Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hyvä elämä!  (Luettu 11933 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #15 : 22.02.2009 04:24:36 »

Niin tosiaan, sittenhän on vielä onnenpiste....

Tuo pääsi unohtumaan, on aika oleellinen seikka tuon onnellisuuskysymyksen kannalta. Shocked
tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #16 : 22.02.2009 12:51:29 »

edelliseltä sivulta kato vegan kommentti jupiterista oli hyvinkin mielenkiintonen Smiley mullahan se sijaitseekin siellä kakkoshuoneessa ja voiko siihen nyt sitten liittää työn? koska mulla on yleensä kaikki hyvin jos töissä on kaikki hyvin.. ja eilen kommentoin, että "en osaa elää ilman rahaa".. kun mulla ei oo oikeastaan ikinä ollu sellasta tilannetta, että ois oikeasti rahat loppu.

no sitten mun miehellä jupiter on huoneessa 9  vaaka ja mä en oikeen tiiä siitä huoneesta mitään. matkustelua? senkö takia tuo mun mies on vielä niin vaiheessa, kun ei se oo oikeen löytäny paikkaansa maailmassa.. ei koe insinöörin papereita omikseen, ei tee insinöörin töitä ja muutenkaan tämän hetkinen työ ei oo kyllä se missä hän pystys itteään kehittämään..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Corvus Leonis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 23.02.2009 05:24:58 »

mullahan se sijaitseekin siellä kakkoshuoneessa ja voiko siihen nyt sitten liittää työn? koska mulla on yleensä kaikki hyvin jos töissä on kaikki hyvin..

Naulan kantaan. Jupiter kakkosessa kokee suurinta tyydytystä/onnea ansaitessaan, mikä jo itsessään tekee työnteon mielekkäämmäksi kuin muille ihmisille keskimäärin. Lisäksi tuolla asemalla myös pyrkii hakeutumaan sellaiselle alalle jossa työnteko säilyy mielekkäänä, ettei tule sellaista kompleksia mikä monilla on, kuten "olen kirjanpitäjä mutta oikeasti haluaisin olla graafikko jne."

Tuosta Jupiter ysihuoneesta Vaa'assa, omassa huoneessaan se on perinteisesti juurikin matkailun avartavan ominaisuuden ihmettä, ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella-ajattelua eli onni löytyisi jossain toisessa maassa, vaihtoehtoisesti onnen löytymistä esimerkiksi jostain elämänfilosofiasta.
Korkeamman asteen opinnot tai niiden opettaminen voivat olla tuolla asemalla myös erityisen mielekkäitä.
Pitää muistaa, että 9.huone ei edusta mitään konkreettista, joten sen sisältämät asiat voivat olla jo sen takia vaikeampia toteuttaa.
« Viimeksi muokattu: 23.02.2009 05:27:03 kirjoittanut Kato Vega » tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 23.02.2009 07:14:17 »

Helppo ei ole sama kuin hyvä  Smiley Minun mielestäni.

Itse kokisin hyvän elämän sellaiseksi että kun olen kuolemassa täältä pois....

Et sinä koskaan kuole, sinä olet ikuinen, keho on kuin polkupyörä jonka saa syntymässän lahjaksi ja sitten kun sen käyttötarkoitus alkaa olla tiensä päässä niin sitä ikääkuin jättää fillarin tienposkeen ja jatkaa jaloin...anteeksi saivartelu, mutta kun kuolema sanana vain herättää monissa voimakkaita tunteita  angel

Kyllä minä olisin monelle suonut helpomman elämän, ehkä jopa itsellenikin, mutta minulla taitaakin olla vielä anteeksiannettavaa...
Tiedän tiedän Smiley Mutta puhunkin tämän elämän loppumista. Kyllähän se sitten jatkuu taas. Kuolema ei taas minusta tunnu sanana pahalta.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #19 : 23.02.2009 08:23:49 »

no sitten mun miehellä jupiter on huoneessa 9  vaaka ja mä en oikeen tiiä siitä huoneesta mitään. matkustelua? senkö takia tuo mun mies on vielä niin vaiheessa, kun ei se oo oikeen löytäny paikkaansa maailmassa.. ei koe insinöörin papereita omikseen, ei tee insinöörin töitä ja muutenkaan tämän hetkinen työ ei oo kyllä se missä hän pystys itteään kehittämään..

Mulla on  jupiter skorpioni 9. huoneessa ja ainakin mulla tuo vaikutus tuntuu siten, että jatkuva uuden oppiminen, kurssit, koulutus, tuovat sisältöä elämään. Ei oikein vaikuta sillä tapaa, että kulkisin jatkuvasti ulkomailla ja reissusta reissuun, matkalaukut olisivat koko ajan purkamattomina. Mä olen enempi sohvareissaaja (huolimatta vahvasta  jousimies -painotuksesta), joka tuijottaa silmät tapilla kaikkia matkaohjemia, lukee vieraista kulttuureista ja tutustuu esim. niiden ruokakulttuureihin - olen kulinaristi (minkä kyllä näkee ulkomuodosta  Grin ) ja tykkään nautiskella "monikulttuurista" ruokaa. Meillä ei muutenkaan hirveästi mitään lihakeittoa ja nakkikastiketta popsita, sapuska on enemmän tai vähemmän muista kulttuureista mukailtu Tongue

Mutta lyhyesti: kaiken uuden oppiminen ja monipuolinen tietotaito on mulle elinehto. En pystyisi olemaan ns. kapean alan osaaja. Haaveilen kursseista, yhdestä jos toisesta, joiden aihealueet eivät välttämättä edes kohtaa toisiaan. Mua kiinnostaa tosi monet asiat, ihan laidasta laitaan.

Vaikka välillä kyllä haaveilen matkoista johonkin ns. "turvalliseen" kohteeseen, reppureissaajaksi musta ei oikein ole Embarrassed  Onko se tuo Jupiterin outo sijainti Skopussa vai mun kartan suht raskas  kauris -painotus, joka pitää jalat maan pinnalla - ehkä liikaakin, kun tuntuu siltä, etten koskaan ota mitään riskejä..

Tuo Jupiterin sijainti Skopussa tuntuu sillä tapaa, että kaikki syvällisempi kiehtoo, esim. juuri psykologia jollain tapaa ja asioiden perinpohjainen tutkiminen. Jään usein pitkäksi aikaa miettimään esim. ihmisten käytöksen perimmäisiä syitä, totuuden etsiminen kiehtoo. Ehkäpä tuo halu tutkia asiat perinpohjin on ajanut mua kohti tutkijan uraa jo pienestä pitäen, kemian opinnot jo loppusuoralla..
« Viimeksi muokattu: 23.02.2009 08:25:40 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Ave^^
Vieras
« Vastaus #20 : 23.02.2009 13:51:38 »

Tuo näkökulma jupiterista tuntuu sopivalta.
Kun se ajatus että jupiterin sijainti kertoisi sen alueen, missä olisi onnekas, tuntuu vieraalta. Kun taas ajattelee sen niin päin että sillä alueella osaa olla onnellinen, se ei tarkoita että asioiden pitäisi olla täydellisesti, ainoastaan se tarkoittaa sitä että ihminen osaa olla tyytyväinen epätäydellisyyteen.

Minulla  jupiter on  rapu 4. ja 5. huoneen vaihdoskohdassa.
Jostain kumman syystä tunnen itseni usein äidiksi tai äidilliseksi, vaikka olen vielä nuori ja herkkä, enkä aina edes mitenkään niin vahva että pystyisin pitämään edes itseni pystyssä. Se on vain jotain mikä tulee jostain.
« Viimeksi muokattu: 23.02.2009 13:58:17 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 09.03.2009 10:09:51 »

Järjettömän menestynyt, mutta erittäin vaatimaton ja hyväntahtoinen ihminen. Liittenä hänen karttansa.
Tai en nyt tiedä, millä tasolla hyvää elämää mitataan, mutta minun mittakaavassani hänellä on ollut hyvä elämä.  Smiley (Tosin minun mielestäni hän on vähän tylsä tyyppi.)

Saturnuksen ja Pluton trinit vakauttaa luonnetta aika lailla, noitahan tuossa kartalla piisaa.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: