Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä minua vaivaa-luonnehäiriökö ?  (Luettu 3592 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Ansku44
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« : 09.02.2009 20:30:22 »


En tiedä olenko oikeassa osiossa mutta heivatkaa sitten oikeaan paikkaa. Oinasihmiseksi olen varmaan vähän turhan erilainen ainakin useinmiten. Olen joutunut tutkimaan itseäni pohjia myöten ja selvyyttä ei näytä tulevan vaikka kuinka kaivelisi. Olen siinäkin mielessä outo-oikku, että vatuloin kaiken maailman ihmissuhde asioita (siis mikä ja miksi meni pieleen) ja varsinkin omalla kohdalla kun normi-oikku painelee jo uusissa tuulissa ja haluaa vapautta. Minä kaipaan oikeaa ihmissuhdetta mutta se vaan karttelee minua. Olen ollut aikoinaan n. 20v parisuhteessa, josta 13v naimisissa. Oli aivan kamala suhde muuten. Tämän jälkeen olenkin ollut oikea narskumagneetti tai jotain muuta sellaista, ainakin vedän näitä luonnehäiriöisiä ihmisiä puoleeni. Sitäkään en tajua, miksi niin teen kun en mielestäni ole hoivaajatyyppinen tai ei sen pitäisi näkyä ulospäin. Kamalalta tuntuu ajatus siitä, jos saisin elää vanhaksi, niin joutuisin elämään tämän loppuelämän yksin. Enhän ole totuuden nimessä saanut kokea rakkaussuhdetta vielä ikinä - riistosuhteita ne ovat olleet.

En ymmärrä näistä astroasioista mutta jos joku ystävällinen osaaja osaisi tulkita jotain missä onni luuraa.

Eli olen  nousu skorpioni
           aurinko oinas
           kuu neitsyt
           merkurius oinas
           venus härkä
           mars kalat
lisäksi minulta löytyy: mystinen suorakaide, jumalan sormi ja mahdollisuuksien kolmio

Olen ollut ymmärtävinäni, että nämä huoneet ovat tärkeitä "parisuhdemarkkinoilla"

  minulla 5 huone 28 astetta ja kaloissa
            7 huone 5  astetta ja häräsä
           11 huone 28 astetta ja neitsyessä.

kyselkää reippaasti jos tarvitsette lisätietoja.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 02.06.2009 21:44:06 »

Luitko muuten St Germain kanavoinnin traagisista suhteista? jos siinä olisi jotain ajatuksia. eikun alipersoonia putsaamaan!
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 03.06.2009 20:50:24 »

Olin juuri ehdottomassa tuota samaa kanavointia! Se muuten löytyy Henkimaailman osiosta, heti ensimmäiseltä sivulta.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: