Minulla
sijaitsee 1.huoneessa (
:ssä)
ja
Vesimiehen merkistä kartaltani löytyy ainoastaan
2. huoneesta..
Jotenkin
on ollut aina lähellä sydäntäni..
En oikeastaan enää välitä, jos joku pitää minua outona.
On vapauttavaa olla juuri niin outo, kun on. Se on tietyllä tapaa hyvin suuri voimavara,
vapaus....
Isäni oli kirjaimellisesti ns ufo-hörhö ja hyvin omalaatuinen tyyppi,
sellainen visionääri.
(
7.huoneessa)
Myös oleellista mielestäni on tuon analyyttisen nerouden ja kummallisuuden ja tarkkuuden osalta se,
että hänellä oli viiden planeetan rypäs 8. huoneessa, joista
neitsyen merkissä.
En tiedä onko hörhöys perinnöllistä vai onko isä vain aivopessyt minut lapsena..
Ei kukaan pakottanut minua, mutta luin isän kaikki UFO-kirjat kanneesta kanteen jo ala-asteikäisenä.. Minua kiehtoi kovasti tarinat, joita isä kertoi, minkälaisia asukkeja muilla planeetoilla on ja miksi he tutkivat ihmisiä.
Isä itse oltiin siepattu lapsena, kokemus oli sellainen, että hän heräsi eräänä talviyönä yöpuvussaan paljain varpain ala-asteensa pihalta, niin että lumessa ei näkynyt hänen jälkiään muuta kuin siinä kohdassa missä hän seisoi. Siitä hän lähti kävelemään kotiin....
Tämän tapauksen jälkeen hänelle tuli fyysinen sairaus, joka kesti koko loppuelämän, eikä sille sairaudelle keksitty mitään lääketieteellistä diagnoosia, vaikka sitä tutkittiin koko isän elämän ajan.
Isä ei puhunut koskaan itse sieppauksesta, kai se pyyhittiin pois mielestä, mutta hänellä oli vahva aavistus että tässä tapahtumassa oli kyse sieppauksesta.
Myös toinen isosiskoni on nähnyt taivaalla UFO:n. Hän oli pimeällä maantiellä ystävänsä kävelyllä. He luulivat että auto tulee takaa, koska valokeila tuli eteen. Jotenkin he tajusivat, että keilassa oli jotain outoa kun se pysyi paikoillaan. Sitten he katsoivat ylemmäs taivaalle ja näkivät valoviirun, joka pieneni ja vilahti sekunnissa kauas pois.
Itse olen nähnyt alieneita vain unissani, yhteen aikaan kävin unissani alieneiden "haastatteluissa" joissa puhuimme telepaattisesti, he kyselivät ja minä vastailin parhaan mukaan. Koin nämä unet todellisiksi, joten tiedä häntä...... En kuitenkaan koskaan ole pelännyt mitään tällaisia asioita, vaan ne tuntuvat ihan luonnolliselta.