Sivuja: [1] 2 3 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Venus perääntyy maaliskuussa  (Luettu 72637 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
suski7
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« : 01.02.2009 11:07:19 »

no niin, merkuriuksesta päästiin tänään, jolloin se alkaa taas kulkemaan normaalisti....seuraavaksi perääntyy venus 6.3-19.4.09. Missä huoneessa se sinulla perääntyy? mulla 2:ssa, eli pitäisi raha-asioiden sujua, ellen hötkyile....  :Smiley
tässä pieniä vinkkejä miten venuksen perääntyminen vaikuttaa eri huoneissa:

Venus retrograde in the first house of self is time to re evaluate where you are going, how you look and what you want to be like in appearance in order to perhaps attract another person into your life

Venus retrograde in the 2nd house is time to redo finances look at your values around relationships and see if what you are projecting is what you want to attract. A time to use great care with money is here for you also since Venus likes NICE things and the 2nd house besides being your value system is your $$

Venus retrograde in the 3rd house is time to reconnect, reconfigure ideas, maybe be brave enough to get out there and say what you want and be firm about really KNOWING what you want. The 3rd house is brothers and sisters and a great place for reconnecting and repairing broken relationships if you choose

Venus retrograde in the 4th house is time to reconnect with family, security, and what makes you feel safe. Time to think about that new HOME, but NOT TO BUY one. 4th house in your chart shows what makes you feel safe and Venus retrograde here allows you to better understand your own needs

Venus retrograde in the 5th house. WOW, love, romance, and fun time? OR time to think and plan how to make it happen for yourself? Venus wants all the good things in life and the 5th house if your FUN house. This is also a great time to get pregnant when you are not wanting nor expecting it…so…just another side benefit of this planet..

Venus retrograde in the 6th house is time to rethink diet, and health plus perhaps even what it is that makes you feel worthwhile? The 6th house is the house which has to do with health and service and I see many people have spontaneous healing experiences with Venus retrograde or even Venus by transit in this house. What would you like to do to make the world a better place, journal and come up with your own unique idea.

Venus retrograde in the 7th house. Care, care, care with partnerships of all types. Venus wants it all and the 7th house is the US house, not the me, myself and I house. So, make sure and use care in setting down MUST HAVES to those around you. Not Rethinking relationships is almost impossible for us NOT TO DO during this time. But/ and unless you are in danger, maybe waiting until another time to make that rule or even break up existing friendships or partnerships might be best?.

Venus retrograde in the 8th house is a time of true inner searching. The 8th house relates to how you handle intimacy issues and also death of others and endings. For you who are having this transit I would strongly recommend that you wait until after this retrograde is over to end things and relationships of all types. You will be pulled into wanting to PULL the plug, so do it carefully realizing you may want that bathwater later.

Venus retrograde in the 9th house. I love travel to someplace you have been before during this time. You find new and exciting connections, connect strongly to memories and have a great time. Not the time for that new travel destination unless you are learning acceptance like I am this year. The 9th house is what takes you higher so think about classes, school and your spiritual path and make some wonderful leaps during this time

Venus retrograde in the 10th house. DO NOT QUIT your day job please… , Reconnect with opportunities and people in your business works. IT is now time to, look at how your presentation of yourself is doing. Maybe a makeover, or time to get your resume redone, relook at new and especially old connections and opportunities and hang tight until this retrograde is over and your leap will be done to the very best place for yourself if you use this time wisely.

Venus retrograde in the 11th house. Time to send out those cards, make that telephone call to those old friends. Venus retrograde in the 11th house has brought some wonderful things to many of my clients. Expmple… a client who wanted a relationship, called all her old friends and made lunch dates, out of that one change, she met 9 new men and was married in the next year to one of them. And if you have separations with friends, now is the time to repair. Go back to church, or whatever group gives you a sense of connection or search out new groups during this time.

Venus retrograde in the 12th house is the very best time to learn about yourself. How do you think, and what does that thinking bring to you? DO you trust, and are you ready to let go and let higher power move you forward? The 12th house is kind of the closet where we store all those old yucky things we just did not know what to do with. So, this time for those of you with this aspect can be an opening to your inner life and reconnecting with your divine source from which all comes.

mutta tässäkin on se ikuisuuskymysys, mitä huonejärjestelmää käyttäisi...itse käytän meridian järjestelmää...
« Viimeksi muokattu: 07.02.2009 19:58:14 kirjoittanut suski7 » tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #1 : 01.02.2009 15:36:54 »

Saisikos tarkkoja astelukuja ja merkkisijainnit, missä Venus peruuttelee? Mutta näin silmämääräisesti Sepon transiittikarttaa silmäiltyäni tulin siihen tulokseen, että Venus peruuttelee myös mulla 2. huoneessa. Eli pitänee olla rahojen kanssa tarkkana, ettei ole loppukeväästä peeaa.. Embarrassed

Lainaus
Venus retrograde in the 2nd house  is time to redo finances look at your values around relationships and see if what you are projecting is what you want to attract. A time to use great care with money is here for you also since Venus likes NICE things and the 2nd house besides being your value system is your $$
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 01.02.2009 15:55:01 »

Jassoo, peruuttaapi just mun loman aikana ja kolmoshuoneessa.

Kauneutta on varmaanki ympärillä Suomen talveen verrattuna ja rahaakin varmaan kuluu kun on IHAN PAKKO ostella kaikee kivaa, värikästä ja tarpeetonta...

Mahtaiskos osua kohdalle kiva lomasuhde?!

Niin vielä,  oinas :sahan tuo näyttäis silloin liikkuvan.
« Viimeksi muokattu: 01.02.2009 15:58:10 kirjoittanut kimo » tallennettu
julyette
Vieras
« Vastaus #3 : 01.02.2009 17:22:07 »

Saisikos tarkkoja astelukuja ja merkkisijainnit, missä Venus peruuttelee?

Jos oikein katsoin, Astro.comin mukaan venus aloittaa perääntymisen 7.3  15 asteesta oinas ja lopettaa perääntymisen 18.4  29 asteessa kalat   
Samaan aikaan perääntyy muuten myös  saturnus  ja huhtikuun alusta perääntymisjoukkoon liitty vielä  pluto.   Melkoinen kevät siis tulossa.  Tongue 
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #4 : 02.02.2009 21:51:59 »

Jos oikein katsoin, Astro.comin mukaan venus aloittaa perääntymisen 7.3  15 asteesta oinas ja lopettaa perääntymisen 18.4  29 asteessa kalat   
Samaan aikaan perääntyy muuten myös  saturnus  ja huhtikuun alusta perääntymisjoukkoon liitty vielä  pluto.   Melkoinen kevät siis tulossa.  Tongue 

Okei, kiitokset tiedosta, Julyette Smiley  Näin vähän veikkailinkin, että Venus saattaa vaihtaa merkkiä. Samalla mulla perääntyvä Venus vaikuttaa kahdessa huoneessa, ensin 2. huoneessa ja ihan lopussa ehtii käymään muutaman asteen verran mun 1. huoneen puolella..

Eli ensin pitää olla tarkkana raha-asioissa ja tämän jälkeen saattaapi tulla uutta mietittävää oman olemuksen sekä päämäärän suhteen Tongue  Mielenkiintoista!

Lainaus
Venus retrograde in the first house  of self is time to re evaluate where you are going, how you look and what you want to be like in appearance in order to perhaps attract another person into your life

Venus retrograde in the 2nd house is time to redo finances look at your values around relationships and see if what you are projecting is what you want to attract. A time to use great care with money is here for you also since Venus likes NICE things and the 2nd house besides being your value system is your $$

Jep, ja tällä hetkellä tuo perääntyvä  saturnus tekee tarkimman  aspect_squ mun  venus :lle ja (ihan riittävän) tarkkaa neliötä  merkurius :lle - fiilis on kyllä kieltämättä ajoittain semmoinen, kuin kymmenen katujyrää olisi ajanut mun ylitse.. buck2  Kun Sattari oli ylittänyt mun Venuksen ja orbia oli syntynyt jo "huimat" 1 aste, niin olo alkoi jo tuntumaan siltä, että kyllä tämä voitoksi kääntyy.. Ja heti, kun mokoma aloitti perääntyvän liikkeen, niin tuntui siltä, että niskaan tuli n. muutama tuhat kiloa lisäpainoa. On kyllä prkleellinen tuo tr-Saturnus, vie voimat ja itsetunnon jonnekin maan uumeniin.. knuppel2 Edellisen kerran yhtä tuhoisat fiilikset oli lukiovuosina, silloin taisi Saturnus tehdä oppositiota mun stelliumille.. Mutta silloin oli yhtä masentava fiilis kuin nyt, muistan vielä.. Ja nyt vielä Pluto alkaa peruuttelemaan, ou jea.. buck2 Toisaalta ilmeisesti Pluto ei muodosta haasteellisia aspekteja mun kartalle, että jotain hyvää sentään..
« Viimeksi muokattu: 02.02.2009 22:00:08 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
La Papessa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 02.02.2009 22:34:24 »

Aloittaa peruuttamisen siis minulla 9. huoneessa, ja siirtyy oikeastaan heti 8. huoneeseen. Opposioi plutoa ja aurinkoa, muuta ei sitten oikein tee. Pitäisi varmaan katsoa, onko noilla venuksen perääntymisillä ollut suurtakin merkitystä minulle, kun merkuriuksen perääntymisillä ei juurikaan (minullahan on se päivää ennen "kelkkansa kääntämistä" pysähtynyt merkurius kartalla).
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #6 : 03.02.2009 08:59:06 »

Hei! Nyt todella tyhmä ja perusjuttu kysymys, mutta silti...
Mistä te näette missä huoneessa peruutellaan?
Onko huone ja merkki aina samas... eli jos huonees se ja se on vaikka vain  jousimies niin tämä on muuttumaton pari? Planeetat ja muut vierailevat tähdet vain pyörivät siinä välissä aiheuttaen vaikka  mitä mukavaa  idiot2
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 03.02.2009 19:42:53 »

kide,mä olen tosi huono selittämään. mene www.astro.com ja tee oma kartta ensin, sen jälkeen mene "Extended Chart Selection", ja ekasta luukusta ota natal chart+tansit, laita pvämäärä vaikka 10.3.09, valitse millainen kartta (ei välttämättä tarvi) ja klikkaa näytä kartta. Liikkuvat planeetat on merkitty ympyrän ulkopuolelle, etit vaan venuksen, huomaat että sen perässä on merkki R joka kertoo että venus perääntyy, kato mihin huoneeseen asettuu ja jos on rajalla niin muuta päivää eteenpäin niin kauaksi kuin venus taas lähtee eteenpäin niin huomaat ehtiikö venus vaihtaa huonettakin, aina niin ei käy. Toivottavasti tää autto tai sitten en tajunnu sun kysymystä... smitten
tallennettu

asc kauris
mon kalat
Nomadi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 03.02.2009 21:49:57 »

hohoo, peräti kahdella sukulaisellani on häät juuri tuon peruutuksen aikana. Onko mitään ideoita miten se vaikuttaa avioliittoon?
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9 : 03.02.2009 21:52:39 »

Kide mä vielä jatkan sulle:
Kyllä nuo ovat muuttumaton pari, mitä kysyit. Tai siis syntymäkarttasi juuri sellaisenaan on ja pysyy  Smiley

Suski7 neuvoikin sinua jo menemään astro.comiin  Smiley
Jos sulla on oma syntymäkarttasi vaikkapa paperilla siinä, niin voit myös suoraan katsoa  venus sijainnin kartallasi vaikkapa 7.3. niin, että katsot kartaltasi  oinas merkin ja lasket  oinas merkin alusta yksinkertaisesti 15 astetta etiäpäin...näet missä huoneessa  venus kartallasi silloin on. Mulla se on esim. 10 huoneessa tuolloin ja vaihtaa siinä perääntymsen aikana sitten huonetta 11 huoneeseen.
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #10 : 04.02.2009 00:21:08 »

miks eteenpäin häh, en nyt oikeen kopita? (mistä kohtaa mun kartalta vois löytää syyn siihen, ettei oo aina oikeen kaikki muumit samassa laaksossa?!)

mullon se veenus kuutoshuoneessa kun se lähtee peruutteleen.. ja sit se peruuttaa viitoshuoneeseen.. mut häh?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 04.02.2009 09:27:32 »

miks eteenpäin häh, en nyt oikeen kopita? (mistä kohtaa mun kartalta vois löytää syyn siihen, ettei oo aina oikeen kaikki muumit samassa laaksossa?!)

mullon se veenus kuutoshuoneessa kun se lähtee peruutteleen.. ja sit se peruuttaa viitoshuoneeseen.. mut häh?

Kyllä sä marix oot ihan oikeessa  Grin mulle on illan myöhäisinä tunteina tullut tuohon näppäilyvirhe...siis tietenkin 9 huoneeseen peruuttaa...mites sitä nyt peruuttais eteenpäin  Cheesy
Sori  Huh
Eli sun muumit on ihan "oikeessa laaksossa" ....oli muuten hauska vertaus sulta  smitten mutta mun muumit on ties missä näköjään..
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Lizzy
Vieras
« Vastaus #12 : 04.02.2009 14:04:39 »

Mistä ihmeestä noi muumilaakso vertaukset on nykyään tullu? Niitä on joka puolella?? Yhtäkkiä kaikilta on "muutama muumi karannu laaksosta"  Huh Grin

Mulla  venus näköjään peruuttelee sitten maaliskuussa 11.huoneessa. Siellä samassa huoneessa on nyt tr.  uranus opp. tr.  saturnus 5.

Ystävyyssuhteissa siis muutoksia...  Huh
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 04.02.2009 17:15:49 »

Mä opin ton muumivertauksen jo vuos sitten ollessani ensiavussa töissä, koska aina kun tuli joku mielenterveyspotilas ensiapuun (psykoosi puhjennut tai uusiutunut), yksi hoitaja sanoi että nyt pitää soittaa muumilaaksoon..... Grin
Tarkoittaen keskussairaalan yhteydessä olevaa mielisairaalaa....
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 04.02.2009 20:35:13 »

Nomadi, jostain luin ettei venuksen perääntymisen aikana kannattaisi mennä naimisiin....mutta toisaalta nythän sä voit testata, pitääkö liitto vai purkautuuko esim seuraavan perääntymisen aikoihin...kamalaa tekstiä mutta...ja kuinka moni on mennyt naimisiin vaikkei venus perääntynykkään ja silti eronnut?

eniwei, lukisin tässä kohtaa :
Venus retrograde in the 7th house. Care, care, care with partnerships of all types. Venus wants it all and the 7th house is the US house, not the me, myself and I house. So, make sure and use care in setting down MUST HAVES to those around you. Not Rethinking relationships is almost impossible for us NOT TO DO during this time. But/ and unless you are in danger, maybe waiting until another time to make that rule or even break up existing friendships or partnerships might be best?.

seiskahan kuvaa suhteita....
tallennettu

asc kauris
mon kalat
Sivuja: [1] 2 3 ... 11
  Tulostusversio  

Siirry: