rhoda
|
|
« Vastaus #60 : 11.03.2009 16:29:54 » |
|
^ Joo, täälläkin pakittaa kutoseen kohta. Naama täyttyy taas stressipaiseista varmaan..
Huomasin muuten eilen iltataivaalla (lännessä, auringonlaskun suunnassa) matalalla suuren ja kirkkaan tähden. Olikohan se tämä Venus?
Kyllä, venus on iltatähti Ja sen erottaa helposti. Se on iltataivaalla kirkkaasti säihkyen. Välillä se on kuun sirpin vieressä ja ne kaksi muodostavat kauniin parin OK, pitääpä tähytä tarkemmin. Oletteko muuten huomanneet, että yleinen ilmapiiri olisi jotenkin tavanomaista kireämpi ja räjähdysalttiimpi? Johtuukohan retrovenuksesta, äskeisestä täysikuusta (jossa myös osallisena), kun vähän väliä törmää sellaiseen hammasten kiristely-asenteeseen: Pariskunnat/perheet rähjäävät toisilleen keskellä katua, kännyköihin suolletaan aika rankkaa tekstiä ja muutenkin on sellainen uhkaava tyyntä myrskyn edellä-tunnelma..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #61 : 11.03.2009 17:50:44 » |
|
en ole huomannut taaskaan mitään, oma tilanne vaan on muutospaineessa, mutta otan asiat tyynesti.. räjähtely ei auta.. ahh, hmm, Venushan liittyy valuuttaankin.. selittäisikö se jotain.. valuutta, vauraus jne.,.
enkä ole huomannut mitään retroromantiikkaakaan, ei ainakaan kunnollista.
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.03.2009 17:52:17 kirjoittanut ^Chakwaina^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #62 : 11.03.2009 18:53:30 » |
|
Olen myös tuon ilmapiirin vaistonnut ja siksi olenkin hautautunut kirjastoon lukemaan ja kirjoittamaan. heti jos menee ihmisten ilmoille niin... Ja muuten tämä täysikuu on TODELLA valvottanut. Noista huonejärjestelmistä niin placidusta minäkin olen käyttänyt. Joskin kun tämän asian muistin niin olen todella kiinnostuntu myös meridiaanisesta. Syntymäkartassa se vaikuttaa paljon, mutta tuo tr. r pysyy edelleen 11.huoneessa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #63 : 11.03.2009 19:12:26 » |
|
Sama juttu, minäkin olen oppinut sulkemaan tuon häiritsevän ympäristön pois sillä tavalla, että jos joku on levoton niin tajuan, ettei se johdu mitenkään minusta eikä minun tarvitse reagoida siihen. Niin ja muuten muziikkia olen kuunnellut hurjan paljon!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #64 : 15.03.2009 11:17:28 » |
|
mä oon laihtunu helmikuusta 3 kiloa kiitos venus!
|
|
|
tallennettu
|
, , ja jousimiehessä kauriissa vesimiehessä ja vaa'assa , ja skorpionissa
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #65 : 15.03.2009 17:46:32 » |
|
mä en halua palata mihinkään vanhaan mitä mun suhteissa on ollu, mutta valitettavasti pyörittelen tällä hetkellä päässäni samoja ajatuksia kuin 5 vuotta sitten. ei hyvä. haluan äkkiä yli tästä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #66 : 15.03.2009 18:00:45 » |
|
mä en halua palata mihinkään vanhaan mitä mun suhteissa on ollu, mutta valitettavasti pyörittelen tällä hetkellä päässäni samoja ajatuksia kuin 5 vuotta sitten. ei hyvä. haluan äkkiä yli tästä.
Voi ei. Pistä ne maan syliin mielikuvissasi, tai arkkuun ja hautaa se. Mielikuvissasi. kun pystyis. tilanne toki on tällä hetkellä vähän eri, mutta tunteet melkeen samoja. oh noes. hukutan itteni huomenna työhön.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #67 : 16.03.2009 04:48:30 » |
|
Sekä Merkuriuksen että Venuksen retrojen aikana multa hajoaa yleensä kenkiä, vaikka olisivat kuinka laadukkaita. No tällä kertaa hajosi oikein järeätekoinen sandaali kesken kauppareissun. Onni onnettomuudessa oli, että lähin kenkäkauppa oli noin 10 m päässä. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #68 : 17.03.2009 06:44:30 » |
|
olen tässä miettinyt että kun Venus retronkin aikaan muka noiden exien pitäisi kovasti hyppiä kuvassa ja näin ei ole. ehkä ajatuksia heistä. esim kun sen yhden tapasin ulkomailla, oli koti ja työ ja kaikki muka ok, niin olimme nk hyvää pataa. silloin en tiennyt hänen petoksestaan eräässä asiassa, tämän kuulin myöhemmin. hyppäsin ikäänkuin elokuvaan, joka ei ollutkaan omaani, vaikka jokin tuntui täydentyvän, ja hänen elonsa oli nk huoletonta. (miehethän siis osaa sen, että unohtaa vastuut ja menneet, hän puhui lapselle, kun odotin että itselleni, joka kuitenkin on aikuinen näissä asioissa) - vastuu on ikuinen kysymys sen tyypin kanssa, en tiedä oppiiko ikinä. nyt ei taas puhuta, on hän aikamoinen rasite.
varmaan halusin olla ravun kanssa siksi, että, no ensinnäkin oli vetovoimaa, toiseksi halusin nuoruuden huolettomuutta takaisin. huvittelu, ei tulevaa, jne. nuori ei sitten taas voi olla kypsä ja pitkäjänteinen. joten häntäkään en vedä kuvioon nyt. saa soittaa ei ole asiaa. liikaa pahaa nähnyt ihmisissä, siksi ei halua mennyttä takaisin. voisiko joku kypsä ihminen, siis mies, olla nk hyvä? ehkä jos uskoo jotenkin, mutta ei fanaattisesti? siis ei niinkuin se yksi, eli vielä aivan uusi versio? lähdenkin tästä tapaamaan kypsää uskovaa miestä, mutta ei romanttisesti, kun eihän miesten kanssa kantsu olla romanttinen, vai.
tuli mieleen yksi vanhempi ja kypsempi menestyvä hollantilaisrapu, kyllä noita välillä tupsahtelee, no se ei ollut seurustelua, mutta oli miehessä yritystä, niin ettei kaikki ravut laiskoja ole, no sen tiedän entuudestaan--
jos nää astroasiat saa kuten ilmeisesti saa, tulkita miten haluaa, tulkitsen niin että RETRO venus ei ainakaan tuo Varteenotettavaa kumppania naaman eteen! .
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.03.2009 13:13:59 kirjoittanut ^Chakwaina^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
mateve
|
|
« Vastaus #69 : 17.03.2009 09:41:54 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
mateve
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #71 : 17.03.2009 13:15:06 » |
|
ps millä ihmeen ilveellä Mateve sait Kato Vegan nicin viestiini yhdistettyä? päivän kevennys peruuttiko Venus hänen ruutuunsa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #72 : 17.03.2009 13:26:28 » |
|
oukei i love everybody siis, if nobody special.. Previous Period of Venus Retrograde 01 Aqu 28 Dec 24, 2005 16 Cap 02 Feb 03, 2006 01 Aqu 28 Mar 7, 2006 **tapahtuiko kellään mitään noiden aikana? 2005 yks exä kuvioon, ei puheväleissä tuolloin (siis, sama tilanne)- kevät 2006.. hmm.. yritin olla väleissä yhden kanssaNext Period of Venus Retrograde 15 Ari 26 Mar 6, 2009 29 Pisc 16 Apr 17, 2009 15 Ari 26 May 21, 2009 **miten nämä yleensä luetaan? onko retro maalis-touko 2009, merkkinä oinas kala oinas..
sittenkö taas liikahtaa asiat-? mutta selvitettävää itselläni ei kuin yksi asia -
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.03.2009 13:42:39 kirjoittanut ^Chakwaina^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
Norna
Vieras
|
|
« Vastaus #73 : 17.03.2009 14:05:02 » |
|
Muuta en ole kyllä huomannut paitsi Kato Vegan mainitseman kenkäongelman , mä olen tullut kauhean tietoiseksi yhtäkkiä että mulla alkaa kaikki talvikengät olemaan jollain tavoin käyttökelvottomia, siis tollaset perusarkikengät . Mun lempparimokkasaappaista on korko jotenkin ihan löystynyt ja se joustaa liikaa kun kävelee, inhaa. Toisista lempparisaappaista on korkolappu kokonaan lähtemässä irti ja en tiedä oonko potkinut niillä seinään tms mutta kauheat naarmut nahassa . Onneksi mulla on muitakin kenkiä, mut noi oli parhaimman näköiset. Menin ostamaan juuri korkeakorkoiset ~10 cm nilkkurit, jees, niitähän varmaan tässä tarvitaan kipeimmin. Joten mulla alkaa arkikengät olla vähissä . Exiä ei ole näkynyt, mikä ei kyllä haittaa ollenkaan. Hyvin hiljaista ja seesteistä kaikin puolin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|