Elämänilo
|
|
« Vastaus #15 : 25.01.2006 14:24:13 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
miemuli
Satunnainen astroilija
OhGod they found me!
|
|
« Vastaus #16 : 25.01.2006 15:37:25 » |
|
Näen vähän,näyttö on iso.Näpäimet on kohonäpäimet,hutejs tulee siltti!
Menee joksus kauan lukea vaikeeta tekstiä.
|
|
|
tallennettu
|
You do not never guess! I know...
|
|
|
hurma
Vieras
|
|
« Vastaus #17 : 27.01.2006 23:12:54 » |
|
En minä liusaa sinua...Olen vain kiinnostunut oireittesi hieman ristiriitaisesta ilmentymisestä... Mitenkäs tuo lukeminen sujuu...oman ja toisten tekstien... Taidanpa minä sitten liusata sinua. Poliittiinen epäkorrektius on joskus paikallaan, mutta en itse käyttäisi sitä muiden loukkaamiseen. Ilmeisesti teit sen tietoisesti; kieltämättä se vetää ainakin minut hiljaiseksi. Näköjään myöskin modet; ad hominem kommentit toisten heikkouksista ja niille naureskelu on näköjään täysin foorumin sääntöjen ja yleisen hyvän maun mukaista täällä Joinakin päivinä vain häpeän niin syvästi ihmisyyttäni- tulkitkaa miten tahdotte.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #18 : 27.01.2006 23:29:59 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #19 : 27.01.2006 23:35:26 » |
|
Haluan rauhaa, tyyneyttä ja keskittymiskykyä..!!!
Hei "valonkantaja" LAITA TIETOKONEESI KIINNI
AVAA IKKUNA HETKEKSI
R A U H O I T U
LAITA PUHELIN ÄÄNETTÖMÄLLE
OTA KIRJA KÄTEESI - ajattele - - keskityn nyt vain lukemiseeni - - pysyn rauhallisena ja keskityn asiaan - - opin nopeasti ja muistat asiat huomenna tentissä - OLEN RAUHALLINEN, TYYNI JA KESKITTYMISKYKYINEN
MITKÄÄN YMPÄRILLÄNI KUULUVAT ÄÄNET EIVÄT HÄIRITSE MINUA
KESKITYN TÄYSIN - OPIN NOPEASTI - MUISTAN KAIKEN LUKEMANI TENTISSÄ Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #20 : 27.01.2006 23:44:08 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #21 : 28.01.2006 00:03:59 » |
|
Minä hermoilen jos jokin asia esim. avaimet ovat hukassa kun pitäisi jonnekin lähteä. Hermoilen myös jos on kiire kun on ehdittävä jonnekin. Yleensä kyllä valmistaudun hyvissä ajoin, jotta voisin rauhassa lähteä. Jokatapauksessa Inhoan kaikenlaista kiirettä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #22 : 28.01.2006 03:03:18 » |
|
Miemuli koita kestää, muista ketä me ollaan,,,, täällä !! Rili kuul, olen kunnes olen tarkistanut, ovi auki, avaimet mukana, ok, nyt voin hakea pimeästä aamun lehden !!!
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #23 : 28.01.2006 12:30:41 » |
|
Miten sinun tenttisi meni. Elämänilo, tentti meni vähän penkin alle. On varmaan juuri siinä rajalla, pääsenkö läpi. Ymmärsin yhden esseekysymyksen väärin ja vastasin aiheen vierestä, vaikka juuri siihen kysymykseen olisin osannut vastata. Sain vastattua kaikkiin kolmeen esseekysymykseen joihin pitikin vastata. Mutta kaksi latinatehtävää meni enemmän tai vähemmän "lottoamiseksi". Mutta tosiaan, nyt kun se on ohi, tuli sitten hylsy tai hyväksytty, olen erittäin huojentunut! Kaikki stressi purkautui tenttiä edeltävänä iltana n. klo 23.00 aikoihin.. Ensin tuli kauhea paniikki ja sitten vain nauroin ja nauroin, varmaan puoli tuntia... Se oli aika terapeuttista... :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pallaskissa
|
|
« Vastaus #24 : 28.01.2006 18:29:28 » |
|
Anteeksi ketjun aloittajalle ja muillekin keskustelijoille, tämä taitaa mennä hiukan ohi alkuperäisen aiheen:
Turhanpäiväisen hermoilun lisäksi tällä foorumilla alkaa esiintyä yhä enenevässä määrin jonkinlaista "vainoharhaisuutta"! Tekstejä luetaan rivien välistä ja motiiveja epäillään? Varsinkin uusiin kirjoittajiin tunnutaan suhtautuvan hieman penseästi, pelätäänkö täällä ns. "varjonikkeilyä", siis sitä, että vakikirjoittajat kirjoittavat toisella nimimerkillä eri tavoilla kuin ennen..? Vai mistä on kyse?
*pyörittää päätään, tänään edelleen hiven turhautuneena*
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #25 : 28.01.2006 22:49:21 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|