Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Syntymäkartta ja ulkonäkö  (Luettu 51474 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
aeiouyäö
Kanta-astroilija

Profiili
« : 28.01.2009 20:54:41 »

Huomasin tässä peiliin tuijottaessani, että näytän vähän leijonalta kun hymyilen.Silmissä on sellainen jännä leijonamainen palo tai virne.Minulla ei ole leijonassa muita planeettoja kuin mars, tiedä sitten mistä tämäkin johtuu Cheesy Muuten mulla on tosi intensiiviset ja läpitunkevat, ehkä vähän pelottavatkin silmät, paitsi hymyillessä.
Ykköshuoneessa minulla on aurinko ja venus skorpionissa, en tiedä mitä se sitten kertoo ulkonäöstäni. :Smiley
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 31.01.2009 15:22:33 »

Aloin miettimään intensiivistä silmien katsetta. Kun olen nyt lumoutunut sellaisista silmistä. Kyllä se varmasti niin on, että kuka omaa tummat "kehykset" silmissä on katsekin intensiivinen. Vai onko joku toista mieltä?

Tämä aihe on todella kiehtova smitten

tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #2 : 03.02.2009 08:51:25 »

Luovat varmasti syvyyttä, sellaiset kehykset. Varsinkin mitä vaaleampi on iiris sisempää. Myös ripset saattavat kehystää  Wink
Ukollani on vihreät silmät, mutta niitä ei paljoa näe ripsien seasta  Cheesy mutta (*huokaus*) niistä mie näen paljon ja sanonkin ukkoani tuikkusilmäksi  smitten Häneltä löytyy 1.huoneesta   uranus 20ast vaaka  10´ja   pallas 3ast. skorpioni 5´  Wink
Itselläni on 1.huoneessa PALJON tyhjää  kauris kohdalla   Grin mutta loppusuoralla on  mars 21ast.  vesimies ja ihan rajalla ennen huoneen vaihtumista   vesta 26ast. vesimies 53´
Omaa katsettani en osaa tulkita, ihan plääh ovat silmätkin... mutta niillä näkee  Wink Toisaalta olen kuullut ja huomannutkin itse, että olemus on sellainen että varmasti tuo mars on vahva  :Smiley Kävelenkin varsin tomerasti selkäsuorana ja nenä pystyssä  2funny
« Viimeksi muokattu: 03.02.2009 08:59:42 kirjoittanut *Kide* » tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 05.02.2009 20:48:20 »

Jep kide, sama juttu mulla nyt kun sanoit tuosta marsista ykköshuoneessa, niin mäkin kävelen jotenkin sillälailla tomerasti, siis kun on arska siellä ykköshuoneessa.Kai se on vähän marsiin verrattavissa, molemmat kun on tulimerkkien hallitsijoita ja sillee  Grin
Viimeaikoina oon huomannut, että moni ihminen, joka ei tunne mua kunnolla, tuntuu jotenkin pelkäävän mua.Jotenkin naurettavaa, että erityisesti miespuoliset, vaikka olen tälläinen 161-senttinen tappi  :Smiley
Ehkä sitten ensivaikutelma minusta on jotenkin hyökkäävä, sillä esitän asiat usein tahtomattani niin, että saatan kuulostaa vihaiselta, vaikken olisi, enkä tarkoittasi vihaisesti niitä esittää.Edelleen kai tuota ykköshuoneen aurinkoa, ei voi jummartaa  idiot2
tallennettu

T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 06.02.2009 20:20:51 »

En tiedä miten tämä intensiivisyys näkyis mun kartalta :Smiley Mulla iiriksiä ympäröi tummansininen rengas nyt ainakin ja tummat ripset Wink Mutta tuohon katseeseen pitää vielä lisätä, että ihminen näyttää helposti myös surulliselta, säiköhtäneeltä tai (aggressiiviseltakin) JOS omaa hyvin tummat piirteet Cheesy

Kyllä mä vaan mielellään katsonm ja tulkitsen tummien silmien sanomaa.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Norna
Vieras
« Vastaus #5 : 08.02.2009 19:03:59 »

Olen itse oinas, nousevana neitsyenä, kasvoni ovat kuitenkin enemmän pyöreät kuin kolmiot, johtuen varmaankin tuon Kuun  aspect_con  askendentti. Oinas tuo varmaankin tummuutta kulmiin ja sellaista selkeätä kaarta. Silmät mulla on tumman vihreät, ruskeaa seassa.
 Jee, kuunaama  Grin
tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 08.02.2009 21:47:12 »

Mulla on silmät vaaleanvihreät, mutta iiristä rajaa tummanvihreä rajaus.Skorpparia Cheesy
tallennettu

Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 09.02.2009 07:48:27 »

Itselläni on rapumaisen (nouseva) pehmeät kasvot, sellaiset mitkä moni kokee helposti lähestyttäviksi vaikken itse koe itseäni sellaiseksi Wink
Hieman soikeat, tai sydämenmuotoiset kasvot, korkeat poskipäät. Silmät ovat vihreän ruskeat ja omaavat hieman sinistäkin.
Itsestäni tuntuu ettei ulkonäköni aina oikein vastaa sitä miten itseni koen. Moni joka minua ei tunne, kokee minut kilttinä tyttönä, sellaisena joka vain hymyilee ja hyssyttelee. En ole sellainen lainkaan Cheesy
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #8 : 09.02.2009 09:39:00 »

Mää olen pallonaama, mää olen pallonaama Cheesy  Mulla on pyöreä naamataulu, jossa ei mikään piirre "nouse ylitse muiden". Mua inhottaa, kun haluaisin, että leukaluut erottuisivat vähän paremmin, olisivat kulmikkaammat, leuka on tuommoinen nysä ja leukaluut vahvistavat pallerovaikutelmaa Embarrassed  Pallopää, minkä varmaan vahva  jousimies -painotus aiheuttaa - pallous ei rajoitu pelkästään naamaan, vaan esiintyy kyllä koko kropassa.. buck2  Noo, tämmöiseksi palleroksi olen kyllä yllättävän nopea ja ketterä liikkeissäni Wink  Pituutta on silleen keskiverroin, ehkä hiukan keskimitan yläpuolelta, 169-170cm, leveyttä sama homma, eli silleen keskiverroin, ehkä hiukan keskimitan yläpuolelta  Grin

Aika jännä homma on se, kun  askendentti kauris :lla pitäisi olla kulmikas yleisilme, kroppa pieni, sitkeä ja hoikka ja kasvojen läpitunkevin piirre on nenä - Kaurisnenä kun on pitkä, korkea ja vahva, tosi esilletunkeva. Mulla on joo esilletunkeva nenä, mutta eri tavalla.. Enemmänkin peruna kuin iso kotkannenä, sivuprofiili on aika vaatimaton, edestä päin katsottuna nenä kyllä hallitsee naamaa, koska se on niin leveä Grin  En todellakaan ole mikään kauneuskuningatar, kuunaama, pottunokka ja pallomaha uglystupid2 2funny

Silmät on vihertävänharmaat, hiukan pienehköt. Perusilme on aavistuksen huolestunut, mikä johtunee  askendentti kauris :sta - vastuu ja huolet painavat. Moni on sanonut, että haluavat nähdä mun enemmän nauravan, koska mulla on aikasta leveä hymy ja silmissä on hymyillessä semmoinen ilkikurinen katse Smiley  Mulla on tosin aivan h**vetin kova nauru, että se ei kuulijoille ole hirmu kivaa, kun mä räkätän.. Tongue
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 09.02.2009 12:34:02 »

Mulla on aika soikeat kasvot, ja sopiihan se kuvaan sillä mussa on paljon muuttuvaa laatua,
 aurinko askendentti chiron mars merkurius uranus muuttuvissa merkeissä.. police

Toisaalta sit kun hymyilen niin mun naama leviää aika pyöreeks.. Tää on aika kummallinen ilmiö, koska vakavana mun naama on ihan pitkula ja hymyillen näytän pullasorsalta miljoonine hymykuoppineni.. Grin

Mulla on vaaleahkot iirikset joita rajaa melkein musta rinkula.. No kuvasta näette..
Mua kutsutaan milloin säihkysilmäksi, millon taas että jos mulla on vähäkin tuima ilme niin mun silmät oikeen kipinöi.. Ja hullunkatseesta olen myös kuullut.. Lisäks mun silmät on melko usein hieman vetiset, mikä tekeekin musta varmaan aika tunteellisen näkösen, vesi kun kimaltelee.. (neptunus 1. huoneessa!)

Ulkonäköönhän liitetään nousumerkki ja 1. huone sisältöineen.

Asc merkin  jousimies mukaisesti mun kehoni on lihaksikas ja vahva. 1. huoneessa mulla sitten on  uranus jousimies ja  neptunus kauris.. Mulla on aika symmetriset kasvonpiirteet, joku joskus sanonut että sensuellit.. Mikään kovia kulmia mun kasvoista ei löydy, silmät on keskikokoiset ja pitkulaiset (tuossa kuvassa ne ovat ehkä enemmän auki kuin yleensä), hieman kissamaiset, nenänvarsi on suora ja nenä ei ole mikään pieni mutta ei isokaan, huulet ovat melko paksut..

Ehkä kaksosvaikutus näkyy sitten mun ilmeiden vilkkaudessa, oon eläväinen joka tavalla ja vääntelen naamaani usein niin että se saa muut nauramaan (tahattomasti siis).. Jalkani ja käteni ovat melko pitkät, olen tällainen melko kapeaa mallia ja aina liikkeessä...
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #10 : 09.02.2009 14:27:45 »

Ulkonäköönhän liitetään nousumerkki ja 1. huone sisältöineen.

Heh, mä olen siis  askendentti kauris , 1. huoneessa majailevat  mars juno vesta ja Lilith.. Eli semmoinen ulkonäköcocktail mä olen 2funny

Ja näköjään pyöreys on ominaista muuttuvan laadun merkeille.. No mulla on vahva muuttuvien merkkien rupeama kartalla, kun tuota  jousimies :a on niin paljon.. Eli pallo mikä pallo Grin

Miehellä taisi olla kiinteiden merkkien enemmistö, tosin johtavaa ja muuttuvaa taisi myös olla jonkin verran.. Miehellä on aika pyöreät posket ja jotenkin suloinen, hiukan lapsenomainen lookki, leuka on tosin aika terävähkö. Nenä on suorahko, pikkuruista "pomppua" lukuunottamatta, pitkähkö. Mies siis  askendentti neitsyt , 1. huoneessa möllöttää vain  mars . Miehelle tulee naururypyt silmäkulmiin, kun hän hymyilee, hymy on aika leveä, kuten myös mulla Smiley  Miehen silmät ovat aika puhtaanruskeat, katse on samalla viaton ja ystävällinen ja samalla tietyllä tapaa tarkkaileva, intensiivinen, salaperäinen - johtuneeko tuo viattomuus siitä, kun mies on  aurinko vaaka , intensiivisyyttä tuo se, että  aurinko on lähestulkoon  skorpioni : rajoilla..

Joka tapauksessa mää olen aika pöpelinä tuon ukon simmuihin smitten
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 09.02.2009 14:34:58 »

Miltäs johtavat merkit näyttää Smiley
Itselläni on niitä suurin osa.

Sitäpaitsi missä ovat ravun naiselliset kurvit? Itse olen luiseva ja mielikuvani mukaan nousevassa ravussa pitäisi olla jotain "äidillisiä" pehmeitä kurveja Cheesy
tallennettu
ezikko
Kohtuuastroilija
**

Non turbare circulos meos

Profiili
« Vastaus #12 : 09.02.2009 16:40:58 »

Löysinpä sattumalta tällaisen:

"According to legend, the eyes of female scorpios are very expressive (I mean soft, huge and wet, like those of anime characters), as if these individuals were obsessed with hunger or worse, with sex. "

Jeps, scorpioni naisten silmät ovat jo legenda.  Grin Alkoi naurattaa tuo: "or worse, with sex."  Cheesy

Source:http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20070520165517AAXRUMA

Nomutta.

Itselläni kuunmuotoiset, vähän enemmän kulmikkaat kasvot kuin mitä ravulla. Korkeat poskipäät, silmistä en sano mitään, sillä ne voivat uteliaat käydä tsekkaamassa silmät -ketjusta ja muodostaa oman mielipiteensä. Sen voin sanoa, että iiristä rajaa tumma rengas.

Hiukset ovat tällä hetkellä räikeän punaiset. Ja tarkoitan aivan tulipunaisia, pohjaväri on vaaleanruskeanharmaa ja kyllästyin siihen kaksi kuukautta sitten niin totaalisesti, että päätin värjätä. + luonteeltani olen punapää, vaikka blondiksi haukkuvatkin.

Tavaraa 1.huoneesta löytyy hyvin vähän, siellä velmuilee yksinäinen pluto. Tiedä sitten, miten tuo nimenomainen taivaankappale vaikuttaa úlkonäköön.
« Viimeksi muokattu: 09.02.2009 16:43:31 kirjoittanut ezikko » tallennettu

PALJON PLANEETTAOHITUKSIA!
chiron kolmio jupiter ***
chiron kolmio asc *****
jupiter kolmio asc *****
mars sekstiili venus ****
mars sekstiili mars ****
venus oppositio uranus *
merkurius kolmio uranus *
neptunus kolmio jupiter ****
neptunus kolmio asc ******
uranus neliö jupiter **
aeiouyäö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13 : 09.02.2009 17:50:17 »

Aurinko jouskarit on yleensä lyhyitä, oon pistäny merkille.
Isäni on aurinkojouskari, 169cm pitkä, eli 5 cm keskimääräistä lyhyempi.Samoin monet muut tuntemani jouskarit, melkein kaikki itseasiassa ovat lyhyitä.Mulla varmaan toi kuu jouskarissa vaikuttaa tuohon pituuteen.
Oikeastaan ainut pitkä jouskari jonka tiedän on Nikki Sixx, Mötiköitten basisiti.Hän on muistaakseni myös nouseva jouskari, mutta kuu on kauriissa.
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 09.02.2009 18:05:39 »

Jos aurinkomerkkien vaikutuksia pituuksiin tarkkailen tuntemissani ihmisissä, niin lyhimmät tutut ihmiset ovat melkein poikkeuksetta joko  aurinko neitsyitä tai kauriita... Ketään lyhyttä  jousimies :tä ei tule nyt mieleen... Itse olen  askendentti jousimies ja 163cm pitkä, mielestäni se ei ole vielä lyhyt naiseksi, kun on niin paljon noita 5-10cm lyhyempiäkin kanssasisaruksia..
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  

Siirry: