on vapautesi perusta. Mitä enemmän annat itsesi tulla yhdeksi tämän rakkaudenvirran kanssa, sitä enemmän vapautta koet elämässäsi. Mitä enemmän annat sitä pois, sitä enemmän sitä virtaa täyttämään sinut. Mitä enemmän tunnistat sen läsnäolon sisälläsi, sitä enemmän virtaat ja säteilet rakkautta ja vapautta, ja menet niin syvälle rakkauden pyhään keskukseen, että lopulta näet, tiedät ja tunnet, kuka olet: rakkauden ja valon säteilevä majakka ihmismuodossa, yhtä pyhä ja yhtä vapaa kuin kuka tahansa, joka on koskaan kulkenut maan päällä ja tulee koskaan kulkemaan. Sinä - kyllä, sinä - olet rakkauden perimmäinen ilmaisumuoto.

Pelon kivet saattavat kasaantua ympärillesi ja eteesi, mutta et ole yhtä kuin nuo kivet. Olet kulkeva rakkauden virta, voitat esteet ja katselet niiden murentuvan ja virtaavan pois edestäsi. Tällainen on voimasi, rakkauden voima.

« Viimeksi muokattu: 12.01.2010 07:58:20 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #217 : 12.01.2010 08:16:15 »

Osa 1 linkissä http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=28005.msg260512#msg260512

Osa2.
Joshuan kanavoinnit
Kysymys 3
Yritän usein edistää asioita, joita tunnen ja tiedän sisäisesti, mutta ihmiset eivät ymmärrä minua. Miten minun pitäisi suhtautua tähän?

Jokaisella ihmisellä on oma tietoisuuden todellisuus. Voit kuvitella, että todellisuus on tietyssä pisteessä tai vaiheessa auringon säteellä, jos käytämme edelleen mielikuvaa auringosta.
Jos tunnet sisälläsi Jumalan tietoisuuden kipinän ja kaikkien asioiden yhtenäisyyden, sinun energiasi, energinen säteilysi voi olla toisille liikaa.
Erityisesti ihmisille, jotka saavat turvaa "rajoittavista laeista": yhteiskunnan määräykset sanovat mitä voidaan olla tai mitä ei voida olla, tai mikä on sallittua tai mahdollista. Nämä lait (kollektiiviset ajatusmallit) perustuvat pelkoon.
Kun murrat nämä lait oman tietoisuutesi valolla, energiasäteilysi kertoo ihmisille, että sinä voit ylittää rajoittuneisuuden lait. Ja se saattaa herättää ilkeyttä eivätkä he pysty käsittämään, koska puhut ja säteilet lähteestä, joka on toisille tuntematon.
Myöskin ympärillä olevilla ihmisillä voi olla pelkoa, koska he eivät ymmärrä kuinka elämän polku valitaan. Kun todellakin elät intuitiosi varassa, oman totuuden lähteesi kautta, matkan varrella tekemäsi päätökset saattavat näyttää impulsiivisilta, kaoottisilta, epäluotettavilta. Sielusi ääni ei pitäydykään kiinteissä kehyksissä ja säännöissä. Sillä saattaa olla vieraannuttava vaikutus ympäristöösi.
On tärkeää, ettet anna itsesi huolestua tämän takia, vaan palaat jatkuvasti tämän sisäisen lähteen hiljaisuuteen, sillä siinä on sinun todellinen voimasi.
On myös tärkeää saadessasi viestejä tältä hiljaiselta, intuitiiviselta sisäiseltä lähteeltä, että maadoitat ne viestit kunnolla, että yhdistät ne maahan. Teet sen antamalla sillä hetkellä tuntemasi energian ("tämä on minun totuuteni" -energian) virrata läpi kehosi ja kuvittelemalla itsesi tiiviiseen yhteyteen maan kanssa. Se antaa sinulle vahvuutta noista oivalluksista elämiseen etkä välitä toisten mielipiteistä.
Kollektiivinen energiakenttä, tai mitä minä kutsun "rajoittuneisuuden ja pelon laeiksi", voi olla kaiken kattavana läsnä ympäristössäsi. Se on tietoisuuden kollektiivinen kenttä, joka on suurella määrällä ihmisiä, jotka eivät vielä ole valinneet elämistä omasta valostaan ja omasta totuudestaan.
Tämän vaikutuksen takia on todella tärkeää, että vahvistat omaa totuuttasi maadoittamalla sen syvälle kehoon ja maahan.

Kysymys 4
Onko tosiaan mahdollista, että olen nähnyt Jeesuksen? Että hänen sydämensä kirkkaus on vallannut minut? Vai oliko se vain unta?

Olet niin rakas minulle ja minä olen niin lähellä sinua. Olet aina nähnyt ja tuntenut minut, vaikkakaan et tiedostanut sitä koko aikaa. Meillä on vahva yhteys.
Voit aina virittäytyä minuun ja minun energiaani kohottaaksesi mielialaasi. Luota vain intuitioosi, havaintokykyysi.
Silloin kun sinulla oli se kokemus, ja parast'aikaa kun sinulla on se, olet voimasi keskuksessa. Heti kun rupeat epäilemään, sinä kadotat sen ja se pimenee, ja alat epäillä kaikkea.
Älä aseta itseäsi kyseenalaiseksi. Sinä olet oman elämäsi voimanlähde.
Tietysti se olin minä, joka oli kanssasi. Sinun ei pitäisi uskotella, että on omituista että olen kanssasi, sillä olen hyvin syvästi kiinnostunut elämäsi polusta, polustasi valoon ja totuuteen. Ja aina kun on mahdollista, aion olla kanssasi ja avuksi sinulle.
Minä olen energiakenttä. Minä olen ollut ihminen, mutta minä olen myös todellisuus, joka ei ole sidoksissa kehoon, aikaan ja tilaan. Joten voin aina olla sinun apunasi. Voit aina virittäytyä minuun.
Sinun ei tarvitse ansaita sitä, sinun ei tarvitse valaistua sitä varten, se yksinkertaisesti on olemassa. Aivan kuin rakkaus on aina olemassa. Sinun ei tarvitse tehdä töitä sen eteen. Sinun ei tarvitse tehdä mitään. Anna vain itsesi ottaa vastaan.

Kysymys 5
Kuinka saamme yhteyden siihen uuteen tietoisuuden muotoon, josta puhut?

Olette jo yhteydessä siihen tietoisuuden muotoon ja teillä kaikilla on myös tunne siitä.
Olette kuin mehiläiset parveilemassa hunajakennon ympärillä, ja sydämenne kuplivat. Jokin surisee ja pörisee, jonka tunnette sanovan: mennään sinne, meidän on oltava siellä.
Joten tunnistus on jo tapahtunut.
Voitte tunnistaa vain jotakin sellaista, minkä jo osittain tiedätte.
Olette ikään kuin puolikkaiksi halkaistuja. Osa teistä tietää totuuden ja todellisuuden valosta, todellisesta olemisesta, jota pelko tai epävarmuus ei verhoa. Mutta toinen osa teistä on vielä pulassa, on vielä pimeydessä.
Nyt on kyse siitä, että saatte rohkeutta samaistua, olla yhtä mieltä uuden todellisuuden valoisan osan kanssa, eli itsenne osan kanssa, joka on jo tietoinen uudesta todellisuudesta.
Jos te yhä samaistutte siihen osaan, joka on jäänyt jälkeen, joka vielä tarvitsee parantamista, te tulette tuntemaan itsenne uhreiksi, jotka ovat pieniä ja lohduttomia, ja aina etsimässä jotakin itsenne ulkopuolelta.
Ja samaan aikaan etsimänne kohde on jo teissä itsessänne. Kyse on vain luottamuksesta, että tunnette sen oikein.

Tärkeimpänä mittapuuna on, että luotatte siihen, mikä tuntuu valolta omassa itsessänne. Ja valolla me emme tarkoita "pyhää", vaan iloista ja hilpeää ja innostavaa. Jotta tunnette itsenne innostuneeksi. Tunnette oman energianne nousevan.
Teillä on velvollisuuksia niin monista asioista ja se velvollisuudentunne ei ole hyvä opas valon löytämiseen omasta itsestänne.
Se uusi todellisuus, josta me puhumme, on olemista vapaana ja omana itsenänne. Jo se, että te kaipaatte sitä, osoittaa, että teillä on jo tieto siitä. Se osa teistä, joka tietää siitä, joka nousee ylös ja kurottaa siihen uuteen todellisuuteen, se osa on etualalla. Yrittäkää samaistua siihen. Yrittäkää olla sen johdatettavana, vaikka se näyttää kummalliselta tai omituiselta. Jos teette niin, loppuosa teistä seuraa.

Kysymys 6
Usein ihmisiä luokitellaan kuukausien mukaan kuten astrologiassa, tai vuosien mukaan kuten kiinalaisessa astrologiassa. Joskus ihmiset puhuvat valon lapsista. Toisin sanoen, ihmisten kokonaisista sukupolvista. Miten tämä sopii kokonaisuuteen?

Teillä on todellakin pulma. Haluatte ymmärtää valon todellisuuden sellais
esta todellisuudesta, joka on yhä varjossa, ja yritätte käyttää nykyisen todellisuutenne välineitä ymmärtääksenne toista todellisuutta.
Se on ihan hyvä. Niin kauan kuin se auttaa teitä.
Jos käytätte välineitä, jotka kohottavat teitä, ne ovat aina OK. Olipa se astrologiaa tai psykologiaa tai mitä tahansa.
Noiden systeemien luonnehdintoja, se on aivan OK.
Jos jokin järjestelmä auttaa saamaan oivalluksia, ottamaan yhteyttä korkeamman minän tai oman valonne todellisuuteen sydämessänne, silloin se järjestelmä on teille täysin sopiva.
Joten sellaisessa järjestelmässä sinänsä ei ole mitään vikaa.
Silloin toki tulee ongelmia, jos järjestelmä alkaa rajoittaa teitä, jos sitä propagoidaan viimeisenä totuutena ja jos se asetetaan todellisuuden päälle rajoitteeksi.
Kun alatte kokea jonkin tietojärjestelmän rajoittavana, on hyvin tärkeää pystyä päästämään siitä irti. Siinä on myös kyse oman voimanne löytämisestä.
Se tarkoittaa voimaa nähdä, että välineet voivat olla oikein hyödyllisiä tietyn aikaa, tiettyyn ongelmaan, ja taasen kykyä irrottautua niistä tuntematta tarvetta arvosteluun.
Monet psykologiset järjestelmät, henkiset menetelmät mukaan lukien, ovat yhdistelmä intuitiota ja järjellistä ajattelua. On aina olemassa sekoitus toisaalta henkisten valon maailmojen aitoa kipinää ja toisaalta ihmismielen käyttämiä käsitteitä ja luokkia, jotka kaventavat asioita, ja tällöin alkuperäinen oivalluksen kipinä jää nappaamatta. Ja mielen sisältä saattaa ryömiä esiin vähemmän valaistuneita aspekteja (koska usein mieli haluaa todellisuuden tottelevan itseään sen sijasta että "antaisi sen olla").
On aina hyvin tärkeää tiedostaa jonkin opin subjektiivisuus ja säilyttää kosketus omaan intuitioon.
Nykyään puhutaan paljon valon lapsista tai indigolapsista. Todellakin, näiden lasten saapumisen myötä maailmaanne on tullut valovirtojen aalto. Mielessänne teillä on valmiina kaikenlaisia ideoita ja teorioita ymmärtääksenne ja luokitellaksenne tätä asiaa. Mutta valo vain yksinkertaisesti virtaa heidän kauttaan!
Se valo voi myös olla musertava voima. Nämä lapset voivat läsnäolollaan järkyttää monia kiveen hakattuja aatteita. He voivat kääntää monia aatteita päälaelleen, joista te (kollektiivinen tietoisuus) kuvittelitte olleenne hyvin varmoja.
Näiden lasten tulo on todellisuutta.
Voitte tapella siitä miten heitä pitäisi nimetä ja myöskin erilaisista psykologisista tulkinnoista.
Mutta heidän tulonsa on itse asiassa ilmoitus uudenlaisesta tietoisuudesta, jota he ovat tuomassa tänne.

Kysymys 7
Oman olemisen löytämiskilvoittelu on niin yksinäistä. Perheeni ei ole iso ja usein tunnen yksinäisyyttä. Mitä sisäinen voima voi tehdä tämän yksinäisyyden hyväksi?

Pamela: Tunnen Joshualta tulevan vastauksen, joka näyttää koskevan hyvin paljon sinua. Sopiiko näin? Kyseessä on enemmänkin henkilökohtainen vastaus kuin yleinen.
Selvä
Heti kun tulet itsesi etsimisen polulle ja käännyt sisäänpäin, kohtaat hyvin vaikean seikan: sisäisen yksinäisyyden, joka voi olla lamaannuttavaa.
Sinun polkusi tällä hetkellä, siis polku, jonka sielusi on valinnut, on todellakin rakentaa asioita alhaalta ylöspäin itsesi sisällä. Tarkoitan sinun omaa voimaasi, omaa perustustasi. Jotta voit tehdä sen, sinun on läpikäytävä sisäinen yksinäisyys, jossa sinut täydellisesti pakotetaan turvautumaan itseesi. Mutta tällä tavoin löydät itsessäsi olevan voiman.
Tämä prosessi liittyy siihen, että sallit sisäisen kiukun ja raivon olla. Kyseessä on kiukku suhteessa ympäristöösi ja menneisyyteesi.
Yleisesti voisimme sanoa, että silloin kun käännytte sisäänpäin ottamaan todellakin voimaa itsenne sisältä eikä toisten ajatuksista tai mielipiteistä, tietoisuutenne tekee 180 asteen käännöksen. Tämän takia te kohtaatte välittömästi itsessänne ne osat, joiden kanssa teillä on ongelmia. Näitä voivat olla syvä yksinäisyys tai erillisyyden ahdistus. Mutta ne voivat koostua myös levottomuuden, kiukun tai surumielisyyden tunteista.
Joten ei ole tavatonta, että juuri kun olette sitoutumassa kasvun polulle kohti laajempaa tietoisuutta, tiedostatte alkuun hyvin selvästi itsessänne olevat epämiellyttävät puolet. Silloin on hyvin tärkeää pysyä niissä eikä kääntyä poispäin. Olla itsenne seurana ja oppaana, aivan kuin vanhemmat ovat lapselle. Se on se osa, josta puhuin alussa.
Ehkä olette kuulleet ihmisistä, jotka tekevät työtä kuolevien parissa. He sanovat, että he auttavat kyseistä ihmistä vain olemalla läsnä. Istuen jonkun vierellä, sanomatta sanaakaan.
Mitä te voitte tehdä itsellenne hetkillä, jolloin tunnette syvintä ahdinkoa, suurinta yksinäisyyttä, onkin olla siinä itsenne kanssa.
Olemalla läsnä tarvitsematta tehdä mitään. Se on aitoa lohdutusta, se on aitoa rohkeutta.
Se on myös oman tietoisuutenne voima.
Hetkellä, jolloin pystytte aidosti olemaan läsnä itsenne kanssa suurimmassa ahdingossanne, suurimmassa yksinäisyydessänne, jotakin tapahtuu sisällänne. Te muunnatte jotakin sisällänne, ja sen seurauksena yksinäisyys pienenee ja teistä tulee suurempi kuin yksinäisyytenne. Se on tietoisen olemisen voima.

http://www.jeshua.net/fi/

© Pamela Kribbe 2005
www.jeshua.net
« Viimeksi muokattu: 12.01.2010 08:21:50 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #218 : 12.01.2010 08:16:35 »

Joshuan kanavoinnit

Osa 1.

Tervetuloa!
Tällä sivustolla   http://www.jeshua.net/fi/  esitämme hengen viestejä sisäisestä kasvusta, kristusmaisesta energiasta, valotyöntekijöistä, uudesta Maasta sekä siirtymisestä egopohjaisesta tietoisuudesta sydänpohjaiseen tietoisuuteen. Viestit on saatu sisäisestä yhteydestä Joshuaan. "Joshua ben Joseph” on Jeesuksen alkuperäinen arameankielinen nimi. Hän oli kristusmaisen energian henkilöitymä Maan päällä. Näissä kanavoinneissa hän esittelee itsensä Joshuaksi, meidän veljeksemme ja ystäväksemme pikemminkin kuin jumaloiduksi auktoriteetiksi, joksi perinne on hänet muovannut. Hänen energiansa on yhä käytettävissämme. Ei niinkään kaavamaisina ajatuksina tai sääntöinä, vaan tienviittana, joka näyttää meille suunnan sisimmässämme olevaan Kristukseen.

4.4.2004 kanavoimme Joshuaa The Moon Circle -nimisessä henkisessä keskuksessa Belgiassa. Alla olevan viestin jälkeen seuraa Joshuan vastauksia yleisön esittämiin kysymyksiin. Tekstiä on hiukan muokattu luettavuuden parantamiseksi.

Tietoisuus
Olen tänään tullut puhumaan teille kaikille. Tunnen teidät kaikki niin hyvin! Ette tiedäkään kuinka hyvin tunnen teidät. Olen usein kanssanne, koska sydämeni on yhteydessä teihin. Minä näen tuskanne, minä koen teidän ilonne, huolenne, kärsimyksenne. Ja minä haluaisin niin kovasti kertoa siitä voimasta, joka teissä asuu. Oman tietoisuutenne voimasta. Oman olemisenne voimasta. Oman sielunne voimasta.

Liian usein te olette yhä etsimässä. Aina uudelleen te etsitte ratkaisuja itsenne ulkopuolelta. Mutta kun otatte nämä ratkaisut itsellenne, ne alkavat jo sulaa pois.
Ymmärtäkää, että olette olemisenne keskusta, oman universuminne aurinko.
Tietoisuutenne suunta ja se mihin se on virittäytynyt päättää miltä teistä tuntuu, mitä ajattelette, miten toimitte. Syvältä sisältänne te suuntaatte näitä asioita aivan kuin aurinko suuntaa säteensä ulospäin.
Jos uskotte, että teissä on olemuspuolia, joille tämän auringon ei pitäisi loistaa valoaan, paikkoja, joissa sen ei pitäisi paistaa, että on asioita, joita sen ei pitäisi lämmittää säteillään, kaikki kohtaamanne ihmiset ja asiat vahvistavat näitä uskomuksia.

Samalla tavalla jonkun toisen apu tai neuvo voidaan ottaa vastaan vain, jos sallitte oman aurinkonne paistavan valoaan sille aspektille, johon apua tarvitsette.
Päätös kyseisen aspektin laittamisesta valoon ja oven avaamisesta on aina teidän. Kukaan muu ei voi pakottaa teitä tekemään niin. Siksi kukaan ei voi auttaa teitä, jos ette salli itseänne autettavan. (Tämä koskee maallista apua samoin kuin apua meidän puoleltamme.)
Teillä on vakaumuksia, jotka saavat teidät ajattelemaan, ettei teillä ole voimaa löytää omaa tietänne, tuntea omaa kohtaloanne uudelleen. Nämä vakaumukset kytkeytyvät menneisyyteen, jolloin eksyitte itsestänne hyvin kauan sitten. Puhun nyt erityisesti menneisyydestä täällä Maassa, monien maallisten elämien menneisyydestä, jolloin koitte paljon pimeyttä.
Tämä historia ei ole ollut merkityksetön.
Se on historiaa, jolloin olette kohdanneet paljon pelkoa ja jolloin pelko on peittänyt sisäisen aurinkonne varjoonsa.
Mutta nyt olette kaikki hiljalleen heräämässä. Osia teistä on jo valossa taas, mutta on myös monia aspekteja, jotka ovat yhä pimeässä, pelon ja itseänne koskevan epävarmuuden varjossa.
Voitte verrata tätä sisäistä pimeyttä eksyneeseen lapseen. Osa sielustanne on kuin eksynyt lapsi.
Se on eksynyt tieltään tuskan menneisyyteen. Mutta menneisyys ei ole staattista. Kuten Gerrit sanoi (johdannossaan iltapäivällä), aika on tietyllä tapaa illuusio. Mitään ei ole peruuttamattomasti menetetty ajassa. Ei ole suljettuja ovia.
Sisällänne oleva eksynyt lapsi, joka on pirstoutunut menneisyyteen, voidaan kutsua esiin. Te olette sen vanhempia, te olette ainoita, jotka voivat hoivata sitä lasta, antaa sille lämpöä ja tuoda sen takaisin elämään.
Sillä siitäkin haluan kertoa teille, te olette unohtaneet elää. Olette oikein hyviä pysymään hengissä, mutta aidosti eläminen on niin paljon säihkyvämpää ja inspiroivampaa ja iloisempaa.
Ja juuri se osa teistä on eksynyt, joka parhaiten pystyy tekemään näin.
Eksynyt eräänlaiseen menneisyyden sokkeloon. Eksynyt kertyneisiin tapahtumiin, jotka aiheuttivat tietoisuudelle traumoja.
Kaiken aikaa kun olette olleet ruumiillistuneina tänne maapallolle, sielutasolla olette kehittyneet kuin lapset aikuisuuteen. Siinä mielessä te tulitte maapallolle lapsina, saitte monia omia kokemuksia, ja monia kokemuksia ei ihan täysin ole ymmärretty. Nyt olemme tulossa tietyn ajanjakson, tietyn kehityskaaren loppuun, ja on aika kohota sellaisten kokemusten yläpuolelle, jotka jäivät ymmärtämättä: kasvaminen vanhemmaksi. Oman lapsensa äitinä ja isänä olemiseksi.
Ja siitä haluan kertoa teille: teissä olevasta voimasta kohota haavoitetun sisäisen lapsen yläpuolelle.

Lapsi teissä on monien ymmärtämättä jääneiden kokemusten uhri.
Kuulkaahan, syvin sisäinen vamma on hylätyn lapsen vamma.
Lapsi, joka ei tiedä mitä sille on tapahtumassa, lapsi, joka on hylätty, joka on peloissaan, jolla ei ole viitekehystä pystyäkseen ymmärtämään.
Jossakin vaiheessa tulette ymmärtämään, että tämä hylkääminen oli nimenomaan oma valintanne ja luomisteko, joka oli aidosti jumalallinen.

Se syvä tuska, jota olette tunteneet, kun aloititte yksinäisen matkanne, kokemusten matkanne, se syvä tuska oli samaan aikaan mahtava luomisteko.
Sillä irrottautumalla sieluina suuresta kokonaisuudesta, Isä-Äiti-Jumalasta, te sallitte itsenne keksiä paljon asioita, kokea ja tuntea paljon.
Matkanne nykyisessä vaiheessa, jossa on vielä paljon sisäistä tuskaa, on vaikea nähdä mikä sen pitkän kotimatkan syvin merkitys on.
Mutta haluan vakuuttaa teille, että olette mahtavia valo-olentoja, joiden rohkeus on suuri ja luottamus Luojaan on suuri, muutoin ette olisi koskaan aloittaneet tätä matkaa.
Haluan muistuttaa teille siitä itsessänne olevasta rohkeuden ja luovuuden kipinästä. Tuntekaa se kipinä uudelleen sydämessänne, ottakaa siihen uusi yhteys. Tietäkää, että teillä on valta antaa sisäisen lapsenne herätä jälleen henkiin. Antaa sen laulaa ja leikkiä
Se on hyvin runsassisältöinen symboli, tämä sisäinen lapsi.

Matka alkoi eksyneenä ja hylättynä lapsena, joka jäi yksin pimeään.
Matka päättyy lapseen, joka hehkuu runsautta, onnea ja valoa. Ainoa asia, mitä se tarvitsee päästäkseen perille, on aikuinen, joka ottaa sitä kädestä ja hoivaa sitä ja innoittaa sitä luottaen.
Ja sellaisia te olette: itsenne sisäisen lapsen holhoojia. Ja tietäkää, että itse lapsi on parhain hedelmä, suurin ilon lahja, jonka voitte antaa itsellenne.
Aika on koittanut. Historian tässä vaiheessa on aika koota yhteen kadonneet osat itsestänne. On aika olla itsenne keskuksessa.
Teidän pitäisi tajuta, että tämä keskusta ei ole jotakin vanhaa, johon te palaatte, vaan jotakin uutta. Olette kaikki menossa uuteen todellisuuteen, uudelle olemisen tasolle, jota ei ollut ennen olemassa. Siinä on kuitenkin paluun aspekti siinä mielessä, että oman jumaluutenne tunnistaminen tuntuu ihan kotiinpaluulta, se herättää muiston ikiaikaisesta ykseyden ja harmonian tunteesta, joka teillä oli ennen. Mutta nyt ensimmäistä kertaa te ilmennätte sen ykseyden tunteen puhtaasti ja yksinomaan omasta tietoisuudestanne. Te palaatte Valoon ilman että teidän tarvitsee luopua yksilöllisyydestänne.
Kaikki loksahtaa kohdalleen: Jumalana oleminen ja yksilönä oleminen, Yhtenä oleminen ja ainoastaan oleminen.
Tässä vaiheessa pyytäisin teitä esittämään kysymyksiänne.

Kysymys 1
Eikö kertomus Joshuasta ole ristiriidassa sen ajatuksen kanssa, että aika on illuusio?

Täällä puhutaan kaiken aikaa historiasta ja evoluutiosta. Joten liikettä ja eteenpäin menoa täytyy olla. (Selitys: Gerrit oli johdannossaan puhunut kuinka kaikki kokemukset ovat osa yhtä mahtavaa nyt-hetkeä, johon ne myös jäävät olemaan, ja siinä mielessä mitään ei koskaan katoa ajassa, katso myös hänen verkkosivunsa (hollanniksi) Life and Consciousness)
Me olemme puhuneet menneestä ja historiasta, joka on itse asiassa kokemusten kokoelma, jota te kannatte sielussanne. Aikajärjestyksen termeillä puhuminen on työkalu: se on myös inhimillinen puhetapa tehdä selväksi, että olette prosessissa. Prosessilla on aina aikajana. Samalla on totta, että tietoisuus, teidän syvällisin minänne, ei ole sidottu aikaan ja tilaan aivan kuin syvällisin minänne ei ole sidottu kehoon tai Maahan.
Liikkeessä itseänne kohti, esimerkiksi löytäessänne uudelleen jumaluutenne, te niin sanotusti ylitätte ajan. Sillä hetkellä ei ole enää väliä tapahtuiko jokin traumaattinen kokemus eilen tai vuosisata sitten tai missä elämässä tahansa. Trauman energia on läsnä olemisessanne, energiakenttänne aurassa. Sillä hetkellä kun parannutte traumasta, te muunnatte menneisyyttä.
Joten me sanoisimme näin: menneisyys on nykyisyyttä energiakenttänä.
Kuvitelkaa, että olette keskellä jotakin kenttää, joka on kaikkialla ympärillänne ja värähtelee ja johon vaikuttaa se mitä teette tietoisuudellanne. Te olette vuorovaikutuksessa menneisyyden kanssa; siinä mielessä se ei ole kiinteä. Siinä mielessä ei ole ristiriitaa, kun puhutaan menneestä ja puhutaan nyt-hetkestä, jossa kaikki on yhä läsnä.
Toisaalta voitte puhua menneestä ikään kuin monina kokemuksina, joita olette keränneet. Silti sama menneisyys on energiakenttää, joka on yhä vapaasti ulottuvillanne, joten voitte sanoa, että kaikki on täällä, nyt-hetkessä.
Toivon, että tämä selventää asiaa jollakin lailla.

Kysymys 2
Puhut meidän sielustamme ja meidän olemisestamme ja meidän kehostamme. Haluaisin saada vähän selvennystä näiden välisiin eroihin.

On hyvin vaikeaa jakaa tietoisuuden todellisuus pieniin osasiin ja nimetä niitä. Mutta voidaan sanoa, että kaiken keskellä on aurinko. Käytämme tässä aurinkoa syvällisimmän ydinsisältönne symbolina. Te voitte kutsua sitä omaksi itseksenne, mutta me emme aseta termejä paremmuusjärjestykseen. Tämä aurinko säteilee ulospäin ja ilmentyy aineeksi tilassa ja ajassa, muodon rajoitusten puitteissa.
Muotoja voidaan nimetä. Voidaan sanoa, että keho on tihein muoto, jossa sielu voi ilmentyä ja jossa olemisenne ilmentyy.
Saatetaan sanoa – mutta tämä riippuu määritelmistä – että sielu on entiteetti, joka pysyy samana eri elämien aikana, mutta joka saa uusia kokemuksia tässä prosessissa. Siksi se on se osa teistä, joka ruumiillistuu yhä uudelleen. Siinä mielessä sielu on osittain entiteetti tai muoto, joka kehittyy ajassa, kehosta riippumattomasti. Mutta sielussa on myös jumalallinen kipinä, joka on ajaton ja muodoton, puhdas tiedostaminen. Tätä kiinnittymätöntä osaa saatettaisiin kutsua olemiseksi. (Pamelan lisäys: olemisen liike sieluksi ja kehoksi on tällöin se järjestys, jossa jumalallinen Sinä ilmentyy eli virtaa tiheään, aineelliseen todellisuuteen.)
Palauttakaa mieleenne mielikuva auringosta, joka lähettää säteitään. Sinä olet aurinko ja sen säteet yhdessä. Kun säteet joutuvat kauemmaksi auringosta, (tietoinen) aine tihentyy ja on enemmän sidoksissa aikaan ja tilaan sekä myöskin altistuu herkemmin illuusioille ja pelolle. Näitä säteitä saatetaan jakaa osastoihin ja nimetä ne termein "oleminen", "sielu", "keho".
Joskus tällä on oma tarkoituksensa, jotta asiat selvenisivät teille.
Mutta me emme ole niin mieltyneitä tiettyihin määritelmiin.

osa 2.jatkuu linkissä

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=28005.msg260511#msg260511
« Viimeksi muokattu: 12.01.2010 08:20:06 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #219 : 12.01.2010 08:27:31 »

Keskustelu Joshuan kanssa lokakuussa 2002

Joshua, kuka sinä olet?

Minä olen se keskuudessanne ollut henkilö, jonka olette tulleet tuntemaan Jeesuksena.
Minä en ole kirkkoperinteenne Jeesus tai uskonnollisten kirjoitustenne Jeesus.
Olen Joshua-ben-Joseph; olen elänyt miehenä, joka oli lihaa ja verta.
Saavutin tosiaan Kristus-tietoisuuden ennen teitä, mutta siinä minua tukivat voimat, jotka ovat tällä hetkellä teidän mielikuvituksenne ulottumattomissa. Minun tuloni oli kosminen tapahtuma - annoin itseni sen käyttöön.

Se ei ollut helppoa. En onnistunut pyrkimyksissäni välittää ihmisille Jumalan rakkauden valtavuutta. Syntyi paljon väärinkäsityksiä. Tulin liian aikaisin, mutta jonkun oli tultava. Tuloni oli kuin kiven heitto suureen kalalammikkoon. Kaikki kalat pakenevat ja kivi vajoaa syvyyksiin. Kuitenkin vedenväreitä on havaittavissa pitkään jälkeen päin. Voidaan sanoa, että sellainen tietoisuus, jota halusin välittää edelleen, teki maanalaista työtään jälkikäteen. Lammikon pinnalla oli alituista, hyvää tarkoittavaa lainehdintaa, mutta harhaan menneet tulkinnat törmäsivät ja taistelivat toistensa kanssa minun nimissäni. Ne, joita energiani kosketti ja Kristus-energian antama impulssi liikutti, eivät kunnolla pystyneet sisäistämään sitä omaan psykologiseen ja fyysiseen todellisuuteensa.

On vienyt pitkän aikaa ennen kuin Kristus-tietoisuus saattoi asettautua maapallolle. Mutta nyt se aika on tullut. Ja minä olen palannut puhumaan monien kautta, kaikkien kautta ja jokaiselle, joka haluaa kuunnella minua ja joka pystyy ymmärtämään minua sydämensä hiljaisuudesta. Minä en saarnaa enkä minä tuomitse. Vilpittömin toivoni on puhua sinulle rakkauden suunnattomasta ja ehtymättömästä läsnäolosta, joka on ulottuvillasi milloin tahansa.

Olen osa paljon suurempaa tietoisuutta, mahtavampaa entiteettiä, mutta minä, Joshua, olen se ruumiillistunut osa tuosta entiteetistä (eli tietoisuuskentästä). En pidä Jeesus-nimestä paljoakaan, koska siihen on tarttunut niin vääristynyt versio siitä, mitä minä edustan. "Jeesus" on kirkkoperinteiden ja auktoriteettien omistama. Sitä on vuosisatoja muovattu sopimaan kirkon patriarkkojen tarkoituksiin, jopa niin pitkälle, että Jeesuksesta olemassa oleva mielikuva on tällä hetkellä kaukana siitä mitä minä edustan, joten olisin kovasti mielissäni, jos voisit vain antaa sen mennä ja vapauttaa minut siitä perinnöstä.

Minä olen Joshua, lihaa ja verta oleva ihminen.
Olen sinun ystäväsi ja veljesi.
Ihmisenä oleminen on minulle tuttua kaikin tavoin.
Olen opettaja ja ystävä.
Älä pelkää minua. Syleile minua aivan kuin syleilet omaa sukulaistasi.
Me olemme perhettä.

Joshua, Jeesus ja Kristus

Kristus-energia, jota tulin tarjoamaan teille, on peräisin kollektiivisesta energiasta, joka on kaksinaisuuden maailman tuolla puolen. Se merkitsee, että se tunnistaa hyvän ja pahan, valon ja pimeyden, antamisen ja ottamisen vastakohdat yhden ja saman energian eri puoliksi. Kristus-tietoisuuden todellisuudesta eläminen merkitsee, että minkään kanssa ei tarvitse kamppailla. Todellisuuden hyväksyntä on täydellistä. Juuri kamppailun tai vastustuksen puuttuminen on sen pääominaisuus. Koska Kristus (eli Kristus-energia) tunnistaa kaikkien ajatusten, tunteiden ja toimien ääripäät saman jumalallisen energian ilmenemismuotoina, kaksinaisuutta tai tuomitsemista ei voi olla siinä tavassa, jolla "hän" (kristusmainen energia) kokee todellisuutta.

Otetaanpa tähän yksi esimerkki. Kun Kristus sinussa katselee ihmisten välistä aseellista yhteenottoa, hänen sydämensä itkee hävinneen osapuolen kohtaloa, mutta hän ei tuomitse. Hän tuntee jokaisen lyönnin tuskan ja nöyryytyksen ja hänen sydämensä täyttyy myötätunnosta, mutta hän ei tuomitse. Hän katselee hyökkääjää, jolla on ase ja jolla on voimaa ja joka aiheuttaa kipua, ja hän tuntee ……hyökkääjän sisällä olevan vihan ja katkeruuden, ja hänen sydämensä suree, mutta hän ei tuomitse. Sydämessään Kristus syleilee koko näytöstä syvän myötätuntoisesti, mutta tuomitsematta, koska hän tunnistaa kaikki puolet kokemuksina, jotka hän on itse käynyt läpi. Hän itse on elänyt kaikki roolit, hyökkääjän ja uhrin, isännän ja orjan roolit, ja hän on oppinut ymmärtämään, että hän ei ole kumpikaan heistä, vaan hän on se, joka piilee kummassakin.

Kristus-energia on mennyt kaikkien kaksinaisuuden energioiden läpi. Se samaisti itsensä ensin pimeyteen, sitten valoon, mutta kaiken aikaa jokin pysyi samana. Ja kun hän tajusi kaikissa kokemuksissaan piilevän "samanlaisuuden", hänen tietoisuutensa saavutti uudenlaista yhtenäisyyttä: se oli "kristusmaista". Kristus-energia oli sitä energiaa, jota tulin teille tarjoamaan.

On melko vaikeaa selittää kuka minä olin. Yritän tehdä sen erottamalla kolme "persoonaa" eli Joshuan, Jeesuksen ja Kristuksen.

Minä, joka nyt puhun, olen Joshua. Minä olin se ihminen, jossa oli kristusmaista energiaa ollessani inkarnoituneena maapallolle. Tätä energiaa saatetaan myös kutsua nimellä Kristus.

Nimi Jeesus - omassa terminologiassani – kuuluu jumalankaltaiselle miehelle, joka oli tulosta Kristus-energian sulautumisesta Joshuan fyysiseen ja psykologiseen todellisuuteen.

Tämä Kristus-energia virratettiin Joshuaan valomaailmoista, jotka teidän näkökannaltanne katsoen sijaitsevat teidän tulevaisuudessanne. Jeesus oli se mies, joka teki ihmeitä ja esitti ennustuksia. Jeesus oli valomaailmoista tullut lähettiläs, joka oli ruumiillistuneena minuun. Itse asiassa hän oli minun tuleva minäni. Katsottuna minun eli Maan päällä eläneen Joshuan kannalta, Jeesus oli minun tuleva minäni, joka oli tullut yhdeksi Kristus-energian kanssa. Koska Kristus hänessä oli selvästi läsnä ja näkyvissä monille hänen lähellään oleville ihmisille, hän vaikutti heistä jumalalliselta.

Minä, Joshua, olin lihaa ja verta oleva mies. "Jeesus-rakenteen" ainutlaatuinen ja jossain määrin keinotekoinen puoli oli siinä, että minä sain hänen/minun kristusmaisen itseni tulevaisuudesta. Minusta ei tullut kristusmaista menneisyyteni ja sieltä saatujen kokemusten perusteella. En saavuttanut valaistumista luonnollisella tavalla, vaan niin sanoakseni ulkopuolisen väliintulon avulla eli sulauttamalla Kristus-energiaa tulevaisuudesta. Olin sopinut tämän roolin näyttelemisestä ennen kuin aloitin tämän elämäntaipaleen. Olin suostunut ikään kuin palveluksena siihen, että Jeesuksen läsnäolo "heitti varjonsa ylleni" ja myöskin koska tunsin syvää kaipausta päästä tuntemaan syvimpien potentiaalieni todellisuutta.

Jeesus, valomaailmoista tullut tulevaisuuden minä, oli tullut yhdeksi Kristus-energian kanssa. Silti hän ei edustanut Kristuksen koko energiaa Maan päällä, sillä tämä energia sisältää enemmän kuin Jeesuksen. Hän on yksi osa tai yksi solu siitä.

Kristus eli kristusmainen energia (se on enemmänkin energiakenttä kuin yksilöllinen entiteetti) on kollektiivista energiaa, jolla on monia puolia tai "soluja", jotka tekevät yhteistyötä siten, että ne toimivat yhtenä "organismina". Kaikki solut antavat ainutlaatuisen panoksensa kokonaisuudelle ja kokevat itsensä yksilöinä samalla kun ne ovat myös osia kokonaisuudesta. Näitä Kristus-energian eri puolia voitaisiin kutsua enkeleiksi tai arkkienkeleiksi. Enkeleiden tuntomerkkinä on heidän yksilöllisyyden tajunsa samoin kuin erittäin korkeatasoinen epäitsekkyys, joten he tuntevat olevansa yhtä kollektiivisten energioiden kanssa ja tekevät palvelutehtäviään ilolla. (Arkki)enkeleiden käsitettä valaistaan Valotyöntekijäsarjan viimeisessä osassa ("Sinun valominäsi").

Jeesuksen tehtävä Maan päällä

Jeesus oli tulevaisuudesta tullutta energiaa, joka saapui maahan tuomaan valaistusta ja tietoa ihmiskunnalle. Hän tuli toisesta maailmasta tai jopa ulottuvuudesta, ja hän toi mukanaan tämän todellisuuden korkeaa energiaa. Hän tiedosti oman korkeamman minänsä, mikä säilyi koskemattomana hänen ollessaan ruumiillistuneena maapallolla. Koska hän oli läsnä minussa, Joshuassa, pystyin helposti käyttämään materiaalisten lakien joustavuutta hyväksi ja "tekemään ihmeitä".

Tietoisuuden erilaiseen olotilaan johtavan oviaukon luominen oli se syy, miksi Jeesuksen/Joshuan persoona tuli maapallolle. Halusin antaa esimerkin mahdollisuuksista, jotka ovat jokaisen ihmisen saavutettavissa.

Niissä valomaailmoissa, joista Jeesus tuli, tunnettiin, että Maa oli menossa sellaiseen suuntaan, joka saattaisi päätyä suureen pimeyteen ja Maan kokeeseen liittyvien sielujen vieraantumiseen itsestään. Päätettiin, että oli annettava voimakas muutossysäys, joka selvästi osoittaisi ihmisille heidän käytettävissään olevat valinnat. Lähettämällä Jeesuksen energiapersoonan tänne me halusimme nostaa peilin ihmisten eteen ja muistuttaa heitä heidän omasta jumalallisesta alkuperästään ja heissä olevista uinuvista potentiaaleista. Mahdollisuuksista rauhaan, vapauteen ja oman itsenne mestariuteen.

Jokainen ihminen on oman todellisuutensa mestari. Olette koko ajan luomassa omaa todellisuuttanne. Pystytte päästämään irti kurjasta tai epätyydyttävästä todellisuudesta ja antamaan Valon tulla muuntamaan luomustanne. Ihminen on oma mestarinsa, mutta hänellä on taipumus antaa voimansa ulkopuolisille auktoriteeteille, jotka väittävät tietävänsä totuuden ja haluavansa teidän parastanne. Tätä tapahtuu politiikassa, lääketieteessä, koulutuksessa jne. Myös teidän "viihdeteollisuutenne" on täynnä virheellisiä mielikuvia onnesta, menestyksestä ja kauneudesta, eivätkä ne palvele ketään muuta kuin mielikuvien laatijoita. Oletteko koskaan ajatelleet, kuinka paljon rahaa kulutetaan vain mielikuvien luomiseen? Mediassa, sanomalehdissä, elokuvissa, radiossa ja televisiossa leviää mielikuvia kaiken aikaa. Mistä nämä mielikuvat tulevat? Miksi niitä on? Kuka niitä suunnittelee?

Mielikuvien avulla käytetään valtaa ihmisiin. Mielikuvat voivat tehdä ihmiset kuuliaisiksi ja kytkeä heidät irti heidän todellisista tarpeistaan käyttämättä fyysistä voimaa tai väkivaltaa. Mielikuvat voivat saada ihmiset vapaaehtoisesti luovuttamaan pois oman voimansa ja itsetuntonsa. Ne huiputtavat teitä siten, ettei teitä tarvitse väkivalloin pakottaa mihinkään; te hyväksytte mielikuvien esittämät arvot omiksenne ja toimitte niiden mukaisesti. Tätä me kutsuisimme näkymättömäksi mielenhallinnaksi ja se on vallalla teidän "vapaissa" länsimaisissa yhteiskunnissanne.

Valon tehtävänä on ensisijassa tuoda selkeyttä, tiedostamista ja läpinäkyvyyttä elämäänne muovaaviin näkymättömiin ajatus- ja tunnerakenteisiin. Valo on mielenhallinnan vastakohta. Kun Valo saapuu johonkin todellisuuteen, se rikkoo pelkän vallan ja auktoriteetin siteet ja murtaa niille pohjautuvat hierarkiat. Se nostaa vallan väärinkäytön Valoon ja vapauttaa ihmiset harhoista ja illuusioista, joilla heidän itsemääräämisvaltansa otetaan pois.

Jeesus oli aikanaan uhka vallanpitäjille. Kertomalla asioita ihmisille ja pelkästään omalla säteilyllään hän sai valtarakenteet näyttämään siltä, mitä ne todella olivat. Sitä olemassa oleva hierarkia ei kestänyt eikä hyväksynyt.

Valotyöntekijän rooli, jonka Jeesus otti itselleen, oli raskas. Erityisesti minulle, Joshualle, eli ihmisolennolle, joka suostui kantamaan tätä voimakasta, kirkasta energiaa elinaikanaan. Minä, Joshua, olin lähes kokonaan Jeesuksen läsnäolon eli tulevaisuuden itseni läsnäolon voiman varjossa! Vaikka sain siitä hienoja oivalluksia, rakkautta ja inspiraatiota, fyysisesti hänen energiansa kantaminen tai "pitäminen" oli melkoinen haaste. En pystynyt täysin sulauttamaan hänen energiaansa fyysiseen olemukseeni - kehoni solut "eivät olleet valmiita" siihen vielä – joten fyysisellä tasolla kehoni uupui näiden voimakkaiden Valon energioiden kantamiseen.
Fyysisen puolen lisäksi Kristus-energian kantamisesta tuli myös psykologinen taakka. Minun oli hyvin vaikea katsella kuinka Kristus-energian luonne käsitettiin alituisesti väärin, jopa lähimpien ystävieni eli "opetuslasten" toimesta. Koska olin vain ihmisolento, tulin joskus epätoivoiseksi ja epäilin tehtäväkseni ottamani matkan arvoa. Tunsin, että maailma ei ollut valmis Kristus-energialle. Tunsin, että sen ydinolemusta ei tunnistettu. Jeesus oli todellakin aikansa pioneeri.

Tulokset Jeesuksen saapumisesta Maan päälle

Jeesuksen tulo maapallolle istutti siemenen. Se oli Kristus-energian siemen. Ihmiset liikuttuivat siitä mitä sanoin ja tein, ja alitajuisesti sielunsa tasolla he tunnistivat Kristus-energian. Syvällä heidän sielussaan muistikuva liikahti. Jotakin oli kosketettu ja saatu liikkeelle.

Pinnalla, fyysisessä maailmassa nähtävissä ja tunnettavissa olevalla tasolla tuloni aiheutti suurta levottomuutta. Kaksinaisuuden lain mukaisesti voimakas Valon infuusio luo voimakkaan reaktion Pimeyden puolelta. Sehän on vain johdonmukaista. Valo on vastakkainasettelevaa. Se haluaa murtaa valtarakenteita ja vapauttaa vangitut energiat. Pimeys on energiaa, joka haluaa alistaa ja hallita. Niinpä näillä energioilla on vastakkaiset tavoitteet. Kun toinen saa valtaa, toinen iskee takaisin puolustaakseen itseään ja saavuttaakseen tasapainon. Näin ollen tuloni maapallolle käynnisti runsaasti taisteluja ja väkivaltaa vastareaktiona Valolle, jota tulin levittämään.

Seuraajieni eli varhaiskristittyjen vainoaminen on yksi esimerkki tästä väkivaltaisesta vastareaktiosta. Mutta kirkon perustajat eli kristityt itsekään eivät kaihtaneet väkivaltaa pyrkiessään levittämään opetuksiani. Ajatelkaa ristiretkiä ja inkvisitiota. Kristuksen nimissä on tehty mitä raakalaismaisimpia pimeyden tekoja niin kristittyjen kuin ei-kristittyjenkin toimesta.

Valon mestarit, jotka päättivät lähettää minut lähettilääksi maapallolle, olivat tietoisia siitä, että voimakas ja ennenkokematon Jeesuksen energia saattaisi aiheuttaa vahvoja pimeyden reaktioita. Jeesus tunkeutui maapallon todellisuuteen kuin komeetta. Se oli eräänlainen hätätoimenpide valon maailmoista, sellaisista energioista, jotka olivat syvästi huolissaan maapallosta ja sen asukkaista. Se oli äärimmäinen yritys kääntää suunta, johon maapallo oli menossa. Se oli keino jatkuvasti toistuvan tietämättömyyden ja tuhon kiertokulun keskeyttämiseen.

Tulokset olivat moniselitteiset. Toisaalta Jeesuksen valo toi esiin paljon pimeyttä (vastareaktion muodossa). Toisaalta Kristus-tietoisuuden siemen oli istutettu lukuisten ihmisten sydämeen. Yksi tärkeä syy minun tulolleni oli valotyöntekijöiden sielujen herättäminen Maan päällä. (Katso valotyöntekijän käsitteen selitys muusta kanavoidusta aineistosta.) He olisivat kaikkein herkimpiä ja vastaanottavaisimpia minun energialleni, vaikka monet olivat myös eksyneet maanpäällisen tason tiheyteen ja pimeyteen. Valotyöntekijät ovat itse asiassa valon lähettiläitä, joilla on sama tehtävä kuin Jeesuksella. Ero on siinä, että fyysiseen kehoon ruumiillistuneina he ovat vähemmän yhteydessä laajempaan jumalalliseen itseensä kuin mitä minä olin. He joutuvat enemmän alttiiksi karmallisille taakoille ja maanpäällisen tason illuusioille. He ovat enemmän sidoksissa menneisyyteen. Jeesuksen inkarnaation myötä jotakin erityistä oli tapahtumassa. Jeesuksella ei ollut mitään karmallisia taakkoja menneisyydestä ja sen vuoksi hän pystyi helpommin olemaan kosketuksissa jumalallisuuteensa. Hän oli täällä eräällä lailla keinotekoisesti – tulevaisuudesta saapunut olemus, joka oli täällä ja siellä samaan aikaan.

Tietoisuus niillä valo-olennoilla, jotka tuolloin yhdessä päättivät "sijoittaa" Jeesuksen energian maan todellisuuteen, ei ollut täydellinen eikä kaikkitietävä. Jokainen tietoinen olento on kaiken aikaa itsensä kehittämis- ja ymmärtämisprosessissa. Ihmisten keskuudessa on sitkeä uskomus, että jokin jumalallinen suunnitelma määrää ennalta kaiken; tämän uskomuksen taustalla on käsitys hallitsevasta, kaikkitietävästä Jumalasta. Tämä käsitys on väärä. Ei ole olemassa mitään ulkopuolisen voiman antamaa ennalta määrättyä kohtaloa. On vain todennäköisyyksiä, jotka ovat tulosta itsesi tekemistä sisäisistä valinnoista. Minun tuloni maapallolle perustui päätökseen, jonka kollektiivinen valoenergia teki ja josta Jeesus oli osa. Se oli valinta, johon liittyi riskejä ja ennalta arvaamaton lopputulos.

Kollektiivinen valoenergia, josta puhun, on enkelien maailmaa, joka on syvällisesti yhteydessä ihmiskuntaan ja maapalloon, koska se auttoi luomaan ihmiset ja maapallon. Itse asiassa te olette osa heistä ettekä lainkaan erillään heistä, mutta nyt me puhummekin moniulotteisesti, ts. tietoisuuden tasolla, joka on teidän lineaarisen aikakehyksenne ulkopuolella. Toisessa ulottuvuudessa eli aikakehyksessä te olette näitä enkeleitä, jotka muodostavat ne valomaailmat, joista Jeesus laskeutui Maan päälle. (Katso Valotyöntekijäsarjan viimeisestä osasta ("Sinun valominäsi") syvällinen selitys moniulotteisuudesta ja sinun enkeliolemuksestasi. Te valotyöntekijät olette paljon enemmän kytköksissä "Jeesus-tapahtumaan" eli tähän Kristus-energian infuusioon maapallolle kuin luulettekaan. Jossakin määrin se oli kollektiivinen ponnistus, johon te kaikki osallistuitte ja josta minä, Joshua, olin näkyvä, fyysinen edustaja.

Minun sanomani oli, että Kristus-energia on läsnä kaikissa ihmisissä siemenenä. Jos katsotte minua ylöspäin aivan kuin olisin jonkinlainen auktoriteetti, olette ymmärtäneet sanomani väärin.

Toivoin ja yhä toivon teidän uskovan itseenne, löytävän totuuden omasta sydämestänne, ettekä uskoisi mitään itsenne ulkopuolisia auktoriteetteja.

Ironista kyllä, virallinen kristinusko on asettanut minut todellisuutenne ulkopuolelle palvottavaksi ja toteltavaksi auktoriteetiksi. Se on aivan päinvastoin kuin mikä oli tarkoitukseni. Tarkoitukseni oli näyttää teille, että te itse voitte olla eläviä Kristuksia.

Pyydän nyt teitä tunnistamaan Kristuksen sisällänne ja palauttamaan minulle ihmisyyteni.

Olen Joshua, lihaa ja verta oleva ihminen, ja todellinen ystävä ja veli teille kaikille.

© Pamela Kribbe
www.jeshua.net

Jos sinulla on kysyttävää tai haluat antaa palautetta, ota yhteyttä suomentajaan Tapio tai meihin englannin tai hollannin kielellä osoitteella

aurelia@jeshua.net

http://www.jeshua.net/fi/

Kuva linkissä ( klikkaa kuvaa)
http://carmelourso.files.wordpress.com/2009/12/jeshua-ben-joseph.jpg
tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #220 : 13.01.2010 07:17:33 »

KUNDALIININ HERÄTTÄMINEN

Kryonia kanavoinut David Brown (www.kryon.org.za )
1.12.2009 Salzburg, Itävalta

Huomautus lukijalle: Ilmaise tahdoksesi, että olet kanavoinnin nyt-hetkessä ja että oma energiasi yhdistyy paikalla olleeseen ryhmään.

Tervehdys, rakkaat ystävät, olen Kryon Magneettipalvelusta.

