T-H
|
|
« Vastaus #15 : 11.02.2009 09:09:01 » |
|
Ehei. Ei pidä paikkaansa kohdallani. Olen nousu neitsyt ja kasvoni ovat kulmikkaaat.
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #16 : 11.02.2009 09:12:10 » |
|
kesän pojat aurinkoisia, esim , vaaleitakin.. joku $ rapumies oli kyllä aika eri näköinen kuin toinen, tumma ja pyöreä naama.. talven miehet vakavampia ja ehkä vakaampia.. paitsi jouskarit.. ja pitkiä toki nais ja mies
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.02.2009 10:36:52 kirjoittanut ~Sac Xib Chac~ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
aeiouyäö
|
|
« Vastaus #17 : 11.02.2009 14:28:06 » |
|
Mun tuntemat ravut on taas kaikki tummia, niin miehet kun naiset
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone
Kuu Jousimiehessä, 2.huone
Mars-MC-yhtymä leijonassa
Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #18 : 11.02.2009 14:33:53 » |
|
Tuntemani ravut ovat laidasta laitaan, tummia ja vaaleita
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #19 : 11.02.2009 14:38:44 » |
|
ne on kaikki vaaleita, niin ja oinaat tummia ja kiihkeitä + miehekkäät piirteet. (polkee jalkaa) no tytöt on ristiverisiä. kehon rakenne vaihtelee, mutta eräs on kyllä NIIN rapu: hoikka, pitkä, vaalea, lempeät silmät, yrittää olla viileä, hymykuopat..
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.02.2009 14:44:35 kirjoittanut ~Sac Xib Chac~ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Theus
Kanta-astroilija
Immortal
|
|
« Vastaus #20 : 15.02.2009 18:41:51 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.02.2009 18:56:15 kirjoittanut Theus »
|
tallennettu
|
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #21 : 22.02.2009 14:30:30 » |
|
Heh, nyt pitää myöntää, että minäkin näen itseasiassa paremmin sen aurinkomerkin. En ole vain tunnustanut, koska nousumerkin pitäisi ilmentää ulkonäköä : Aurinkomerkki tunkee usein läpi ihan intuitiivisesti ja vähintäänkin ihmisestä pystyy päättelemään, mitä elementtiä hän edustaa. Se kokonaisolemus... käyttäytyminen... kaikki. Nousumerkkejä jään sen sijaan välillä miettimään, että "enpä olisi arvannut" Itsekin näytän mielestäni tyylipuhtaalta vesimieheltä eli aurinkomerkkini edustajalta. Tosin kartalta löytyy melko tarkka .
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #22 : 23.02.2009 05:48:09 » |
|
Aurinkomerkki tunkee usein läpi ihan intuitiivisesti ja vähintäänkin ihmisestä pystyy päättelemään, mitä elementtiä hän edustaa. Se kokonaisolemus... käyttäytyminen... kaikki. Mahdollisesti. Muistutan enempi jotain andienkondoria kuin ihmistä, joten tuskin kukaan ajattelisi että siinäpä tyypillinen nousuvaaka. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #23 : 24.02.2009 12:47:45 » |
|
Samantapainen pitkä nenä kyllä sinulla on Theus kuin Akhenatonilla. Akhenatonissahan on tiettyä naismaisuutta, siis piirteissä. Tästä on ollut dokumentteja. Itselläni on eräs Egyptin faaraoista kertova kirja. Hän ei tiettävästi ollut kovin viehättävä??
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #24 : 27.02.2009 07:23:00 » |
|
Mitenkäs karman vaikutus ulkonäköön?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #25 : 02.03.2009 10:36:39 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #26 : 02.03.2009 10:42:21 » |
|
Mitenkäs karman vaikutus ulkonäköön?
Hmm, tätä olen itsekkin miettinyt kun minä aina päädyn lyhythiuksiseksi ihan sama mitä teen. Se on kuin KARMAN tekosia. Koko elämäni olen omannyt lyhyet poikatyttöhiukset ja jos olenkin niitä yrittänyt kasvattaa pois niin aina ne on päätyneet tavalla tai toisella takaisin lyhyiksi. Olen halunnut suht pitkät ja paksut kutrit mutta ei.. Paksuja näistä ei ikinä saa ja pitkät näyttävät kamalilta. Ja lyhyet sopivat typerille kasvoilleni paremmin.. Olinkohan poika edellisessä elämässä vai mitä..? Vai onko se vain kenties vaikutusta kun me Jouskarithan olemme tunnetusti "polkkatukkaisia poikatyttöjä". Hiusväristä sitten, kastjanruskeat, sopivat minulle ilmeisesti niin hyvin että juuri kukaan ei edes tajunnut että olin värjännyt ne. Siitä huolimatta että oma väri on maantienruskea ja sävy ero on aika huima.. Eivät tajunneet.
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.03.2009 10:46:22 kirjoittanut Eileithyia »
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #27 : 02.03.2009 11:17:15 » |
|
Itse olen yrittänyt päästä takaisin luonnollisempaan tukan väriini mutta jostain syystä aina värjään pakonomaisesti hiuksiani vaaleaksi : En ymmärrä. Minulle kuulemma sopivat myös tummat hiukset hyvin mutta jotenkin tunnen ne niin vieraaksi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #28 : 02.03.2009 12:56:32 » |
|
Eikös tänne vois laittaa kasvokuviakin. Vai mitäs? Kävi mielessä että jos mä heitän tänne kuvani, mutta otan sen sitten heti pois. En halua jättää nettiin kuviani, ihan minne vaan.
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #29 : 02.03.2009 12:58:57 » |
|
Sinulla on erikoiset silmät. Jos noita vielä pikkasen meikkaisit vois olla todella upeat, vaikka ovat ilmankin meikkiä
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
|