Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Syntymäkartta ja ulkonäkö  (Luettu 51398 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15 : 11.02.2009 09:09:01 »

Ehei. Ei pidä paikkaansa kohdallani. Olen nousu neitsyt ja kasvoni ovat kulmikkaaat.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #16 : 11.02.2009 09:12:10 »

kesän pojat aurinkoisia, esim  rapu  leijona , vaaleitakin.. joku $ rapumies oli kyllä aika eri näköinen kuin toinen, tumma ja pyöreä naama..

talven miehet vakavampia ja ehkä vakaampia.. paitsi jouskarit.. ja pitkiä toki nais ja mies  jousimies
« Viimeksi muokattu: 11.02.2009 10:36:52 kirjoittanut ~Sac Xib Chac~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
aeiouyäö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #17 : 11.02.2009 14:28:06 »

Mun tuntemat ravut on taas kaikki tummia, niin miehet kun naiset  Smiley
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 11.02.2009 14:33:53 »

Tuntemani ravut ovat laidasta laitaan, tummia ja vaaleita Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #19 : 11.02.2009 14:38:44 »

ne on kaikki vaaleita, niin ja oinaat tummia ja kiihkeitä + miehekkäät piirteet. (polkee jalkaa) no tytöt on ristiverisiä. kehon rakenne vaihtelee, mutta eräs on kyllä NIIN rapu: hoikka, pitkä, vaalea, lempeät silmät, yrittää olla viileä, hymykuopat..   Cheesy Grin
« Viimeksi muokattu: 11.02.2009 14:44:35 kirjoittanut ~Sac Xib Chac~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #20 : 15.02.2009 18:41:51 »

Niinhän ne sanoo, että sen  askendentti tulisi jotenkin määritellä ulkonäköä ja etenkin sitten ne aspektit, että minkälaiset 'enegiat' ja missä suhteessa sinne tulevat. Itse kyllä täytyy myöntää, että tunnistan parhaiten ihmisten aurinkomerkin, vuosi vuodelta näen sen tarkemmin, mutta siihen vaikuttaa mielestäni ulkonäön lisäksi olemus ja jopa tyyli... mikähän olisi oikea sana... mmm.. henkilön kokonais presenssi  Grin

Mulla on hirmuisesti  askendentti aspekteja...

chiron  aspect_squ
uranus aspect_squ ja ikäisilläni  chiron aspect_opp uranus eli T-risti asc kärjellä...

jupiter aspect_con pluto  aspect_sex

merkurius aspect_sex  ja kun  jupiter aspect_tri merkurius niin siinähän on leija asc kärjellä.

neptunus aspect_tri

sitten noita pieniä...
noviili (N)  aurinko
qvintiili (Q)  venus
puolineliö (L)  saturnus

eli oikeastaan vain  mars kuu ei kosketa ASC...
ASC on yhtymässä kiintotähti Regulugseen 0 orb. ja sijaitsee joko leijonassa tai neitsyessä....
En tiedä, mutta omasta mielestäni näytän lähinnä erikoiselta....Silmät on valtavat ja mystiset ja ainakin toi mun profiili saa paljon kommentteja...näytän kuulemma Akhenaton-patsaalta tämän nenän kanssa....  Shocked etenkin silloin kun hiukseni on pitkät, tummat ja kiharat ne on aina (ellei näytä niille rautaa)...

http://www.youtube.com/watch?v=gg7WG6tCbrw&feature=PlayList&p=37CBDA7FBF3C974E&playnext=1&index=19
« Viimeksi muokattu: 15.02.2009 18:56:15 kirjoittanut Theus » tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #21 : 22.02.2009 14:30:30 »

Heh, nyt pitää myöntää, että minäkin näen itseasiassa paremmin sen aurinkomerkin. En ole vain tunnustanut, koska nousumerkin pitäisi ilmentää ulkonäköä  :Smiley  Aurinkomerkki tunkee usein läpi ihan intuitiivisesti ja vähintäänkin ihmisestä pystyy päättelemään, mitä elementtiä hän edustaa. Se kokonaisolemus... käyttäytyminen... kaikki. Nousumerkkejä jään sen sijaan välillä miettimään, että "enpä olisi arvannut"  Cheesy

Itsekin näytän mielestäni tyylipuhtaalta vesimieheltä eli aurinkomerkkini edustajalta. Tosin kartalta löytyy melko tarkka  aurinko vesimies aspect_tri askendentti kaksoset.
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #22 : 23.02.2009 05:48:09 »

Aurinkomerkki tunkee usein läpi ihan intuitiivisesti ja vähintäänkin ihmisestä pystyy päättelemään, mitä elementtiä hän edustaa. Se kokonaisolemus... käyttäytyminen... kaikki.

Mahdollisesti. Muistutan enempi jotain andienkondoria kuin ihmistä, joten tuskin kukaan ajattelisi että siinäpä tyypillinen nousuvaaka. :Smiley
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #23 : 24.02.2009 12:47:45 »

Samantapainen pitkä nenä kyllä sinulla on Theus kuin Akhenatonilla. Akhenatonissahan on tiettyä naismaisuutta, siis piirteissä. Tästä on ollut dokumentteja. Itselläni on eräs Egyptin faaraoista kertova kirja. Hän ei tiettävästi ollut kovin viehättävä??
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #24 : 27.02.2009 07:23:00 »

Mitenkäs karman vaikutus ulkonäköön?
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #25 : 02.03.2009 10:36:39 »

Ehei. Ei pidä paikkaansa kohdallani. Olen nousu neitsyt ja kasvoni ovat kulmikkaaat.

Minäkin olen nousuneitsyt ja kasvoni ovat soikelot, kuitenkin pehmeämmät kiitos sen perhanan lihaksen joka aiheuttaa hymykuopat (inhoan niitä).

ASC:lle tulevat aspectit: 

aurinko kuu merkurius aspect_squ askendentti
 jupiter aspect_sex askendentti
 saturnus uranus neptunus aspect_tri askendentti

Venuskin kyllä tekee jonkun oudon häkkyrän, jota en löytänyt tuolta valikosta. Olikohan se joku puolineliö vai mikä..

Itse haluaisin puhtaan ovaalit kasvot, sirommat. Tai ns. "Diamond shaped face." http://foryoudesigns.files.wordpress.com/2007/10/faceshape-diamond.gif

Silmiäni (iiristä) rajaa myös tummansininen renkula, tosin sitä ei huomaa niin helposti kun silmäni ovat sellaiset siniharmaat. Olisivatpa hailakammat niin sitten olisi oikein hypnoottinen katse.

Olen aika lapsekkaan näköinen, haluaisin näyttää vanhemmalta.  Tongue Kaikki pitävät aina jonain viattomana tyttelinä, saakeli. Olen muutenkin pätkä ja hento.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #26 : 02.03.2009 10:42:21 »

Mitenkäs karman vaikutus ulkonäköön?

Hmm, tätä olen itsekkin miettinyt kun minä aina päädyn lyhythiuksiseksi ihan sama mitä teen. Se on kuin KARMAN tekosia.  idiot2 Koko elämäni olen omannyt lyhyet poikatyttöhiukset ja jos olenkin niitä yrittänyt kasvattaa pois niin aina ne on päätyneet tavalla tai toisella takaisin lyhyiksi. Olen halunnut suht pitkät ja paksut kutrit mutta ei.. Paksuja näistä ei ikinä saa ja pitkät näyttävät kamalilta.  Undecided Ja lyhyet sopivat typerille kasvoilleni paremmin..

Olinkohan poika edellisessä elämässä vai mitä..?  idiot2

Vai onko se vain kenties  aurinko jousimies vaikutusta kun me Jouskarithan olemme tunnetusti "polkkatukkaisia poikatyttöjä".

Hiusväristä sitten, kastjanruskeat, sopivat minulle ilmeisesti niin hyvin että juuri kukaan ei edes tajunnut että olin värjännyt ne. Siitä huolimatta että oma väri on maantienruskea ja sävy ero on aika huima.. Eivät tajunneet.
« Viimeksi muokattu: 02.03.2009 10:46:22 kirjoittanut Eileithyia » tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #27 : 02.03.2009 11:17:15 »

Itse olen yrittänyt päästä takaisin luonnollisempaan tukan väriini mutta jostain syystä aina värjään pakonomaisesti hiuksiani vaaleaksi  :Smiley En ymmärrä. Minulle kuulemma sopivat myös tummat hiukset hyvin mutta jotenkin tunnen ne niin vieraaksi.
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #28 : 02.03.2009 12:56:32 »

Eikös tänne vois laittaa kasvokuviakin. Smiley Vai mitäs? Kävi mielessä että jos mä heitän tänne kuvani, mutta otan sen sitten heti pois. En halua jättää nettiin kuviani, ihan minne vaan.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #29 : 02.03.2009 12:58:57 »

Minäkin olen nousuneitsyt ja kasvoni ovat soikelot, kuitenkin pehmeämmät kiitos sen perhanan lihaksen joka aiheuttaa hymykuopat (inhoan niitä).

ASC:lle tulevat aspectit: 

aurinko kuu merkurius aspect_squ askendentti
 jupiter aspect_sex askendentti
 saturnus uranus neptunus aspect_tri askendentti

Venuskin kyllä tekee jonkun oudon häkkyrän, jota en löytänyt tuolta valikosta. Olikohan se joku puolineliö vai mikä..

Itse haluaisin puhtaan ovaalit kasvot, sirommat. Tai ns. "Diamond shaped face." http://foryoudesigns.files.wordpress.com/2007/10/faceshape-diamond.gif

Silmiäni (iiristä) rajaa myös tummansininen renkula, tosin sitä ei huomaa niin helposti kun silmäni ovat sellaiset siniharmaat. Olisivatpa hailakammat niin sitten olisi oikein hypnoottinen katse.

Olen aika lapsekkaan näköinen, haluaisin näyttää vanhemmalta.  Tongue Kaikki pitävät aina jonain viattomana tyttelinä, saakeli. Olen muutenkin pätkä ja hento.

Sinulla on erikoiset silmät. Jos noita vielä pikkasen meikkaisit vois olla todella upeat, vaikka ovat ilmankin meikkiä  Smiley

tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  

Siirry: