Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ilinen tarottilehto..  (Luettu 30788 kertaa)
0 jäsentä ja 20 vierasta katselee tätä aihetta.
Loreleian
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #30 : 26.02.2009 13:38:08 »

No niin, armahtakaahan minua jos vastaaminen kestää hetken.  Smiley Nuo maalliset asiat kun vievät aikaa, niin paljon kun yritänkin niistä luistaa.  Grin Ihanaa että näin paljon on tullut jo kysymyksiä, ja tässähän ihan huomaa miten kehittyy..
Sellaisen mielenkiintoisen huomion olen huomannut, että enneunet ovat lisääntyneet, kun on enemmän tuolta virrasta käynyt asioita katselemassa. Smiley Aika jänskää..
Niin ja sanokaa toki jos haluatte yksityisviestinä vastaukset. Olen laittanut tähän viestiketjuun nyt, lähinnä ajatellen että noista voi olla muillekkin tarotopettelijoille hyötyä. Smiley

Tässä Hiipulle.

Olet itse jo valmis toimintaan ja uuteen elämään heräämiseen. Uuden tunteittesi kohteen tavattuasi tunnet että pahin on jo ohi ja toivot tulevaisuudelta paljon. Samaan aikaan kuitenkin kortit heittivät ilmaan jonkinlaista hysteriaa. Omat oppaani taitavat olla ilmaisuissaan yhtä hyvän dramatiikan tajun omaavia kuin minäkin.  :Smiley Tämä näyttäisi kertovan siitä, että ehkä "maalaat piruja seinille" ja pelätessäsi menettäväsi rakkautesi hieman liioittelet kumppanin tekoja ja sanomisia pahempaan suuntaan. Uskon kriisi ja petoksen pelko ovat varmaan aina normaaleja reaktioita, kun toisesta välittää paljon, etenkin jos aikaisemmin asiat ovat menneet omalta kantilta onnettomasti.
Tällä hetkellä ilmassa näyttäisi olevan jonkinlaista positiivista hämmennystä. Niinkuin itsekkin sanoit, voi olla vaikea uskoa kaikkea todeksi ja se sitten sekoittaa pakkaa. Koette ilmeisesti hyvinkin voimakasta yhteenkuuluvuutta, karmista yhteyttä ja usko parisuhteen tulevaisuuteen on kummallakin luja.

Asia mikä näyttäisi olevan välissänne ovat menneisyydestä kumpuavat surut, jotka vielä elävät mielessä/mielissä sen verran, että vaikuttavat myös nykyhetkeen, luoden luultavasti juuri jonkinlaista  pelkoa että toinen paljastuu muuksi kuin on. Tulevaisuuteen ja uuteen kotiin on kuitenkin valoisa tie ja taivaanranta on kultainen.

Tunteittesi kohde näkee sinussa kohtalon ja vaikuttavan elämänmuutoksen. Luultavasti hän kokee, että sinun myötäsi hänen elämänsä on hyvinkin nopeasti pyörähtänyt uuteen kiertoon, kohti uutta tulevaisuutta.
Hänen tunteensa ovat aidot, kypsyvät rauhallisesti ja vakaasti hyvällä perustalla. Hän näkee yhteisen tulevaisuutenne, luottaa teihin ja nyt korttien mukaan ikään kuin katselee kuinka tunteet kasvavat ja syvenevät, tietäen, että kun niitä ruokkii näin tapahtuu. Suhteenne maa on hyvä, versot kasvavat ja niillä on tarpeeksi aurinkoa ja ravinteita.

Näyttäisi siis siltä, että vaikka epäröitkin hieman häntä, ei noihin tunteisiin ole aihetta. Hän ehkä ottaa rakkauden rennommin. Hän ehkä antaa tunteiden kypsyä hitaammin, ajatellen että asiat kyllä menevät eteenpäin teidän kahden suhteessa ja kaikelle on aikansa. Koska hän näyttää luottavan suhteeseen ja sinuun, hän voi rauhassa antaa suhteen syventyä.

Tämän perusteella näyttäisi siis ettei huoliin ole aihetta. Sen tiedon mukaan mitä sain, mies on rehellinen ja hänen tunteensa ovat aidot. Hän ei pelkää menettämistäsi ja tietää että suhteenne on hyvällä ja onnellisella pohjalla. Nyt kun jonkinlainen alkutyö on saatettu päätökseen, hän saattaa rentoutua ja nauttia tilanteesta, antaen sen kasvaa tilanteesta itsestään ja tunteistanne kumpuavasta voimasta. Siispä nauti tuosta onnesta joka sinulle on tullut kun tie näyttää noinkin valoisalta. Smiley
tallennettu
Loreleian
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #31 : 26.02.2009 14:33:44 »

Rubiinitar tässä sinulle..

Kysyit kodin maksamisesta, työtilaisuuksista ja kumppanin löytymisestä. Nostin näille kaikille oman pöytänsä.

Kodinmaksamisen suhteen aika näyttäisi suosivat aloitteita. Ohjat ovat kyllä käsissäsi, mutta tilanne voi vaatia jonkin verran ponnisteluja ja saattaapa kiristää vähän pinnaakin. Kaikesta huolimatta tilanne on kuitenkin vakaalla pohjalla ja näyttäisi helpottuvan tulevaisuudessa. Jonkinlainen uusi liikeyritys, työ, tms. on ilmassa, mutta siihen liittyy jonkinlaista hienoista epävarmuutta. Voi tuntua, että energiasi hajoilee ympärillesi, niin että sitä menee myös nykyhetken ja tulevaisuuden kannalta tarpeettomiin asioihin. Kortit kehottavatkin varomaan mahdollisesti jotain henkilöä tai henkilön edustamaa asiaa joka verottaa oman osansa.

Työkysymykseen minulle annettu pöytä oli mielenkiintoinen. Näyttäisi että uuteen työtilaisuuteen liittyisi joku henkilö. Ehkäpä kuvainnollisesti kilistelet laseja jonkun kanssa, tehden uuden sopimuksen tai työnkuvan muutoksen. Saataisi olla joko nykyisessä työpaikassa henkilö, joka voi auttaa, tai tuttavuus jonka kautta aukeaa uusi mahdollisuus.
Tämä johtaa siihen että pääset vaikuttamaan asioihin ja käyttämään osaamisesi kirjoa. Jonkinlainen mestariteos häämöttää lähitulevaisuudessa. Näyttäisi nimenomaan viittaavan jonkun opastuksella kouluttautumiseen tai nykyisen osaamisen syventämistä aivan uudelle tasolle, mistä seuraa sisäistä tyytyväisyytta ja julkista tunnustusta. Kortit neuvovatkin että tuota kautta onnistut mikä asia ikinä onkaan kyseessä ja tuo johtanee myös palkkioon. Voisikohan tässä liittyä vaikkapa parempaan palkkaan.  Wink

Uudelle puolisolle nostin itseasiassa kaksi pöytää, koska vaikutti niin mielenkiintoiselta, että piti ihan varmistaa oppailta, että tuliko nyt ihan oikein.  Grin
Menneisyydessä vaikuttaa voimakkaasti joku inuitiivinen nainen, tämä voinee tarkoittaa sinua itseäsikin, siihen en oikein valitettavasti saanut selvyyttä..
Olet ponnistellut unelmiesi eteen ja joutunut taistelemaankin, mutta lopulta voittanut ongelmat.

Nyt elämässäsi on paljon, hallitset intuitiiviset, henkiset puolesi melko hyvin, samoin raha-asiat, ideat ja päätökset, mutta tämän saavuttaminen on voinut vaatia eristäytymistä. Sinusta voi myös tuntua, että jotain puuttuu.
Tämän eristäytymisen johdosta olet kuitenkin voinut toipua ja virkistyä. Tämän hetkinen tilanne on kuvainnollisesti ollut keidas jossa olet voinut rauhoittua, parantua ja kuunnella itseäsi. Näyttäisi siltä että nyt olisit jo valmis liikkumaan eteenpäin. Kortit kehottavat etsimään uusia teitä ja tapoja, etsimään kenties ihmisiä jotka eivät ole olemukseltaan tai luonteeltaan menneisyydessä olleiden kaltaisia. "Leikkaamaan rikkaruohot edestä, jotta ei eksy niiden takia polulta". Tämä tarkoittanee, että ei anna vääränlaisten ihmisten johtaa harhaan omasta päämärästäsi. Smiley

Tulevaisuudessa, luultavasti melko piankin, on ilmassa rakastumista. Tuolloin olet valmis ottamaan sen vastaan ja kääntymään sen valoon. Tämähän on usein yksi tärkeimmistä asioista rakkauden löytämisessä, niin ennen kuin olemme itse sisimmässämme valmiita sille, voimme kulkea useastikkin harhaan.

Kortit kehottavatkin, että tuolloin pidät yhteyden vaistoihisi ja kuuntelet niitä, sillä ne ohjaavat oikeaan. Voi olla että sinuun iskee epäilys siitä, että et olekkaan vielä valmis, mutta tässäkin kortit rohkaisevat kovasti.
Tähän samaiseen riskiin sisältyy joku armeiassa, politiikassa tai muussa vastaavassa instituutiossa toimiva henkilö.  Hän on osaava ja voimakas, karismaattinen persoona. Hän ei kuitenkaan osaa rakastaa toista tänä itsenä ja hänen tunteensa perustuvat hallintaan ja siihen että asiat menevät kuten hän toivoo.
Vaikuttaisi siltä että tulossa olisi tilanne jossa on kaksi henkilöä joihin tunnet kiinnostusta. Smiley
Juuri tämä voimakas, analyyttinen persoona ja joku toinen, joka ei ole niin voimakkaasti esillä, mutta jonka tunteet ovat aidommat. Tämä toinen henkilö hyppäsi pakasta ulos viimehetkellä, hän voi päälle päin vaikuttaa tyyneltä ja rauhalliselta, mutta hänellä on syvät ja intohimoiset tunteet. Luultavasti hän työskentelee jotenkin taiteisiin tai kuuntelemiseen liittyvässä ammatissa. Ehkä käsityöläinen, taiteilija, tai ihmisten ongelmien kuuntelija. Toisin kuin aikaisemmin kuvailemani henkilö, tämä tukee ja kuuntelee toista, eikä takerru omiin mielipiteisiinsä.
Sikäli tämä olikin niin vaikea luenta, että samalla kun kortit näyttivät hyvinkin voimakkaasti tulevan rakkauden, ne esittivät myös tuon varoituksen väärästä ihmisestä ja harhaan kulkemisesta, mikä kuitenkin on vältettävissä itseä kuuntelemalla.

Ilmeisesti teidän kahden välistä onnea ja sen muodostumista sekoittaa ja vaikeuttaa joko tietoisesti kilpakosiana tai sitten oman pääsi sisällä valinnan vaikeutena tuo toinen, kovempi henkilö.
Tunteittesi arvoisen kumppanin tapaat lomamatkalla, ehkäpä kaupunkilomalla. ( karsastan aina näitä näin yksityiskohtaisia kuvauksia, mutta kun oppaat halusivat tämän pöytään laittaa, niin mikäs minä olen siihen vastaan panemaan :Smiley ) Hän on luultavasti ainakin aluksi aika varovainen, ehkä epäuskoinen kohdatessaan kutsun uuteen elämään muodossasi, luultavasti hänellä on vanha suhde takana lähimenneisyydessä. Tässä yhteydessä heitettiin ilmaan uudelleen tuota luovaa ammattia. Joskus nuo ammatit ovat viitanneet nimeenkin.  Smiley

Näytti myös siltä, että raha, työ ja tunne kaikki keskustelivat keskenään, eli voisi viitata siihen että ratkaisut ovat jotenkin linkkautuneet yhteen..



tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #32 : 26.02.2009 18:46:01 »

Olet ilmiömäinen!  Grin

Minulla on hyvin pitkä katastrofien ja onnettomuuksien  (kuolemaa, mielisairautta, tulipaloja, yksinäisyyttä, työttömyyttä, velkavankeutta, fyysistä raatamista, surua lapsista...) kausi takanani ja viime kuukaudet olen tosiaan elänyt eristyksissä, hetki kerrallaan taapertaen, näennäisesti täysin  mahdottomien olosuhteiden vankina. Mutta todellisuudessa siis kuitenkin koko ajan eheytyen!

Ja taiteilija sopisi kvaan paremmin kuin hyvin, oma rakas taiteeni/työni odottaa energiapatojen aukeamista.
Menestyksellekin on pohja luotu vuosien työllä.
Ja jos sarkasmi sallitaan: jo pelkkä LOMA olisi aivan fantastinen asia, saatika että löytäisin vielä rakkaudenkin  smitten

Vilpittömästi: Olet todella intuitiivinen näkijä! Siunausta sinulle!!  smitten
tallennettu
Kukkamaaria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #33 : 26.02.2009 23:12:28 »

Hei!

Tulenpa jonon jatkoksi minäkin. Olisin kiitollinen jos jaksaisit ja ehtisit katsoa minullekin. Työasiat ovat hyvin, mutta taloudellisesti on hieman tiukkaa ja sydän on vieläkin syrjällään viime kesänä päättyneen suhteen takia. En vain pysty unohtamaan ja kai sen takia en pysty uuteen suhteeseen. Onko tarkoituskin, että olen sinkkuna?

kukkamaaria
tallennettu

Nousuvaaka
Kuu ja Uranus Rapu
Neptunus Vaaka
Aurinko ja Venus Vesimies
Merkurius Kalat
Jupiter Kaksoset
Mars Jousimies
Saturnus Skorpion
Chiron Kauris
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #34 : 27.02.2009 12:07:36 »

kiitos kaunis Iline sinulle  smitten

kirjoitit ihan asiaa monessakin kohtaa... ihana tietää että mies ja koko juttu on kun onkin juuri niin fantastista kun olen kuvitellutkin....
tallennettu

jepjep
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #35 : 02.03.2009 13:21:14 »

Hei Iline!

Liityn tänne jonon jatkoksi kevään näkymiä kyselemään.

Yksinäisyydessä olen kärvistellyt ja halipula on kova, näkyiskö tähän mitään helpostusta? Yksi vuosien takainen tyyppi on aiheutellut silloin tällöin sydämen tykytyksiä, mutta tästä ei tunnu sen valmiimpaa tulevan?

Töissä on aika stressaava aika, selviydynkö kaikista haasteista?
Lomaa odottelen ja pelkään, että odotan sitä liikaa ja petyn sen sisältöön tai sisällön puutteeseen.

Kiitos, jos jaksat mullekin katsella, ja kiirettä ei ole Wink.
tallennettu
Anamarie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #36 : 02.03.2009 22:29:05 »

Ja taas yksi tänne jonon jatkoksi Smiley Olisi mukavaa saada tulkintaa tähän kevääseen ja erityisesti rakkauselämään ja tämänhetkiseen suhteeseeni. Kiitos kovasti  smitten
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #37 : 03.03.2009 12:37:43 »

Saanko minäkin?  Wink

Tulevaisuuteen vain..
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #38 : 03.03.2009 12:49:58 »

Ihania tulkintoja, saanko minäkin? Työstä ja rakkaudesta lähinnä  smitten
tallennettu
Memmy
Vieras
« Vastaus #39 : 04.03.2009 00:30:37 »

hei!

Saisinko minäkin rakkauselämälleni kortin?  smitten
tallennettu
lillian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59



Profiili
« Vastaus #40 : 04.03.2009 19:34:53 »

Hei,

Jonon jatkoksi tulen minäkin, rakkaudesta näin sinkkuna mieluiten kuulisin.
tallennettu
hansii
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #41 : 06.03.2009 16:19:04 »

Hei!

Minäkin tähän jonoon rohkenen liittyä  Smiley

tulevaisuuteen kaipaisin kansantoa.

Aurinkoista Kevättä Smiley
tallennettu
magne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #42 : 06.03.2009 22:42:51 »

Pitkä on jono, mutta liityn odottajien joukkoon. Jos en yritän, sinä tuskin katsantoa mulle tyrkytät  Grin

Rakkauselämään haluaisin katselmuksen. Eronnut olen useampi vuosi sitten. Löytyykö sitä vielä rinnalle kumppania?
Kiinnostaisi myös tietää henkisestä tiestä. Kovasti kiinnostaa, vaan löydänkö sen mun juttuni?

Kiitoksia jo etukäteen. Jaksan kyllä odottaa ja aikaakin on  Smiley
tallennettu
anitak
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #43 : 08.03.2009 20:03:45 »

Rakkauselämä hakoteillä

Olen siis elänyt pitkään parisuhteessa ja lapsiakin on siunaantunut. Suhde on jonkun aikaa ollut jo "väljähtänyt".
Tapasin muutama päivä sitten ihmisen joka kolahti kovaa, meillä synkkasi hyvin ja mieli on ollut todella iloinen sen jälkeen. otanko yhteyttä vai ottaako hän vai jätänkö asian sikseen?
Joten jos voisit katselmuksen tehdä rakkauselämää koskien.
Kiitos
Anita
tallennettu

AnitaK
Loreleian
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #44 : 20.03.2009 16:55:09 »

Tuo päivitys ei näemmä näy tuossa ketjun uusimpana niin väänsimpäs sitten tänne ketjun peräänkin viestin  Tongue

Eli olen ollut niin opiskelujen orja että en ole ehtinyt rakkaisiin kortteihini koskemaan.  Huh
Nyt kuitenkin hommat on sen verran hallussa että sain kaivettua ne taas esiin ja tutkimaan tuota - hui kauhea - pitkäksi venynyttä jonoa.
Muutama päivä kestänee, että saan vastailtua, mutta työn touhuissa ollaan. Smiley Laitan jatkossa ensisiaisesti yksityisviestillä nuo vastaukset, niin pysyy ketju selkeämpänä. (siis minä, maailman sotkuisin ihminen olen ruvennut siistiksi.  crazy2 )

tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: