Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Eläinradan synkistelijä on...  (Luettu 15116 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #15 : 28.01.2009 19:37:22 »

Ei kannata tosiaan aurinkomerkkiin (taaskaan) tuijottaa, esim. "aurinkoisen" kuten Jousimiehen merkin alla syntyneet synkkenee kummasti jos niillä on esim.  aurinko aspect_squ saturnus tai  mars aspect_squ saturnus ja vastaavasti Jupiterin vaikutuksesta tai ilmamerkkipainotuksesta jopa Kauris tai Skorpioni kevenee kuin heliumpallo.

Joo, allekirjoitan! Mun pitäisi olla iloinen ja huoleton persoona, onhan mulla reipas  jousimies -stellium. Mutta synt. kartalta löytyy tuo Kato Vegan mainitsema  saturnus aspect_squ mars , niin kyllä vetää mielen matalaksi, ihmeellisesti tuokin on omiaan vähentämään tekemisen intoa, laskemaan itsetuntoa ja masentamaan - on muuten harvinaisen v*ttumainen aspekti, jota en soisi kenellekään Angry  Olen loppupeleissä kyllä aikamoinen pessimisti, uskoa omiin kykyihin ei ole lainkaan ja jos hetken mielessä käy, että "hei, mähän oon hyvä", niin se katoaa sitten yhtä nopeasti ja pidän itseäni taas sen jälkeen isona luuserina, joka ei pärjää missään (joo, tosi hyvä itsetunto..). Epäonnistumisista otan kyllä pahasti itseeni ja soimaan itseäni pitkään sen jälkeen.. Undecided

Lisätään vettä myllyyn, että mulla on vielä kaiken lisäksi väljä, 3 asteen orbi  saturnus puoli- aspect_squ aurinko .. Veeery nice Undecided

Ja kun olen vielä  askendentti kauris , niin  saturnus on karttani hallitsija - pessimismi siis hallitsee mua..

Ja tämän lisäksi tr- saturnus neliöi tällä hetkellä mun synt. kartan  jousimies -stelliumia, niin vaikeaa on tosissaan ollut ja nauru on ollut vähissä Undecided  Viimeksi yhtä vaikeaa oli lukioiässä, jolloin tr- saturnus taisi tehdä oppositiota stelliumilleni.

Miehellä on  jupiter 5. huoneessa ja tekee vahvaa positiivista aspektia moniin planeettoihin, niin  hän on oikea optimisti ja tarttuu hetkessä toimeen kuin toimeen. Ja vihaa sitä, kun mä olen pessimisti ja ennen  kaikkea sitä, kun olen niin kova itselleni - en tule välillä toimeen lainkaan itseni kanssa.. Eilen meillä oli riita pystyssä - aiheena se, kun mä olen niin "pirun positiivinen ihminen".. Cry  No, toivon, että tämä on sen tr- saturnus :ksen aiheuttamaa, en ole kyllä pitkiin aikoihin ollut yhtä alavireinen - kesästä asti elämä ollut yhtä helvettiä ja hampaiden kiristelyä..

Sori, oli pakko vuodattaa..
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Lizzy
Vieras
« Vastaus #16 : 28.01.2009 21:43:46 »

Ravuilla on kyllä omat syöverinsä siinä missä Kauriillakin. Ainakin oman kokemukseni mukaan asc. Rapu ei ole mikään hilpeä nousumerkki, jos ei Kauriskaan varmasti. Tunteet ja epävarmuus vetää välillä kuoreen. Kauriin ehkä huolet ja vastuuntunto.

Jousimiehiä on koeteltu viimeiset reilu 10 vuotta. Ensin  pluto ja nyt kun siitä on päästy niin monilla on vielä tuo  saturnus

Mc82, tiedän todellakin mistä puhut, mutta tiedätkö mitä. Eräänä kauniina päivänä tulee tr.  uranus ja tekee hienoa  aspect_tri tuolle samalle stelliumillesi.  Wink Se varmasti tuntuu kaukaiselta, mutta mieti sitä, jos tuntuu liian raskaalta. Kyllä sekin päivä vielä koittaa usko pois.  Smiley

Mulla alko just tr.  uranus aspect_tri jupiter ja sanon synkistelylle hei hei, nyt ei ole aikaa.  Cheesy

Mutta siis rx kartalla niin varmasti sielläkin Pluto ja Saturnus vaikuttaa. Mulla ne on yhtymässä ja väljä  pluto aspect_squ mars

Ehkä noi kaks pahaa yhdessä tekee sen että kun on synkkää niin on todella synkkää, mutta toisaalta sitten myös kyllä se aurinkokin paistaa välillä risukasaan.
« Viimeksi muokattu: 28.01.2009 21:46:27 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #17 : 29.01.2009 08:19:47 »

Ravuilla on kyllä omat syöverinsä siinä missä Kauriillakin. Ainakin oman kokemukseni mukaan asc. Rapu ei ole mikään hilpeä nousumerkki, jos ei Kauriskaan varmasti. Tunteet ja epävarmuus vetää välillä kuoreen. Kauriin ehkä huolet ja vastuuntunto.

Joo, tiedän kyllä tuon Ravuista. Mun sisko on  aurinko askendentti rapuaurinko 1. huoneessa. Mielettömän vahva, jääräpäinen ja itsenäinen ihminen, joka ei muita kuuntele, mutta samalla kamppailee ikuisesti tunteidensa kanssa ja vaipuu tosi helposti masennukseen.. Sisko ei ole tippaakaan ns. järki-ihminen, elää ja tekee päätökset lähinnä tunteidensa ajamana, ei järjen, mikä tuntuu ainakin näin  askendentti kauris :iista, no, harkitsemattomalta ja kannattamattomalta. Siskon masennuskaudet ovat tosi rajuja ja pitkäaikaisia, ja itsetuhoisuuttakin löytyy sitten, kun aallonpohja tulee vastaan Cry

Eli hyvin tuttua on myös Rapu-ihmisten taipumus masennukseen..

Siskolla on lisäksi  venus mars kaksoset 12. huoneessa - tuo ailahtelevaisuutta, kyvyttömyyttä hoitaa asiat loppuun ja semmoista epämääräistä ajelehtimista, mikä varmaan omiaan lisäämään taipumusta masennukseen, kun asiat eivät luonnistu ja asetetut päämäärät eivät tunnu toteutuvan..

Ja totta, huolet ovat Kauriille ihan jokapäiväinen asia! Vastuu painaa mielessä, koko ajan joku pieni sisäinen orjapiiskuri muistuttaa, että hoida hommasi KUNNOLLA. Syyllisyys painaa heti, jos olen laiskotellut ja asetetut päämäärät eivät ole toteutuneet - liikaa vastuuntuntoa, kyllä!
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #18 : 29.01.2009 08:23:20 »

Miehellä on  jupiter 5. huoneessa ja tekee vahvaa positiivista aspektia moniin planeettoihin, niin  hän on oikea optimisti ja tarttuu hetkessä toimeen kuin toimeen. Ja vihaa sitä, kun mä olen pessimisti ja ennen  kaikkea sitä, kun olen niin kova itselleni - en tule välillä toimeen lainkaan itseni kanssa..

Joo tuo kuulostaa niin tutulta tuo miehesi opitmistisuus..
Mulla on  jupiter vitosessa ja viel  jousimies merkissä ja  aspect_con  neptunus. Sieltä ne tekee  aspect_tri  askendentti ja  chiron ja  venus sekä neptunus tekee myös  aspect_sex  uranus  Smiley
Että musta tuntuu, että olen joskus vähän liiankin optimistinen ja kepeä ja ihailen sellasia vakaita totisia ihmisiä jollain lailla  Wink mutta sitten toisaalta tuntuu, että me ei tulla juttuun, koska mä taidan olla heille liian kevyt heliumpallo  Grin

Tunnen parikin  kauris miestä, jotka ovat tosi hauskoja ja huumorintajuisia...en tiedä heidän tarkkaa syntymäaikaansa, joten en tiedä aspekteista. Mutta sitten tiedän paljon  neitsyt miehiä ja heissä on monta pessimistiä ja vakavaa kriitikkoa, huh..pelkkä lähelläolo alkaa ahdistaa mua!
Muutenkin olen jotenki sellanen, että jos on kauheen raskas ilmapiiri, mulle tulee paha olo ja on pakko liueta paikalta, ihan kuin kaikki energia imettäs pois  Huh

Hyvä ystäväni  oinas nainen on melkoinen pessimisti. Hänen lempilausahduksensa on pessimisti ei pety  Wink
Hänellä onkin mm.  saturnus  aspect_opp  jupiter
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 29.01.2009 08:36:42 »

MC82, itsekin nuorempana totesin usein etten olen pessimisti vaan realistinen Smiley
Mutta tottahan tuokin. Vanhemmiten olen itse kuitenkin muuttunut toiveikkaammaksi. Nyt ajattelen niin että kaikki järjestyy lopulta hyvin Smiley
tallennettu
Tanita79
Vieras
« Vastaus #20 : 29.01.2009 09:32:09 »

Joo, tiedän kyllä tuon Ravuista. Mun sisko on  aurinko askendentti rapuaurinko 1. huoneessa. Mielettömän vahva, jääräpäinen ja itsenäinen ihminen, joka ei muita kuuntele, mutta samalla kamppailee ikuisesti tunteidensa kanssa ja vaipuu tosi helposti masennukseen.. Sisko ei ole tippaakaan ns. järki-ihminen, elää ja tekee päätökset lähinnä tunteidensa ajamana, ei järjen, mikä tuntuu ainakin näin  askendentti kauris :iista, no, harkitsemattomalta ja kannattamattomalta. Siskon masennuskaudet ovat tosi rajuja ja pitkäaikaisia

Siskolla on lisäksi  venus mars kaksoset 12. huoneessa - tuo ailahtelevaisuutta, kyvyttömyyttä hoitaa asiat loppuun ja semmoista epämääräistä ajelehtimista, mikä varmaan omiaan lisäämään taipumusta masennukseen, kun asiat eivät luonnistu ja asetetut päämäärät eivät tunnu toteutuvan..

Itselläni on tuo  kuu 1.huoneessa  leijona askendentti kanssa  aspect_con..

Tuo kuulostaa tosi tutulta. Periksi en anna ja päätä hakkaan seinään. Päätökset tunteiden ajamana useimmiten. Tosi kovaa ailahtelevaisuutta. Hetkittäsiä aallonpohjia pienistä asioista jotka voi olla jo tunnin päästä ohi.. buck2

vesimies leijona tuo varmaan sitten aikalailla sitä räjähdysalttiutta ja impulsiivisuutta,
jota  mars 7.huoneessa tuskin yhtään helpottaa.. Embarrassed
« Viimeksi muokattu: 29.01.2009 09:33:41 kirjoittanut Tanita79 » tallennettu
Tanita79
Vieras
« Vastaus #21 : 29.01.2009 09:53:14 »

Eksä oli  aurinko venus skorpioni ja  kuu kauris ja tosi RASKAS ihminen. 

saturnus aspect_tri kuuaspect_sex aurinkoaspect_sex venus .. mm.

Synkkyys todella laskeutui kun otti laskeutuakseen...

« Viimeksi muokattu: 29.01.2009 09:55:26 kirjoittanut Tanita79 » tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #22 : 29.01.2009 16:56:57 »

Hienoa että täältä löytyy muitakin synkistelijöitä kuin allekirjoittanut.  Grin

Tässä synkistellään jo neljättä päivää, joten taitaa olla aika ryhdistäytyä...

Laitan tähän kuvan koiranpennustani, joka on tullut äitiinsä koska se synkistelee koko ajan (Shar pein perusilme on murjottava).  Wink 

Nyt täytyy ottaa käyttöön se iloinen 5. huone ja siellä varsinkin  jupiter.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #23 : 29.01.2009 17:54:54 »

Hää on aivan ihana!! smitten smitten

Kiitos. Niin on. Tuo surkea naama saa hyvälle tuulelle, ja varsinkin kun hän katsoo pää kallellaan...

Tuosta vielä että nousu-  rapu ei todellakaan ole helpoin merkki koska sekin on kova synkistelemään. Että on minua kartalla paiskattu...  Tongue
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #24 : 30.01.2009 15:18:33 »

rapu sanoi että se on oikeastaan vakava tyyppi, mutta nauraa ja naurattaa seurassa, koska silloin ei ole niin hyvä olla vakava. nokkela poika, tai sitten ei.

kauris on kyllä vakava ja asialinja.. kait..

ja jousimieshän pitää naurusta eiks je.

välillä tämä astrohiekkalaatikko rassaa, ei se nyt aivan näin mene.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
La Papessa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #25 : 30.01.2009 16:27:01 »

Kyllä, tuntemiani aikuisia  :rapu:naisia - minullahan on paljon nimenomaan kardinaalimerkkejä edustavia ystäviä -   ei miksikään kovin "keveiksi" henkilöiksi voisi kuvata.  rapu :llahan on aina suuria tunteita, ja varsinkin teini-iässä se vielä oikein korostuu. Myöhemmin sitten ovat "huolehtijatyyppiä", ottavat kantaakseen vähän turhan herkästi muidenkin murheet.

:rapu:miehiä en juurikaan tunne, heitä ei ole ystäväpiirissä. Perhepiiristä tosin löytyy yksi miespuolinen pikku:rapu:. Melkoisen peloton rämäpää ja luontainen koomikko -  vaaka nousu ja voimakas 10. huone viittaisivat jopa siihen, että esiintymisestä voi tulla ammatti -, ja yleensä iloisella tuulella. Mutta kun murjottaa, niin sitten murjottaa, sitä päätä ei helposti käännetä. Grin
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #26 : 30.01.2009 17:30:54 »

Minusta Kauriit , huonosta maineestaan johtumattaan, eivät ole niitä synkistelijöitä! Smiley

Moni tuntemani, päinvastoin!

Vastuullisia ja velvollisuudentuntoisia kylläkin! Itsekriittisiäkin.

Mutta synkistelijöitä?? Lips Sealed

Mulla on  jupiter  askendentti ja  kuu  kaksoset,mie oon kyllä yks iloisimpai ja positiivisimåia ihmisiä, mitä tiiätte, jos tapaisitte, vaikka sisältäni oonki vastuu-velvollisuusihminen. Arkiasiat hoidetaan kunnialla, mut huumorilla... Grin

Itestäni huomioiden voin kyllä sanoa, et  aurinko-.erkki määrää pohjan luonteelle, mut kaikki muut sitten muuttavat sitä kulloisenkin ihmisen elämän tarpeelle sopivaksi! Cool

Ei minusta voi jostakin sanoa pelkästään yhden merkin perusteella onko synkistelijä!
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Tanita79
Vieras
« Vastaus #27 : 31.01.2009 02:25:06 »

Ei minusta voi jostakin sanoa pelkästään yhden merkin perusteella onko synkistelijä!

Totta..olen samaa mieltä  smitten

Ne mitä itse mainitsin, sattuivat edustamaan noita merkkejä, mutta se ei toki tarkoita että kaikki vastaavan merkin edustajat ovat synkkiä. Wink
« Viimeksi muokattu: 31.01.2009 02:26:53 kirjoittanut Tanita79 » tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #28 : 09.02.2009 20:43:16 »

Ainakin tällä hetkellä ja taas kerran  kauris. Sad Angry

Mättää, mättää taas niin, että....liekö pluton vai uranuksen vaikutusta.

Ikäänkuin 8 vuotta sitten oli tilanne samanlainen, lähes päivälleen. Kuinkahan vanhaksi tässä pitää elää,
että ei tunnu enää missään  Smiley Sen enempää tilanteita analysoimatta  Lips Sealed
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: