Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ilinen tarottilehto..  (Luettu 30733 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Loreleian
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #15 : 18.02.2009 15:41:08 »

Alva ja tässä sinulle..

Yleisnäkymänä tuli Kohtuus. Se neuvoo panostamaan kevään aikana siihen mistä sielutasolla hyödyt ja saat eniten. Tuo tie on jo olemassa ja voit aavistuksen siitä nähdäkkin. Sisäisen oppaan kuunteleminen ja asioiden tasapainoinen käsittely ovat asioita jotka voisivat keväällä olla hyviä kehittamisen kohteita.  Kohtuus kerto yleensä nimenomaan hengentason polusta, saattaapa siinä olla kehoitus eteenpäin kulkemiseen jollain maagisella tiellä, jonka olemassa olon jo tiedostat.

Tällä hetkellä saatat kokea tasapainoilevasi asioiden kanssa, varsinaisesti liikkumatta eteenpäin.
Olet hyvä ja ymmärtäväinen neuvonantaja, kunhan et yritä padota omia tunteitasi tai luovuuttasi itsellesi asettaman vastuun tähden. Koska et tuomitse muita edes silloin kun et pysty allekirjoittamaan heidän mielipiteitään, kykenet auttamiseen myös kun tuolloin. Vaikuttaisi, että keväällä näille ominaisuuksille olisi lähipiirissäsi tilausta. Jotta kykenet auttamaan muita, kortit neuvovat Kohtuuden avulla kuitenkin ensin löytämään oman sisäisen tasapainon ja yhteyden oman itsen puoliin, myös niihin vähän varjoisimpiin. Vasta kun olemme itse tasapainossa ja tunnemme sekä hyväksymme itsemme kokonaisuutena, voimme siirtää tuon voiman muihin. Smiley
Voi olla vaikea työntää mielestä korkealle kehittynyt vastuuntunto ja "näin pitää toimia" opit, jotka ovat usein enemmän itsemme asettamia kuin ulkoa annettuja, mutta kortit kannustavat luottamaan itseen sillä polku on jo olemassa. Jokin taho - henkilö tai ajatusmalli - näyttäisi jarruttavan alkuunpääsyä oman itsesi hoitamisessa ja sisäisen harmonian löytämisessä, mutta mikäli luotat itseesi etkä anna noiden pidätellä sinua, pääset alkuun.
Mitä tulee töihin, ilmassa on jonkinlaista lievää turhautumista. Näyttäisi siltä että et ehkä ole keskittynyt tekemään mitä haluat, tai koet niin ja siksi jonkinlaiset haastavat, innostavat vastukset puuttuvat. Asiat ikäänkuin lipuvat eteenpäin, mutta kyse on ainoastaan siitä, että olet vielä kehittymässä ja edessä on polku ylöspäin. Smiley

Harmonisen itsetutkiskelun aikaa näyttäisi olevan ilmassa ja kovasti kortit kannustavat siihen. Vaikuttaisi olevan jotain mihin sinulla olisi paitsi tarvetta, myös taitoa. Smiley
tallennettu
Alva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #16 : 18.02.2009 16:19:25 »

Siis wau  Smiley aika mieletöntä tekstiä sieltä tuli, kiitos kauheasti!

Palautetta samalla. Minulla on kamala tarve auttaa muita ihmisiä, ollut aina. Työt turhauttaa, mutta pakko jotain tehdä jotta saa ruokaa pöytään... Mutta vastapainoksi olen alkanut lukemaan paljon henkisistä asioista ja jotenkin sellainen tunne minulla on, että jokin "kyky" minulla on mutten löydä sitä vielä. Ja voi että miten totta, olen todella vastuuntuntoinen ihminen ja asetan liian kovat odotukset itselleni, tiedä mistä tämä johtuu?! Jotenkin näistä luopuminen on hankalaa.   

