Joo, allekirjoitan! Mun pitäisi olla iloinen ja huoleton persoona, onhan mulla reipas
-stellium. Mutta synt. kartalta löytyy tuo Kato Vegan mainitsema
, niin kyllä vetää mielen matalaksi, ihmeellisesti tuokin on omiaan vähentämään tekemisen intoa, laskemaan itsetuntoa ja masentamaan - on muuten harvinaisen v*ttumainen aspekti, jota en soisi kenellekään
Olen loppupeleissä kyllä aikamoinen pessimisti, uskoa omiin kykyihin ei ole lainkaan ja jos hetken mielessä käy, että "hei, mähän oon hyvä", niin se katoaa sitten yhtä nopeasti ja pidän itseäni taas sen jälkeen isona luuserina, joka ei pärjää missään (joo, tosi hyvä itsetunto..). Epäonnistumisista otan kyllä pahasti itseeni ja soimaan itseäni pitkään sen jälkeen..
Lisätään vettä myllyyn, että mulla on vielä kaiken lisäksi väljä, 3 asteen orbi
puoli-
.. Veeery nice
Ja kun olen vielä
, niin
on karttani hallitsija - pessimismi siis hallitsee mua..
Ja tämän lisäksi tr-
neliöi tällä hetkellä mun synt. kartan
-stelliumia, niin vaikeaa on tosissaan ollut ja nauru on ollut vähissä
Viimeksi yhtä vaikeaa oli lukioiässä, jolloin tr-
taisi tehdä oppositiota stelliumilleni.
Miehellä on
5. huoneessa ja tekee vahvaa positiivista aspektia moniin planeettoihin, niin hän on oikea optimisti ja tarttuu hetkessä toimeen kuin toimeen. Ja vihaa sitä, kun mä olen pessimisti ja ennen kaikkea sitä, kun olen niin kova itselleni - en tule välillä toimeen lainkaan itseni kanssa.. Eilen meillä oli riita pystyssä - aiheena se, kun mä olen niin "pirun positiivinen ihminen"..
No, toivon, että tämä on sen tr-
:ksen aiheuttamaa, en ole kyllä pitkiin aikoihin ollut yhtä alavireinen - kesästä asti elämä ollut yhtä helvettiä ja hampaiden kiristelyä..
Sori, oli pakko vuodattaa..