Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Universaalinen rakkaus kartalla?  (Luettu 11758 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #15 : 05.02.2009 14:34:12 »

Merkeistä tiedän erään Neitsyt-ystäväni, joka minulle ensimmäisenä ihmisenä kertoi universaalista rakkaudesta. Hän kertoi sen myös kuinka se ilmentyy maallisessa rakkaudessa. - Se on tunne, mikä pitää elämää yllä, tuntuu välillä voimistuen, välillä heikentyen ja sen vain tietää olevan olemassa. Mutta siitä ei tarvitse puhua, sitä ei tarvitse arjessa tiedostaa, sen vain tuntee.

Hän myös kertoi minulle ensimmäisen tulkinnan Valosta, kun kyselin: -Kun näkee 'valon', se räjäyttää sinun tietoisuuttasi niin laajasti, että se kohdistaa voimansa sinussa kaikkeen, aivan kaikkeen.

En tiedä tuosta astrologisesta puolesta tuon taivaallista, mutta täytyi vain kirjoittaa että loistavasti on ystäväsi määritellyt asiaa.  smitten
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 05.02.2009 22:18:10 »

Olin tässä tänään Tuplaneitsyen harjoitushoidossa! Kaunis kokemus. Kehoni lämpeni ihmeellisesti. Ei sillain kuin 'kuuma aalto' tulee, vaan siten kuin olisin leppoisassa kesätuulessa istunut kuumalla kalliolla.

Tuplaneitsyt itse alkoi itkemään hoidon päälle. Hänen oli niin hyvä olla siinä ja uskoi, että tämä oli hänen alaansa!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ave^^
Vieras
« Vastaus #17 : 14.02.2009 11:04:52 »

Mietein tota noviiliketjuasiaa, ja sehän tarkoittaa sitä että planeetat levittyvät melko tasaisesti kartalle silloin. Sekin jo antaa ihmiselle monipuolisuutta ja avarakatseisuutta. Terävoittävätköhän nuo noviilit vain ne kaikki planeetat hereille?

Löysinpä näitä noviileja etsiessäni että akselini ovat aika tarkasti 80 asteen kulmassa. Kai sillä on jokin merkitys ihmisen perusolemukseen..sisäisen ja ulkoisen yhdistymiseen?  Wink

Listaillaan ne kaikki nyt huvin vuoksi tähän..  Cheesy
40okuuvenusplutokeskitaivasplutomerkurius
80oaskendenttikeskitaivas
160ovenusjupitermerkuriuschiron
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: