Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ilinen tarottilehto..  (Luettu 30730 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
delir
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #45 : 28.03.2009 01:15:18 »

Hei!!

Nyt ois todella muutoksen tuulet elämässä myllertämässä, suunta vaan puuttuu. Eli tulevaisuus on täysin hämärän peitossa enkä tiedä yhtään mitä sen kanssa pitäisi tehdä? Siis täysin avoin  Huh Mies olisi kiva ja vauva kuumettakin pukkaa..  smitten osaisitko antaa jotain pientä vinkkiä mihin suuntaan tulisi katsoa tulevaisuuden suhteen?  Smiley
tallennettu
pirjoha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #46 : 08.04.2009 20:12:02 »

Oletko ehtinyt opiskeluiltasi tarottilehtoon? Smiley
Hauskaa pääsiäistä!
tallennettu
tiipoo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #47 : 16.04.2009 10:28:56 »

Eipä taida Iline tänne enää palata, harmin paikka  Sad. Niin moni jäi odottamaan.
tallennettu
Loreleian
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #48 : 28.04.2009 20:54:17 »

Voi apua apua.. anteeksi kaikille kauheasti, että en ole ehtinyt vastailla niin nopeasti kun lupailin.  Embarrassed Embarrassed Embarrassed
Kala-ihmisenä organisointini ei ole niitä vahvimpia puolia, tai oikeammin olen siinä aivan katastrofaalisen huono. Kun vielä olen kahminut itselleni nykyisten opiskelujeni lisäksi useamman pääsykokeen tälle keväälle niin olen aivan solmussa..  Sad

Mutta mikäli kärsivällisiä vielä on niin koitan parhaani mukaan nyt vastailla.. Itsekkin kun tykkään tuosta luentojen teosta kovasti, aika ei vain tahdo riittää..  Undecided

Toivottavasti kukaan ei kovin ole pahastunut. Smiley

tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 226



Profiili
« Vastaus #49 : 28.04.2009 22:12:03 »

Kyl mulle vielä ainaki kelpaa  Wink
tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #50 : 29.04.2009 14:51:39 »

Voisitko vilkaista työelämää? Miltä näyttää minun maailmani? Ihan rauhassa Illiane, aika on rajaton, joten ei kiirusta.   smitten
tallennettu
tiipoo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #51 : 29.04.2009 21:58:37 »

Kiva kun kävit pientä väliaika tietoa antamassa. En minä ainakaan ole lainkaan pahastunut.
Edelleen jaksan odotella vaikka odottavan aika on pitkä, mutta hyvää kannattaa odottaa Grin.
Hauskaa Wappua!!
tallennettu
pirjoha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #52 : 02.05.2009 20:17:57 »

Ihan rauhassa Smiley
Tsemppiä luku-urakkaan!
tallennettu
Loreleian
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #53 : 19.08.2009 11:28:50 »

Heippas kaikille!

Nyt kesän kirmattuani oli pakko kirjoittaa tänne. Taisin tosiaan haukata vähän liian ison palan noitten tarotlukemisien kanssa, kun en mitenkään kerennyt niitä tekemään kun avuntarpeessa olevia olikin paaaljon enemmän kuin kuvittelinkaan.  Undecided ..ja sitten tietysti kun en kerennyt niin kalamaiseen tapaani ahdistuin.  buck2

Itselläni menee luentaan syventymisineen ja maadoituksineen tunti-pari, joten edes ihan joka päivä en niitä ehdi tekemään.  Huh Nyt pääsin yhden koettelemukseni läpi ja opiskelemaan filosofiaa, joten mielelläni teen noita pöytiä siinä sivussa. Kuitenkin on pakko myöntää, että valitettavasti en kovin monelle ehdi vastata, mutta jos on kovin akuuttia teen kyllä parhaani.  Smiley Toivottavasti tuo hitaus sitten näkyy mahdollisimman puhtaana tuloksena.
Eli yksityisviestillä saa laittaa edelleen kysymyksiä, mutta jos on kovin kiire niin kannattaa varmaan kääntyä jonkun nopeamman ja kokeneemman puoleen.  Smiley

Mutta ihanaa syksyä kaikille, itse olen ihan innoissani kun elämänsuunnat ovat niin loksahtaneet paikoilleen. smitten
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: