Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Venus perääntyy maaliskuussa  (Luettu 72643 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
rhoda
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #60 : 11.03.2009 16:29:54 »

^ Joo, täälläkin pakittaa kutoseen kohta. Naama täyttyy taas stressipaiseista varmaan..

Huomasin muuten eilen iltataivaalla (lännessä, auringonlaskun suunnassa) matalalla suuren ja kirkkaan tähden. Olikohan se tämä Venus?

Kyllä, venus on iltatähti Smiley
Ja sen erottaa helposti. Se on iltataivaalla kirkkaasti säihkyen. Välillä se on kuun sirpin vieressä ja ne kaksi muodostavat kauniin parin Smiley

OK, pitääpä tähytä tarkemmin.

Oletteko muuten huomanneet,
että yleinen ilmapiiri olisi jotenkin tavanomaista kireämpi ja räjähdysalttiimpi?

Johtuukohan retrovenuksesta,
äskeisestä täysikuusta (jossa myös  uranus osallisena),
kun vähän väliä törmää sellaiseen hammasten kiristely-asenteeseen:
Pariskunnat/perheet rähjäävät toisilleen keskellä katua,
kännyköihin suolletaan aika rankkaa tekstiä ja
muutenkin on sellainen uhkaava tyyntä myrskyn edellä-tunnelma..

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #61 : 11.03.2009 17:50:44 »

en ole huomannut taaskaan mitään, oma tilanne vaan on muutospaineessa, mutta otan asiat tyynesti.. räjähtely ei auta.. ahh, hmm, Venushan liittyy valuuttaankin.. selittäisikö se jotain.. valuutta, vauraus jne.,.

enkä ole huomannut mitään retroromantiikkaakaan, ei ainakaan kunnollista
.
« Viimeksi muokattu: 11.03.2009 17:52:17 kirjoittanut ^Chakwaina^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lizzy
Vieras
« Vastaus #62 : 11.03.2009 18:53:30 »

Olen myös tuon ilmapiirin vaistonnut ja siksi olenkin hautautunut kirjastoon lukemaan ja kirjoittamaan.
 Undecided heti jos menee ihmisten ilmoille niin...  buck2

Ja muuten tämä täysikuu on TODELLA valvottanut.  Shocked

Noista huonejärjestelmistä niin placidusta minäkin olen käyttänyt. Joskin kun tämän asian muistin niin olen todella kiinnostuntu myös meridiaanisesta. Syntymäkartassa se vaikuttaa paljon, mutta tuo tr.  venus r pysyy edelleen 11.huoneessa

tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #63 : 11.03.2009 19:12:26 »

Sama juttu, minäkin olen oppinut sulkemaan tuon häiritsevän ympäristön pois sillä tavalla, että jos joku on levoton niin tajuan, ettei se johdu mitenkään minusta eikä minun tarvitse reagoida siihen.  Smiley

Niin ja muuten muziikkia olen kuunnellut hurjan paljon!  smitten
tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #64 : 15.03.2009 11:17:28 »

mä oon laihtunu helmikuusta 3 kiloa Cheesy kiitos venus! Cheesy
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #65 : 15.03.2009 17:46:32 »

mä en halua palata mihinkään vanhaan mitä mun suhteissa on ollu, mutta valitettavasti pyörittelen tällä hetkellä päässäni samoja ajatuksia kuin 5 vuotta sitten. ei hyvä. haluan äkkiä yli tästä.
tallennettu

merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #66 : 15.03.2009 18:00:45 »

mä en halua palata mihinkään vanhaan mitä mun suhteissa on ollu, mutta valitettavasti pyörittelen tällä hetkellä päässäni samoja ajatuksia kuin 5 vuotta sitten. ei hyvä. haluan äkkiä yli tästä.

Voi ei. Pistä ne maan syliin mielikuvissasi, tai arkkuun ja hautaa se.  Smiley Mielikuvissasi.

kun pystyis. tilanne toki on tällä hetkellä vähän eri, mutta tunteet melkeen samoja. oh noes. hukutan itteni huomenna työhön.
tallennettu

merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #67 : 16.03.2009 04:48:30 »

Sekä Merkuriuksen että Venuksen retrojen aikana multa hajoaa yleensä kenkiä, vaikka olisivat kuinka laadukkaita. No tällä kertaa hajosi oikein järeätekoinen sandaali kesken kauppareissun. Onni onnettomuudessa oli, että lähin kenkäkauppa oli noin 10 m päässä. :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #68 : 17.03.2009 06:44:30 »

olen tässä miettinyt että kun Venus retronkin aikaan muka noiden exien pitäisi kovasti hyppiä kuvassa ja näin ei ole. ehkä ajatuksia heistä. esim kun sen yhden tapasin ulkomailla, oli koti ja työ ja kaikki muka ok, niin olimme nk hyvää pataa. silloin en tiennyt hänen petoksestaan eräässä asiassa, tämän kuulin myöhemmin. hyppäsin ikäänkuin elokuvaan, joka ei ollutkaan omaani, vaikka jokin tuntui täydentyvän, ja hänen elonsa
oli nk huoletonta. (miehethän siis osaa sen, että unohtaa vastuut ja menneet, hän puhui lapselle, kun odotin että itselleni, joka kuitenkin on aikuinen näissä asioissa) - vastuu on ikuinen kysymys sen tyypin kanssa, en tiedä oppiiko ikinä. nyt ei taas puhuta, on hän aikamoinen rasite.

varmaan halusin olla ravun kanssa siksi, että, no ensinnäkin oli vetovoimaa, toiseksi halusin nuoruuden huolettomuutta takaisin. huvittelu, ei tulevaa, jne. nuori ei sitten taas voi olla kypsä ja pitkäjänteinen. joten häntäkään en vedä kuvioon nyt. saa soittaa ei ole asiaa. liikaa pahaa nähnyt ihmisissä, siksi ei halua mennyttä takaisin. voisiko joku kypsä ihminen, siis mies, olla nk hyvä? ehkä jos uskoo jotenkin, mutta ei fanaattisesti? siis ei niinkuin se yksi, eli vielä aivan uusi versio? lähdenkin tästä tapaamaan kypsää uskovaa miestä, mutta ei romanttisesti, kun eihän miesten kanssa kantsu olla romanttinen, vai.

tuli mieleen yksi vanhempi ja kypsempi menestyvä hollantilaisrapu, kyllä noita välillä tupsahtelee, no se ei ollut seurustelua, mutta oli miehessä yritystä, niin ettei kaikki ravut laiskoja ole, no sen tiedän entuudestaan--

jos nää astroasiat saa kuten ilmeisesti saa, tulkita miten haluaa, tulkitsen niin että RETRO venus ei ainakaan tuo Varteenotettavaa kumppania naaman eteen!
.
« Viimeksi muokattu: 17.03.2009 13:13:59 kirjoittanut ^Chakwaina^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mateve
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #69 : 17.03.2009 09:41:54 »

jos nää astroasiat saa kuten ilmeisesti saa, tulkita miten haluaa, tulkitsen niin että RETRO venus ei ainakaan tuo Varteenotettavaa kumppania naaman eteen! .
Lähetetty: 16.03.2009 04:48:30Kirjoittanut: Kato Vega 

Ei niin, ennenkuin on hoidettu se pois mikä oli edellisellä  venus peräytymisellä.
Kiitos sille joka vinkkasi tämän, aloin tutkailemaan asiaa ja näinhän se menee.... (omassa blogissani enemmän) Nyt sitten kurkku on kuin "vereslihalla", flunssa päällä ja tosi voimakasta puhdistumista jämistä,   saturnus  aspect_tri  saturnus  harka Härän arin paikkahan on kurkku....
Samoin  venus kengät naiseutta  uranus  kalat ja jalat, ole onnellinen että oli kengät etteivät olleet jalat....  Shocked

Wink  Mateve
tallennettu

mateve
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #70 : 17.03.2009 12:39:08 »

jep erittäin järkevän international miehen tapasin ja ei ainakaan romanttista;

tapaan sen "täydellisen" työkaverin lähiaikoina jolla mies ei petä, harrastus, työ, vauva, ulkonäkö kaikki vain kaunista; ehkä menen shokkiin jos vihdoin jotain sellaista löytyy eikä exien touhulla väliä;

jaa tuohon nähden ei olekaan selvitettävää, rapu tuli  venus retro 2007 jälkeen
  Wink
« Viimeksi muokattu: 17.03.2009 13:39:47 kirjoittanut ^Chakwaina^ » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #71 : 17.03.2009 13:15:06 »

ps millä ihmeen ilveellä Mateve sait Kato Vegan nicin viestiini yhdistettyä? päivän kevennys

peruuttiko Venus hänen ruutuunsa  2funny
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #72 : 17.03.2009 13:26:28 »

oukei i love everybody siis, if nobody special..  smitten  2funny

Previous Period of Venus Retrograde
01 Aqu 28
Dec 24, 2005 16 Cap 02
Feb 03, 2006 01 Aqu 28
Mar 7, 2006

**tapahtuiko kellään mitään noiden aikana? 2005 yks exä kuvioon, ei puheväleissä tuolloin (siis, sama tilanne)-
kevät 2006.. hmm.. yritin olla väleissä yhden kanssa

Next Period of Venus Retrograde
15 Ari 26
Mar 6, 2009 29 Pisc 16
Apr 17, 2009 15 Ari 26
May 21, 2009

**miten nämä yleensä luetaan?
onko retro maalis-touko 2009, merkkinä oinas kala oinas..

sittenkö taas liikahtaa  venus asiat-? mutta selvitettävää itselläni ei kuin
yksi asia
-
« Viimeksi muokattu: 17.03.2009 13:42:39 kirjoittanut ^Chakwaina^ » tallennettu

Norna
Vieras
« Vastaus #73 : 17.03.2009 14:05:02 »

Muuta en ole kyllä huomannut paitsi Kato Vegan mainitseman kenkäongelman  buck2, mä olen tullut kauhean tietoiseksi yhtäkkiä että mulla alkaa kaikki talvikengät olemaan jollain tavoin käyttökelvottomia, siis tollaset perusarkikengät  idiot2. Mun lempparimokkasaappaista on korko jotenkin ihan löystynyt ja se joustaa liikaa kun kävelee, inhaa. Toisista lempparisaappaista on korkolappu kokonaan lähtemässä irti ja en tiedä oonko potkinut niillä seinään tms mutta kauheat naarmut nahassa  Sad. Onneksi mulla on muitakin kenkiä, mut noi oli parhaimman näköiset.
 Menin ostamaan juuri korkeakorkoiset ~10 cm nilkkurit, jees, niitähän varmaan tässä tarvitaan kipeimmin. Joten mulla alkaa arkikengät olla vähissä  Tongue.

Exiä ei ole näkynyt, mikä ei kyllä haittaa ollenkaan. Hyvin hiljaista ja seesteistä kaikin puolin  Smiley
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #74 : 17.03.2009 15:18:38 »

venus maisesti silmäni ihan Shocked , mitä on tapahtunut  idiot2  laitetaan se retro  venus piikkiin, meiltähän se käy.....

Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11
  Tulostusversio  

Siirry: