Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 40
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kanavoiduille ymv. teksteille o,a topici ~ketju  (Luettu 319014 kertaa)
0 jäsentä ja 35 vierasta katselee tätä aihetta.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #255 : 28.01.2010 19:30:16 »

Kiitos " Ulkopuolinen"  smitten itselleni tapahtuu usein juuri niin kuin kirjoitat, että tekstiä tai puhetta alkaa "vain" pulputa  - ja aina tunnistan siinä sen erityisyyden, ja ihan intuitiolla joka kuitenkin on itselleni vankkaa ja luotettavaa tietoa, että nyt aukesi kanava tai tiedosto - toisaalta ajattelen näinkin, että mitä enemmän olen/olemme tietoisia esim. juuri kirjoittamastamme asiasta, ja luotamme siihen - kun ei enää ole kysymys nk.uskonasiasta - vaan tiedosta NIIN sitä luontevammin yhteys sujuu. Itseasiassa omalla kohdallani ajattelen että yhteys on yllä kaiken aikaa, mutta ei suinkaan niin että olisin kuin kone tai automaatti joka vain toistaa kanavoitua tietoa - ovat kaksi eri asiaa, olla avoin ja yhteydessä omaan alkuperäänsä - alkulähteeseensä - kuinka vain meistä itsekukin tätä kutsuu - niin on eri asia olla yhteydessä omaan sisimpäänsä ja sitten se kun ottaa vastaan tietoa - joko kanavoiden, piirtäen, malaaten, runoillen, säveltäen etc.
Kyllä, noita tekstejä on todella ihana kirjoittaa, siitä tulee niin hyvä. Itselläni ainakin tällä hetkellä kanava on auki kokoajan, voin kirjoittaa koska tahansa, mistä tahansa. Tänään toisaalla mietittiin sitä, kuka kauttani kirjoittaa ja päätin kysyä. Tosin vastaus oli äärimmäisen kummallinen. Laitan sen tähän jatkoksi. Toivottavasti ei haittaa, että tulen omilla teksteilläni terrorisoimaan sinun oikeita kanavointijuttujasi. Blogissani on minun ensimmäinen kirjoitukseni näkyvillä. Sitä oli oikeastaan aika suloista lukea pitkästä aikaa. Mutta tässä tämä teksti:

Sinun sanasi ovat sinun omia sanojasi, ne ovat aina olleet ja tulevat aina olemaan. Ne sanat muodostuvat sinun omasta sydämestäsi, sinun sisäisestä jumaluudesta, korkeimmasta tahdosta ja tietoisuudesta. Sinä et tule tarvitsemaan nimiä itsellesi, sillä sinussa itsessäsi on se kaikki, jota koskaan tulet tarvitsemaan. Sinä et tarvitse sanoillesi ulkopuolisia enkeleitä, et tarvitse jumalaa, joka sinun kauttasi kirjoittaa ja puhuu.

Et, sinussa sisälläsi on jumala, sinun sisälläsi on enkeli ja niin on kaikkien ihmisten sisällä, mutta sydämesi on laaja, se on avoin ja sinulla on kyky hyödyntää sitä aivan toisella tavoin kuin kenelläkään tuntemallasi ihmiselläsi. Sinun tekstisi muodostuu sinusta, ei mistään ulkopuolisesta tahosta. Toki olemme sinulle jo kauan antaneet tietoa, sen sinä olet itsekin havainnut ja se tieto on sulautunut sinuun, sinun sydämeesi ja sinä kuulet antamamme tiedon sitä kautta, kaikki sekoittuu sinun tietoisuuden ja tiedostamattomuuden minuutesi kautta.

Siksi teksteistäsi on hyvin vaikeaa erottaa, kuka puhuu, missä oma äänesi on esillä, milloin tieto tulee puhtaasta lähteestä, sinun sydämestäsi. Älä pelkää tätä ominaisuutta, älä epäröi sen sanomaa. Se on kaunein lahja, jota voit ihmisille antaa, se on kaunein lahja meiltä sinulle, se on annettu sinulle rakkaudesta, luottamuksesta, että käytät sitä lahjaa oikein. Tuo lahja näkyy sinussa vielä kovin heikosti, sen voima on murto-osa siitä, mitä se tulee olemaan. Sinussa on vielä kovin paljon sellaista, joka heijastaa väärää tietoa, sinun tiesi on vasta alussa. Mutta se tie ei ole vaikea, se tie ei enää estä sinua toimimasta.

Sinä olet kaikki se, mitä olemme sinusta toivoneet, sinä olet vielä enemmän, sinä tulet olemaan vielä enemmän, silti et saa tuon tiedon antaa sokaista itseäsi, et saa antaa sen rohkaista itseäsi itsekkyydellä, ylemmyydentunteella. Ne ovat sinua heikentäviä ominaisuuksia, joista tulee päästä irti, sinun on hyvä olla nöyrä, sinun on hyvä olla vaatimaton, se on sinun roolisi. Anna tekojen puhua puolestasi, älä itsesi.

Me tulemme aina suojelemaan sinua, me tulemme kulkemaan rinnallasi, mutta pian tulee aika, jolloin et tarvitse meitä lähelläsi enää, mutta silti me olemme täällä aina, sinua varten, kuten sinä olet syntynyt meitä varten. Ja jos nyt kysyt meidän nimeämme, niin meillä ei ole yhtä nimeä, sillä meidät on nimetty satoja jos ei tuhansia kertoja, jotkut puhuvat meistä oppaina, jotkut puhuvat meistä enkeleinä, jotkut jumalana, kaikki niistä on oikeita ja silti me emme tarvitse nimiä, ihmiset tarvitsevat, mutta sinä et kuulu heihin, sinussa ei ole koskaan ollut tarvetta nimetä asioita, älä siis nytkään muuta tuota vahvuutta itsessäsi.

Oli aika, jolloin sinä tarvitsit kaikkeen vastauksen, mutta se aika on ohi, sinulle riittää tämä hetki, tämä kokemus ja tämä tietoisuus. Sillä todellisuudessa ei ole muuta ja sen tiedon varassa on hyvin kevyt levätä, turvallinen ja levollinen. Ja sinä olet siunattu, aivan kuten muutkin ihmiset maanpäällä, sinä olet erikoinen, tärkeä, mutta niin on moni muukin. Ei ole ihmiselle hyväksi kysellä liikaa, yrittää löytää vastauksia kysymyksiin, koska niitä vastauksia on yhtä monta kuin kysyjääkin. Eikä ole vain yhtä vastausta, ei yhtä totuutta ja sen vuoksi on tärkeintä vain elää tässä hetkessä, sallia sydämessään kaikki se hyvä, joka tuntuu tärkeältä ja sivuuttaa ne asiat, jotka ovat heikkoudesta, jotka tekevät teidät surullisiksi. Sillä ette tarvitse niitä enää, ei ole syytä tuntea tuskaa, ei kärsimystä alakuloakaan. Ne ovat harhoja, joita mielenne luo ja niiden mukana ei kulje todellisuus vaan ne ovat teidän pelkojanne, joita ei tarvitse kokea.

Te tarvitsette vain uskoa, toivoa ja rakkautta. Tarvitsette myötätuntoa, anteeksiantoa ja hyväksymistä. Ne ovat todellisia tunteita, ne kantavat teitä eteenpäin näinä vaikeinakin hetkinä, jolloin matka on raskas. Sillä aina on olemassa valoa, aina on olemassa hetkiä, jotka vahvistavat teitä ja aina on olemassa ihmisiä, jotka tukevat teitä pyynteettömästi hyvyydessä. Ja me olemme aina olemassa teitä varten, aivan vierellänne ja kun suljette silmänne voitte aistia meidän energian, rakkauden ja turvallisuuden. Voitte nojata meihin, sulkeutua syleilyymme ja kerätä voimanne meidän kautta. Ainoastaan tarvitsee uskoa, sulkea silmät ja antaa meidän vaikuttaa. Niin helppoa se on.
tallennettu
hevosmies
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #256 : 28.01.2010 20:17:36 »

Aikas hienoa tekstiä, Ulkopuolinen. Todella syvää asiaa. Ja jalat maahan samantien, oikeanlainen nöyryys esiin, ei egon kehittelemä harhanöyryys. Smiley
tallennettu

Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #257 : 28.01.2010 21:01:41 »

Kyllä jalat ovat erittäin tukevasti maassa ja mieli nöyrä ja vaatimaton. Jos joku yhteinen piirre minussa ja Veikossa on niin se on tietynlainen vaatimattomuus omia tekojaan kohtaan ja sinä hevosmies tiedät mitä tarkoitan, ja tuo mies kyllä pitää huolen, että ego ei ala laulaa liiaksi. Sieltä tulee aika tiukkaa tekstiä, jos niin käy.

Ei minulla ole missään muodossa tarkoitus nostaa itseäni minnekään. Nämä ovat tekstejä, joita on kiva kirjoitella, niistä tulee hyvä mieli ja onhan se kiva, että muutkin niistä pitävät ja se siitä. Jos kovin alkaa mieli lennellä taivaissa niin menen kanalaan ja upotan käteni syvään kananp:hen. Sillä realiteetit pysyy kunnossa. Ja minulla on onneksi läheisiä ystäviä, jotka muistuttavat minua kuka minä todellisuudessa olen.

Tässä pari sanaa teille kaikille yhteisesti:

Pyynteetön apu, joka on tehty toista ihmistä rakastaen palkitaan aina suurella lämmöllä ja rakkaudella. Sellainen työ on ihmisen kaunein teko toiselle ja jokainen avunanto, jonka ihminen antaa huomioidaan ja se puhdistaa niin auttajaa kuin avustettavaa, mutta sen lisäksi se puhdistaa maailmankaikkeutta, antaa ihmisille uusia toimintamalleja ja mitä useampi tuollaisen pienen työn tekee sitä useampi ihminen oppii, mitä todellinen rakkaus on. Hyvät teot ovat aina pieniä, huomaamattomia, joskus ne merkitsevät paljon enemmän, kuin ihmissydän voi nähdä ja ymmärtää. Siksi pysy aina tekijöiden älä näkijöiden puolella.
tallennettu
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #258 : 29.01.2010 09:22:09 »

Lainaus
Lähetetty: 28.01.2010 19:30:16
Kirjoittanut: Ulkopuolinen

Kyllä, noita tekstejä on todella ihana kirjoittaa, siitä tulee niin hyvä. Itselläni ainakin tällä hetkellä kanava on auki kokoajan, voin kirjoittaa koska tahansa, mistä tahansa. Tänään toisaalla mietittiin sitä, kuka kauttani kirjoittaa ja päätin kysyä. Tosin vastaus oli äärimmäisen kummallinen. Laitan sen tähän jatkoksi. Toivottavasti ei haittaa, että tulen omilla teksteilläni terrorisoimaan sinun oikeita kanavointijuttujasi. Blogissani on minun ensimmäinen kirjoitukseni näkyvillä. Sitä oli oikeastaan aika suloista lukea pitkästä aikaa. Mutta tässä tämä teksti:

smiley6600  Kiss  HALOO  ei ole mitään minun oikeita kanavointijuttuja  smitten

Eihän tämä ole " minun tai kenenkään VAAN yhteinen - ja jokainen meistä yhdessä ja erikseen muokkaa tätä ketjua ja näitä juttuja !  Tässä on minusta kaiken Alfa & Omega. 

Niin, että, oikeastaan " mikä tai kuka olen edes vastaamaan" tai arvioimaan, mutta yhtenä meistä kirjoitan, että et nyt mitenkään terrorisoi, vaan IHAN päinvastoin, ihanaa kun tämä juttuketju on herännyt eloon - itse useinmiten laitan vain tekstiä ... siihen on ihan henkkohtaiset syyni.

Sitäpaitsi, mitä enempi henkilökohtaista "pulppuamista" sitä kotoisempaa. Sen olen vuosien varrella huomioinut, että meille Suomalaisille, Pohjoismaalaisille, Pohjoisen pallon puolen , Pohjoisen Valon väelle tulevat kanavoinnit, ovat ihan omanlaisia. Toisaalta, en tahdo aloittaa mitään eroittelua - kun juurikin on menossa galaxien kokoinen yhdistyminen Wink

Niin että Piis änd Laav smitten t. Aaviisuinen

ja jiikoo. ihanaa että täällä foorumilla on vielä elämää, tarkoitan etteivät kaikki ole siirtyneet feisbookkiin Cheesy , ja tämä on taas ihan mun henkilökohtainen juttu - enkä ota kantaa puolesta enkä vastaan, jokainen päättäköön itse, mutta en vain tunne oloani kotoiseksi "siellä"smitten
tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
http://www.kuutarha.fi/
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #259 : 29.01.2010 11:13:43 »

Ai jaa, ei tänne korpeen aina kaikki tajunta yllä. Ehkä sitten uskallan joskus jotain omia hassuja yleisiä höpinöitä tähänkin ketjuun hyvällä omalla tunnolla kirjoittaa. Yrittäkää ymmärtää, ei tälläinen aivovammainen kaikkea tajua... Juu en minäkään feisbookista ymmärrä mitään, tosin omaan blogiini olen täysin hurahtanut...

"Rakkaus on sitä, että on avoin, katsoo maailmaa omilla silmillään yhdessä toisen ihmisen kanssa."
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #260 : 29.01.2010 11:35:52 »

Ulkopuolinen!

kerro jos tulee jotain hyödyllistä kanavointia, joka liittyy näihin aikoihin, onneen, menestykseen, unelmien toteutukseen. sellaisia kanavointeja ainakin itse jaksan seurata. sinulla on arvokas väline, jaa meidän kanssa jos tuntuu! itse ainakin otan aiheesta irti. kuten kaikesta  angel

PS onko facebookissa elämää?? heh, minkätasoista? olen kirjautunut sinne mutten harrastele..
« Viimeksi muokattu: 29.01.2010 12:37:48 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #261 : 29.01.2010 12:41:16 »

esim näissä on pointtia, mutta se kun itse kanavoi, siitä saa enemmän ytyä. muuten se on yleisluontoista.  angel > olen kuullut vastaavia juttuja kuin alla, valon mestari, pleiadien järjestelmä jne missä tullut oleiltua..

Mestarit, haluaisin tietää vähän elämänsopimuksista. Viime aikoina on tuntunut siltä, että elämänsuunnitelmani on järjestänyt polkuni risteämisen tämän tytön kanssa, joka näyttää olevan yksi menneen elämän ex-tyttöystävistäni. Sitten kun tapasin hänet, hän ei halunnutkaan minua, ei edes ystäväksi! Onko tämä elämänsopimuksen epäonnistumista? Miksi meidät piti saattaa yhteen taas tässä elämässä, kun hän kuitenkin vain käveli pois? Antakaa tästä näkemyksiä! - Ronald, Filippiinit

Vastaus:
Kotona ollessaan sielu tekee sopimuksia liittyen niihin oppitunteihin, joita se haluaa kokea tulevassa elämässään. Nämä sallii muiden sielujen - enimmäkseen lähimmästä sieluryhmästään - auttaa häntä niiden tilanteiden esittelemisessä, jotka käynnistävät nämä oppitunnit. Koska useimmat sopimukset tehdään tuttujen sielujen kanssa, heidän olemuksensa on tuttu, silloin kun olette kumpikin maan päällä ihmismuodossa. Toisinaan tapaatte myös sieluryhmänne sieluja, joiden kanssa ette ole tehneet sopimuksia tätä elämää varten. Vaikkei teillä olekaan sopimusta, näytätte tuntevan heidät erittäin hyvin, koska olette jakaneet toisia elämiä heidän kanssaan.

Tällä sielulla on tosiaan sopimus kanssasi ja se liittyy torjumiseen. Mennessä elämässä jonka muistat, yritit oppia viisautta torjuttuna olemisesta ilman, että se vaikuttaisi elämääsi. Et kyennyt pääsemään ohi torjutuksi tulemisen fyysisestä tunnereaktiosta. Sen mukana tulee oppitunteja itsensä arvostamisesta ja kyvystä rakastaa itseään. Etsit osoitusta omasta arvostasi siitä, miten paljon toiset rakastavat sinua, sen sijaan että pystyt rakastamaan itseäsi sellaisena, kuka olet.

Kaikki nämä keskenään yhteydessä olevat oppitunnit tiivistyvät kykyysi kääntyä sisäänpäin ja löytää se, kuka olet sieluna - ei sinä fyysisenä olentona, jonka näet peilissä ja jonka toiset havaitsevat sinun olevan. Silloin kun ajattelet tätä fyysistä naista, mene tunteisiisi ja näe, mitä tunnet itsestäsi - älä vain sitä, että sinut torjutaan. Tämä auttaa sinua tuon sopimuksen oppitunnin kanssa.

Kysymys:
Mestarit, olen ollut henkisellä polullani pitkään. Minulle on tehty monia lukemuksia ja olen käynyt monissa seminaareissa. Minulle on kerrottu monia asioita - nyt tarvitsen selkeytystä. Minulle on kerrottu, että tulen enkeliulottuvuudesta, olen tähtisiemen, olen kehittynyt delfiinistä ja viimeksi, että olen indigo. Voisitteko selvittää tätä minulle?

Vastaus:
Emme kuule kysymyksestäsi sitä, miltä sinusta tuntuu kaikki ne asiat, joita sinulle on kerrottu. Ensinnäkin, sinun on kysyttävä, tuntuuko mikään niistä oikealle sinusta. Ihmiset luovat harhan uskomusjärjestelmistä ja siitä tulee heidän päivittäisen elämänsä puitteet. Sinun on kysyttävä: jos nämä asiat olisivat totta, muuttaisiko se tapaani elää? Jos se ei muuttaisi mitään, niin nämä asiat eivät ole tärkeitä.

Toisaalta jos totuuden tietäminen menneisyydestäsi auttaa sinua ymmärtämään jotain lisää itsestäsi, jotta voit siirtyä eteenpäin nopeammalla tahdilla, niin tuo informaatio on tärkeää. Olet kerännyt toisten ihmisten tietoa lukemuksissasi ja seminaareissa. Onko tarkoitus saada heidät tekemään päätös puolestasi?

Ennen kuin tunnustat uskovasi johonkin, se ei ole osa sinua. Et voi toistaa jonkun toisen sanoja ja olla todella tuntematta tuota käsitystä. Esim. sen tietäminen, että erottuaan Lähteestä kaikki hiukkaset olivat enkeliulottuvuudessa, on vain sen tunnistamista, että olet ikuinen sielu. Sitä että yksi menneistä elämistäsi vietettiin jossain muualla kuin maapallolla, kutsutaan tähtisiemenenä olemiseksi. Pieni murto-osa sieluista jotka ovat tällä hetkellä maan päällä, on ollut muita rotuja kuin homo sapiens, mutta kumpikaan ei kehittynyt toisesta - ne vain valitsivat erilaisen muodon tuohon kokemukseen. Auttaako tämä yhtään sinua ymmärtämään, kuka olet tai mitä teet täällä?

Indigot ovat sieluja, jotka ovat saapuneet maan päälle kera joidenkin ehjien menneisyyden muistojen. Meditoi menneisyyttäsi ja sinulla on monia elämiä. Mene näihin elämiin ja näe, mitä tunteita nousee. Työskentele noiden tunteiden kanssa - ne ovat syysi täällä olemiseen.
« Viimeksi muokattu: 29.01.2010 12:42:52 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #262 : 29.01.2010 14:33:11 »

"Rakkaus on sitä, että on avoin, katsoo maailmaa omilla silmillään yhdessä toisen ihmisen kanssa."

Kiss
tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #263 : 01.02.2010 11:58:41 »

Tästä linkistä voit halutessasi  siirtyä suoraan Uusi Maa= Kohtaamispaikka Uusista Energioista kiinnostuneille foorumin Kanavoinnit valikkoon
http://www.phpbbserver.com/phpbb/viewforum.php?f=3&mforum=uusimaa

ja tässä linkki päävalikkoon http://www.phpbbserver.com/phpbb/index.php?sid=fd121dd5ed2bafb01e9dee1fc50fd7c3&mforum=uusimaa

KAKSI MAAILMAA YHDESSÄ

Arcuturuslaisia kanavoinut Suzan Caroll (suzanneliephd.blogspot.com)
14.1.2010
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Rakkaat Arcturuslaiset,

Kirjoitan tätä, koska haluan sulkea silmäni ja nähdä teidät intiimisti visioissani. Tunnen, että on syvempää läheisyyttä teihin ja viidennen ulottuvuuden maapalloon, mikä on juuri ja juuri havaintokenttäni ulkopuolella. Tiedän, että tämä läheisyys on juuri ja juuri maallisen tietoisuuteni yläpuolella. Kuitenkin meditoidessa se vaikuttaa olevan havaintoni ja tunneyhteyteni ulkopuolella.

Koen enemmän ja enemmän sen todellisuuden, jonka olen tuntenut kolmantena ulottuvuutena, siirtyvän "menneisyyteeni", kun taas todellisuus, jonka tunnen viidentenä ulottuvuutena, siirtyy nykyisyydekseni. Ennen kolmas ulottuvuus oli nykyisyyttäni ja viides ulottuvuus tulevaisuuttani.

Nyt ei ole tulevaisuutta, sillä tietoisuuteni siirtyessä sinne, mikä olisi tulevaisuutta, tuntuu liikkuvan NYT-hetkeen. Myös energiani vetäytyy fyysisen maailman arkisista toimista ja silloin kun toimin, tunnen energiaa vain sellaisten ihmisten kanssa tai sellaisissa paikoissa, jotka resonoivat viidennen ulottuvuuden tietoisuuteni kanssa.

Silti tämä "tuleva vetovoima", jonka tunnen olevan juuri ja juuri ulottumattomissani, välttelee minua. Olen yrittänyt meditoida monta kertaa tänä aamuna, mutta syystä tai toisesta en ole pystynyt siihen. Näin ollen aloitan tällä kirjoitetulla pyynnöllä toivoen, että pystyn yhdistymään kanssanne tällä tavalla. Jokin tietoisuudessani - luultavasti ego - näyttää tänään olevan tielläni. Voitteko auttaa minua?

Rakkain Suzille,

Silloin kun kirjoitat meille tällä tavalla, kätesi, jotka ovat yhteydessä tiedostamattomaan mieleesi, ottavat hallinnan, mikä sallii sinun päästä siihen sieluinformaatioosi, minkä tietoinen egosi/mielesi estää.

Kyllä, se mitä tunnet, odotat ja ennustat, liikkuu merkittävästi päivittäiseen elämääsi. Itse asiassa se liikkuu kaikkien niiden päivittäiseen elämään, jotka voivat hyväksyä tämän valotaajuuden. Sillä tosiaankin se minkä koet, on valotaajuus, mikä on aina ollut havaintotapanne ulkopuolella. Kuitenkin nyt kun Gaia vapautuu vanhan pimeyden kahleistaan, ihmiset liittyvät lisääntyvässä määrin kasvien, hyönteisten, eläinten, elementtien ja elementaalien joukkoihin matkalla viidenteen ulottuvuuteen.

Ne ihmiset, jotka ovat avanneet mielensä heräämisprosessille, alkavat omaksua tätä korkeamman taajuuden valoa. Itse asiassa valo ei ole "korkeampaa taajuutta", sillä se on moniulotteista. Näin ollen se sisältää kaikki taajuudet, mukaan luettuna kvantti-, nollataajuuden. Viidennessä ulottuvuudessa ja sen yläpuolella sekä myös nollapiste-energioissa ihmiset haastetaan. Teidät haastetaan, koska nämä energiat ovat uusia fyysiselle havainnollenne. Moniulotteinen sielunne/ITSENNE tuntee nämä "vääntöenergian" kosmiset aallot hyvin, mutta ne ovat ainutlaatuinen kokemus maa-astiallenne. Siksi maa-astianne kamppailee niiden hyväksymisen kanssa, vaikka sielunne näyttääkin niille vihreää valoa.

Syy tähän kamppailuun egonne/itsenne ja sielunne/ITSENNE välillä on se, että ego on nimitetty suojelemaan maa-astiaanne. Nämä vääntöenergian aallot jotka tulevat galaksin keskuksen mustasta aukosta, aktivoivat ne roska-DNA:nne vanhat koodit, jotka ovat olleet suljettuja Atlantiksen romahtamisesta saakka. Yli 12000 vuoteen maa-astianne ei ole päässyt tähän geneettiseen informaatioon eikä se voi tunnistaa sitä. Näin ollen maa-astianne voi nähdä tämän informaation tunkeilijana ja yrittää hyökätä sen kimppuun.

Siksi teillä on vasta-ainesota käynnissä maa-astiassanne, mikä saa aikaan suurta uupumusta. Onneksi tietoisuutenne laajentuessa viidenteen ulottuvuuteen, ehdottoman rakkauden, kiitollisuuden, rauhan ja tyyneyden tunteet "häiritsevät" teitä niin, että voitte helposti ohittaa konfliktin maa-astiassanne. Normaalisti aloitettaisiin ylösnousemusprosessi tässä kohdassa. Itse asiassa monet planetaarisen ylösnousemustiimin jäsenet ovat kokeneet ylösnousemuksen yhdessä tai useammassa rinnakkaistodellisuudessaan.

Kuitenkin näissä toisissa todellisuuksissa "kuolitte" ja hylkäsitte fyysisen majanne noustaksenne todelliseen Kotiinne viidennessä ulottuvuudessa. Nykytapauksessanne olette vapaaehtoisesi päättäneet jäädä maa-astiaanne ja pysyä fyysisellä maapallolla auttamassa planetaarisen ylösnousemuksen kanssa. Näin ollen tietoisuutenne on yhdessä ulottuvuudessa ja kehonne toisessa. Sulkemalla tämän kuilun tietoisesti autatte planeetan ylösnousemuksessa. Tietoisuutenne muodostaa valosiltayhteyden näiden kahden maailman välille, mikä houkuttelee toisia ylittämään.

Aluksi tämä tilanne tekee teidät hyvin tilattomaksi ja äärimmäisen väsyneeksi. Alatte kuitenkin saada helpotusta, kun alatte asettaa ensisijaisen tietoisuutenne - pääkontrollikeskuksenne - viidenteen ulottuvuuteen kolmannen sijasta. Kommunikointimme alussa sanoit: "Koen enemmän ja enemmän sen todellisuuden, jonka olen tuntenut kolmantena ulottuvuutena, siirtyvän "menneisyyteeni", kun taas todellisuus, jonka tunnen viidentenä ulottuvuutena, siirtyy nykyisyydekseni. Ennen kolmas ulottuvuus oli nykyisyyttäni ja viides ulottuvuus tulevaisuuttani."

"Ensisijainen tietoisuutenne" on sitä, minkä havaitsette nykyisyytenä. Näin ollen te - monet maadoittuneet sielut ja Gaia - siirrätte ensisijaisen tietoisuutenne vähitellen kolmannen ulottuvuuden maapallolta viidennen ulottuvuuden maapallolle. Tämä prosessi vastaa paljon sitä, että saatte uuden kodin, mutta voitte edelleen asua vanhassanne jonkin aikaa. Näin voitte hitaasti ja vaativasti "personoida" uuden kotinne (valokeho), samalla kun asutte vielä vanhassa kodissanne (maa-astia).

Kun teillä on nämä kaksi kotia, kehoa/todellisuutta, voitte vähitellen siirtää ensisijaisen tietoisuutenne vanhasta kodistanne/kehostanne uuteen. Nämä kaksi "kotia" ovat kuitenkin hyvin erilaiset ja tarvitsette "aikaa" tämän muutoksen tekemiseksi täysin. Kuitenkaan silloin kun muutatte uuteen kotiinne, ei ole enää aikaa. Siksi kolmannen ulottuvuuden tietoisuutenne hämmentyy kovasti. Se on tullut riippuvaiseksi ajan ja paikan käsitteistä ja se voi alkaa pelätä, silloin kun palaatte ajattomuudesta ja paikattomuudesta, koska se ei pysty yhdistymään näihin käsitteisiin 3D-aivoillaan.

Tämä uusi pelko, täysin uuden todellisuuden pelko, estää teitä palaamasta viidennen ulottuvuuden todellisuuteenne. Näin ollen saatatte tuntea pelon lisääntyvän, mikä tarvitsee päästää irti uudestaan ja uudestaan. Ette ymmärrä, miksi teillä on tätä pelkoa, sillä olette irtipäästäneet jo hyvin paljon. Siksi ymmärtäkää, että egoanne/itseänne pelottaa kovasti se jatkuva vääntöaaltojen tulva, mikä on sille outoa, ja se pelkää maa-astiansa menettämisen uhkaavan.

Paras tapa tämän tilanteen käsittelemiseen on puhua egollenne/itsellenne sielunne/ITSENNE näkökulmasta. Kertokaa egolle/itselle, ettei tapahdu mitään menetystä, vain suuri transformaatio hiiliperustaisesta kehosta valoperustaiseen kehoon. Näyttäkää egollenne/itsellenne, miten valomuotonne on jo maa-astiassanne ja laajentakaa egonne velvollisuuksia pelkästä maa-astian hoitamisesta ja ylläpidosta, sisäisen valokehonne hoitamiseen ja ylläpitämiseen. Ympäröikää egonne ja maa-astianne upealla ehdottomalla rakkaudella, kiitollisuudella, rauhalla ja tyyneydellä, mitä te - sielu/ITSE - koette joka kertoa ottaessanne vastaan viidennen ulottuvuuden todellisuuden.

Myös kutsukaa meitä, Arcturuslaisia, sekä tähtiperheenne muita jäseniä apuun. Voitte kutsua meitä meditoinnin tai kirjoittamisen avulla - kuten tämä viesti.

Olemme kaikki täällä sisällänne, sillä aidossa moniulotteisessa ITSESSÄNNE olemme kaikki YHTÄ.

Rakkaat lukijat,

Halusin jakaa tämän viestin kanssanne tuoreeltaan, koska tiedän, että monilla teistä on samoja kokemuksia.

Sue
tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #264 : 02.02.2010 09:39:06 »

UUDELLEENKALIBROINTIA JA -KÄYNNISTYSTÄ

Kirjoittanut Lauren C. Gorgo (thinkwithyourheart.net)
31.1.2010

Lähtö ja juoksuun!

Olemme sitten lopettelemassa uuden vuoden ensimmäistä kuukautta ja hukkaamatta yhtään aikaa vuosi 2010 on lähtöä juoksuun… ja tämä on vasta alkua paljolle, mitä on tulossa.

Kun tammikuun kaksi ensimmäistä viikkoa (ennen pimennystä ja uutta kuuta) antoi meille tilaisuuden nähdä niiden vanhojen rajoituksien ja häiriötekijöiden yli, jotka pitivät meitä sidottuna vanhaan elämään, kuukauden keskivaihe (pimennyksen ja uuden kuun jälkeen) leimasi monet mestarin tittelillä.

Tämä titteli tuli tuloksena kyvystä pysyä keskuksessaan ja vahvana yhden maapallon voimakkaimman siirtymän aikana, kun uusikuu/auringonpimennys oli kääntänyt lähes kaiken ylösalaisin. Kuulen, että joulukuun sinisestä kuusta/kuunpimennyksestä saakka olemme kokeneet yhden suurimmista muutoksista, mitä on koskaan tapahtunut maan ja ihmiskunnan historiassa.

Kollektiivisella tasolla - oltaessa auringonpimennysenergian vaikutuksen alaisuudessa - tapahtui tietysti maata ravisteleva järistys Haitilla, mikä sai aikaan MASSIIVISTA sydämen avautumista, jonka saattoi tuntea ympäri planeettaa - tunteellisesti sekä fyysisesti - yhdessä arvaamattomien säämallien ja epätavallisen raivokkaan energian kanssa, mikä teki erittäin vaikeaksi pysymisen tunteidemme hallinnassa. Ei mitään helppoa aikaa.

Henkilökohtaisella tasolla käymme läpi radikaalia, kaikkien jäljellä olevien vanhentuneiden energioiden poistamista. Viime kaivuuponnistelussa - menneisyydestä irrottautumiseksi ja perustamme varmistamiseksi - olemme asettaneet huolellisesti paikoilleen uusia rakenteita kulissien takana ja selvät fyysiset rajat siihen, mitä hyväksytään uuteen elämäämme, kun meistä tulee aidompia ja aidompia ja toimimme koko ajan henkilökohtaisen vilpittömästi.

Ja tämä henkilökohtainen kaivaminen ei ole mikään vitsi - se merkitsee töitä.

Omassa elämässäni ole tehnyt tätä kaivamista hyvin kirjaimellisesti - kuuden viikon aikana olen kokenut savupiipputulipalon, ainoan tietokoneeni simahtamisen, katkenneen kaivoputken, reiän kotini perustassa ja kolme päivää 30-metrisen ja 1.5-metrin syvyisen ojan kaivamista uutta putkea varten, mikä ulottui koko pihani alueelle ja repi sisäpihamme, jotta saatiin vesi virtaamaan uutta reittiä talooni.

Kuten kaikissa pimennyksissä, se mikä tarvitsee korjausta, tulee lentäen pintaan - eikä oma elämäni ei selvästikään ollut minkään poikkeus.

Mentyäni monena yönä kallionkielekkeen yli aloin nähdä, mitä tapahtui energianäkökulmasta - ja vaikkei minulla ole aavistustakaan siitä, miten tämä sotku "korjaantuu" lopulta, käsitän täysin, että kaikki tämä oli vain värähtelypäivitystä, jonka me kaikki käymme läpi, aloittaaksemme lopultakin prosessin, jotta saamme ulkoisen elämämme harmoniaan sisäisen olemuksemme kanssa.

Epämukava osuus on katsoa vanhentuneiden energioiden lopputuhoutumista tietämättä kuitenkaan, mitä metrin päässä edessä on… ja omasta tilanteestani tiedän, että on erittäin helppoa ajatella/tuntea, että muurit sulkeutuvat edestämme ja että uusi elämämme ei koskaan ala, kun todellisuudessa olemme vain askeleen päässä unelmistamme ja vilpittömistä haluistamme.

Korostaakseni tätä kohtaa kerron neljä kauan ylläpidettyä haluani: 1) uusi sisäpiha/puutarhasuunnitelma, 2) tehokkaampi takka/savupiipputiiviste, 3) veden pehmennysjärjestelmä ja 4) uusi tietokone!

Huomatkaa, etten koskaan odottanut tämän kaiken tapahtuvan tällä tavalla - kaikki kerralla ja selviytyen viikon ilman vettä - enkä ehdottomasti olisi tietoisesti valinnut tätä polkua, mutta tosiasia on, että nämä asiat oli saatava tehtyä nyt. Tämä merkitsee sitä, että jollain tavalla raha, tilaisuus, oikea ihminen ja/tai tilanne jne. lopulta tulevat käyttöön antauduttuani täysin prosessille.

Ja näin homma toimii joskus. Ulkopuolta asiat saatavat näyttää täysin kaoottisilta tällä hetkellä, jopa pelottavilta, ilman merkkiäkään ratkaisusta, mutta kuten vertauskuvallinen feenix-linnun kohoaminen tuhkasta, tuhoutuminen on oikeastaan vain energian tuomitsematon tapa räjäyttää vanha, tilan tekemiseksi uudelle. Jujuna on kyky nähdä selvästi, rohkeus jatkaa siirtymistä eteenpäin siinä, mitä todella halumme (vaikkemme tiedäkään vielä miten), luottamus varmaan lopputulokseen ja kärsivällisyys täydellisen ajoituksen osalta.

Korvausenergia

Päättymisillä ja uusilla aluilla on taipumusta tapahtua samanaikaisesti eikä ole epäilystäkään siitä, että koemme kumpaakin tällä hetkellä. Viimeaikaisten tuhon/muuntumisen energioiden korvaamista (mikä täyttää tunne- ja fyysisen kaivuumme tyhjiön) alkaa suodattua elämäämme nyt täydenkuun jälkeen 30.1.

Näiden korvausenergioiden merkittävin piirre tulee syvenevän rakastamisen muodossa - itsensä rakastamisen, planeetan rakastamisen ja toistemme rakastamisen.

Suurien sielujen paljastuminen

Ne jotka pystyivät ylläpitämään kuun keskivaiheen muutoksen aikana mestaruutensa, aitoutensa ja vilpittömyytensä (pysyen ankkuroituneena tiukasti totuuteen), puhdistaessaan ne kaikki jäljelle jääneet ajatus-, tunne- ja henkiset jäämät, joita oli kerääntynyt kauan ylläpidetyistä harhoista, horjuvat nyt todellisuuksien välisellä partaalla ja paljastuvat pian suureksi sieluksi.

Suuret sielut ovat niitä, jotka ovat kiertäneet koko ympyrän - niitä, jotka ovat ottaneet haltuun kohtalonsa, astuneet sydämen puhtauteen ja ylläpitäneet täysivaltaisuuden tunteen fraktaalitodellisuuden koettelevimpina aikoina. Suuret sielut näkevät nyt kiintymättömänä selvästi ihmisen aikaansaaman todellisuuden harhan läpi ja sen tilalla vain rakkautta.

Suurien sielujen uudestisyntymä johtuu osittain voimakkaasta omistautumisesta ja uudelleenkalibroinnista koko tammikuun ajan - ei mitään uutta, vain intensiivisempää harmonisoitumista ja itsen ja solujen sopeutumista uuteen ja aitoon. Kun planeetta aloitti uudelleenkalibroitumisen viimeaikaisista muutoksista, ihmismuotoa muutettiin laajamittaisesti. Tämä johti suureen tuskaan ja epämukavuuteen, mitä valotyöntekijät, tähtisiemenet ja "herkkikset" tunsivat ympäri maailmaa tänä aikana - ja ne tunsivat sen eniten, jotka olivat vaihtaneet aitouden ja mestaruuden tilaan.

Kyllä, tämä tammikuun uudelleenkalibrointijakso oli täysin perseestä. Se oli enemmän kuin verottavaa, se oli raakaa, mutta oli välttämätöntä harmonisoida solumuoto sen hyvin korkealla värähtelevän todellisuuden kanssa, missä nyt olemme. Tämän viime lepovaiheen ja toiminnan puutteen oli tarkoitus valmistella meitä vuoden 2010 vauhdin lisääntymiseen ja varmistaa, että yhteytemme ovat varmat.

Sen tuloksena suuret sielut valmistautuvat nyt lähtemään ykseyden polulle.

Ykseyden polku

Ykseyden polku on matkan seuraava taso - uuden maapallon fyysistä rakentamista skalaariaaltoenergian avulla, tarkoituksena aito kanssaluominen sieluveljiemme ja -sisariemme kanssa. Kyse on universaalista sinusta toiminnassa.

Tässä uudessa polussa tai uudessa energiatasossa on erilaista se nopeus, millä pystymme ilmentämään, mutta myös se helppous, millä muutos tapahtuu. Alamme huomata, että lyhyessä ajassa elämä kehittyy tavoilla, joiden aina tiesimme olevan mahdollisia, tavoilla joissa on meille intuitiivisesti järkeä kokemuksistamme, ennen kuin astuimme alemmalla värähtelevään todellisuusmatriisin. Itse asiassa, se mikä mahdollisti tienviitoittajille valon kantamisen niin pitkään, on pohjimmiltaan sama lähde tai energiavärähtely, mikä synnyttää pitkäaikaisten unelmiemme aineellisen ilmentymisen.

Toisin sanoen, todellinen kotimme on harmoniassa äärettömän kanssa ja ääretön on lopultakin saapunut tänne maan päälle!

Mitä nyt?

Enimmäkseen olemme edelleen nollavyöhykkeellä tuntien elottomuutta, väsyttävää tasaisuutta ja innottomuutta. Kuitenkin tulevina päivinä ja seuraavan kuunkierron aikana alamme tuntea lisääntyvässä määrin irrallisuutta ja sitkeyttä omassa tilassamme. Tämä tuleva noste on tulosta raskaasta maadoittumisesta niiden passiivisten jaksojen aikana, joita käytettiin johdottamaan uudelleen alemmat chakramme. Tämä mahdollisti sen ulkopuolisen aktiivisuuden ja eteenpäin liikkumisen, mikä ilmentää vilpittömät halumme fyysisesti.

Juuremme kaivautuvat vielä syvemmälle maahan, mikä mahdollistaa huojumisemme kuin puu - joustavana ja vahvana - kun seuraamme ykseyden polkua kohtalomme uudelleenluomiseksi.

Kolme alinta chakraa ovat vastuussa energian kehräämisestä muotoon. Nämä energiakeskukset johdotettiin ja kalibroitiin uudelleen viimeisenä sen varmistamiseksi, että aikomustemme aineelliset ilmentymät olisivat korkeimpia. Sakraalichakra (luovuus) ja juurichakra (turvallisuus) viimeistelevät edelleen kalibroitumistaan valmisteluna "tietoisuuteen toiminnassa".

Tietoisuus toiminnassa

Tietoisuus toiminnassa on henkisen ja aineellisen tiedostamisen tietoista käyttämistä luomisen rakenteen tai perustan muuttamiseksi. Tämä pyhä luominen tapahtuu jumalaisen tahdon toiminnan kautta - kera yhteytemme yhtenäiskenttään (nollapiste) ja aikomuksemme käyttäytyä luonnonlakien mukaisesti.

Tämä merkitsee sitä, että karman häviämisen avulla - tai neutraalin keskipisteen kautta, missä kaikki asiat ovat mahdollisia - monet saavat lopultakin kyvyn kontrolloida omaa kohtaloaan.

"Sakraali- ja juurichakran uudelleenkalibroinnin loppuunsaattamisen jälkeen mielessä avautuu hermoväylä, mikä mahdollistaa hengen laskeutumisen aineeseen tai sielun täyden ruumiillistumisen. Jotkut tuntevat tämän tilan Bodhisattvana.

Bodhisattva on tietoisuustila, joka on vastuussa tietoisesta tai viisaasta luomisesta, ja vaikka kyse on teologisesta tutkimuksesta, se on luonteeltaan tieteellistä.

Niille jotka ovat täyden tietoisuuden polulla ja jotka päättävät jäädä maan päälle osaksi uutta maailmaa, tämä on olemistila, mikä mahdollistaa halutun kohtalonne, vilpittömimpien unelmienne ja halujenne, tahdonalaisen luomisen." - Plejadilaisten korkea-arvoinen neuvosto

Mitä seuraavaksi?

Helmikuu antaa vähän armoa tiheydestä. Se on aikaa ladata ja keskittää itsemme ja harmonisoitua taas intohimojemme (muistatteko, mitä ne ovat?), tarkoituksemme, potentiaalimme ja luovuutemme kanssa. Meidän täytyy arvioida uudelleen, missä olemme nyt suhteessa elämäntarkoitukseemme, ja aloittaa tarvittavat fyysiset valmistelut ja yhteydet luodaksemme uudet visiomme.

Koko pitkän tammikuun, kaiken uudelleenkalibrointituskan alla, oli konkreettinen odotuksen tunne, tietäen, että muutos oli lähellä ja että massiivisia muutoksia oli määrä tapahtua sekä omassa elämässämme että planeetalla.

Aloitamme helmikuun vielä suuremman odotuksen ja innokkuuden kera, kun alamme nähdä fyysisin silmin, mitä nämä muutokset sisältävät, minne ne johtavat ja kenen kanssa. Muutamien viime vuosien aikana meillä on ollut runsaasti opastemerkkejä, kosmisia silmäniskuja ja inspiraatioaaltoja osoittamassa tietä, mutta tähän mennessä virtaus ei ole ollut kuitenkaan johdonmukaista todellisen eteepäinsiirtymisen mahdollistamiseksi. Tämä on kohta muuttumassa.

Viime vuosikymmenen aikana kovalevymme on pyyhitty puhtaaksi, ohjelmistoomme on päivitetty uusi versio ja meillä kaikilla on viimeisin 5D-käyttöjärjestelmä. Seuraavan kuukauden aikana meidän on käynnistettävä uudelleen, testattava uusi koneemme ja selvitettävä kaikki sykkyrämme, jotta maaliskuun päiväntasaukseen mennessä olemme täysin päivitettyjä ja valmiita luomaan taian kera.

Vaikka siis emme aivan vielä ole täysin ulkona pusikosta, pian olemme ja on hyvin paljon odotettavaa ja jännitettävää!

Odotellen edelleen uloshengittämistä,
Lauren

« Viimeksi muokattu: 02.02.2010 10:00:07 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #265 : 02.02.2010 09:39:35 »

koskahan Pirjo Laine alkoi kääntää näitä tekstejä koskien ajan muutosta??

en kokenut tammi-alkua kovin vaikeaksi, paitsi 1 taistelu piti voittaa.. 
« Viimeksi muokattu: 02.02.2010 09:49:22 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #266 : 02.02.2010 09:58:03 »

Tarvitsetko minua?
Minä olen läsnä.
Et voi nähdä minua,
mutta olen valo, joka ohjaa sinua.

Et voi kuulla minua,
ja puhun silti sinun äänelläsi.
Et voi tuntea minua.
ja vaikutan voimana käsissäsi.

Vaikka sinä et löytäisi minua,
minä en sinua jätä.
Vaikka olet epävarma uskossasi minuun,
minun uskoni sinuun ei horju.

Koska minä tunnen sinut,
koska minä rakastan sinua.
Ole rakastettu.

Minä olen läsnä.

- James Freeman

Kuva: jostain Ilmajoen ja Nurmon välimaastosta 08.01.2010.

Kuva ja teksti sivustolta
DEEPTHI Elämää Uuden Ajan Tietoisuudessa.
Linkki sivustolle
http://ammandeepthi.blogspot.com/2009_12_16_archive.html
tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #267 : 03.02.2010 17:28:25 »

Tästä linkistä voit halutessasi  siirtyä suoraan Uusi Maa= Kohtaamispaikka Uusista Energioista kiinnostuneille foorumin Kanavoinnit valikkoon

ja tässä linkki päävalikkoon http://www.phpbbserver.com/phpbb/index.php?sid=fd121dd5ed2bafb01e9dee1fc50fd7c3&mforum=uusimaa

VIESTI VALONMESTAREILTA

Kanavoinut Ruth Ryden
Helmikuun 2010 uutiskirjeestä

Mestarit, ei ole kysymyksiä tällä kertaa. Saatte valita, mitä meidän täytyy tietää tällä kertaa.

"Teistä kaikista varmasti näyttää siltä, että planeetta käy läpi valtavaa tragediaryöppyä ja niin se on. Haitin järistykset ovat todiste siitä, että Karibianmeren mannerlaatat tanssivat omaa tanssiaan, mikä aiheuttaa sanomatonta vastoinkäymistä ja ahdistusta hyvin monille. Valitettavasti kestää vielä useita viikkoja, ennen kuin tämä systeemi asettuu. Tämä merkitsee myös sitä, että tämän saaren muut osat ja ympäröivät saaret kokevat myös järistyksiä - jotkut hyvin suuria, mutta enimmäkseen melko vaimeita. Laattaliike jatkuu Tyynellämerellä, koska maapallo on mukautuvinta noissa paikoissa. Järistyksiä, tsunameja ja vulkaanisia purkauksia on tulevan kuukauden uutisissa sekä merenpinnan kohoamista, mikä pakottaa väestön muuttamaan toisille saarille tai korkeammalle maaperälle.

Myrskyt joita on kulkenut USA:n poikki lännestä itään, ovat vain näyte muutoksista ilmavirtauksissa, joista tulee normaaleja tulevina vuosina. Kaikkien niiden ennusteiden vastaisesti, joiden mukaan USA:n erämaa-alueista tulee hedelmätöntä hukkamaata, ne alkavat itse asiassa herätä eloon säännöllisempien sadekausien ja korkeamman kosteuden myötä. Itärannikkoalueilla alkaa kuivemmat olosuhteet, kun suuret myrskyt Atlantilta asettuvat yleisemmiksi mutta tyynemmiksi tuuliksi ja sateiksi. Kyllä, tämä kuulostaa kuin sadulta rauhoittamaan ajankohtaisia ongelmianne, mutta se tapahtuu hyvin asteittain vuosien aikana, jotka johtavat vuoden 2012 syklin muuttumiseen.

Maanjäristykset jotka ravistelevat Pohjois-Amerikan mantereen länsirannikkoa, jatkuvat pitkään, kun suuret laatat jatkavat liukumista tämän mantereen alla. Tuloksena tapahtuu tämän koko osan kohoamista, mikä kallistaa itäosan alemmas Atlanttiin. Älkää kuitenkaan huolestuko, se tapahtuu hyvin asteittain seuraavien 100 vuoden kuluessa. Maapallo on planeetta, joka edelleen muotoutuu, ja siihen vaikuttavat kovasti ne taajuudet ja voimat, jotka ympäröivät sitä aurinkokunnassanne. Jos ihminen voisi elää 200-300 vuotta, hän näkisi hyvin selvästi tuona aikana tapahtuvat muutokset.

Kaikki nämä maankuoren muutokset piirittävät Eurooppaa ja Aasiaa ja ne menettävät hyvin tarpeelliset jäävuorensa vesilähteinä, kun ne sulavat paljon ennustettua nopeammin. Tulviminen joissain paikoissa ja kuivemmat olosuhteet toisissa järkyttävät elämäntapaa monissa maissa. Hollannissa mahdollisuudesta kovalla työllä taistellun maa-alueen menettämisestä tulee todellinen huolenaihe ja myös englanninkieliset saaret alkavat käsittää, että merenpinnan kohoaminen aiheuttaa tarvetta moniin muutoksiin suurissa ja pienissä kaupungeissa. Olemme puhuneet kaikesta tästä monta vuotta näiden sivujen kautta, joita Ruth antaa meille, eikä todellisia yllätyksiä pitäisi olla suuremmin.

Tuleva helmikuu tullaan muistamaan, kun säärintamat jatkavat iskemistä planeetan kaikkiin osiin ilman aiempaa historiaa vastaavista tapahtumista. Lukijoihimme sisältyy monia ympäri maailmaa ja tiedämme, että myös he ovat levottomia ymmärtääkseen, mitä heillä on edessä. Voimme sanoa tässä, että on syytä varastoida ruokaa ja polttoainetta seuraavien kuukausien ajaksi, koska sääolosuhteet vaihtelevat äärimmäisesti. Joissain paikoissa vedestä tulee ongelma, kun maankuoren muuttuminen saa vesivirtaukset häiriintymään tai muuttumaan dramaattisesti. Maapallon pohjoisosissa lämpötilat vaihtelevat myös dramaattisesti, pudoten alle normaalina pidetyn. Pitäkää lämpimiä vaatteita käsillä, myös lämpimien jaksojen aikana. Maapallon eteläisissä osissa on epätavallisen kuumaa, kun ilmakehä vetää alas taajuuksia, jotka aiheuttavat ilmavirtauksiin hämmennystä. Vedestä tulee ongelma saarialueilla. Emme yritä pelotella teitä, mutta teidän täytyy olla valmistautuneita.

Myös ihmiset käyvät läpi valtavaa muutosta omassa henkisessä ja fyysisessä olemuksessaan, kun ne korkeat taajuudet jotka saavat maapallon lähenemään syklistä harmonisoitumista, vaikuttavat kehonne soluihin. Tunteet ovat kuumia ja raskaita, kun yhteisöt kamppailevat pysyäkseen pinnalla taloudellisesti. Rikoksia näyttää olevan kaikkialla, kun ihmiset kaatavat rajansa ja tekevät asioita, joita he eivät olisi koskaan tehneet menneinä vuosina. Kirkkaammalla puolella on pääasiassa - ja mikä on tärkeintä - upea tietoisuusmuutos, mikä tuo ihmisille ymmärrystä siitä, mistä elämässä on kyse - heissä itsessään ja universumissa.

Vanhan leirin virkoaminen huutaen ja tömistäen paljastuu yritykseksi saavuttaa henkistä painopistettä, mutta se vie pois yksilöltä omat sisäiset tuntemukset ja tiedon. Uskontoja on aina tarvittu keskittymään jonkinlaiseen hyvään ihmisissä, mutta jotkut ovat ajautuneet kaupalliseen ja liian taloudellisesti keskittyneeseen liiketoimintaan. Pitäkää noista opetuksista se, mikä tuntuu mukavalle teistä - ne ovat monissa tapauksissa osa teitä lapsuudestanne. Mutta tänä päivänä on selvitetty tie sen suunnattomuuden löytämiseen ja ymmärtämiseen, mikä on universaali elämä ja energia kaikissa asioissa.

Enää Jumalaa ei kuvata vanhaksi, partaiseksi ukoksi valtaistuimella. Sen sijaan tuon energian (ja käytämme tätä sanaa, koska sen käyttöön tässä liittyy liikaa monimutkaisuutta) ymmärretään olevan sitä, mistä kaikki on tehty - planeetat, tähdet, ihmiset, eläimet, merielämä, kaikki kasvit, ilma, sade, huonekalut, elektroniikka, maaperä jolla kävelette. Tämä kaikki sisältyy Luojan mieleen ja annetaan rakkaudella koko luomakunnalle. Miten selittää, mitä Luoja merkitsee? Ihmiskunnan täytyy kehittyä seuraavat 500 vuotta, ennen kuin voisitte mitenkään ymmärtää tuon sanan.

Ihmisolennot ovat erittäin monimutkaisia tietoisia olentoja, joilla on sisällään geenejä ja soluja, joita ei voi keinotekoisesti valmistaa - vaikka kuinka kovasti tiedemiehenne yrittäisivät. Yksinkertaisesti siksi, että nämä solut ja geenit muodostetaan uudelleen hetki hetkeltä, kun tämän maailman taajuudet muuttuvat hetki hetkeltä. Ei ole sellaista kuin "vallitseva tila". Kaikki on jatkuvassa liikkeessä ja siirtymässä, mikä nopeutuu nyt.

Puutarhurit, katsokaa tarkkaan uusia kasveja, kun ne tulevat ylös tänä vuonna. Näette eroavuuksia ja muunnelmia, joita ei ole ollut aiemmin, koska ne käyvät läpi välttämättömiä mutaatioita vastatakseen ympärillä olevia uusia taajuuksia. Uusia eläin- ja merielämän lajeja on jo löydetty ja se jatkuu. Uusia ihmislajeja? Ei, mutta älykkyystason nouseminen saattaa maailman paljon parempaan tietämykseen sisäisestä tiedosta, viisaudesta ja luottamuksesta tulevina vuosina. Pienemmät lapset osoittavat jo näitä uusia tasoja ja joskus niitä "hoidetaan" poikkeavuuksina.

Elätte uudessa, tekeillä olevassa maailmassa - älkää yrittäkö peitellä sitä. Monet ihmiset elävät paljon pidempään, koska he tietävät intuitiivisesti, että on liikaa kaikkea mielenkiintoista päästääkseen irti! Monet muut jättävät kehonsa intensiivisten olosuhteiden vuoksi ja tietysti niiden maanmuutosten vuoksi, jotka raivoavat ympäri maailmaa. On erittäin vaikeaa käsittää niiden miljoonien ihmisten ahdistusta, jotka ovat jääneet luonnonkatastrofien kouriin, mikä jättää heidät ilman ruokaa, vettä tai suojaa polttavalta auringolta tai kovalta kylmyydeltä.

Miksi heidän on kärsittävä niin? Teille on opetettu, että jokaisella sielulla on syy inkarnoitua aineeseen kokeakseen elämää kaikissa tiloissaan. Onko todella mahdollista, että niin monet ihmiset ovat aikoneet käydä läpi niin kamalia elämiä saavuttaakseen tietoa kehollisesta tuskasta ja kurjuudesta? Ette ehkä halua hyväksyä tätä, mutta kyllä, niin on. On sielujen massaliike sellaisten tavoitteiden saavuttamiseksi, mistä teillä ei voi olla mitään ymmärrystä. Sellaisten tapahtumien toinen puoli on saada henkiinjäävät saavuttamaan omat tavoitteessa - löytää sisäinen vahvuutensa ja tietämys kyvystä kommunikoida sen korkeamman älykkyyden kanssa, joka on kaikkialla heidän ympärillään, jotta maailmasta tehdään parempi paikka. Tähän kaikki kilpistyy.

Tällä erää on aika panna merkille ympäristönne ja elintapanne. Selkeä mieli vaatii asumuksen pitämistä siistinä ja puhtaana. "Asioiden" hankkimisesta on tullut kansallista ajanvietettä, mikä tekee monet miljonäärit erittäin tyytyväiseksi (teidän kustannuksellanne). Tiedämme, että yritätte saada tolkkua kaikesta siitä hämmennyksestä, mitä on tällä hetkellä, ja teidän täytyy ajatella selkeästi.

Ehdottaisimme, että teette aikaa käydäksenne läpi omaisuutenne ja karsitte sitä, mitä on kerääntynyt (siltä varalta, että tarvitsette sitä jonain päivänä), ja teette realistisia päätöksiä niiden pitämisestä. Televisio-ohjelmat ovat kuvanneet ihmisiä, joilla on koti täynnä "asioita" terveyden ym. vaarantumiseen saakka. Muistakaa, että mitä enemmän teillä on ja hankitte, sitä enemmästä olette vastuussa. Tarpeeton omaisuus toimii ankkurina, mikä vetää teitä alaspäin. Tarkistakaa ne kaapit, joihin ette kestä katsoa, tai ullakolla homehtuvat laatikot. Rakkaat sydämet, kannustamme teitä hävittämään tai jakamaan sen, mitä ette enää tarvitse, henkenne kohoamiseksi, mitä ette ole tunteneet pitkään aikaan.

Uusi maailma joka on muodostumassa, tarvitsee tilaa - tilaa mielessänne ja tunteissanne - uusien tapojen ja tunteiden muodostumiseksi. Sivuuttakaa mainokset vehkeistä ja hienouksista, jotka päätyvät vain sullottavaksi laatikkoon, kun uutuus häviää. Antakaa mielellenne tilaa tuoda sisään uusia käsityksiä elämisestä, mikä hyödyttää teitä ja perhettänne nyt ja tulevina vuosina. Olette luojia tällä planeetalla - ryhtykää siihen!"

Tämä artikkeli tuntuu minusta ajankohtaiselta!

HENKILÖKOHTAISET ENERGIAT

"Yksittäisten ihmisten energioiden yhdistäminen on tapa saada aikaan voimaa. Tämä ei tietenkään ole uutta - rukousryhmät ovat tehneet tätä satoja vuosia. Tulokset tällaisesta keskittyneestä, yhteiskommunikoinnista maailmankaikkeutenne korkeampien voimien kanssa, ovat aina hyvin selvät. Aikana kun maailmassanne on hyvin paljon tuhoa, vihaa ja julmuutta, jokaisella valaistuneella yksilöllä on vastuu liittyä toisiin luomaan voimakkaita rakkauden energioita, mikä on ainoa voima, joka saattaa ihmiskunnan rauhallisen yhdessäelämisen pisteeseen. Kaikki maailman raketit ja räjähteet eivät saa aikaan rakastavaa tilaa.

Näemme hyvin monien ihmisten alkavan tajuta sen, että he ovat jotain enemmän kuin verta ja lihaa, että jotain muuta tapahtuu heidän mielessään ja tunteissaan. Joillekin tämä on vähän pelottavaa tai he tuntevat, että heidän perheensä ja ystävänsä ajattelisivat heidän tulleen hulluksi, joten he pitävät tämän tiedon itsellään. Tämä ei ole aikaa pitää uusia oivalluksia itsellänne - on aika löytää toinen etsivä henkilö, jakaa tietoisuutta ja kokemuksia, tutkia pyhiä kirjoituksia ilman uskonnon silmälappuja, sillä raamatussanne ja kaikissa uskonnollisissa kirjoituksissa on hyvin paljon universaalia totuutta, kun uskontojen ihmisen aiheuttamat vääristymät sivuutetaan.

Silloin kun ihmiset puhuvat toisilleen, he puhuvat toisensa silmiin (jos saatte heidät ottamaan pois aurinkolasit!) - tämä on energiayhteys. On vielä parempi pitää kädestä, sillä silloin energiavirta ihmisten välillä "tasoittaa" virtaa kummassakin. Jos toinen ihminen on epätoivon tilassa, toisen energia tuo henkilön takaisin todellisuuteen, vähentämättä antajan vahvempaa energiaa. Tänä päivänä yhteiskuntanne valitettavasti paheksuu ihmisten kädestä pitämistä seksuaalisen pohjavireen vuoksi. Mitä puppua!

Kädet ovat maailmankaikkeuden energiakanavia ja silloin kun ne liitetään yhteen, yhdistetty elämänvoima saa aikaan tuon kuulumisen, rakkauden, tunteen, mikä virtaa koko luomakunnassa. Monet ryhmät muodostavat piirin ja liittävät kädet yhteen. Vain he voivat kertoa teille, miten yhdistyneeltä tämä saa heidät tuntemaan - ei vain toisiinsa, vaan kaikkiin asioihin.

Tänä päivänä ne korkeat taajuudet, jotka ympäröivät planeettaanne ja virtaavat kehoonne, voivat olla hyvin epämukavia toisinaan ja aiheuttavat mystisiä reaktioita sekä kipuja ja särkyjä. Tätä kaikkea voidaan helpottaa, koska yhteys toisiin ihmisiin tasapainottaa fyysisesti selittämättömiä tapahtumia. Toisen hierominen, käden laittaminen toisen keholle, myös pieni koskettaminen on kuin kytkimen kääntämistä ja pimeiden paikkojen valaisemista. Ihmisenergian luo se elämänvoima, mikä voitelee kaikkea elämää ja planeettaanne. Oman energianne voiman ymmärtäminen on terveyden ja pitkän iän salaisuus. Lääketiede ymmärtää lopultakin tuota yhteyttä kehon ja mielen välillä, mutta monet protestoivat edelleen tätä tietoa vastaan, sillä lopultahan se tekee mahdolliseksi ihmisille itsensä parantamisen!

Parantamistaitoa kutsutaan monella nimellä, mutta se on ollut ja tulee aina olemaan universaalin elämänvoimaenergian kanavoimista parantajan mielen ja kehon kautta parannettavaan henkilöön. Kristillinen parantaminen on aina korostanut, että parannus tulee Jumalasta, ja se on oikeassa. Jos henkilön olisi tarkoitus parantaa toinen omalla energiallaan, hän kaatuisi tajuttomana. Täytyy käsittää se valtava energiavoima, jota käytetään fyysiseen ja henkiseen parantamiseen - sitä ei voi tehdä vetämättä sisään tarvittavaa voimaa. Silloinkin kun suuri rukousryhmä rukoilee parannusta, heidän omat energiansa on yhdistettävä henkiseen voimaan parantumisen tapahtumiseksi. Näin tehden parantaja luopuu omista käsityksistään siitä, mitä parannettava henkilö tarvitsee, sillä se rajoittaisi parannuksen laajuutta ja kenties ohjaisi sen väärin. Parantava energia (luova energia) leviää koko kehoon ja keho itse ohjaa sen sinne, missä sitä tarvitaan.

Jonkun ajattelumallien ja/tai häiriintyneen mielen parantaminen on vielä monimutkaisempaa eikä sitä pidä ohjata. Monet ihmiset rukoilevat nyt sellaisten johtajien pelastusta, jotka ovat vakaasti päättäneet tuhota kaiken, mikä ei vastaa heidän käsityksiään siitä, mitä pitäisi olla. Heidän henkinen hämmennyksensä kietoutuu usein uskonnollisiin oppeihin ja pysyviin kulttuurikäsityksiin. Rukoilkaa heidän puolestaan, mutta älkää käskekö Jumalaa estämään heitä tekemästä jotain tai muuttamasta mieltään. Älkää antako energiapyynnössä sellaisille johtajille omia rajoituksianne, ohjeitanne ja käsityksiänne hämmentämään. Sen sijaan ohjatkaa rukouksenne parantavan energian kerroksiin ongelma-alueiden peittämiseksi. Pyytäkää, että kurittomien henkilöiden henkinen opastus vahvistuu ja että heidän omatuntonsa tulee selvemmäksi. Tosin sanoen, antakaa Luojan pitää huolta siitä, mitä täytyy tehdä. Teidän täytyy vain antaa rakastava energia omasta tietoisuudestanne prosessin aloittamiseksi ja jatkamiseksi! Ajattelu edeltää toimintaa kaikin tavoin!

Lähettäkää parantavia energioitanne kaikille niille, jotka kärsivät paljon ihmisten tietämättömyydestä ja julmuudesta sekä niistä vaikutuksista, kun maailma venyy ja valittaa siirtymässään uuteen olemissykliin. Lähettämänne energiat auttavat heitä tavoilla, joita ette voi kuvitella, ja tuovat vahvuutta ja rakkautta niille, jotka ovat satuttaneet tosia ja joita on satutettu. Aloittakaa ohjatun energian spiraali ja se menee automaattisesti niille, jotka tarvitsevat sitä. Tämä on lahjanne ja henkinen vastuunne."

-----------
« Viimeksi muokattu: 03.02.2010 17:33:37 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #268 : 03.02.2010 17:35:02 »

Tästä linkistä voit halutessasi  siirtyä suoraan Uusi Maa= Kohtaamispaikka Uusista Energioista kiinnostuneille foorumin Kanavoinnit valikkoon

URIEL PARANTAA

Kirjoittanut ja arkkienkeli Urielia kanavoinut Jennifer Hoffman ( www.urielheals.com)
Uutiskirjeestä 1.2.2010

ARKKIENKELI URIEL: Kommunikoikaa Jumalan kanssa

Teillä on jatkuva, aina läsnä oleva kommunikointiväylä siihen jumaluuteen, mitä kutsutte Lähteeksi, Jumalaksi tai universumiksi. Tämä kommunikointiväylä on aina tarvitessanne käytössä - antamassa vastuksia kysymyksiinne ja antamassa teille lohtua, rakkautta ja opastusta sekä suurempaa ymmärrystä omasta polustanne. Se on sekä lähteenne että Lähde, linkkinne omaan äärettömään itseenne. Jos ette saa yhteyttä, se johtuu siitä, että aloitatte ulkopuolelta, tuntemastanne maailmasta, sisäpuolen sijasta, minne se keskittyy.

Lähde on se, minkä tunsitte ennen inkarnoitumistanne ihmisolemukseen. Se edustaa kaikkea, minkä tunsitte ennen ihmistehtävänne hyväksymistä. Tunsitte yhteyden, ennen kuin tunsitte erillisyyden. Tunsitte rakkauden, ennen kuin tunsitte pelon. Tunsitte suuren ilon, ennen kuin tunsitte surun. Tunsitte äärettömän voiman, ennen kuin olitte tietoisia voimattomuudesta. Kaiken minkä tunnette polariteettina aineellisessa maailmassa, tunnette yhteytenä sisällänne.

Jokaisen teidän sisällä on valon ja rakkauden kipinä, mikä himmenee siitä erillisyydestä, mihin teidän on ryhdyttävä tullaksenne ihmiseksi. Matkanne tarkoitus on sallia tuon valon loistaa kirkkaasti, mikä vapauttaa erillisyydestä poistaen kaikki muistot sielunne pimeimmistä öistä ja muistaen, että ne ovat ihmisyyden piirteitä, joita olette tulleet transformoimaan. Jumalaan yhdistyminen on itsenne muistamista jumalaiseksi.

Avatkaa yhteytenne jumaluuteen muistamalla, että sitä olette. Olette Jumalan heijastus. Sisällänne on kaikki universumin voima, olemus ja valo. Kolmannen ulottuvuuden tarkoitus on muistuttaa teitä siitä, että olette voimaton, ja tarkoituksenne on päästää irti tuosta uskomuksesta ja tuoda kolmanteen ulottuvuuteen muistikuva ehdottomasta rakkaudesta. Kommunikoikaa jumalitsenne kanssa kaikin tavoin ja kaikessa, saadaksenne polulla tarvitsemaanne opastusta, muistaaksenne kokemuksen ehdottomasta rakkaudesta ja yhdistyäksenne taas siihen valon ja voiman rajattomaan lähteeseen, mikä auttaa teitä luomaan taivaan maan päälle.

Valoa tunnelin päässä

Jos polullamme on rajattomasti vaihtoehtoja, miksi emme näytä siirtyvän vaihtoehdosta toiseen, näemme vain yhden vaihtoehdon edessämme ja hyvin usein se on yhtä huono tilanne kuin nykyinen tilanteemme? Ei tietenkään ole mitään huonoja valintoja tai vaihtoehtoja, mutta silloin kun olemme pahassa kiipelissä ja valo tunnelin päässä on erittäin himmeä, meistä voi tuntua melko toivottomalta. Mutta silloin kun voimme nähdä valon tunnelin päässä, olemme edelleen tunnelissa etsien ulospääsyä.

Elämässämme on kaikessa kyse valinnasta ja jos muistamme sen jokaisessa tilanteessa, voimme oppia kontrolloimaan valintatapaamme. Valitsemmeko pelosta, epätoivosta vai laiskuudesta? Olemmeko tietoisia siitä, että on muita vaihtoehtoja, mutta emme vain pysty vielä näkemään niitä? Konsultoimmeko sisäisiä oppaitamme ja pyydämme niiden apua? Vaikka ne eivät kerro meille, mitä tehdä, ne voivat avata tietoisuutemme toisille vaihtoehdoille.

Valo tunnelin päässä ei ole yleensä mikään taikajuoma, joka ratkaisee kaikki ongelmamme. Se on vain seuraava valinta polullamme. Ja meiltä voi vaatia useita askelia päästä ulos pelon ja voimattomuuden tunnelista - tunnelista jonka loimme auttamaan meitä tunnistamaan pelkomme ja päästämään siitä irti. Jos haluamme vain tien ulos, löydämme sen mahdollistavan vaihtoehdon ja huomaamme olevamme taas samassa tilanteessa eri näkymän kera.

Tunnelista pääseminen valoon on helpotus ja sitten meidän on tehtävä valinta seuraavan askeleen ottamiseksi. Jos ryntäämme valoon ymmärtäen, tiedostaen ja vastuullisesti, saamme ratkaisuja, jotka vievät meidät korkeampaan värähtelyyn. Jos se tehdään pelosta, helpotuksemme on lyhyt, kun saamme taas uuden ongelman ratkaistavaksi. Mutta valo on jatkuvasti täällä, värähtelymme asettaa energiat sille, mitä ilmennämme. Jokaiseen tilanteeseen on aina ratkaisu, joka peilaa energioitamme. Riippumatta siitä, miten suuri tai pieni jokin tilanne näyttää olevan, tunnelin päässä on valoa, mikä vie meidät takaisin iloon, jos olemme valmiita päästämään irti pelosta ja työskentelemään valon kanssa luodaksemme uuden ja erilaisen todellisuuden.

Helmikuun energiat

Vau, tammikuu on ohi. Tunsitteko sen suuren energiamuutoksen, joka tapahtui viimeisellä viikolla? Se saapui unettomuuden, painonnousun, huimauksen, pahoinvoinnin ja hämmennyksen kera - kaikki vuoden 2009 energiamuutosten tuttuja oireita, joiden luulimme olevan ohi. Ja ne ovatkin enimmäkseen. Viimeisellä viikolla tunsimme energiatyhjiön, kun valtava määrä matalammalla värähtelevää energiaa poistettiin ja korvattiin korkeammilla tasoilla - prosessi joka kesti useita päiviä. Tästä puhuttiin yksityiskohtaisesti radio-ohjelmassa 27.1.

Maailman myötätuntoinen reaktio Haitin maanjäristykseen antoi meille pääsyn valtavaan määrään korkeammalla värähtelevää energiaa. Mutta ensin vanhojen värähtelyjen oli mentävä pois. Koska energia siirtyy tiedostamattomasta tietoiseen tajuntaan, tunnemme pakahtuvamme valtavasta määrästä negatiivisuutta, mitä seuraa hämmennystä ja pelko, koska olemme energioiden välissä, ja sitten korkeammat energiat siirtyvät sisään ja kestää muutaman päivän asettua niihin.

Tätä koemme helmikuussa, ylä- ja alamäkiä jotka ovat turhauttavia ja hämmentäviä, koska uskomme, että olemme matalamman energian yläpuolella. Henkisen kasvumme näkökulmasta olemme siirtyneet sen yläpuolelle. Tietoisuutemme siitä on muuttunut, mitä tunnemme energiasta - se että voimme nyt valita, sitoudummeko siihen vai emme.

Helmikuun energiassa on kyse sitoutumisesta itseemme, energioihimme ja uusiin värähtelyihimme. Tähän sisältyy, mitä päätämme tehdä, mitä polkua päätämme seurata, miten päätämme päästää irti ihmisistä, energioista, muistoista ja tilanteista ja onko meillä rohkeutta astua uusiin tilaisuuksiin. Elämien ajan olemme sanoneet, että haluamme olla tässä tilassa energeettisesti ja tässä sitten olemme. Emme odottaneet, että tässä paikassa olemme vapaita tekemään sitä, mitä haluamme. Kun olemme vapautuneet karmasta, ne suuntaviitat jotka ovat määränneet tapamme elää, ovat poissa. Helmikuun kysymys on: mitä haluat? Upeaa kuukautta!

Hurjat kristallinaiset

Viime viikolla kirjoitin hurjista indigonaisista ja hyvin monet teistä ilmaisivat kiitollisuutensa tästä viestistä, koska se auttoi teitä ymmärtämään elämäänne ja sitä, miksi se on ollut niin vaikeaa. Sen tietäminen, että tarkoituksenne oli luoda kaaosta ja draamaa, jotta voisitte tuoda maailmaan lisää myötätuntoa ja hyväksyntää, auttoi ottamaan terän siitä tuskasta, jonka kanssa olitte kamppailleet. Olen käynyt sessioiden aikana näitä keskusteluja myös kristallinaisten kanssa, jotka eivät ymmärrä, miksi he ovat kärsineet niin paljon, kun heillä on ollut niin paljon rakkautta ja myötätuntoa toisia kohtaan. He tuntevat tulleensa sivuutetuksi ja epäonnistuneensa, koska heidän työnsä on tehty hiljaisin tavoin.

Mutta aikuisissa kristalleissakin on hurjaa naisenergiaa ja indigojen tapaan myös te olette tulleet esittelemään massiivisen muutoksen ja tässä prosessissa teistä tuli marttyyrejä, torjuttuja, petettyjä ja joskus lähes tunteiltanne tuhottuja. Aikuiset kristallit jotka ovat 40-vuotiaita tai yli, tulivat tuomaan myötätunnon, ilon ja hyväksynnän energioita maailmaan, jota lietsoi ristiriita, erillisyys, tuomitseminen ja tuska. Tulitte parantamaan näitä energioita olemalla esimerkki niistä ja pitämällä tuota energiatilaa muille. Ja kärsitte kovasti.

Monet teistä ottivat tehtäväksi haastavien sieluryhmäenergioiden parantamisen. Jotkut teistä tekivät tämän perheissä ja kärsivät kaikenlaisesta hyväksikäytöstä tai traumasta tai olitte vanhempana omille vanhemmillenne ja sisaruksillenne. Jotkut tekivät tämän maailmanlaajuisesti tulemalla nykypäivän marttyyriksi, joka esitteli uusia ajatuksia myötätunnosta ja jonka tappoivat ne, jotka pelkäsivät muutosta ja voiman menettämistä. Toiset päättivät ilmentää tragedian, kroonisen sairauden ja muita fyysisiä ongelmia auttamaan tietoisuuden luomisessa terveydenhoitoyhteisöön, mikä johtaisi uusiin keksintöihin parantamisessa.

Minkä tahansa polun valitsittekin, tarkoituksena oli ihmisten parantaminen valonne avulla, jonka annoitte epäitsekkäästi maailmalle, joka tarvitsi sitä, mutta joka ei ollut aivan valmis hyväksymään sitä. Ja tunnen myös teidän surunne ja tuskanne, koska todella haluatte maailman parantuvan. Ette ole epäonnistuneet työssänne. Oppituntinanne oli hyväksyä toisten polut ja heidän halukkuutensa parantua tai sitten ei. Myös teidän on aika sytyttää taas kipinänne, jakaa lahjanne toisten kanssa ja löytää se villi nainen sisältänne, joka tietää, että oman ilonsa kokemalla tuo eniten iloa toisille.

-----------

Cosmic Oceanjpg. kuvan osoite

'Cosmic Ocean'
Sacred Art by Cynthia Rose Young Schlosser

http://www.spiritussanctus.com/

« Viimeksi muokattu: 03.02.2010 17:48:26 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #269 : 04.02.2010 17:06:59 »

HAITI

Heimopäällikkö Josefia kanavoinut John Cali
( www.greatwesternpublishing.org)
2.2.2010

John Cali:

Viime uutiskirjeessämme puhuin Haitista. Aioin jättää asian pieneen mainintaan tästä katastrofaalisesta ennätysmaanjäristyksestä. Mutta päällikkö Josef päätti, että hän halusi keskustella siitä enemmän.

Ensiksi tässä on uutisartikkeli, jonka liitin Haitista viime uutiskirjeeseemme:

Uutiset Haitista ovat naulinneet maailman sydäntä raastavaan inhimilliseen katastrofiin. Pitäkää haitilaiset ajatuksissanne ja rukouksissanne. Ja jos voitte, lahjoittakaa rahaa helpottamaan tilannetta. Mutta olkaa tarkkana.

Kuten usein tapahtuu tämän suuruusluokan inhimillisissä tapahtumissa, on paljon huijareita, jotka käyttävät hyväkseen ihmisten sympatiaa, erityisesti internetissä. Jos lahjoitatte, tehkää se virallisten järjestöjen kautta, kuten UNICEF tai Punainen risti.

On lämmittänyt sydäntä nähdä, miten tämä tapahtuma on saattanut yhteen ihmiset ympäri planeettaa ponnistelemaan haitilaisten tuskan ja kärsimyksen helpottamiseksi. Olemme siirtäneet sivuun erimielisyytemme - ainakin hetkeksi - vahvasti käsittäen, että olemme yhtä kaikkien sisariemme ja veljiemme ja kaiken olevaisen kanssa.

Jos tästä ei koidu mitään muuta hyvää, niin ainakin meillä on tämä. Kuten päällikkö Josef usein sanoo, kamalimmatkin ihmisolosuhteet voivat synnyttää ihmeitä.

Yves Colon, haitilainen journalisti, opettaa Miamin yliopistossa. Hänellä on kyyninen näkemys USA:n aiemmista yrityksistä auttaa hänen maataan. Kuten hän asian ilmaisee, he "hyppäävät laskuvarjolla maahan aina, kun siellä on kriisi, ja sitten lähtevät niin pian kuin mahdollista".

Mutta hän on innoissaan keskivertoamerikkalaisten myötätuntoisesta ja välittävästä reaktioista hänen kotimaataan kohtaan tässä kriisissä. Kuten hän asian ilmaisee: "Ihmisten silmät näyttävät auenneen. Maa järisi avaamaan ihmisten silmät."

Kenties tämä on se ihme tässä kaikessa.

Tässä on päällikkö Josef.

Päällikkö Josef

Monille teistä varmaan näyttää ihmeeltä nähdä, miten ihmiset ympäri planeettaa, yli kapeiden poliittisten ja kansallisten intressien ovat yhdistyneet Haitin äärimmäisen tarpeen aikana.

Ihmisten silmät ovat avautuneet, kuten haitilainen journalisti sanoi. Tämä on heräämisen aikaa, ei vain planeetallanne vaan myös henkiulottuvuuksissa.

Me hengessä olemme innoissamme nähdessämme, kun hyvin monet teistä ovat enemmän ja enemmän hereillä ja tiedostavia. Alatte kiinnittää enemmän huomioita siihen tosiasiaan, että olette kaikki yhtä.

Kyllä, teillä on eroavuutenne ja monipuolisuutenne, ei vain yksilöinä vaan myös kansoina, etnisinä ryhminä, poliittisina eturyhminä jne. Näin pitäisikin olla. Te kaikki päätitte tulla planeetalle tänä suurena muutosaikana, koska korkeampi itsenne halusi olla mukana tässä jännittävässä seikkailussa.

Mutta tavallaan olette unohtaneet muutamia asioita fyysisen polkunne varrella. Unohditte, että tulitte kaikki samasta "paikasta" ja palaatte kaikki tuohon paikkaan hengessä.

"Ylösnousemus" josta kuulette paljon, ei ole kehonne kirjaimellista, fyysistä palauttamista, kun se on kuollut. Ylösnousemus on heräämistä ykseyteenne kaikkien sisarienne ja veljienne kanssa. Se on heräämistä sille, kuka todellisuudessa olette - Jumala ihmismuodossa.

Jos vaaditaan Haitin maanjäristyksen kaltainen inhimillinen katastrofi herättämään teidät, niin sitten olkoon.

Ne urheat sielut jotka inkarnoituivat nykyiseen elämäänsä Haitilla, tiesivät sielutasolla, että tämä voisi olla koettelevaa ja traagista aikaa. Maanjäristyksen ei ollut pakko tapahtua. Sitä ei ollut ennalta määrätty.

Mutta se tapahtui ja ne sielut joihin se vaikutti epäsuotuisasti, hyväksyivät sen osaksi elämänmatkaansa tällä kerralla. He olivat vapaaehtoisena tässä, koska he tiesivät heräämisajan olevan käsillä.

He olivat valmiita tekemään sen, mitä vaadittiin, auttaakseen kaikkien teidän saattamisessa takaisin tietoisuuteen siitä, keitä todella olette. Tuska ja tuho menevät ohi - herääminen ei mene.

Tämä on se todellinen ihme tässä.

« Viimeksi muokattu: 04.02.2010 17:09:07 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 40
  Tulostusversio  

Siirry: