Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko Uranus hörhöjen ja ufoihmisten planeetta?  (Luettu 27256 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #30 : 12.02.2009 13:04:30 »

Mulla uranus tekee
 uranus  aspect_sex  kuu
 uranus  aspect_opp  jupiter
ja löyhemmällä, 7 asteen orbilla
 uranus  aspect_con  keskitaivasmerkurius
 uranus  aspect_con  saturnusneptunus

Jaa-a. En tiedä onko uranus niin merkittävä, kun tuo yhtymä keskitaivaaseen on hieman löyhä, mutta kuitenkin minulla on aina ollut tarve olla erilainen kuin muut. Ei pukeutumisella tai mitenkään näkyvällä tavalla, vaan ajattelun tasolla. Lisäksi nautin asioiden kyseenalaistamisesta ja jostain ensivaikutelman saadessani, käännän sen vaikutelman ajatellessani täysin päinvastoin, sen jälkeen käännän myös senkin päinvastoin jne. En tiedä olenko hörhö, kuuntelen kyllä mielelläni erilaisia ajatuksia maailmasta, mutta en oikein uppoudu niihin mihinkään. Haluan kuitenkin itse luoda sen mallin jolla katson tätä maailmaa, ja loppujen lopuksi, haluan olla kriittinen kaikkea kohtaan. Kaikki "vallankumoukselliset" tavallisia uskomuksia järkyttävät ajatukset saavat heti huomioni.  Smiley
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #31 : 14.02.2009 06:47:38 »

Mulla ei noita Uranuksen aspekteja juuri ole kuin  aspect_con venus ja ihme puolitoistaneliö (sesquiquadrate) MC:lle, mutta ne näköjään riittävät siihen että teen ja elelen hyvin paljolti miten huvittaa. Siinä ei muiden sanomiset juuri paina.

Muistuu mieleen entisen työantajan älähdys: "Etkö sä koskaan voi käyttäytyä normaalisti?!"

No, bitch. Cool

Kyllä hyvin mielelläni järkytän ihmisiä, paitsi jos satun muuten pitämään ko. henkilöistä. Esimerkiksi uskonnollisten sukulaisten kanssa en viitsi haastaa arvoista riitaa, mutta joku baarissa vastaan tuleva tylsimys saa aivan toista kohtelua. knuppel2
« Viimeksi muokattu: 14.02.2009 07:02:07 kirjoittanut Kato Vega » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #32 : 14.02.2009 11:37:29 »

Kato Vega,

melkein voin nähdä sinut 1-luokkalaisena pojannaskalina siinä edessäni! Huh, mikä haaste! Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Corvus Leonis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #33 : 15.02.2009 03:52:19 »

Kato Vega,

melkein voin nähdä sinut 1-luokkalaisena pojannaskalina siinä edessäni! Huh, mikä haaste! Cheesy

Varmaankin, mutta olisit nähnyt kun menin eräällekin suurlähettiläälle irvimään, tuijotti mua kauhistuneena kuin olisi kitissyt "Etkö sinä tiedä kuka minä olen?!" Grin

Nimenomaan keski-ikäisten järkyttely on mahtavaa, koska niille tärkeintä on ylläpitää kulisseja. Jos menet kaatamaan ne, ilmeet ovat näkemisen arvoiset. Wink
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #34 : 15.02.2009 13:40:39 »

Haa, nautit toisten hämmennyksestä, Kato Vega!

Mistähän me muut nautimme suhteessa sinuun?  :Smiley Mikäs sinä olitkaan aurinkomerkiltäs?
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Corvus Leonis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #35 : 16.02.2009 05:32:16 »

Mistähän me muut nautimme suhteessa sinuun?  :Smiley Mikäs sinä olitkaan aurinkomerkiltäs?

Todellakin. Olihan mun suosikkipuuhaa kouluaikoina esim. lukita luokkakavereita pihalle ja vetää tuoleja alta. Kerran salakuljetin vodkapullon koulujuhlan booliin ja yritin juottaa maikat humalaan, en muista onnistuiko se mutta hauska temppu kuitenkin. Grin

Niin ja olen  aurinko skorpioni
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #36 : 16.02.2009 11:55:23 »

Vielä jazz-aihetta sivuten, valkeni yksi oleellinen juttu, joka samaan aikaan eläneillä Sun Ra'lla ja H.P.Lovecraftilla oli erityisen yhteistä.

Sun Ra, jazzin ylipappi oli siis klassisen nerokkaan pöpipään maineessa ( merkurius aspect_tri uranus) 30-luvulta saakka. Mies vaihtoi nimensä ja kielsi tyystin menneisyytensä, mitä tutkijat ovat pitäneet tyypillisenä mustien vaikuttajien tapana katkaista henkinen side ns.orjamenneisyyteen. Hullun leima tuli kuitenkin siitä, että hän saarnasi sen sortin afrofuturistista avaruusfilosofiaa, etteivät edes afronationalistit voineet siihen samaistua.

Ja kuitenkin hänen edustamansa psykedeelisyys juonsi juurensa sivistyneen ja lukeneen miehen traumasta, että tajuaa kuinka valtava paikka maailma on, ja olla silti juuttuneena pikkumaiseen yhteiskuntaan, jossa toimi pelkkään ihonväriin perustava kastijako. 

Lovecraft, kirjallisuuden nero, oli puolestaan teknisesti juuri tätä "ylempää" kastia ja vieläpä piti itseään anglofiilina aristokraattina, jolle mielestään kuului tästä syystä etuoikeutettu elämä. Kuitenkin hän eli suurimman osan elämästään köyhyydessä ja vaimonsa tuloilla, katkeroituneena "alaluokkaisille" maahanmuuttajille, joilla oli kunnon työpaikat ja kertyvää vaurautta.

Ironista, että nämä kaksi täysin päinvastaisista sosiopoliittisista maailmoista kotoisin olevaa taiteilijaa kokivat ikäänkuin toisistaan suurta vääryyttä - ottaen huomioon, että Sun Ra tuntui monesti projektoivan Lovecraftin novellien kosmisia jumalhahmoja - tietämättään tai ei. Shocked
« Viimeksi muokattu: 16.02.2009 12:08:57 kirjoittanut Kato Vega » tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #37 : 16.02.2009 12:16:29 »

Jazz-guru itse:
« Viimeksi muokattu: 16.02.2009 12:18:03 kirjoittanut Kato Vega » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #38 : 16.02.2009 18:44:19 »

Todellakin. Olihan mun suosikkipuuhaa kouluaikoina esim. lukita luokkakavereita pihalle ja vetää tuoleja alta. Kerran salakuljetin vodkapullon koulujuhlan booliin ja yritin juottaa maikat humalaan, en muista onnistuiko se mutta hauska temppu kuitenkin. Grin

Niin ja olen  aurinko skorpioni

No joo, enpäs puhukaan sitten enempää Skorppari. Oma poikani puhuu minut mielellään pussiin ja nauraa sitten. Yleensä onnistuu! Te olette joskus sitten inhottavia!! knuppel2
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
nousukuu
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #39 : 16.02.2009 20:21:14 »

Moiks!

Mulla on  uranus keskellä skorpioni:a eikä tee paljon mitään aspekteja mihinkään, edes kvintiilejä septiilejä tai puolineliöitä. Ainoa on 3,5° orbilla aspect_tri kuu.

Mutta mun uranus on pysähtynyt: sen nopeus on 0°00'00,1" / pv! laugh  Se tekee noin 0,3 % keskimääräisestä nopeudesta.

Jazzista en tykkää yhtään. Ajattelin vaan kertoa että saadaan enemmän aineistoa tuohon jazz-juttuun.

Muuten kyllä monenlaisesta "erikoisesta" musiikista, esim. M.A. Numminen, Martti Servo (ei enää niin hörhöä eikä siten niin kiinnostavaakaan Wink), ja sen tapaisista.

Oon myös aikalailla sellainen kun Ave kertoi itsestään! laugh

Haluisin nähdä maanulkopuolisen avaruusaluksen mutta mitkään konstit ei tähän mennessä auttaneet: Taivaalle tiirailu, välinpitämättömän teeskentely, keskittyminen konkreettisiin asioihin, keskittyminen hörhöilyyn, ufokirjojen lukeminen, suoranainen toivominen kontaktista... Okei en varmaan olisi hyvä kontaktihenkilö koska olen sen verran arka kertomaan mitään avaruusolentojuttuja julkisuudessa. Luulisi nyt kuitenkin että jonkun lentohärpäkkeen voisi joskus nähdä. No youtubistahan niitä voi katsella :Smiley

Ehkä pitäis mennä Chileen, siellä on joku ufo-polku. Patikoidaan siellä ja toivotaan että sattuu sellainen päivä (tai yö?) että ne on liikkeellä. Joku heidän tukikohta tms jossain siellä vuoren keskellä minne ei ihminen helpolla pääse.

Pari kertaa kyllä tullut melkoisen erikoisia valoja öisen huoneen lattialle hiljaiselta taivaalta, toisella kertaa jopa sinisiä... Ja pari toisplaneettalaista tullut kadulla vastaan muttei edes telepaattisesti ajatuksia vaihdettu. Taitaa mennä enemmän neptunus osastolle.

Edit elikkäs lisäys: 5. huoneessa.
« Viimeksi muokattu: 02.09.2009 14:28:50 kirjoittanut nousukuu » tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #40 : 17.02.2009 06:12:26 »

Tulee mieleen myös monia muita  skorpioni-tuttuja (nimenomaan miespuolisia) joille järkyttely vaikuttaa olevan jostain syystä ikäänkuin elinehto. Yksi näytti koulussa persettä opettajalle ja sillä oli tapana lähennellä kaikkea mikä liikkuu sukupuolesta riippumatta, toinen möläytteli mielellään rivouksia kesken tunnin ja myöskin ahdisteli luokkakavereitaan... no monilla  skorpioni on ylitsevuotava temperamentti, lisäksi keillä sattuu korostumaan  uranus ovat sen päälle vielä avaruusoliomaisia (esmes eräs tuttu,  aurinko aspect_con uranus skorpioni ja  kuu vesimies), mulla vaikuttaa enempi ihan vaan plutonisuus  yhdistettynä sekundäärisiin Uranus-aspekteihin. Kaikilla  skorpioni Pluto ei ole huutomerkin lailla painottunut ja tällöin  skorpioni-henkilö ilmentää enempi merkkiä kuin planeetan energiaa, missä on selkeä ero.

Samaan tapaan toimii esimerkiksi  vesimies. Esim.  vesimies on yleisesti ottaen tasainen merkki, mutta jos  uranus on erityisesti korostunut, henkilöstä tulee "uraaninen" eli ilmentää enempi Uranusta kuin Vesimiestä.

tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #41 : 17.02.2009 13:45:01 »

Nyt kun mietin niin nuorempana kyllä onnistuin tekemään ja sanomaan kaikenlaista pientä. Hurjimmasta päästä on se kun huomasin vitivalkoisella hangella kauniinruskean, taiteellisesti "asetellun" koirankakkakikkareen, ja zoomailin sitä kameralla. Otinkin siitä kuvan. On se mulla tuolla jossain. Siitä ohi kulki juuri parahiksi sellainen simpsetti rouva, katsoi aika tuimasti. Vaan olisin minä sen kuvan ottanut vaikkei rouva olisi ollut mailla halmeilla.

Jotain "normaalista" poikkeavia mielipiteitä on tullut sanottua. Ja jotain omalaatuisia huumoriheittoja. Mutta pahinta/parasta on se kun sanoo jotain ihan tavallista hiemankin väärässä yhteydessä niin se on sitten jotain kauheeta. Esim. lukiossa myöhästyin kerran tunnilta ja sanoin että anteeksi että oon myöhässä, olin paskalla. Niin uloshan luokasta sellainen heitetään. Ja samaisessa opinahjossa nousi hirveä haloo kun olin rehellinen: kirjoitin poissaololäpyskään että "ei huvittanut tulla kouluun", ja oikeesti kaikkiaan lintsasin vain pari kertaa. Oli siellä niitä jotka oli joka toinen päivä poissa ja aina oli hyvä syy, koskaan ei mitään hämminkiä.

Nykyään oon tullu niin ravuksi ettei tuontapaisetkaan enää onnistu. Siinä on kaksi puolta: Ei halua että muut katsoo itseä pahalla, ja ei halua aiheuttaa toisille mitään "ikävää". Kipeetä. crazy2 uglystupid2 idiot2  Istutaan vaan nätisti. buck2

Toisaalta oon huomannu että ei edes tarvi tehdä mitään niin jotkut jo hermostuu. Töissä sattui kerran sellainen ihan mukavanpuoleinen päivä. Työkaveri sitten kysyi vähän äkäiseen sävyyn: "Mitä sä hymyilet?" Se taisi olla jokunen päivä sen yhden kouluammuskelutapauksen jälkeen. Kaupungilla sellaiset tietynlaiset miehet katsoo pahasti. Tai on sellaisia teemapäiviä että ne katsoo. Mä en nyt millään osaa kuvailla millaisia ne miehet on, mutta siis ihan tavallisia. Enkä mä tiedä mitä ne mussa näkee. Ehkä mä poljen jotenkin väärään suuntaan kun kello on jotain? idiot2
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #42 : 17.02.2009 14:22:03 »

Pittääpä katsoa skorpparipojan karttaa lähemmin...hassua se, että hän on ollut aina hyvin avaruustietoinen. Kahlasi läpi jo pienenä kaikki avaruuskirjat. Sitten päätti, että ratkaisee sen yhden Hawkinsin teorian, mutta siihenpäs on jäänyt. Ovatko skorpionit myös yllytyshulluja vähän?

Hei muuten! Onko tuo skorppiomaisuus myös jonkinlaista hörhöyttä?
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #43 : 17.02.2009 18:28:41 »

Poikani onkin tuplaskorpioni! En ole paljoa vielä keskittynyt perheeseeni astrologisesti.

Ja tässäpä vasta Uranus-tyyppi!
 uranus aspect_con merkurius (skorpionissa) ja  jupiter Jousimiehessä, vierellä Jousimiehessä myös  neptunus
 uranus aspect_squ kuu
 uranus aspect_sex venus
 uranus aspect_opp chiron

Ehkä ymmärrän (tai tulen toimeen) häntä oman noususkorpionin kautta ja siinä, että meillä molemmilla on sama Kuu Kaloissa.
Mutta enpäs ihmettele enää jos hän shamaanirummun hankkikin ja tutkii energioita. Oikeastaan valmistui venealan työttömäksi insinööriksi.
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Corvus Leonis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #44 : 18.02.2009 05:12:17 »

Onko tuo skorppiomaisuus myös jonkinlaista hörhöyttä?

Mitä olen näitä tuntenut, skaala on yliopiston tutkijasta suurliikemieheen, ja sellaiset asiat kuin parapsykologia, reinkarnaatio tms. tuntuu kaikkia kovasti kiinnostavan. Mutta ovat asioiden suhteen paatoksellisia kuin Mooses ja uskovat myös omaavansa jotain yliluonnollisia kykyjä. Lisäksi kiinteille merkeille tyypillisesti heidän kanssaan ei voi oikein väitellä ko. asioista, koska ovat päättäneet asioiden olevan niin tai näin eikä heillä ole mitään todellista intoa keskustella niistä.

(Edit: Kaipa tuo ylläoleva pätee myös minuun, mutta jos laittaa skorpionit riviin, niin olisin se jota ne muut pitäisivät liian radikaalina. Mikä on sinänsä outoa, koska edes tuntemani  aurinko aspect_con uranus skorpioni ei ikimaailmassa menisi esimerkiksi hakkaamaan katujengiläisiä, loikkimaan liikkuvista autoista keskellä moottoritietä, pomppimaan konepeltien päälle, sekoilemaan aasialaisissa slummeissa ja laulamaan yökerhon lavalla selvinpäin! Cool

Niinpä ei mikään sattuma, että menin itse mukaan näihin hörhöilyihin alunperin  jousimies-kaverin kautta ja nykyäänkin keskustelen näistä hörhöilyistä lähinnä  jousimies kanssa. )
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  

Siirry: