Mää olen pallonaama, mää olen pallonaama
Mulla on pyöreä naamataulu, jossa ei mikään piirre "nouse ylitse muiden". Mua inhottaa, kun haluaisin, että leukaluut erottuisivat vähän paremmin, olisivat kulmikkaammat, leuka on tuommoinen nysä ja leukaluut vahvistavat pallerovaikutelmaa
Pallopää, minkä varmaan vahva
-painotus aiheuttaa - pallous ei rajoitu pelkästään naamaan, vaan esiintyy kyllä koko kropassa..
Noo, tämmöiseksi palleroksi olen kyllä yllättävän nopea ja ketterä liikkeissäni
Pituutta on silleen keskiverroin, ehkä hiukan keskimitan yläpuolelta, 169-170cm, leveyttä sama homma, eli silleen keskiverroin, ehkä hiukan keskimitan yläpuolelta
Aika jännä homma on se, kun
:lla pitäisi olla kulmikas yleisilme, kroppa pieni, sitkeä ja hoikka ja kasvojen läpitunkevin piirre on nenä - Kaurisnenä kun on pitkä, korkea ja vahva, tosi esilletunkeva. Mulla on joo esilletunkeva nenä, mutta eri tavalla.. Enemmänkin peruna kuin iso kotkannenä, sivuprofiili on aika vaatimaton, edestä päin katsottuna nenä kyllä hallitsee naamaa, koska se on niin leveä
En todellakaan ole mikään kauneuskuningatar, kuunaama, pottunokka ja pallomaha
Silmät on vihertävänharmaat, hiukan pienehköt. Perusilme on aavistuksen huolestunut, mikä johtunee
:sta - vastuu ja huolet painavat. Moni on sanonut, että haluavat nähdä mun enemmän nauravan, koska mulla on aikasta leveä hymy ja silmissä on hymyillessä semmoinen ilkikurinen katse
Mulla on tosin aivan h**vetin kova nauru, että se ei kuulijoille ole hirmu kivaa, kun mä räkätän..