Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vaihtoehtoista tietoa äiti Ammasta ja entisen seuraajan pelottava kokemus  (Luettu 12978 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
catter
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« : 29.01.2009 23:45:33 »

Vielä jokin aika sitten olin todellinen Amman palvoja ja seuraaja. Kävin satunnaisesti Amma-ryhmän satsangeissa, mutta samaan aikaan myös kristityissä tilaisuuksissa ja seurakunnan kokouksissa. Tuolloin olin nimittäin sitä mieltä, että Jeesus, Amma ja kaikki gurut ovat samaa porukkaa, samalla asialla kuten kaikki uskonnotkin. Luin Amman opetuksia, Krishna-liikkeen kirjallisuutta ja eri uskontojen pyhiä kirjoituksia mukaanluettuna Raamattu. Kuitenkin minua alkoi kovasti mietityttämään se, että Raamatussa ankarasti kielletään Jumalattaren palvonta, jumalankuvien palvonta ja kumartaminen sekä ruoan uhraaminen niille. Ja tämähän taas on juuri se, mitä Amma opettaa. Vaikka palvoinkin Ammaa Jumalana, minusta on aina tuntunut siltä, että lopulta ja viimekädessä suurimmassa hädässä vain Jeesukseen voin aivan varmasti luottaa. Siksi pyysinkin Kristuksen nimessä saada nähdä totuuden Ammasta. Tyrmistyin kun välittömästi tämän jälkeen näin kaikissa Amman kuvissa valtavan demonin! Amman kasvot muuttuivat vihreiksi, hänellä oli pitkät sarvet päässä ja suuret vampyyrin kulmahampaat ja pitkä ulostyöntynyt, terävä kieli. Kauhistuin ja keräsin kaikki Amman kuvat ja julkaisut poisheitettäviksi. Meditoidessani Amma kuitenkin näytti minulle näyn, että hän on se suuri äitijumalatar, joka antoi Jeesuksen maailmaan. Ajattelin, että olin vain antanut kristittyjen ”ymmärtämättömyyden” ja aivopesun säikäyttää itseni ja edelleen jatkoin Amman palvomista Jumalana.Pitkän aikaa jatkoin entiseen tapaan, kävin kristityissä Jumalanpalveluksissa ja rukoilin sekä Ammaa että Jeesusta, samaa porukkaa kun mielestäni olivat. Pitkään aikaan ei tapahtunut ihmeempiä, mutta sitten aloin aina, jatkuvasti, joka ikinen kerta kun katsoin Amman kuvia näkemään niissä vain ja ainoastaan demonin! Vaikken enää ollut lainkaan epäillyt häntä saati pyytänyt Kristusta näyttämään hänestä totuutta minulle. Kaiken huippu oli se, että päähäni alkoi jatkuvasti tunkemaan hälyttäviä ajatuksia, kuten että ”nyt minä heitän Jeesuksen pois! En enää tarvitse Jeesusta, sillä minullahan on Amma! Vihaan Jeesusta!” Monet meistä tietävätkin ja itselläni on tästä omakohtaista kokemusta, että Amma todellakin pystyy laittamaan ajatuksia ihmisten päähän, joten hälytyskelloni alkoivat soida todella lujaa! Hetkinen, mitäs tämä nyt oikein on!? En enää suorittanut päivittäisiä palvontamenojani Ammalle, sillä minulla oli hyvin pahaenteinen olo. Sensijaan aloin rukoilemaan, että Kristus näyttäisi minulle täydellisen totuuden Ammasta. Tätä rukoilin päivittäin jonkun aikaa.Sitten rukoukseeni vastattiin. Koin, että luokseni tuli henki neuvomaan minua. Ja tämä henki kielsi minua ehdottomasti menemästä enää ikinä Amman luo! ”On kyse kuolemaakin vakavammasta asiasta” se tolkutti minulle kerta toisensa jälkeen. ”Et enää koskaan, milloinkaan saa mennä Amman luo! Amma on Kuoleman Akka! Kali! Sielujen täydellinen tuho! Hän antaa ihmisille sielun täydellisen tuhon! Kali on pimeyden, tuhon ja kuoleman jumalatar! Kali antaa sielun täydellisen tuhon!” Henki näytti minulle näkyjä, joissa näin, että Amman todellinen olemus on täydellinen pimeys ja sanoinkuvaamaton pahuus. Näin Amman kuin muumiona, jonka kosketus kuolettaa kaiken mihin koskee ja joka imee itseensä kaiken täyttääkseen sisällään olevan pimeän tyhjyyden, mutta kaikki jonka hän imee itseensä häviää olemattomuuteen. Olin kauhuissani. Keräsin kaikki Ammaan liittyvät asiat ja poltin kaiken sen saastan ja roskan. Ja palaessaan nämä kuvat ja lehtiset haisivat aivan Ammalta.Lisäksi kerroin tästä Ammasta saamastani tiedosta eräälle ystävälleni, joka myöskin näkee ja tuntee asioita. Hän sanoi, että kyllä hän tietää, hän on nähnyt Ammasta aivan saman asian! Hän oli kerran Amman Suomen vierailun aikana ollut sivusta seuraamassa kun Amma halasi ihmisiä, ja hän oli nähnyt, että energiatasolla Amma syö jokaiselta häntä tapaamaan tulleelta palan sielua. Lisäksi hän näki Amman purevan näiltä myös palan päätä irti. Eikä tässäkään vielä kaikki. Kerroin havaintoni myös eräälle toiselle ystävälleni, joka kuten minä on seurannut sekä Ammaa että Kristusta ja rukoillut molempia. Hänkin kertoi, että viimeaikoina hän AINA Ammaa ajatellessaan näki tämän muuttuvan mustaksi ja tämän suusta työntyvän ulos seitsemän kieltä. Hän kertoi Amman aina näissä muodonmuutoksissa näyttävän kauhistuttavalta ja äärettömän pahalta.Aloin hankkimaan lisäinformaatiota Kalista ja Ammasta riippumattomista lähteistä. Sellaista, joka ei ole Amma-kultin tuottamaa propagandaa. Amma-kulttihan opettaa, että Kali on Äiti ja egon ja tietämättömyyden tuhoaja, mutta nykyään olen sitä mieltä, että tämä on se, mitä naiivit ja hyväuskoiset seuraajat haluavat nähdä ja uskoa. Sekä se, minkä Kali haluaa meidän uskovan… Se, mitä luin riippumattomista lähteistä netistä, ei kuulostakaan enää ollenkaan hyvälle: ”Kali on pimeyden, pahuuden, tuhon ja kuoleman jumalatar. Kali tuo tuskan ja kurjuuden. Niillä alueilla Intiassa, missä palvotaan pääasiassa Kalia on aivan erityisen paljon kerjäläisiä ja spitaalisia. Kalin kaulassa roikkuu päitä tai kalloja, lantiolla kuolleen miehen käsivarsia. Kali on musta, sillä se kuvaa hänen ominaisuuttaan pimeyden ja tuhon jumalana. Musta myös imee itseensä kaiken valon ja muodot hajoittaen ne olemattomuuteen. Kalin rinnuksilla ja suupielistä valuu veri. Kali vaatii verta!” Kalille on muinoin uhrattu temppeleissä joka päivä ihmisuhreja! JA Kalille uhrataan edelleen tänäkin päivänä ihmisiä salaisissa rituaaleissa.Ihmiset, jotka ovat uhranneet omia lapsiaan ovat jälkikäteen kertoneet Kalin ilmestyneen heille vaatimaan heitä uhraamaan Kalille omat lapsensa ja luvattuaan heille tätä vastaan rikkauksia! Viimeisimpien raporttien mukaan viimeisien kolmen vuoden aikana enemmän kuin 2500 lasta on uhrattu Kalille. AFP:n viimeisien raporttien mukaan satoja lapsia uhrataan Kalille joka kuukausi. Hindulaisuus ei edes tiedä, onko Kali Jumala vai demoni!Kaikista pahin tieto jonka näiltä riippumattomilta informaatiosivustoilta luin on, että ”Kali antaa vapautuksen leikkaamalla ihmisen irti elämänvoimasta, jota pidetään kärsimyksen lähteenä. Kalin antama vapautus on täydellinen tuho, häviäminen olemattomuuteen!”Kali syö omat lapsensa. Lisäksi minua järkytti edelleen se, että asiaa pikkuisen enemmän tutkimalla sain selville, että Ammalle annettavaa rahaa ei ohjatakaan niihin hyväntekeväisyyskohteisiin, mihin sen väitetään menevän. Amma ei tee niin paljon hyväntekeväisyyttä kuin meidän annetaan ymmärtää! Meillehän uskotellaan, että hänellä on valtavasti erilaisia hyväntekeväisyysprojekteja meneillään jatkuvasti ympäri maailmaa, mutta onko kukaan muka kuullut tsunamitalojen rakentamisen ja Gujaratin maanjäristysten jälkeen tulleen mitään uusia hankkeita?! En minä ainakaan. Jo vuosien ajan esitteissä ja Amman maailmankiertueilla on hehkutettu näitä samoja vanhoja hankkeita, AIMS-sairaaloita ja kouluja sekä orpokoteja, uusia vain ei ole tullut! Ja kävi ilmi, että tosiasiassa väitettyjen 15000 talon sijaan onkin rakennettu ainoastaan 7500 taloa! Ja Amma väittää yhden talon rakentamisen maksavan 28000 rp vaikka tosiasiassa yhden talon hinnaksi tulee vain 14000rp!Eräs Amman ashramissa vieraillut henkilö oli päättänyt omatoimisesti käydä tutustumassa lähistöllä sijaitsevaan Amman lastenkotiin. Tämä eurooppalainen vierailija oli saanut järkyttyä ja pettyä syvästi.Lapset elivät kurjissa oloissa. Neljä lasta nukkui yhdessä metallisessa sängyssä jossa ei ollut patjaa. Ruoakseen he saavat vain vetistä riisiä –jonka maksaa Intian hallitus! Vaatteita ei lapsilla olisi, elleivät lähiseutujen asukkaat niitä heille lahjoittaisi. Myöskin Amman orpokodin työntekijöiden palkat maksaa valtio.Lisäksi luin eurooppalaisesta Amman seuraajasta, joka lähti vapaaehtoistöihin AIMS-sairaalaan. Siellä tutkiessaan sairaalan papereita hän huomasi, että AIMS-sairaalat EIVÄT hoidakaan köyhiä ilmaiseksi! Kukaan ei saa ilmaista hoitoa! Siksi ne ovatkin keskittyneet hoitamaan Intian vaurasta keskiluokkaa. Ainoat köyhät, jotka ovat ilmaista hoitoa Amman sairaaloissa saaneet ovat sellaisia, joiden hoidon Intian hallitus on maksanut!Tätä ja useita muita tämän ruman totuuden löytäneitä henkilöitä on uhkailtu ja painostettu pitämään suunsa kiinni Amman swamien toimesta. Ei myöskään ole mahdollista, että Amma olisi tietämätön asioiden todellisesta tilasta. Meillehän mainostetaan, että kaikki nämä laitokset toimivat Amman itsensä tiukassa valvonnassa ja ohjauksessa.On ollut myös epäilyjä AIMS-sairaaloiden sekaantumisesta laittomaan elinkauppaan. Luin tästä aiheesta todellisen kauhutarinan. Myöskään Amman koulut eivät ole hyväntekeväisyytenä köyhille perustettuja kuten annetaan ymmärtää. Vaikka Amman seuraajat työskentelevät näissä ilmaiseksi tai erittäin pienellä palkalla, oppilaat joutuvat maksamaan suuria lukukausimaksuja päästäkseen Amman kouluun!Sensijaan Amma itse on Intian rikkain nainen. Jotkut hänen seuraajistaan ihmettelevät myös hänen perheensä suunnatonta vaurautta. Amman ashramissa majoittuminen on puolet kalliimpaa kuin missään muussa Intian ashramissa. Sensijaan ashramissa tarjottava ruoka on todella huonoa. Siellä asuvat oppilaat eivät saa proteiinia ravinnostaan. Amman ympärillä on nuoria naisia, jotka ovat kaljuuntumassa aliravitsemuksen vuoksi.Olen energeettisesti hyvin herkkä ja kerron minkälaisina tunnen energiat Amman ympärillä verrattuna kristillisissä kirkoissa ja seurakunnissa tuntuvaan energiaan. Amman lähellä tuntuvan energian olen AINA tuntenut aivan erilaisena kuin kristityissä kirkoissa tuntuvan energian ja ihmetellyt tätä. Sillä jos ne olisivat peräisin samasta lähteestä, eikö niiden tulisi myös tuntua samalta? Amman luona energia tuntuu paljon voimakkaampana. Näen sen ikään kuin valkoisena sumuna. Siitä menee pää sekaisin, menee suoranaiseen huumaan ja hurmiotilaan. On aivan paratiisillisessa olotilassa, leijuu vaan pilvessä, huumaantuneena. Se on kuin lumous.Kirkoissa taas näen energian kirkkaana ja kullanvärisenä. Se on jotenkin raskasta ja aina päinvastoin selkiyttää mielen hyvin voimakkaasti, tuo ikään kuin maanpinnalle. Tulee harras olo ja tunnen Pyhyyden läsnäolon.Tällaista Pyhyyden kokemusta en koskaan ole saanut Amman luona. Siellä tulee iloinen, riemukas olo ja kokee jonkinlaista suunnatonta hurmiota ja ylitsepursuavaa onnentunnetta, mutta pyhyyttä ei. Samalla tavalla ihmettelin Amman musiikkiakin. Siinäkään ei ole sellaista Pyhyyden tunnelmaa kuten kristillisessä kirkkolaulussa. Sekin on jotenkin iloista ja lumoavaa ja sen poljento on hypnoottinen. Se nimenomaan hypnotisoi ja lumoaa ihmisen. Kristillisestä kirkkomusiikista sitä vastoin tulee harras ja pyhittynyt tunnelma.Aina Amman luo mennessäni tunsin aluksi aivan suunnatonta kauhua. Kun katsoin Ammaa, minä tunsin aivan selvästi, että hän voisi halutessaan tuhota minut aivan täydellisesti, siihen paikkaan. Ja tällainen kokemus tuntuu olevan hyvin yleinen Amman seuraajien keskuudessa, sen mukaan mitä olen ihmisten kanssa aiheesta keskustellut.Tuolloin selitin tämän tuhotuksitulemisen pelon Jumalanpeloksi. Nyt uskon, että sieluni TIESI olevansa hirvittävässä vaarassa!Minä uskon, että Amma on tosiasiassa suunnaton demoni. Demonit ovat sielunsyöjiä. Langennut enkeli, joka on langennut hyvin korkealta hyvin syvälle. Väärä profeetta, joka on tullut osallistumaan Raamatussa ennustettuun suureen lopunajan eksytykseen. Ja nykyään tiedän, että tällaiset väärät profeetat voivat olla hyvin uskottavia, aivan täydellisen vakuuttavia. He voivat antaa valheellisia kokemuksia rakkaudesta ja uskonnollisesta hurmiotilasta. Usein tällaiset valheelliset rakkauden ja hurmoksen kokemukset ovat juuri ylitsevuotavan voimakkaita, aivan luonnottoman ylitsepursuavia jotta kaikki menisivät halpaan. Kuitenkin kyseessä on halpa-arvoinen petos, energioiden manipuloinnilla aikaansaatu illuusio. Se on mustaa magiaa. Nämä väärät profeetat ja eksyttäjät voivat myös säteillä ympärilleen ns. valevaloa, joka peittää alleen heidän todellisen olemuksensa. Nämä langenneet enkelithän juuri ovat alun perin kotoisin valosta, siksi heille on niin helppoa edelleen teeskennellä olevansa sieltä, näytellen täydellistä hyvyyttä.Paholaisen ovelin juoni on kietoutua valoon ja naamioitua hyvyyteen! Eihän KUKAAN voisi uskoa pahaksi pientä pullukkaa naista, joka halaa ihmisiä, hymyilee kauniisti ja tekee hyväntekeväisyyttä. Mutta hei, ei se, että joku halaa ihmisiä ja tekee hyväntekeväisyyttä ole mikään tae ja todiste tämän henkilön todellisesta hyvyydestä! Päinvastoin, se saattaa olla vain kulissi, ulkokuori, hämäykseksi pystytetty lavaste jonka tarkoituksena on harhauttaa ihmiset ja peittää alleen henkilön todellinen luonne ja tämän toiminnan todellinen laatu.Miettikää Amman seuraajat mihin olette sekaantuneet! Mistä me tavalliset ihmiset loppujenlopuksi voimme tietää mitä ja millaisia todellisuudessa ovat jotkut ns. Gurut ja oudot, tuntemattomat jumalat.Eihän kukaan, joka haluaa vahingoittaa ja harhaanjohtaa ihmisiä kerro olevansa paha! Päinvastoin, tällaiset olennot tietenkin naamioituvat mitä suurimpaan hyvyyteen!Älkää naiivisti kieltäytykö uskomasta mitään pahaa Ammasta. Loppujenlopuksi meidän kaikki tietomme hänestä on uskonvaraista -ja Amman kultin taholta meille syötettyä. Ja mistään uskonvaraisesta emme todellista totuutta voi tietää, voimme vain uskoa asian olevan niin kuin luulemme sen olevan.Minä pyydän teitä miettimään, mitä olen teille kertonut! Hankkikaa lisätietoa Ammasta ja Kalista, sellaista joka tulee riippumattomista lähteistä, ei Ammalta itseltään.Ja ennen kaikkea, rukoilkaa Kristusta paljastamaan teille TOTUUS Ammasta. Sillä Hän on lopultakin se, joka on kaikkein Korkein ja Suurin Rakkaus! Suurin Valo, joka karkottaa kaiken pimeyden! Rukoilkaa, että Hän näyttää teille Amman todelliset kasvot! Sillä kyse TODELLAKIN on KUOLEMAAKIN VAKAVAMMASTA asiasta! Jos sielunne tuhotaan, teistä ei jää jäljelle mitään! Ei tule enää jälleensyntymiä! Tietoisuuttanne ei enää ole, ei ole enää mitään! Ja kun kyse on näin vakavasta asiasta, niin silloin jokainen ihminen, jolla on enää hitusenkaan verran järkeä päässä pysähtyy miettimään, että mitä jos todellakin kaikki se, mihin uskon onkin valhetta? Mihin silloin olen menossa? Sillä jos on olemassa pieninkin mahdollisuus, että asia todellakin on juuri näin, kuten olen nyt teille kertonut jokainen järkevä ihminen tajuaa pysähtyä kyseenalaistamaan uskomusjärjestelmänsä ja mielikuvansa Ammasta. Ei ole järkevää vain tunnepohjaisesti reagoida loukkaantumalla ja suoralta kädeltä torjua tämä mahdollisuus. Sellainen on tutkijoiden ja psykologien mukaan varma merkki siitä, että aivopesu on tapahtunut ja henkilö on hyväksynyt omikseen jonkun toisen uskonnolliset näkemykset ja opit. Sillä se, mitä me ajattelemme ja uskomme ja luulemme tietävämme Ammasta on vain ja ainoastaan juuri se, mitä hänen kulttinsa on meille opettanut julkaisujensa ja toisten aivopestyjen kultin seuraajien avulla.Itse noudatan –ja suosittelen kaikkia lämpimästi seuraamaan esimerkkiäni- varovaisuuden periaatetta tässä asiassa. En enää milloinkaan mene Amman lähellekään. Jos olen väärässä tämän asian suhteen ja Amma todellakin on se, mitä sanookin olevansa eli Suuri Universumin Luoja-Äitijumalatar, hän kyllä aivan varmasti auttaa minua henkisellä polullani aivan yhtä paljon kuin tähänkin saakka vaikken enää menekään häntä tapaamaan, eli en siis voi käytännössä menettää mitään.Mutta jos olen oikeassa tässä asiassa -kuten olen täysin vakuuttunut että olen- ja yhä menisin Amman luokse, minä tulen menettämään KAIKEN! Mutta jos noudatan varovaisuutta tässä asiassa pelastun täydelliseltä tuholta.Mielestäni jos missään asiassa on edes pienenä mahdollisuutena oman sielun täydellinen tuhoutuminen, niin silloin on täydellistä mielettömyyttä sitä asiaa lähteä riskeeraamaan.Mieluummin virsta väärää kuin vaaksa vaaraa sielun elämää ja hengellisyyttä koskevissa asioissa!Ja katsotaanpas mitä Raamattu sanoo näistä asioista, ennustaa tapahtuvan viimeisinä päivinä:Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sensijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin. (Matt.10:28)Varokaa, ettei kukaan johda teitä harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: ”Minä olen Messias”, ja eksyttävät monia. (Matt.24:4)(Tämä jae itseasiassa todistaa Amman eksyttäjäksi. Ammahan on useasti väittänyt olevansa myös Jeesus!)Monta väärää profeettaa ilmaantuu ja he johtavat monia harhaan. (Matt.24:11)Jos joku silloin sanoo teille: ”Täällä on Messias”, tai ”Messias on tuolla”, älkää uskoko. Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan. (Matt.24:23-25)Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. (Matt.7:15)Tekeytyyhän itse saatanakin valon enkeliksi. Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan sanan palvelijoina. (2.Kor.11:14)Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnisttutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette.” (Matt.23:25)Naisprofeetat saavat tuomionsaSano heille: Näin sanoo Herra Jumala: Voi teitä, naiset! Te punotte taikanauhoja ihmisten ranteisiin, te ompelette taikahuntuja niin pienille kuin suurille ja yritätte saada ihmiset ansaan. Osan kansastani te haluatte tappaa, osan antaisitte jäädä eloon, sen mukaan kuin teille parhaiten sopii. (Hes.13:18)Te olette tappaneet ihmisiä, joiden ei olisi pitänyt kuolla, ja jättäneet henkiin toisia, jotka olisivat ansainneet kuoleman. Sen te olette saaneet aikaan kun olette valehdelleet kansalleni, joka mielellään kuuntelee valheita. (Hes.13:19)Minä revin hunnut ja pelastan kansani teidän käsistänne, ettekä te enää saa sitä pyydyksiinne. Niin te tulette tietämään, että minä olen Herra. (Hes.13:21)Minä pelastan kansani teidän käsistänne. Niin te tulette tietämään, että minä olen Herra. (Hes.13:23)Raamattu kertoo myös kaupungista, joka oli veritekojen tahraama (Jumalatar Kalin palvontaa?) Kaikki tämä porton hillittömän haureuden tähden. Suloinen ja kaunis hän oli, ovela velho, joka haureudessaan teki kansat orjikseen, velhoudellaan kietoi sukukunnat valtaansa.(Nah.3:4)Kun siis te, rakkaat ystävät olette selvillä tästä kaikesta, niin olkaa varuillanne. Älkää antako jumalattomien johtaa itseänne harhaan, niin että putoatte varmalta pohjaltanne. Kasvakaa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen armossa ja tuntemisessa. Hänelle kunnia nyt ja iankaikkisuuden päivään asti. Aamen. (2.Piet.3:17-18) Lue itse netistä: Paljastuksia Amman hyväntekeväisyystoiminnan valheista:http://cultofthehuggingsaint.com/testimony-from-ammas-former-joint-secretary/http://cultbusterssrfdivision.yuku.com/topic/518/t/Amma-Cult-of-the-Hugging-Saint.htmlKali ja ihmisuhrit: http://www.time.com/time/magazine/article/0,9171,501020729-322673,00.htmlhttp://truereligiondebate.wordpress.com/2008/03/07/kali-hindu-goddess-of-violence-where-is-the-line-drawn-between-a-demon-and-god/http://www.guardian.co.uk/world/2006/mar/05/india.theobserverAmma ja hämärät kuolemantapaukset: http://www.geocities.com/fake_avatar/Disappear01.htmhttp://cultofthehuggingsaint.com/newspaper-report-re-deaths-at-ammas-ashram/Epäily AIMS-sairaaloiden sekaantumisesta elinkauppaan:http://cultofthehuggingsaint.com/aims-hospital-horrors/Amman ex-seuraajien kertomaa kriittistä ja riippumatonta omakohtaiseen kokemukseen perustuvaa tietoa Amma-kultista ja Amman ”hyväntekeväisyyslaitoksista”: http://cultbusterssrfdivision.yuku.com/topic/518/t/Amma-Cult-of-the-Hugging-Saint.htmlhttp://cultnews.com/?p=2340www.cultofthehuggingsaint.comKali pimeyden jumalatar:http://hubpages.com/hub/Kali--Indias-Goddess-of-Death
tallennettu
Roseliini
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18



Profiili
« Vastaus #1 : 30.01.2009 22:50:40 »

Mitäs potaskaa tämä on? en jaksanut edes lukea  idiot2 uglystupid2
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2 : 30.01.2009 23:23:32 »

Mitäs potaskaa tämä on? en jaksanut edes lukea  idiot2 uglystupid2

Kieltämättä naurahdin tälle kommentille... :Smiley

Tosiaan, ketjun aloittaja voisi ottaa huomioon kanssalukijat ja kirjoittaa jäsennellen tekstiä helpommin luettaviin kappaleisiin, ettei teksti ole yhtä massiivista pötköä.

En minäkään väsyneillä silmilläni jaksanut lukea loppuun asti, mutta minussa heräsi melkein heti kysymys:
Miksi Jumalaa pitäisi seurata ja palvoa noin vauhkolla?
Ja mikä erottaa Jeesuksen ja Amman naapurin mummosta tai omasta isästäsi?
Mielestäni ei niin mikään, koska kaikki me olemme ihmisiä, joissa asuu sama jumalainen kipinä,
jota ilmennämme eri tavoin, toiset voimakkaammin ja tietoisesti, toiset huomaamattomammin ja epätietoisesti.

Ei Jumalaa tarvitse pelätä, ei se, jota Jumalaksi kutsutaan, ole mies eikä nainen, ei persoona, vaan puhdas henki, joka löytyy aidoimmillaan kun sen itse oivaltaa ja tuntee sisimmässään rakkautena.

Antaa Amman olla, antaa Jeesuksen olla, Grin ja keskittyy itse rakkauden ja anteeksiannon ja kaiken muun hyvän Henkeen, jolla ei ole mitään rajoja tai muottia....

Tämä on siis minun näkemys, ei sen enempää eikä vähempää.
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #3 : 31.01.2009 09:16:58 »

"Lehtiset haisivat aivan Ammalta" ??  Tongue
tallennettu
catter
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #4 : 02.02.2009 00:44:29 »

Foorumilla on tietty raja, kuinka paljon merkkejä viesti voi sisältää. Piti kirjoittaa mahdollisimman tiiviisti jotta koko pitkä tarina mahtuisi.
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2400


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5 : 03.02.2009 09:28:17 »

...en aio koskaan palvoa jumalana ainuttakaan ihmistä...
Samoin  police
Enkä mie ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä, jotka sitä tekevät... kuka pystyy sanomaan meistä maallisista tomukasoista, kuka on pyhempi toistaan? Kuka antaa oikeutuksen -ihmiset  Lips Sealed
tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #6 : 04.02.2009 21:15:01 »

Catter...
Muistuuko mieleen eräs Jeesuksen sanoma?


Älä tuomitse... coolsmiley

tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #7 : 04.02.2009 22:58:43 »

Kaikessa kun o kaikki jne. niin väistämättä omaamme olemuksessamme kaikkea mahdollista.. Näkihän Arjuna Krishnan kosmisissa kasvoissakin joitain hyvin demonisia aspekteja... Elämässä toimivat voimat ovat yhteisiä joka iikassa, mutta mihin suuntaudumme tietoisuuden tiellämme merkitsee syvemmin.. Muutos tuo eteemme aina vaan uusia asioita ja aspekteja perusvoiman ollessa sanoilla selittämättömissä.

Logoksen Kristuslasta taasen kutsutaan sellaisena 'Moninaisuuden täydellisenä yhteytenä', joka yhdistää tämän ykseydellisen moninaisuuden harmoniaksi itsessään ja ympäristössään..

Siis voisikin olla sinut itsensä tuntumassa niin muu progressi hoituu siinä sivussa kunhan muistaa, jotta "Rakasta ja havaitse Jumalan ykseys Hänen kaikissa ilmennyksissään ja lähimmäisessäsi oma kuolematon itsesi."
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #8 : 05.02.2009 13:20:57 »

Vielä jokin aika sitten olin todellinen Amman palvoja ja seuraaja. Kävin satunnaisesti Amma-ryhmän satsangeissa, mutta samaan aikaan myös kristityissä tilaisuuksissa ja seurakunnan kokouksissa. Tuolloin olin nimittäin sitä mieltä, että Jeesus, Amma ja kaikki gurut ovat samaa porukkaa, samalla asialla kuten kaikki uskonnotkin.

Kysyn nyt miksi ketään, edes Jeesusta pitäisi palvoa? Ei Jeesuskaan halua häntä palvottavan. Ja vaikka Jeesus toimiikin voimallisesti omassa elämässäni, en silti todellakaan palvo häntä, enkä palvo mitään tai ketään muutakaan. Ja jos nyt jotain välttämättä pitäisi palvoa, niin se olisi Luoja itse. Ja kyllä me kaikki oikeasti olemmekin lopulta, aina ja edelleen samaa porukkaa...  angel smitten Ammaa en ole itse koskaan tavannut, enkä muutenkaan toimintaansa yms. tarkemmin tutustunut, mutta käsitykseni hänestä ovat kuitenkin ihan positiiviset ja aivan taatusti Jeesuksenkin käsitykset Ammasta. Hän kun ei tuomitse ketään.  smitten
« Viimeksi muokattu: 05.02.2009 13:22:44 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #9 : 06.02.2009 16:32:33 »

en vaan rupea palvomaan ketään eikä mitään, vaan Itseäni.
 

Mitäs kokonaishyötyä siitä on? Sehän on kuitenkin sellainen lähes olematon mikrokupla kosmisen meren vaahtoilussa  knuppel2
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10 : 09.02.2009 11:56:11 »

kokonaishyötyä?

tarkoitin, etten etsi itseni ulkopuolelta palvottavaa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #11 : 09.02.2009 16:59:30 »

Kali joo

meneehänkin se sinne  Lips Sealed


ja Shiva jatkaa tanssimista........


tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 09.02.2009 19:58:16 »

Pahat tai paremminkin 'heikot' energiat syntyvät useimmiten omassa mielessä, mielikuvissa ja peloissa!

Taas toisaalta, olkoon mikä yhteisö tahansa, missä tahansa ja minkä nimen alla tahansa, kyllä sinne valta, ahneus ja kunnianhimo pesiytyy ja usein onnistuu leimaamaan hyvältä pohjalta lähtevän liikkeen. Undecided
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: