Placidus tuntuu mulle kaikkein tutuimmalta. Mulla on Placidus-systeemin mukaan kartalla ylikorostuneet 1. ja 7. huone ja tuntuu siltä, että nämä asiat ovat juuri se elämäni painopiste ja kysymys - kuinka määrittelen itseni sekä itse että muiden ihmisten/parisuhteen kautta. Näitä on tässä elämän varrella pähkäilty - samalla mulla on aivan minimaalisen pienet 6. ja 12. huone, joista 6. huoneeseen sijoittuu
- tuntuukin siltä, että elämäntehtävänä on oppia järjestelmällisyys ja sujuvan arjen pyörittäminen, ei vaan luonnistu multa
12. huone on tyhjä ja en koe sitä itselleni kovinkaan merkitykselliseksi. Tasahuonesysteemillä mulle tulisi kamaa 12. huoneeseen ja mikään ko. planeetoista ei vaan tunnu sopivan ko. huoneen teemoihin..
Mulla eniten painottunut on 11. huone, omalaatuisuus ja omien polkujen tallaaminen tuntuukin mulle varsin luontevalta vaihtoehdolta, samalla kun
hätyyttelee
:llä oikein korostaen friikkiyttäni. Myös 10. huoneeseen sijoittuu kamaa, kuten
- statuksen ja materian kerääminen tuntuukin olevan mun se elämäntehtävä, näin pinnallisesti sanottuna..
:
Lisäksi 8. huoneessa on vahva tekijä, karttani hallitsija
- Pluto pakottaa sisäiseen transformaatioon, Saturnus on siellä rajoittamassa sitä, toiv. tuo sijainti ei rajoita rahapuolta ainakaan ihan hirvittävästi. Ainakin näin olen 8. huoneen Saturnuksen tulkinnut, että saattaa olla omaisuutta/perintöjä rajoittava tekijä
Luultavasti tulehtuneiden perhesuhteiden takia joskus tulevaisuudessa tulee olemaan riitainen ja sotkuinen perinnönjako, siihen tuo 8. huone mahdollisesti viittaa..