Mulla on tämän vuoden ap-kartalla
ja kylläpä nyt olen hurahtanut kiinnittämään enemmän huomiota tyyliini ja etsimään kaikkea erikoista kirppareilta.
Vanhan goottilookin jäljiltä vaatekaappini on aivan liian täynnä mustaa ja olenkin päättänyt että yksikään uusi vaatekappale jonka ostan ei saa olla musta. Ja kyllähän sitä on väriä kaappiin tullutkin.
Nousukalana aina rakastanut rihkamakoruja ja neulomalla ja virkkaamalla saa kanssa kaikkia kivoja lisäjuttuja.
Lisäksi olen vihdoinkin rakastunut omaan hiusväriini, se kun sopii niin hyvin sellaiseen boheemiin lookiin. Ja ilman meikkiä totta kai. Mulla se menee taas niin päin, että jos joskus innostun laittamaan rajauksia silmiin, niin tuntuu että näyttäisin ihan järkyttävältä, kun en ole tottunut katsomaan itseäni niin.
Oletteko muuten huomanneet sellaista, että jotkin tuntuvat näyttävän tietyntyylisiltä, vaikkeivat he pukeutuisikaan kovinkaan erikoisesti, ja toiset taas näyttävät aina taviksilta vaikka olisi kuinka erikoista päällä? Voisikohan nousumerkki kertoa sen mikä tyyli istuu parhaiten päälle ja mikä ei onnistu vaikka kuinka yrittäisi?
Kai mulle nousukalana sopisi jonkinlainen boheemi tyyli, ja siihen nyt olen tällä hetkellä ihastunutkin. Ei se goottius oikein iskenyt, en kai ole tarpeeksi synkkä noususkopu.