On ihanaa olla kanssanne tänä iltana, juuri tänä iltana Salzburgissa. Sää on muuttunut ja talvi on tulossa ja uusi maailma koittaa. On ollut monia, monia muutoksia viimeisten kuukausien aikana sekä henkilökohtaisella että maailmanlaajuisella tasolla. Totuus alkaa suodattua läpi ja uusi totuus astuu tälle planeetalle. Tuo totuus alkaa vapauttaa kaikkia. Tulevina vuosina kaikilla on erittäin vahva ja voimakas Kryon-yhteys ja luotte myös todellisuutenne rakkaudesta. Teillä on edelleen vapaa valinta tällä planeetalla ja siitä tulee paljon selkeämpää, että rakkaudesta tekemiänne valintoja on viisas tehdä. Sillä rakkaus, kuten olemme aina sanoneet näissä kanavoinneissa, on aina vastaus jokaiseen ongelmaan. Ongelma on sisäpuolella ja ulkoinen maailma heijastaa sitä. Jokainen ongelma on siellä, mistä puuttuu rakkautta - paikka kehossanne missä rakkaus ei virtaa.

Pyydämme teitä nyt sulkemaan silmänne, kääntymään sisäänpäin ja sallimaan yhteyden, ensin Isä Taivaaseen. Sallikaa yhteys Suuren keskusauringon sydämeen kruunuchakran kautta, mikä siirtyy kaikkien chakrojenne läpi ja ulos juurichakrasta yhdistyen Äiti Maan sydämeen. Sallikaa tämän isäenergian puhdistaa ja selkeyttää.

Sallikaa nämä energiat. Kehossanne saattaa olla vastustusta tai tukkoisuutta. Tuntekaa energian virtaavan kehonne läpi ja sitten kuin se saapuu toisen ja juurichakran välille, sallikaa tämän energian energisoida kundaliini, energisoida se käärme, joka lepää lannealueellanne. Olkaa lempeitä itsellenne ja sallikaa tämän käärmeen nousta. Se tietää, miten se tehdään. Se tarvitsee vain vähän isäenergiaa ja rakkautta. Sitä se haluaa.

Sallikaa sen kohota ja sallikaa energioiden jatkuvasti virrata, sillä tämä auttaa teitä pysymään yhdistyneenä, erityisesti silloin kun koette vaikeita aikoja. Kun tämä kundaliini-käärme pysyy jatkuvasti pystyssä, energianne ei romahda vastoinkäymisten edessä, joten sallikaa tämän kundaliinin energisoiminen rakkaudella ja isäenergialla ja tuntekaa muutos. Tuntekaa liike juurichakrassa, lanteissanne ja tuntekaa kundaliini-energian alkavan nousta.

Tämä energia tuo teille yhdistyneisyyden. Se saa teidät tuntemaan turvaa, varmuutta ja rakkautta. Teistä voi tuntua myös hyvin seksikkäältä tämän energian myötä, joten se on energiaa, jota on kunnioitettava ja arvostettava, sillä seksuaalisuus on pyhää. Ja teidän on tarkoitus kunnioittaa ja arvostaa seksuaalisuuttanne. Kun tämä energia alkaa nousta, tunnette vastakkaisen sukupuolen viehättyvän teistä enemmän ja enemmän ja kundaliini tuo täyteyden tunteen kehoonne. Sallikaa siis edelleen Isä Taivaan energioiden virrata lävitsenne ja tarkkailkaa kundaliinia ja sen nousemista. Antakaa sen virrata lävitsenne. Sallikaa kundaliinin nousta.

Kaikki tässä huoneessa tänä iltana olevat ovat tehneet paljon työtä itsensä kanssa ja vain ne, jotka ovat meditoineet paljon ja tehneet paljon sisäistä työtä, voivat mennä tähän tilaan, missä kundaliini voidaan energisoida ja nostaa. Niin rakkaat ystävät, on kunnia työskennellä kanssanne tänä iltana. On Kryonin joululahja Salzburgille, kun annetaan teille tämän kundaliini-lahja.

Sallikaa energioiden virrata. Antakaa nyt Äiti Maan energioiden virrata jalkapohjienne kautta ja liikkua juurichakraan ja taas äitienergia energisoi kundaliinin. Sallikaa Äiti Maan energioiden virrata kaikkien chakrojen läpi, virrata kruunuchakran läpi ja yhdistyä Suuren keskusauringon sydämeen. Antakaa nyt itsellenne Isä Auringon ja Äiti Maan yhdistyneet energiat. Ja samaan aikaan sallikaa sydämenne avautua vähän enemmän ja lähettäkää rakkautta jokaiselle tässä piirissä ja vastaanottakaa rakkautta jokaiselta tässä piirissä sydämen kautta, mikä hävittää kaiken vastustuksen tai tukkoisuuden, mitä sydämessä voi olla.

On yksi rakkaus ja se on jumalainen rakkaus. Silloin kun jumalainen rakkaus virtaa jatkuvasti läpi, alatte tuntea itsenne kauniissa tilassa. Silloin kun tämä virtaus katkeaa, luotte negatiivisuutta. Tämän ei ole tarkoitus tuomita teitä, vaan sallia jumaluuden virrata negatiivisuuden läpi.

Suuri keskusaurinko pitää Äiti Maata kiertoradallaan ja jakaa kaiken energiansa aina ja sellainen suhteen pitäisi olla miehen ja naisen välillä, kun olette astuneet pyhään avioliittoon. Pystytte saavuttamaan pyhän avioliiton todella vasta, silloin kun kundaliini on energisoitu. Tämä henkinen matka saattaa teidät ykseyden ja rakkauden tilaan. Tämän tunteen annatte itsellenne ja tämä tunne teidän pitäisi haluta antaa kumppanille suhteessa. Silloin kun kaksi ihmistä yhdistyy tästä tilasta, he luovat uskomattoman kauniin todellisuuden yhdessä.

Rakkaat ystävät, tämä on uuden maailman energiaa, uuden aikakauden energiaa, sillä mies ja nainen voivat tällä tietoisuustasolla johtaa maailman uuteen maailmaan, uusille tietoisuustasoille. Miehet eivät voi yksin tehdä tätä eivätkä naiset voi yksin tehdä tätä. On eheiden ihmisten matka johtaa maailma uusiin ulottuvuuksiin. Tämä tietoisuus yhdistyy täysin kahden ihmisen välillä sydämessä ja se luo täysin erilaisen todellisuuden kuin menneisyyden energia.

Tiedämme, että monet ihmiset jotka kuuntelevat tätä kanavointia, ovat odottaneet tätä päivää, sillä tuomme teille tänään uutta energiaa. Ankkuroimme tämän energian tänne Salzburgiin - uuden maailman energian. Tämän tietoisuuden ihmiset työskentelevät yhdessä ja avaavat taas kerran sen rakkauden kirkon ovet, mikä on ollut hukassa 700 tai 800 vuotta. Rakkauden kirkko avaa taas kerran ovensa. Tämä on uusi maailma, tämä on muinaisten ihmisten tie ja tämä on tulevaisuuden tie. Tämä on uuden ulottuvuuden maailma ja tätä ylösnousemus on.

Antakaa vain rakkauden edelleen virrata sydämenne läpi ja sallikaa sydämenne hehkua rakkaudesta. On tulossa hyvin erityinen maailma ja monet, monet ihmiset ovat työskennelleet kovasti itsensä kanssa. Tiedämme, että kundaliinin nouseminen on muinainen järjestelmä, mikä vaatii paljon sisäistä työtä, mutta tulee aika, jolloin mies voi välittää se toiselle tai nainen voi välittää sen toiselle naiselle.

Tälle planeetalle tulee hyvin monia muutoksia. Suuria muutoksia tulee pankkisektorille ja teollisuussektorille. Myös uskonnoissa tulee monia muutoksia. Kaikki nämä muutokset tulevat rakkauden kera ja olemme tehneet voitavamme opettaaksemme teitä olemaan kehossanne ja sydämessänne. Seitsemän chakranne ollessa auki tuomme läpi vielä lisää tukevia energioita varmistamaan, että voitte ylläpitää tämän tilan vastoinkäymisten läpi.

Tulevaisuudessa on yksi maailma. Kaikki ovat hyvin yhdistyneitä ja hierarkia häviää. Päätökset viedään paljon maailmanlaajuisemmalle tasolle ja nämä päätökset koskevat valmistusta, pankkisektoria ja kaikkea, mitkä ovat tärkeitä maailman resursseille. Tulee verkkojen kaltaista tietoisuutta, mikä kiertää maapalloa, ja tuo tietoisuus perustuu elämänkukan ja dodekaedrin energioihin ja geometriaan. Tämä rakenne asetetaan paikoilleen askel askeleelta.

Meidän on ymmärrettävä, että tietoisuus on matka ja se vie aikaa. Te jotka kuuntelette ja luette tätä kanavointia, olette osa sitä ensimmäistä aaltoa, joka menee tähän tietoisuuteen ensimmäisenä. Pääsemme lähemmäs ja lähemmäs vuotta 2012, mutta 11.11.2011 ensimmäisen aallon ihmiset ovat valmiita ja ylösnousevat. He ovat läsnä täällä maan päällä säteilemässä energioitaan ja näyttämässä kaikille muille tietä. Sanomme taas kerran, että tällä planeetalla tulee täydellinen yhteys jokaiselle miehelle, naiselle ja lapselle ja tätä tarkoitetaan ylösnousemuksella.

Tämä ensimmäinen ihmisaalto luo todellisuuden puhtaasta rakkaudesta ja heidän rakkautensa on jumalaista ja heidän valintansa tehdään aina rakkaudesta. Valtaosa ensimmäisen aallon ihmisistä ovat ylösnousseet menneissä elämissä. Se ei vie kauan, sitten kun ensimmäinen aalto on käynyt läpi tämän planeetan tietoisuusmuutoksen, sillä kaikki toimii sadannen apinan periaatteella. Vain ne jotka haluavat jäädä taakse, jätetään taakse. Tämä päätös tehdään sielutasolla. Tätä päätöstä ei tehdä fyysisellä tasolla. Lopulta on hyvin harvoja, jotka eivät halua astua ylösnousemukseen.

Päätökset jotka tehdään rakkaudesta, ovat ihmisten päätöksiä, ja teidän tehtävänne on päättää, millaisen planeetan haluatte, miten monta ihmistä haluatte elävän sillä ja millaisen haluatte sen olevan, mutta nuo päätökset tehdään rakkaudesta. Rakkaus ja logiikka eivät ole sama asia. Samat perusteet joita teillä on tänään, eivät päde huomenna. Rakkauden ja tietoisuuden lisäämisen myötä vastaukset ovat hyvin, hyvin erilaisia. Elämänne on hyvin erilaista. Kehossanne virtaa rakkaus ja harmonia jatkuvasti. Tällä planeetalla on tasavertaisuutta ja reiluutta. Rakkaat ystävät, uusi maailma tulee.

Päätöksemme tehdään henkimaailmassa ja meidän on tarkoitus tukea tätä ylösnousemusaaltoa paljon voimakkaammin, kuin olemme tukeneet menneisyydessä, ja haluamme kunnioittaa teitä kaikkia, jotka ovat työskennelleet itsensä kanssa, koska tämä on avannut portteja ja tähtiportteja ja sallinut suuremman määrän energioita virrata lävitsenne. Tämä antaa meille portin tuoda enemmän ja enemmän tietoisuutta planeetalle ja sallia maapallon muuttua rauhallisella, rakastavalla ja välittävällä tavalla.

Tässä maailmassa tällä hetkellä jatkuvat sodat ovat niin pahoja, kuin ne voivat olla. Se ei mene pahemmaksi. Vastakkaiset puolet ja vastakkaiset voimat oppivat luomaan harmoniaa keskustelujen avulla. Valtaan ja polttoaineeseen liittyvät ongelmat ratkaistaan ja uutta teknologiaa hengestä tulee sallimaan vapaamman energian virtaamisen ja myös niiden tiettyjen voimien vapautumisen, jotka kontrolloivat vapaata ja puhdasta energiaa. Odottakaa näkevänne näitä muutoksia hyvin pian. Uusia voimakkaampia ja vahvempia isäenergioita virtaa läpi ja nämä auttavat kaikkia tällä planeetalla tuntemaan turvaa, varmuutta ja rakkautta.

Asiat alkavat rentoutua, asiat alkavat virrata helpommin ja elämänne alkaa virrata helpommin. Huomaatte, että teillä on aikaa ja energiaa tehdä asioita, joita todella haluatte tehdä. Vuoteen 2012 mennessä todellinen Kristus-tietoisuus juurtuu niin vahvasti, ettei ole mitään voimaa, mikä voi horjuttaa sitä. Kristus-tietoisuus on kaikkien vapaasti saatavilla ja se vapauttaa uusia verkkoja, jotka kiertävät maapalloa, ja jokaisen energiajärjestelmä järjestyy vastaanottamaan näitä energioita ja tätä tietoisuutta.

Rakkaat ystävät, olemme hyvin vakavissamme tästä uudesta maailmasta. Tämä planeetta joutui sotkuun tietoisuuden puuttumisen vuoksi. Tietoisuus virtaa vapaasti ja myös rakkaus virtaa. Astumme muutosvaiheeseen, missä etiikka pidetään korkealla. Etiikka alkaa virrata ja etiikkaenergia alkaa virrata kaikkien merkittävien hallitusten läpi, pankki- ja teollisuussektorin läpi ja niiden energioiden joita tietyt yksilöt ovat hautoneet, sallitaan virrata. Rakkaus on kuin sähköä, sitä ei voi oikeastaan varastoida. Sen on virrattava jatkuvasti ja tästä tulee rahoitusjärjestelmänkin tapa. Ilmentämisestä tulee paljon helpompaa.

Ajatukset luovat tunteita, jotka luovat todellisuutta, ja tunteet luovat ajatuksia, jotka luovat todellisuutta. On paljon tunteita, rakastavia tunteita - rakkaus virtaa. Hyvän vanhemmuuden ja hyvän rakastamisen tietoisuus virtaa kaikkien korkean tietoisuuden omaavien välillä ja kaikki jakavat tämän energian ja tämän tiedon. Rakkaat ystävät, pyydämme teitä siis vain sallimaan rakkauden virrata ja sallikaa rakkauden hävittää se, mikä kehossanne estää sitä virtaamasta. Astumme uuteen vaiheeseen, uuteen tietoisuuteen, uuteen maailmaan.

Menkää turvallisesti ja Jumalan siunausta, sillä Kryon on lähdössä.

-----------
« Viimeksi muokattu: 13.01.2010 07:35:43 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #221 : 13.01.2010 07:40:46 »

INDIGOVUOSI

Kirjoittanut Lisa Renee ( www.energeticsynthesis.com)
Tammikuun 2010 uutiskirjeestä

osa1 tässä linkissä http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=28005.msg260607#msg260607

osa2, teksti jatkuu

Paikallaan makaamista tai sekoilemista

Jotkut meistä, jotka käyvät läpi tätä viimeisintä päivitystä tai jotka ovat olleet osana viimeaikaista planeetan verkkoparannusta, ovat olleet talvehtimista vastaavassa tilassa jouluviikosta saakka. Niin kuin karhulla talviunessa, henkilökohtaista energiaa on säästetty. Ei ole sallittu sellaisia energiavuotoja ulkoisiin kenttiin, jotka vaarantavat tämän uuden valokehopäivityksen sekä sopeutumiseen vaadittavan toipumisen ja levon. Tämä talvehtiminen on sellaista "paikallaan makaamista", jolloin melkein täytyy tarkistaa syke sen varmistamiseksi, että elimistö toimii vielä. Olen löytänyt itseni jatkuvasti syvästä meditointitilasta, hengittänyt pinnallisesti ja ollut täysin hiljaa.

Yleensä tämän talvehtimisvaiheen aikana ei ole käytettävissä energiaa intensiiviseen keskittymiseen aivoilla, keskusteluun tai uusien projektien aloittamiseen. Fyysisen kehon täytyy olla hyvin hiljaa, kun se koordinaatteja siirretään aika-avaruuskenttien läpi ajattomuuteen. Tyyneys ja syvyys on niin valtavaa, että sitä on melkein olematta olemassa ja on täysin tyhjä. Tämä menee täysin yli kaikesta itsetutkiskelusta. Meidät siirretään (aika-avaruuskoordinaattimme, joihin sisältyy myös astrologiset leimamme) täysin uuteen energia-arkkitehtuuriin, ajattomuuden tilaan.

Toisella, tätä muutosta läpikäyvällä leirillä on hyvin vastakkainen kokemus. Niillä jotka eivät pysty päästämään riittävästi irti mentaalikehosta rentoutuakseen tähän planetaariseen transformaatioon, on äärimmäisen ahdistuksen tai pakonomaisen huolestumisen puuskia tai vanhat riippuvuusmallit nostavat päätään. Viimeisten parin kuukauden aikana olen huomannut, että ihmisillä on enemmän paniikkia ja ahdistusta kuin koskaan ennen. Nämä negatiiviset ajattelumallit ovat enimmäkseen mentaalikehon impulsseja ja liittyvät siihen, että tuohon kehoon vaaditaan kurinalaisuutta ja se pitää parantaa, jotta voidaan rentoutua ja "alistua" luottamaan korkeamman lähteen älykkyyteen.

Sisäinen maailmanloppu tapahtuu, silloin kun persoonaohjelman (ego) mentaalikeho tuntee alistumisuhan tai havaitsee tuhoutumisen, mihin pakotetaan luonnostaan, kun korkeampi sielukeho (lähdeälykkyys) alkaa ottaa lihan hallintaansa. Tässä kohtaa voi vain luottaa, antautuakseen tällä prosessille. Monilla ihmisillä jotka ovat heräämässä henkisesti, ei kuitenkaan ole työkaluja tai asiayhteyttä ymmärtääkseen sen, mitä heille tapahtuu. Silloin kun meillä ei ole tietoa ja olemme hämmentyneitä, se saa aikaan paljon enemmän pelkoa ja vastustusta. Kuten tiedämme, vastustaminen tekee tästä prosessista paljon vaikeampaa ja ihminen kokee paljon kärsimystä, mikä tunnetaan sielun pimeänä yönä.

Käymme jatkuvasti läpi sielun pimeän yön kerroksia, kunnes olemme saaneet egomielemme ajattelun ja kehomme kontrolloinnin kuriin. Koska tulemme näkemään monia sieluja tässä pimeän yön heräämisprosessissa, tämän ymmärtäminen on merkittävää palvelua heille ja planeetallemme, jotta voitte ylläpitää heitä lohduttavaa ja tukevaa valoa. Päästäksemme yli egon kärsimyksestä meitä on kannustettu kohottamaan 3D:n solar plexus -kehomme (tietoisen 3D-mielemme matriisin kontrollipöytä) oktaavia korkeammaksi 5D-mentaalikehoksi.

ES-yhteisössä on annettu useita meditaatioita tukemaan tätä (selkeä mentaalikeho -hoito, yhdistyminen korkeampaan 5D-mieleen, napanollaus, negatiivisten muotojen poistaminen, fyysisen terveyden kohottaminen, pelon poisto-ohjelmat). Näiden intensiivisten päivien aikana tarvitsemme jotain päivittäistä henkistä harjoitusta ja henkisten "lihastemme" kehittämistä. Kun olemme saaneet negatiivisen egon (eli pelon) hallintaan, sisäinen rauha saavutetaan kaikissa olosuhteissa. Jokin tämän alueen taito vaaditaan psyko-henkisen yhtenäisyyden ylläpitämiseksi ajankohtaisten ja tulevien muutosten aikana.

Meille on annettu tavoitteeksi poistua täysin kollektiivisesta 3D-mentaalikehosta seuraavien kahden vuoden aikana. Ilmaiskaa nyt tahdoksenne palvella sieluanne ja päästä vapaaksi 3D-mielenhallintaohjelmoinnista. Älkää koskaan antako periksi ja luottakaa Luojalähteeseen "huoltajananne".

Viimeaikaisia tähtisiemenprojekteja

Marraskuun kahdeksannen ylösnousemussyklin myötä, mentaalikehon "atomisiltojen" uusi kontrollointitekniikka asetettiin 3D:n hologrammiarkkitehtuuriin. Tämä pahentaa selvästi mentaalikehon painetta, mikä havaitaan niistä ihmismääristä, jotka kokevat kriisien stressejä. Koska miehillä on taipumusta keskittyä enemmän mentaalikehoon, monilla on ollut vakavaa ahdistusta, masennuslääkkeiden tarvetta ja sydänkohtauksia. Se tuntuu kuin musertavalta painolta sellaisesta, joka ei käsitä, mitä hänen mielelleen tai keholleen tapahtuu. Meille on annettu paljon tukea ja apua mentaalikehomme oktaavin nostamiseksi korkeampaan 5D-mieleen, jotta välttäisimme nämä vaikutukset. Negatiivisen egon puhdistaminen ja pysyminen läsnä olevassa hetkessä on yksinkertainen ja tehokas työkalu.

Verkkotyöntekijät ovat työstäneet uusia siirtymäväyliä, jotka antavat poistumiskohtia niille, jotka päättävät jättää fyysisen kehonsa seuraavien kahden vuoden aikana. Tämä merkitsee sitä, että monet pystyvät siirtymään reinkarnoitumistason yli ja vapautumaan tälle tasolle palaamisesta. Tämä on suuri uutinen. Tämä johtuu suurelta osin astraalitason uudelleenjärjestelystä ja niiden väärien ylösnousemusmatriisien hajoamisesta ja purkamisesta, joita on 4D-tasoilla. (Näiden sielujen ei tarvitse jäädä kiinni väärään napaan, mikä oli johtamassa heitä astraalitasolle.)

Väärät ylösnousemusmatriisit ovat monimutkaista arkkitehtuuria, jotka loivat valkoisen valon verkon ja holograafisia todellisuuskuvia kuin kaksipuolisia peilejä 4D-astraalitasoille. Nämä monimutkaiset järjestelmät ruokkivat itseään sieluista, jotka yhdistyvät valkoiseen valoon 4D-oktaavissa. Tämä on alue, minne monet planeetan valotyöntekijät eksyvät itsepetoksen astraalikerroksissa, mikä luo korvikkeen ja humalankaltaista autuutta. (Tätä kutsutaan "lohtuimplantiksi", mikä pitää yksilön velttona ja tehottomana.)

Perustajat (Suojelijat) lopettivat jouluviikolla väärää valkoista valoa kanavoivan suuren järjestelmän. Tähän johti systemaattinen valmistelu, kun se vuoden 2009 Vesimiesprojekti, mikä paransi haavoittuneen sappirakkomeridiaanin rakenteet ja yhdisti 2D- ja 4D-kerrokset (ihmisrodun tunnekehot) astraalistasolla, salli Perustajien päästä tähän järjestelmään ja tuhota sen. Kyllä, he käyttävät sanaa "tuhota", koska tämä tilanne ei ollut kaunis.

Koska tämä oli 4D-astraalitason arkkitehtuuria, Egyptin muistopuhdistukset ja tämän merkittävän rakenteen purkamisen energiasäpäleet ovat tuntuneet myrkky- ja traumajäämänä. Siihen liittyi monia mustan magian järjestelmiä ja se oli yhteydessä kollektiiviseen ajattelumuotoon. Tämän myrkyn poistamista tapahtuu nyt ja se on johtanut moniin eriskummallisiin oireisiin, kuten allergisiin reaktioihin kehossa. Tämä tulee ylikuormasta, joten lepääminen ja myrkynpoisto on pakollista. Muistakaa, että energiasyöpäläiset saavat aikaan fyysisiä syöpäläisiä ja fyysisen itsemme mikrojärjestelmät ovat heijastaneet tätä muutosta. Allergiaoireet syntyvät tulehduksesta, jonka aiheuttaa infektio tai vamma kehossa. Jos teillä on kuuma, turvotusta, pullistusta tai allergiaa, tulehdusta poistavat terapiat, kehon alkaalisuus, mahdollisesti paastoaminen tai hyvin vähäinen syöminen proteolyyttisten entsyymien kera auttaa kovasti kehoa. Kun keho on näin ylikuormitettu, ei ole riittävästi resursseja monimutkaiseen ruuansulatukseen ja maksa ja munuaiset kuormittuvat. Olkaa nyt tarkkana kuonanpoistoelintenne huolehtimisen osalta.

Henkiinheräämisprototyypin päivitys

Lisäksi joillakin tähtisiemenprototyypeillä on alkanut henkiinheräämismallin ruumiillistamisen uusi kierros (ruumiillistaminen alkoi 12.4.2009). Aurora-perheet työskentelevät pääasiassa näiden uusien mallien kanssa, mitkä edellyttävät fyysisen kehon "uudelleenkryptattua" raaka-ainetta. Tämä merkitsee elementaalikehorakenteen päivitystä fyysisen kehon raaka-aineeseen sellaisena, kuin se on tallennettua 3D:n DNA-ohjelman kemiallisiin aineksiin. (Perustajat vertaavat 3D:n fyysistä elementaalikehoa saveen, joka on elävöitettävä Jumallähteellä, elävällä valokoodilla).

Vapauduttuaan väärästä naparakenteesta, monadisen atomikehon energiahallinta, joka yhdistyy 1D-tasolle, muuttaa "muuntosarjatietuetta". Muuntosarja on solutietueen fyysiseen kehoon syntymisen tarkka hetki. Tällä hetkellä tämä merkitsee tätä työtä tekeville sitä, että kehostamme vapautetaan fyysisen 3D-syntymän solutietue. Sähkömagneettisen paristokehon voima/energiahallintarakenteen muuttuessa, se eetteriverkko joka on lähinnä fyysistä kehoa, on "uuden ihon kasvattaminen". Tämä eetteriverkkoon ilmestyvä "uusi iho" on todellisuudessa prosessi, mistä eetterikehon solumatriisi heijastaa uuden "ihonsa" fyysisen kehon soluihin. Tämä on askel siihen, miten fyysisen kehon elementaalirakenteen uudelleenkryptaus suoritetaan.

Suojelijat mainitsevat, että tämä prosessi on virstanpylväs, mikä rikkoo sen hierarkialinkin moniulotteisten järjestelmien väliltä, joka on käyttänyt kuluttavaa mallia. Kuluttava malli merkitsee sitä, että olennon tarvitsee kuluttaa jotain itsensä ulkopuolista ollakseen olemassa. Henkiinheräämismalli on suunniteltu rikkomaan yhteys siinä ketjussa, joka luo kuluttavan mallin kaikissa ulottuvuuksissa. (Kuluttava malli on toinen tapa sanoa: toisen elämänmuodon käyttäminen tai äärimmäisyytenä verenimeminen, syöpäläisyys ja haamumatriisien ruokkiminen). Se merkitsee sitä, että olento voi ylläpitää itsensä ja olla olemassa oman lähteensä avulla, tarvitsematta ulkoista energialähdettä olemassaolonsa jatkamiseen. Kehoenergiahallintamme muuttumisen myötä voimme kuluttaa hyvin vähän ruokaa. Se on todella erittäin hämmästyttävää!

Olemme tässä seikkailussa yhdessä ja seuraavaan kertaan saakka… pysykää avataarasydänpolkunne loistossa! Tänä vuonna ja siitä eteenpäin meillä pitäisi olla enemmän kuin koskaan energeettistä tukea ja yhteyttä indigoperheelleemme!

Rakkaudella,
Lisa

--------

Tämä energiasynteesi-uutisartikkeli heijastaa Suojelijoiden näkökulmaa ylösnousemusaikajanaan (2012-aikajanaan) sekä energeettisenä että informatiivisena tukena tähtiperheiden ja indigorotujen galaktisille perheille. Tämä henkiperhe on hyväksynyt suojelijaroolin tukeakseen kosmisen asukkaan perustaa kehitysmalliksi tälle planeetalle ja ihmiskunnalle, ja tämä on maataso, mikä perustuu tälle erityisryhmälle suunniteluun kannatukseen. Ehdottomasti ei ole mitään arvoeroa niillä rooleilla, joita kukin olento on valinnut ilmaisukseen.

Suojelijaryhmien tehtäväohjeistona on hologrammin kunnostaminen, sen energia-arkkitehtuurin (DNA) korjaaminen, ylösnousseen ihmisprototyypin ruumiillistaminen, ylösnousemusdynamiikan ja "eksopolitiikan" (maan ulkopuolinen) tavoiteohjelman informaatiosisällön toimittaminen sekä ihmisten ja ei-ihmisten kouluttaminen yhtenevään linjaan universaalin ykseydenlain kanssa. Kaikkien olentojen vapautta, tasavertaisuutta ja täysivaltaista oikeutta tuntea Jumallähde suojellaan kollektiivisella ykseyslupauksella universaalien Suojelijaryhmiemme keskuudessa.

Ryhmän ykseyslupausmääräys

Totuuden, täysivaltaisuuden ja vapauden puolustajasoturit, kaikki Suojelijarodut jotka palvelevat ykseyttä, kutsumme teitä kaikista monikaikkeuksista liittymään seuraamme nyt. Yhdistymisperiaatettamme tultua havainnollistettua rakkausaalloissa, julistamme ryhmäviestimme teille nyt. Ryhmämallimme on päivitettynä - yksilöinä ja kollektiivisesti - uudistettuna ja vahvistettuna ikuisesti ylläpidetyssä valossa. Alkeminen astiamme on keskittynyt ja omistautunut ykseyden tarkoituksille ja pyrimme tuntemaan Jumalan ollaksemme sitten Jumalan tiennäyttäjä. Ylläpitäkää meidät keskittymisemme ikuisessa voimassa.

Meidät on kutsuttu portinvartijoiksenne pitääksemme yhteisömme, tehtävämme ja keskinäiset korkeimmat tarkoituksemme yhden valon, Lähteemme, elävän valokoodin palveluksessa. Tarkoituksemme on yhdistyminen - Kristus-prinsiippi - energiatodellisuutena tässä ja nyt.

Pyydämme yhteisömme kädenpuristusta vahvistamaan henkiset yhteytemme -universaalin kosmisen kolmikon kautta - ykseyden ytimeen, nollapistejumalmatriisiin, mikä on synnyn lähteessä. Rakas Jumala, syvästi kunnioittaen kaikkea elämää hengitä elämänkoodisi kaikkeen luotuun muotoon. Ilmaisemme tahdoksemme nyt muistaa sen, mitä olemme - täysin ja kokonaan.

Keskinäisen tarkoituksemme ilmaisemiseksi yhtenä, herätä henkiin nyt kaikki tietämättömät mallit - luonnolliseksi, eläväksi valoksi. Ja siihen sanomme: kiitos Jumala, olemme kosminen Kristus!

Ja niin se on - rakastavasti määrätty.

-----------
tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #222 : 13.01.2010 07:41:14 »

INDIGOVUOSI

Kirjoittanut Lisa Renee ( www.energeticsynthesis.com)
Tammikuun 2010 uutiskirjeestä

Rakas perhe,

Onnellista vuotta 2010 ja tervetuloa indigovuoteen. Viime marraskuu toi sisään uuden voimakkaan energiasyklin. Se jätti meidät vanaveteensä hoipertelemaan ja yrittämään sen henkilökohtaisen sisäisen ja ulkoisen tasapainon muodostamista, mitä vaaditaan tällä uudella maaperällä suunnistamiseen. Moniulotteisissa kentissämme tapahtuu tällä hetkellä niin suunnatonta tietoisuussiirtymää, etteivät mitkään sanat pysty kuvaamaan tätä tapahtumaa riittävästi.

Tämä vuosi on ensimmäinen jakso, missä tämä planeetta alkaa rakentaa ja asuttaa sellaista energia-arkkitehtuuria, joka tukee indigorotutietoisuutta ja tämän ryhmän ylösnousemustehtävää. Indigorodut ovat rakentaneet helmi helmeltä, tiili tiileltä perustaa, joka sallii niihin 6D-indigovalospektreihin vaihtamisen, jotka sisältävät myös sinisen säteen tietoisuuden korkeampia oktaaveja. Sinisen säteen tietoisuus, mikä tunnetaan myös nimellä Orafim, on indigorotujen kosmiset vanhemmat, ja siihen voidaan nyt päästä ja se voi tukea inkarnoituneita indigorotuja.

Nämä "yhtenäiskentän sinisen säteen rodut" on vastikään esitelty niiden 13. portin virtapiirien kautta, jotka on yhdistetty taas planetaariseen verkkoomme ja sen holograafiseen matriisikenttään. Joulukuun 9. päivä pystyimme itse asiassa näkemään niissä valokuvissa ja videoissa, joita otettiin Norjan yllä, miltä sykkivä sininen säde näyttää heijastuessaan ulospäin mustan aukkonsa keskeltä. Tämä Norjan spiraali pantiin kiireesti venäläisten epäonnistuneen ohjuskokeen syyksi. Kuitenkin oma kokemukseni tästä turkoosista säteestä tai sinisestä valosta on luonteeltaan täysin erilainen. (Kuunnelkaa yksityiskohtia BBS-radio-ohjelmasta "As You Wish" 19.12.2009, jossa kerromme James Gillilandin kanssa henkilökohtaiset kokemuksemme ja Suojelijoiden näkemyksen Norjan spiraalista.)

Nämä tähtiportit ovat sisäänpääsykohtia (kuin madonreikiä) aika-avaruuskentissä eivätkä ne ole koskaan olleet yhtä auki kuin nyt. Tämä on osa galaktisen tietoisuussyklin aktivointisarjaa, mikä tuodaan tämän tason ulottuville - taajuus, ulottuvuudet ja olennot, jotka ovat 3D-maatasomme seitsemän solaaritason tuolla puolen. Suojelijoiden näkemys on, ettei näitä galaktisia tasoja eikä sitä, mihin olemme menossa, ole koskaan ennen yhdistetty tähän tiheyteen. Seisomme tuntemattoman kynnyksellä ja olemme niitä rohkeita sieluja, jotka ovat täällä tuomassa tuntematonta ilmentymään fyysisesti. Lisää ilmiöitä tapahtuu ja dokumentoidaan tänä vuonna, kun näkymättömästä tehdään näkyvää meille aina vain selkeämmin. Nämä avoimet madonreiät antavat helppoja yhteyskohtia tämän 3D-tiehyden ihmisrotujen ja niiden monien rotujen välillä, jotka ovat toisissa ulottuvuuksissa. Ei ole yllättävää nähdä lisää "uskomattomia" muukalaisyhteyksiä, joista lopultakin saadaan raportoida massamediassa. Se on vain ajan kysymys.

Hypnagogiaa

Tämä viime muutos toi myös toisen voimakkaan veivauksen "taajuusnumerotaulussa", joka on dramaattisesti muuttanut suhdettamme aika-avaruuskenttään. Tämä viime jakso romahdutti radikaalisti rappeutuneita tai vanhanaikaisia aikajana-arkkitehtuureja, mikä antaa meille todellisen tunteen ajan hukkumisesta tai olemista jonkinlaisessa kummallisessa ajan välitilassa. Tämä on samanlaista kuin oleminen hypnagogia-tilassa - eri aivoaaltotilassa, mikä asettaa tietoisen tajuntamme unessa ja valveilla olemisen väliseen ulottuvuuteen (en.wikipedia.org/wiki/hypnagogia).

(Tehkää 12D-suojaustekniikka, ennen kuin menette nukkumaan illalla. Sitten kiinnittäkää huomiota siihen tilaan, jolloin olette juuri nukahtamassa tiedostamattomuuteen. Kun kehonne on hyvin rentona, tunnette lämmön levittyvän kehoonne ja kuulette matalaa soimista korvissanne, niin jos jätätte valon päälle, joskus näette valon tai "esineen" vilahtavan äärinäkökentässänne. Tämä on astumista hypnagogiseen tilaan. Se on tila, missä harjoitetaan astraaliprojektiota.)

Suojelijoiden näkemyksen mukaan tämä tila on ollut valvetilamme näkyvän valospektrin ulkopuolella (ja se esitellään meille nyt hereillä ollessamme). Tämä on tila, jossa vasta aletaan "nähdä" hologrammin matriisiarkkitehtuurin kerroksia. (Se on myös sisäänmenokohta astraalitasolle ja 12D-suojaus ja -pelkokontrolli on erittäin suositeltavaa ennen tarkoituksellista astumista sinne.) Historian saatossa filosofit ja tiedemiehet ovat dokumentoineet monia teorioita tästä tietoisuustilasta. Tavallisesti he ovat kuitenkin päätyneet siihen, että se on jokin havaitsijan hallusinaatio.

Kuitenkin todellisuudessa nämä "esineet" (hypnagogian aikana tai elävässä unitilassa) voivat olla koodattuja symboleja, geometrioita ja matematiikkaa, jota käytetään siinä holograafisen matriisikentän kielessä, joka luo havaintomme todellisuudesta. Aivojen neurokemia järjestelee nämä holograafiset palat väreiksi ja muodoiksi, jotka liikkuvat tai sopivat yhteen. (Nämä holograafiset matriisikentät on järjestetty "taivaallisten hallintarakenteiden" hierarkkiseksi järjestelmäksi, joka määrittelee olemassaolon jokaisen ulottuvuustason ja hallitsee sitä. Jokaisella tasolla on portinvartijatietoisuus tai -rotu, joka on tuossa ulottuvuustilassa.) Tiede viittaa näihin liikkuviin "esineisiin", joita yleisesti nähdään hypnagogian aikana, tetris-vaikutuksena. Tästä on poikinut videopeli, jota monet meistä ovat pelanneet kännykällä tai tietokoneella (en.wikipedia.org/wiki/tetris#effect_of_tetris_on_the_brain).

Tämä tuo meidät sen oivaltamiseen, että seuraava sarja tämän galaktisen taajuuden uskomattoman korkeita oktaaveja ladataan planeettaamme ja kehoomme. Se muuttaa aivoaaltojemme tilaa ja se liittyy neurokemiatoimintaan. Se muuttaa DNA-rakennettamme. Tunnemme tämän energiavaikutuksen syvänä soluperustan muutoksena kehossamme. Se mitä luulimme olevamme, liikkuu nopeasti pois. Alamme "nähdä" matriisimalleja ja rakenteita, mitkä määrittelevät sen arkkitehtuurin. Kuka olemme ilman matriisin määritelmää meistä? Sen olemme kohta löytämässä…

Tehdasasetusten palautus

Aivan kuin vanhaa tietokonetta päivitettäessä, olemme viime viikkojen aikana käyneet läpi "järjestelmän palautuksen tehdasasetuksiin". Tämä vastaa kovalevymme formatoimista (kaikkien tiedostojen poistamista) ja emolevyn täydellistä korvaamista. Kovalevylle on tallennettuna kaikki datamme (eli solumuistot ja aivotiedostot), kun taas emolevy on keskuspiirilevy, joka havaitsee koko muistin ja sen impulssireitit ja tarkistaa ne sopivan "uskomusjärjestelmäohjelman" tai asennetun ohjelmiston avulla. Tämä asennettu ohjelmisto vastan persoonaohjelmaa ja kehon autonomisia toimintoja (eli hengitystä, nukkumista, syömistä, hormonijakelua, energiahallintaa jne.). Noita sähköimpulsseja ohjaavat monet ohjeet, joita saadaan emolevyltä.

Tarpeetonta kai sanoa, että jos se perusta korvataan, joka ohjaa kehomme joka toimintoa ja sen "persoonaohjelmaa", meistä tuntuu hyvin kummalliselle, hämmentyneelle ja toisinaan koko hermojärjestelmämme on täysin uupunut. Tästä tulee ylösnousemusaaltojen toistuva teema koko tälle vuodelle, kun useammat ja useammat ihmiset käyvät läpi tämän "tehdasoletusten palautuksen".

Transformaatio mitä on vaadittu tämän viimeisimmän taajuuslatauksen ja sen "tehdasasetusten palautuksen" aikana, on ollut erityisen voimakas. Monilla meistä kyky saada aikaan keskimäärin hyväksyttyä toimintaa - mitä yleensä vaaditaan 3D-fyysiseltä keholtamme ja siihen liittyvältä persoonalta - on ollut vakavasti heikentynyt. Meidän on ollut hidastettava liikkumistamme valtavasti. Tämä merkitsee sitä, ettemme voi jatkaa entisellä peruselämäntyylillä (vanhoilla energiamalleilla) ja meidän on löydettävä uusia luovia ratkaisuja antaaksemme keholle sen, mitä se tarvitsee ravinnokseen. Lisäksi ne energia-alustat jotka tukivat vanhaa elämäntapaamme, ovat nyt virallisesti poissa, joten jos pidämme kiinni vanhasta tavasta, huomaamme kärsivämme kovasti.

Monta kertaa vaaditaan vain irtipäästämistä siitä, mikä näyttää olevan pinnassa, kuten jokin ylittämätön ongelma ja se mielen "analysointihalvaus", mikä tulee vanhan strategisen ongelmaratkaisumme myötä. Strateginen ongelmaratkaisu on virrannut ulos ikkunasta ja jää vain läsnä oleminen nyt-hetkessä. (Jokainen joka edelleen jatkaa ennakkosuunnittelustrategiaa elämänsä "mikrohallinnassa", törmää jatkuvasti esteeseen toisensa jälkeen, esim. kaksi askelta taaksepäin eikä yhtään eteenpäin). Meille on annettu uusi kontrollipöytä elämäämme varten ja opettelemme nyt käyttämään sitä luopumalla kontrollista!

Saadaksemme aikaan sisäisen harmonian, emme voi enää sivuuttaa niitä paikkoja, jotka olemme laiminlyöneet tai joita olemme "rääkänneet" sisällämme. Kaikki viimeiset herkkyydet, rajoitususkomukset, arat paikat, tunnepuolen loukatut alueet, fyysiset ongelmat tulevat toitottaen pintaan ja vaativat huomiotamme. Monta kertaa meidät on "pantu matalaksi" fyysisesti sen varmistamiseksi, että istumme niiden sisällä emmekä juokse pakoon luomalla häiriötekijöitä. Tällä kertaa ei voida juosta pakoon sitä, mikä meidän on kohdattava sisällämme. Tämä on ollut uskomattoman epämiellyttävää monille. Kuljemme näinä päivinä tosiaan pakotetun itsemestaruuden tietä.

Tämä itsemestaruus vaatii toisen moniulotteisen elämäntapanäkemyksen soveltamista. (Miten palvelen fyysistä, tunne-, mentaalista ja henkistä itseäni yhdistyneellä ja tasapainoisella tavalla?) Monet näistä viimeaikaisista intensiivisistä muutoksista ovat tapahtuneet elämämme perusrakenteissa, mukaan luettuna radikaalit ruokavaliomuutokset, biorytmilliset ja biokemialliset muutokset, nukkumis- ja torkkumismallit, fyysinen tai tunneahdistus, muuttuneet työskentelemisen ja sosiaalisen vuorovaikutuksen mallit, radikaalit käännökset suhteissa, asuinpaikassa ja työpaikassa. On hyvin epätodellista joka päivä, kun kaikki tapahtuu juuri tässä hetkessä ja vain synkronismi ohjaa sitä suuntaa, mihin liikumme elämässämme.

osa 2. jatkuu tässä linkissä http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=28005.msg260606#msg260606

« Viimeksi muokattu: 13.01.2010 15:16:59 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #223 : 14.01.2010 10:28:33 »

UUSI KUU, UUSI VUOSI - KAURISPAMAUS

Kirjoittanut Sarah Biermann (spiritlibrary.com)
11.1.2010

Olen todella valmis sanomaan hyvästi vuodelle 2009! Vuosi oli haastava monille meistä, mutta vaikka oli paljon haasteita, tapahtui myös paljon kasvua ja transformaatiota. Kun ajattelen joulukuuta 2008 ja muistelen, miltä minusta tuntui ja mitä tunsin itsestäni, käsitän, että olen nyt todella erilainen. Kaikista fyysisistä, taloudellisista tai suhdevaikeuksista huolimatta en ole kadottanut tietoisuuttani aidosta itsestäni enkä vajonnut takaisin pelkoon tai epäilykseen. Olen varma, että tekin koitte paljon kasvua ja transformaatiota viime vuonna. Kutsun teidän käyttämään hetken arvostaen sitä, miten pitkälle olette päässeet.

Mutta odotan innolla kevyempää ja leikkisämpää vuoden 2010 energiaa.

Missä olemme tällä hetkellä?

Vuoden 2009 loppu ja vuoden 2010 kaksi ensimmäistä viikkoa ovat hitaita. Monet tuntevat väsymystä ja vanhaa negatiivisuutta tulee pintaan, erityisesti toivottomuutta. Tämän jakson energiat pakottavat itsetutkiskeluun. Se on kuin tauko uudelleenarviointia ja energian saamista varten. Merkurius on perääntynyt tämän ajan, joten teemana on uudelleentekeminen, rentoutuminen, uudelleenharkinta, vetäytyminen, toipuminen jne. Ja täysikuu oli voimakas tälli! Toipumista tarvitaan. Ja monet ihmiset olivat epätavallisen sairaita (kuten minä ja perheeni) tai saivat vammoja (kuten minä ja perheeni) tänä aikana.

Miksi, kysytte, miksi?

Viime syyskuussa tapahtui vanhan ja uuden energian eroaminen. Kuvana on kuin kaksi maapalloa, jotka limittyvät edelleen, mutta ovat etääntymässä toisistaan. Pysyäksemme harmoniassa uuden energian kanssa (ja ollaksemme jäämättä kiinni vanhaan energiaan), irrottauduimme vähän fyysisyydestä - pysyäksemme korkeammassa taajuudessamme. Nämä kolme viikkoa ovat tuntuneet kuin taajuuden alaspäin vetämiseltä - meidän täytyy maadoittua valmistautuaksemme seuraavan transformaation/luomisen ilmentymiseen..

Tärkeintä on olla sättimättä itseään siitä, ettei tunnu "hyvältä", kunnioittaa prosessia ja luottaa, että asiat muuttuvat - koska ne muuttuvat.

Meille on pian tulossa voimakkaita ja ratkaisevia päiviä, 14.-17.1.

Tammikuun 15. päivä meillä on uusikuu Kauriissa ja pimennys. Tämä tapahtuu klo 9.12 (Suomen aikaa). Se on pisin "rengasauringonpimennys" ennen vuotta 3043. Se on rengaspimennys, koska kuu on lähellä apogeumiaan (kauimpana maasta), joten se näyttää olevan kooltaan vain 92% auringosta. Tämä saa aikaan vaikutelman tullirenkaasta kuun ympärillä. Valitettavasti emme näe sitä pohjoisella pallonpuoliskolla.

Aurinkoon ja kuuhun yhdistyvät Venus (tarkassa yhtymässä), kuun yläsolmu (polku eteenpäin, tulevaisuuteen), Merkurius (kommunikointi) ja Pluto (transformaatio). Aurinko, kuu ja Venus ovat sekstiilissä (helppo yhteys) Uranuksen (muutos) kanssa.

Mitä tämä kaikki sitten merkitsee?

Vuoden ensimmäinen uusikuu on tuokiokuva koko vuoden taustateemasta ja tämä vihjaa lisämuodonmuutokseen kaikissa Kauris-asioissa. Maailmanlaajuisesti tämä merkitsee lisää romahduksia ja patriarkaalisten, kontrolloivien ja pelkoon perustuvien ja vallanahneiden taloudellisten, uskonnollisten ja poliittisten rakenteiden vähittäistä poistumista käytöstä. Venus ja kuun yläsolmu lupaavat armollista liikkumista kohti vastuullisia ja rakkaudelle perustavia järjestelmiä ja johtajia. Jes!

Tämä vuosi liittyy auktoriteettiteemaan. Voitaisiin sanoa, että auktoriteettihahmot muuttuvat tuomitsevasta ja kontrolloivasta isoisästä vastuulliseen isoäitiin tai matriarkkaan. Hän saattaa leipoa pipareita, muttei tämä merkitse sitä, että hän sietää mitään paskaa.

Henkilökohtaisesti Kauris liittyy kymmenenteen huoneeseen - uraan/ammattiin ja siihen, miten maailma näkee meidät. Taustatuuli työntää meitä julkisen kuvamme ja ammattimme rukkaamiseen. Meitä kutsutaan näyttämään aito itsemme maailmamme ja tekemään työtä, joka kunnioittaa aitoa itseä.

Tammikuun 15. päivä Merkurius lakkaa perääntymästä, mikä tekee kommunikoinnin helpommaksi ja saattaa loppuun vuoden 2009 lopun ja 2010 alun uudelleentekemisenergian. Puh!

Tammikuun 17. päivä Jupiter (nopein tie vapautumiseen ja laajentumiseen) siirtyy Vesimiehestä Kaloihin, mikä pehmentää sitä hullua Uranus-energiaa (odottamattomat radikaalit muutokset), mikä teki vuodesta 2009 meille monille haastavan.

Jokainen uusikuu on hyvää aikaa ilmaista aikomuksia ja aloittaa uusia projekteja seuraavaa kuunkiertoa varten. Vuoden ensimmäisen uudenkuun aikana ilmaistaan aikomuksia koko vuotta varten. Älkää hukatko tätä mahdollisuutta!

Voimme tänä vuonna odottaa myös enemmän taianomaista ilmentymistä. Luin erään toisen henkilön kanavointia. Hän kirjoitti siitä, että valotyöntekijät ovat liikaa "ulkona kehosta" ja ettemme voi odottaa "mannaa taivaasta", vaan meidän täytyy "saada asiat tapahtumaan" toimimalla.

Minun määritelmäni totuudesta on, että se tuntuu kevyeltä ja laajantavalta. Tuo toteamus ei tuntunut minusta siltä. Luulen, että hänen tarkoituksensa oli kannustaa ihmiset osallistumaan aktiivisesti, mutta se todellakin tuntui minusta raskaalta, ei taianomaiselta.

Kuten tavallisesti, esitin kysymyksen: "Onko tämä totta?" Sain vastukseksi "ei", mutta koska tunsin tuolloin paljon toivottomuutta, en ollut oikein varma siitä.

Myöhemmin päivän aikana minulle toimitettiin mannaa, kirjaimellisesti! Syynä alakulooni oli, että olin todella sairaana vatsaflunssassa, josta tyttäreni oli juuri toipunut (kahden viikon jälkeen). Flunssa vahingoittaa tuskallisesti suolistoa ja tekee mahdottomaksi syömisen ilman vatsakipua jne. (Säästän teidät yksityiskohdilta.) Niinpä eräs ystäväni jätti takaovelleni tuotteen, jonka hän uskoi minun voivan sulattaa - jauhettua, "esisulatettua" riisilesettä nimeltään Manna.

Kiitos maailmankaikkeus vahvistuksesta. Ja kiitos Mannasta, Richard.

-----------
« Viimeksi muokattu: 14.01.2010 16:01:07 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #224 : 14.01.2010 18:50:59 »

Uudenkuun hetki on huomenna aamulla klo 9:11 ja jälleen on aika uuden
luomiseen. Tammikuun uudenkuun hetki on myös tärkeä koko vuotta ajatellen.
Jo tammikuussa luomme ajatuksin sekä tuntein sen "sävelen", mikä soi
elämässämme koko vuoden. Miten sopivasti tähän uuden luomisen teemaan, niin
Reppupostiinkin valikoitui tällä kertaa arkkienkeli Mikaelin viesti siitä,
että se mihin uskomme elämässämme - myös toteutuu elämässämme.
Manifestoinnissa on tärkeää kiinnittää huomio siihen mitä toivoo ja tahtoo
tapahtuvaksi, ei siihen mitä ei toivo tapahtuvaksi. Se, mitä ylläpidämme
itsessämme, on myös sitä mitä vedämme puoleemme.

Taivaalla tapahtuu

Tammikuun yöt ovat oivallisia tähtitaivaan katselemiseen. Taivaalla näykyy
nyt mm. Jupiter - mahdollisuuksien ja laajentumisen planeetta
astrologisesti. Jupiter löytyy iltataivaalla matalalta lounaasta. Se loistaa
kirkkaan keltaisena ja on lähellä uudenkuun sirppiä viikonloppuna. Orionin
tähdistö näkyy nyt erinomaisen hyvin ja se on todella kirkas sekä kaunis
tähtitaivaalla. Orionin tähdistön keskellä näkyvät kolme tähteä suorassa
rivissä eli Orionin vyö. Orionin vyössä olevat tähdet ovat alhaaltapäin
Alnitak, Alnilam ja Mintaka. Orionin vyöstä alaviistoon vasemmalle löytyy
Sirius, joka loistaa ja tuikkii nyt kaikissa sateenkaaren väreissä ilmakehän
vaikutuksesta. Sirius todella sykähdyttävän upea näky! Sirius on myös
tähtitaivaamme kirkkain tähti. Joten jos nyt ihmettelette, että mikä on tuo
kaunis "Sateenkaaritähti" taivaalla, niin mitä todennäköisemmin se on juuri
Sirius.

Upeaa talvista viikonloppua. Talvinen maisema on täällä etelässäkin nyt
ihmeellisen kaunis - lumoavaa taikaa tulvillaan!

Enkelin siiven kosketuksin,
Riitta-Marja

Elämän Reppu
Riitta-Marja Gauffin
www.elamanreppu.net
www.enkelinsiivenkosketus.com
« Viimeksi muokattu: 14.01.2010 18:53:23 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 40
  Tulostusversio