Varjopuoliahan minussa ei ole  Wink ei vaan, näitä olen tässä sielunkummanistani erotessa joutunut todella rankasti ja rehellisesti miettimään. Mikä tekee minusta minut, mitä pitää kehittää ja mille tielle mennä - pakottava tarve on tehdä jotain hyödyllistä ja en jotenkin löydä tietä, siksi täältäkin apua tulin pyytämään. Jos jollain on hyviä vinkkejä mitä tehdä - ottaisin enemmän kuin kiitollisena vastaan  smitten smitten

Kiitos!
tallennettu
pirjoha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #17 : 18.02.2009 16:52:05 »

 Smiley Hei!  Smiley
Mitäs näkisit minulle? Kiinostuksen kohteena erityisesti työ ja lainojen maksaminen.
Aloitin koulutusjakson jossa tutustun uuteen ammattiin, johtaako mihinkään?  Eli pääsenkö opiskelemaan siitä uuden ammatin?
tallennettu
Loreleian
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #18 : 18.02.2009 17:19:49 »

Tässä sinulle Tarjamj..  Smiley

Vaikuttaisi tosiaan, että vaikka taloudellinen tilanne on vakaa ja elämä ihan mukavaa, jonkinlainen vieraantuneisuuden tunne on olemassa. Ehkäpä omaa aikaa pitäisi olla enemmän ja kaipaat uuden oppimista.Muiden mielipiteet saattavat myös jarruttaa omia päätöksiäsi.

Tiedät mitä haluat ja toisaalta taas mitä et. Tämä vaikuttaa siihen että et luultavasti kauaa voi tehdä mitään joka on omia mielihalujasi vastaan, sillä rupeat oireilemaan varsin pian (tästä saa luultavasti sitten lähipiirikin tuta..).
Olet ilmeisesti melko karismaattinen ja sosiaalisesti taitava persoona. Koska sinua kuvaamaan nousi ensimmäisenä Sauvojen kuningatar joka rakastaa parrasvaloja ja luontaisen vetovoimansa ansiosta viehättää ihmisiä, voisi tämä viitata joko sosiaalisiin ammatteihin joihin liittyy puhuminen ja ihmisiin vaikuttaminen tai luoviin aloihin joissa voit olla esillä. Tätä tukemaan nousi vielä Sauvojen lähetti, joka ilmaisee melko samoja luonteenpiirteitä hieman hienostuneemmalla tasolla, samalla se kuvaa uuden aloittamisen pohdiskelua.

Uuden aloittamista hidastavat turvallisuuden kaipuu ja vaurauden merkitys. Kaikki me tietysti tarvitsemme myös rahaa, mutta mikäli sen merkitys kasvaa liian suureksi, voi se estää meitä toteuttamasta muutoksia, koska ne tarkoittavat usein myös epävarmuutta.
Mietit luultavasti kevään aikana vaihtoehtoja kovasti ja kortit varoittavatkin miettimästä liian kauaa. Vaikka päätöksiä ei pidäkkään tehdä syöksymällä niihin, ei myöskään tule epäröidä liian kauan. Useinhan kyse ei ole siitä, tekeekö oikean päätöksen, vaan että tekee päätöksen. Mikäli sen tekee seisten sen takana, seuraa siitä että päätös on oikea, koska sillä hetkellä se on meille ainut. Luultavasti tuossa vaiheessa sisimmässäsi jo tiedätkin mitä haluat tehdä (viitaten jo tuohon aiemmin mainittuun Sauvojen kuningattaren päättäväisyyteen).

Tästä näyttäisi seuraavan uusi pitkän tähtäimen suunnitelma ja jonkinlainen elämänmuutos (tämähän voi tietysti paitsi tarkoittaa työn vaihtoa myös vanhassa työpaikassa asioiden muuttamista) jossa toimit aktiivisena alulle panijana.
Kevään aikana muutut ja tulet valmiiksi tekemään päätöksen, kenties olet jo sille valmis ja elämä kutsuu heräämään toimintaan sen saavuttamiseksi.
Jotain isompaa muutosta osin oman aktiivisen toiminnan seurauksena näyttäisi tosiaan olevan tulossa. Kortit neuvovatkin säilyttämään opitimistisuuden myös tuon alullepanon jälkeen. Romahduksen tai muutoksen seurauksena kaaos loppuu ja syntyy uusia mahdollisuuksia, joita voi olla vaikea nähdä kaiken keskellä. Taustasävy on kuitenkin nimenomaan positiivinen. Se mistä riski muodostuu onkin oman itsen asenne tilanteessa. Asiat eivät ehkä järjesty niin nopeasti ja helposti kun toivomme. Kannattaa luottaa tulevaisuuteen ja olla tuskastumatta jos kaikki ei heti tunnu muuttuvan paremmaksi, sillä kehitys voi viedä aikaa.

Eli samaan aikaan kun kortit kuvailevat sinun olevan valmis uuteen projektiin ja kuvailevat tuon suhteen sinut  innokkaaksi ja optimistiseksi, ne neuvovat ettei ole syytä jähmettyä tai katkeroitua mikäli muutoksen jälkeen asiat näyttävät jonkin aikaa sekavilta. Uutta tilannetta ei vielä tuolloin voi hallita, mutta polku vie eteenpäin ja kortit suhtautuvat tuohon oikein positiivisesti.

Tässä pöydässä ihan hämmästytti miten kortit olivat niin työ-puoleen keskittyviä kun sitä kysyitkin. Smiley Eli tosiaan muutokselle näyttäisi olevan suotuisat tuulet ja kortit kehottavat luottamaan itseen. Voi olla että homma ei käy ihan sormia napsauttamalla, mutta harvoinhan se niin toimiikaan. Kun muutoksen myräkkien ei anna häiritä, voi nähdä että suunta on jokatapauksessa oikea.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #19 : 18.02.2009 17:26:54 »

Hei, kyselen minäkin.  Smiley Olen ajatellut meneväni erääseen sivukoulutukseen joka ei lainkaan liity nyt opiskelemaani alaan, mutta minulla on sellainen tunne että siitä voisi lähteä eteenpäin jotakin. Ja ehkä se jonkin kummallisen mutkan kautta jopa yhtyy "omaan" alaani. Mitä näkisit sieltä korteista, mitä se toisi tullessaan, jotain uutta, ei mitään tai kohtalonomaisia sattumia?  Cheesy
tallennettu
tarjamj
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72



Profiili
« Vastaus #20 : 19.02.2009 10:30:27 »

Sydämelliset kiitokset Iline! Tulkintasi vahvisti omia tuntojani, tämänsuuntaisia ajatuksia itsellänikin on ollut.

Kaikkea hyvää elämääsi  smitten
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #21 : 19.02.2009 18:54:15 »

Ilineee!  smitten

Haluaisin kysyä että mitä tulee käymään herra Leijonan Oinaan kanssa?

Ja olis kiva saada näkemystä ihan tästä lähitulevaisuudesta, alkavatko pyörät pyörimään ja palaset loksahtelemaan kohilleen vai vieläkö pitää jaksaa tätä kaaosta?

Isot kiitokset jo etukäteen!  Smiley

EDIT: Miehet vaihtuu  Grin Grin Grin
« Viimeksi muokattu: 24.03.2009 20:12:46 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
epona
Vieras
« Vastaus #22 : 20.02.2009 14:08:21 »

Oih,  smitten
Minäkin haluaisin koritn.

Jaksan odotella. Kun kerkiät!  smitten

Ihmisuhteille pyytäisin saada kortin. . . Olenko minä kykeneväinen sitoutumaan pidemmäksi aikaa ollenkaan?

Kiitoksia kovasti etukäteen.

Enkeleitä
ja tsemppiä opiskeluihin.

« Viimeksi muokattu: 20.08.2009 20:04:33 kirjoittanut Anahata » tallennettu
tiipoo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #23 : 21.02.2009 14:14:38 »

Hei Iline!

En olekkaan aikoihin katsantoja pyydellyt, mutta nyt tuli sellainen olo että ehkä pitäisi.
Pitkä on sinulla jono jo, mutta toivottavasti ehdit ja jaksat tenttiesi lomassa tänne asti  Wink.

Niin, korttia voisi ihan yleisesti nostaa keväälle ja kesälle, miltä ne minun kohdallani näyttävät. Tuntuu tällä hetkellä että olen jumiutunut paikoilleen. Matkaan vain kodin, työn ja ruokakaupan välillä.
Rahallisesti on tosi tiukkaa.
Olen yh-äippä joten loppu vapaa-aika, mikä tuolta muulta jää kuluukin sitten pojan ja koiriemme kanssa (no niinhän se pitääkin ja sellaista se arki on, mutta kaipaan vaan itsekkin välillä perhosia vatsaan ja onnen tunteita).
Kun olen rakkaus puolta aiemmin kysellyt, niin aina tulee vastaukseksi vain, että minun pitää päästä yli erostani. Kyllä se nyt melkoisen hyvin on puitu osaltani, kun aikaa on kulunut 2,5 vuotta. Vieläkö kortit kehoittaa antamaan itselleni aikaa toipua... Minä en jaksa enää toipua vaan kaipaan rakkautta ja romantiikkaa! Grin.

No ei maar. Ihan otan kaiken vastaan avoimin mielin mitä kortit kertoo. Kokemuksesta tiedän, että oikeassa ne kuitenkin ovat ja neuvot joita olen saanut ovat olleet erittäin oikeaan osuvia.

Mukavia kevättalven päiviä toivotellen
Tiipoo Smiley
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #24 : 21.02.2009 18:01:30 »

Kultainen sulka liittyy jonon jatkoksi.
Meni selkä ja jalka, näkyykö vielä jotakin pahempaakin? Pääsenkö jo inkkari-eläkkeelle? Cheesy

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
katie_sue
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #25 : 22.02.2009 14:30:19 »

Kiitollisena minäkin ottaisin korttien kertomaa vastaan. Miltä näyttää kevät ja kesä rakkausrintamalla?

Miljoonasti kiitos, mikäli ehdit katsoa. Smiley
tallennettu
Minna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #26 : 23.02.2009 11:42:33 »

Hei!

Mielelläni ottaisin kortteja vastaan jos jaksat näin monelle nostella  Smiley

Miltä näyttää rakkauselämä (näyttäisikö nykyinen suhde etenevän yhdessäasumiseen asti?) ja työelämä (firman tilanne on epävarma... saanko jatkaa töissä?)?

Kiitos ja mukavaa kevättalvea!
tallennettu
Eila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« Vastaus #27 : 23.02.2009 17:30:27 »

Mielelläni myös ottaisin korttien kertoman vastaa.Vaikka ihmissuhteisiin ja rakkauteen jos saisin smitten
tallennettu
MinttuMari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 162


Profiili
« Vastaus #28 : 23.02.2009 20:28:27 »

Hellou!

Katsoisitko minullekkin tulevaisuudesta; rakkaudesta, työstä...

kiitoooooooooooooos
tallennettu
Kesykissa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #29 : 23.02.2009 20:47:57 »

Kesykissa hiippailee tänne pitkän jonon päähän ja istahtaa odottamaan, josko vielä jaksaisit nostella kortteja.  Smiley Jos saa pyytää, niin parisuhteen tulevaisuus kiinnostaisi nyt eniten; välillä tuntuu, että seistään miehen kanssa vähän tyhjän päällä... ja lisäksi allekirjoittaneella on ollut jo jonkin aikaa hiukan "irtonainen" olo - kuin ei olisi oikein kunnolla kiinni tässä normaalissa arjessa, ihmissuhteissa ja yleensä tässä maallisessa elämässä.  :Smiley Joten jos ehdit, niin mielenkiinnolla odotan, mitä kortit paljastavat.

Kesykissa kiittää ja kehrää!
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: