Eileithyia
|
|
« Vastaus #60 : 05.03.2009 15:19:43 » |
|
Onko teillä joillakin karhea hiuslaatu? Ettei tartte kauheena laittaa hiusmuotoilutuotteita.
Vielä mitä! Liukas ja pehmyt, ohut. Se perussuomalainen. Vaikkakin hiuksia on paljon.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rhoda
|
|
« Vastaus #61 : 05.03.2009 17:06:58 » |
|
-Sen olen laittanut merkille, että erityisesti leijona- tai rapupainotteisilla (ei välttämättä aurinkomerkiltään näitä) on aika pyöreähköt kasvot. Leijonavaikutteisilla silhuetti melkeinpä litteä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.03.2009 17:16:20 kirjoittanut rhoda »
|
tallennettu
|
|
|
|
spin
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #62 : 05.03.2009 17:48:41 » |
|
Sporttinen, yksinkertainen vaatetus, tummat kulmat, karhean pöyhkeä tukka, rivakkaliikeinen. Näytän vihaiselta, vaikka harvoin olen. Puhtaat värit tai musta. Utuiset röyhelöt: kammotus Mekot: kammotus Korkokengät: auts Roikkuvat helyt: tiellä, kuristaa Ja tykkään runoista, haaveilusta ja surullisesta musiikista.
|
|
|
tallennettu
|
askendentti leijonamars, aurinkojousimies, venus/neptunus/ kuuskorpioni
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #63 : 06.03.2009 13:08:37 » |
|
Kaikki tuntemani leijonat näyttävät jotenkin.. Leijonilta tai vähintäänkin kissamaisilta. Oletteko huomanneet? Tiedän vähintään kolme leijonaa ja kaikilla on sellainen kissamainen naamataulu.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #64 : 06.03.2009 13:24:38 » |
|
Mun siskopuoli on . Hänen silmänsä ovat vähän kissamaiset, itse asiassa hänellä on sellainen kuin mongoloidinen poimu ylä-ja alaluomissa.
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #65 : 06.03.2009 14:26:07 » |
|
-Sen olen laittanut merkille, että erityisesti leijona- tai rapupainotteisilla (ei välttämättä aurinkomerkiltään näitä) on aika pyöreähköt kasvot. Leijonavaikutteisilla silhuetti melkeinpä litteä.
Minulla on lapsenpyöreät kasvot, samoin ystävättärelläni joka on myös nouseva rapu. Vieläkin kysytään henkilöllisyystodistuksia vaikka ikää on melkein 30.v Olen pistänyt nousuravuilla merkille myös hyvin vaalean ihon. Talvisin varsinkin todella kalvakka. Ja silmät pienehköt taikka hiukan vinohkot.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #66 : 06.03.2009 16:25:21 » |
|
Mun tuntemilla leijonilla ei kellään oo mitenkään erityisen viehättävät silmät, vaikka niillä muuten nätit kasvot oliskin... Enkä tätä pahalla sano, siis havainto vain minun näkövinkkelistä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
aeiouyäö
|
|
« Vastaus #67 : 06.03.2009 18:28:46 » |
|
Mun leijonakaverilla on ihanat silmät Niihin oonki niin ihastunut
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone
Kuu Jousimiehessä, 2.huone
Mars-MC-yhtymä leijonassa
Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
|
|
|
aeiouyäö
|
|
« Vastaus #68 : 06.03.2009 18:34:12 » |
|
Mulla on jotenkin tarve yleensä jotenkin hätkäyttää ihmisiä ulkonäölläni.Ja kun mulla on läpitunkevat silmät ja tuo kulmalävistyskin nyt, niin ihmiset tapaa kattoa pitkään.Varmaan toi hätkähdyttämisen tarve johtuu vahvasta Uranuksesta tai Plutosta : Vaikka kaikista vahvimpana mulla onkin Neptunus, se varmaan saa mut taas toisaalta näyttämään pehmommalta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
Säh!
|
|
« Vastaus #69 : 07.03.2009 08:51:13 » |
|
Olen nousukauris, ja minulla ainakin pätee ulkonäkö hyvin sen tyypin kuvauksiin: kapeat kasvot (leuka lisäksi kapenee melko teräväksi), iso nenä (joo näyttää sivusta linnun nokalta), tummat silmät, hiukset ja kulmat (silmät hyvin tummanruskeat, kulmakarvat mustat), hoikka/jäntevä vartalo, keskipituinen (n. 165 cm). Lisäksi minulla on Neptunus 1. huoneessa, mutta en tiedä miten se vaikuttaa ulkonäköön. Jonkun lähteen mukaan Neptunus antaisi lisäpituutta ja -hoikkuutta, ja loisi silmiin "sielukkaan" katseen. Tiedä häntä?
|
|
|
tallennettu
|
1. 14.8% (10. huone) 2. 13.8% (6. huone) 3. 11.6% (8. huone) 1. 14.4% (DC) 2. 13.5% 3. 11.5% (MC)
|
|
|
aeiouyäö
|
|
« Vastaus #70 : 07.03.2009 10:38:50 » |
|
Neptunus tuo varmasti jonkilaista herkkyyttä ja utuisuutta silmiin, luulisin.Tai ainakin jollain lailla lisää herkkyyttä ulkonäköön.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
aeiouyäö
|
|
« Vastaus #71 : 07.03.2009 10:59:26 » |
|
Kaikki tuntemani leijonat näyttävät jotenkin.. Leijonilta tai vähintäänkin kissamaisilta. Oletteko huomanneet? Tiedän vähintään kolme leijonaa ja kaikilla on sellainen kissamainen naamataulu.
Jep, oma mummuni on leijona, ja kyllä hänen silmänsä ovat kissamaiset Ja ne palavat.Ovat varmasti nuorempana palaneet vielä enemmän
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #72 : 07.03.2009 11:01:29 » |
|
Entäpä hiukset? Muutamilla olen huomannut tiettyä piikikästä sähäkkyyttä. Hiukset siis lyhyet, ei pitkät.
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #73 : 07.03.2009 13:26:18 » |
|
Hiuksista en tiedä mutta entäs jos ykköshuone onkin tyhjä? Teilla kaikilla muilla on siellä planeettoja, miten tyhjyys näkyy ulkonäössä vai näkyykö ollenkaan? Missä se ulkonäkö sitten näkyy kartalla?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #74 : 07.03.2009 14:41:04 » |
|
Huone 1. = Persoonani, omat luonteenomaiset käyttäytymisen piirteet, omat, yksilölliset reagointitavat, minän välitön projektio ulkomaailmaan. Ulkoinen minä, persoonallisuuden näkyvä kerros, minän naamio, tyypillisyydet ja luontaiset toistuvat maneerit. Tässä huoneessa kysymys kuuluu: Millaisena näyttäydyn ulkomaailmalle?Mulla huoneessa 1. = 56 12 astetta , 32 4 astetta nainen = Vaakanaisen kasvonpiirteet ovat yleensä varsin miellyttävät. Hän on tavallisesti hoikka, joskin hänellä on kurvikkaat muodot. Hän on tarkka ulkonäöstään ja haluaa aina silloin tällöin vilkaista peiliin. Vaakanainen on hyvin älykäs ja hän käy usein teräviä väittelyjä muiden kanssa. mielipidettä. Lempeä, tahdikas käytös kätkee alleen sangen päättäväisen naisen - oikean "terästädin"! Tarpeen tullen Vaakanainen saattaa tavoitella päämääriään todella sinnikkäästi ja suorasukaisesti. Hänestä on sietämätöntä olla ilman nykyajan mukavuuksia, ja pystyäkseen rentoutumaan hän kaipaa yleensä kauniin ja rauhallisen ympäristön. Hän on erittäin romanttinen ja hän antaa kumppanilleen runsaasti rakkautta. Vaaka nauttii väittelystä ja hän turhautuu, jos joku on aina samaa mieltä hänen kanssaan. Hänen sisällään voi olla paljon tukahdettua kiukkua, ja kiistely on positiivinen keino purkaa tätä aggressiivista energiaa. Vaaka tarvitsee paljon aikaa päätöksentekoon ja stressaantuu, jos hänet pakotetaan päättämään jotain ennen kuin hän on valmis siihen. Vaaka rakastaa huoletonta ympäristöä, jossa hänen on helppo rentoutua. Hän kaipaa huomiota, mutta yleensä hän välttelee huomion keskipisteenä olemista. Ihmissuhteiden puute voi saada Vaa'an masentumaan, ja läheiset ystävyyssuhteet ovatkin hänelle varmin onnellisuuden lähde. -Voin sanoa tuon pitävän paikkaansa kohdallani sana sanalta.
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
|