Ave^^
Vieras
|
|
« : 25.02.2009 12:52:27 » |
|
Niin, sitähän sanotaan, että seiskahuoneen planeetat kertovat minkätyyppistä suhdetta vetää puoleensa. Tämähän voisi toimia niin, että vain tämän tyyppiset kohtaamiset kiinnostavat tarpeeksi että lähtisi siitä eteenpäin. Esimerkiksi kun pluto on seiskassa, eivät reilut ja vastuuntuntoiset aiheuta sitä jotakin. Vastaavasti taas vaikkapa venusseiskaihminen karttaa näitä jotka plutoseiskaihmistä kiehtovat. Eli siis jos tietoisesti toimisi tätä vastaan ja ottaisi vakavasti jonkun jossa ei sitä kipinää ole, voisi kiertää tämän kartan vaikutuksen? Kuitenkin, olen sitä mieltä että ihmistä kiehtoo ja tekee mieli sellaiset asiat joita hän tarvitsee opettajikseen. Eikö myös inkarnaatio-opin mukaan kartta ole valittu, että tässä elämässä käytäisiin läpi nämä kehitystehtävät? On siis jotenkin turha pohtia että tämä osa kartallani on ihan kamala, en haluaisi sitä lainkaan, tai että en voi tehdä näin koska se ei yleisesti yhteiskunnan mukaan ole järkevää.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mc82
|
|
« Vastaus #1 : 27.02.2009 20:19:58 » |
|
Tässä on muuten jollain tapaa perää. Mulla on synt. kartalla 7. huoneessa ainoastaan - DC . Enemmänkin olen tuon kokenut siten, että millaista suhdetta MINÄ etsin - ei tuo 7. huoneen välttämättä ole vetänyt niitä tietynlaisia miehiä puoleeni. Mä etsin niitä turvallisia, luotettavia, tunteensa näyttäviä, helliä miehiä, jotka pitävät sylissä, hellittelevät ja huomioivat eivätkä juokse joka hameenhelman perässä - tosin ei nuo ole kävelleet tuosta vaan meikäläisen syliin, enemmänkin on itse pitänyt etsiä tämäntyyppisiä miehiä Seksi on mulle osa läheisyyttä ja tunteiden näyttämistä kuin sitä "raakaa himojen tyydytystä" (okei, no sitäkin seksi on silloin tällöin, kun himottaa kunnolla ). Unohtamatta leikkimielisyyttä. Miten tuon 7. huoneen Kuun voisi tulkita kehitystehtäväkseni? Oppia olemaan vähemmän riippuvainen parisuhteesta? Miehellä on 7. huone aivan tyhjä - tarkoittaako tämä, ettei hän vedä mitään suhdetta puoleensa/ei ole suoritettavia kehitystehtäviä? Mies on DC .
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
suski7
|
|
« Vastaus #2 : 28.02.2009 07:54:09 » |
|
mc82, katso mieheltä kalojen eli siis neptunuksen aspektit...itselläni on 7:ssa mars ja uranus ja kyllä, mieheni ovat yleensä juuri niitä öykkäreitä. Minuun tosin ei tehoakaan "tavallinen, normaali" mies, aina huomio kiinnittyy poikamaisiin tai sitten hyvin maskuliinisiin tyyppeihin. Ja nythän mä sen tajusin, miksi veskarit vetää puoleensa...se uranus siellä! Mars tuo niitä skorppareita....dc on ravussa, joten lapsenkasvoiset mutta kovat sisältä tyypit on mun kohtalona? Käytän Porphyryn huoneita.
|
|
|
tallennettu
|
sun+mer+ven+nep skorppioni asc kauris mon kalat
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #3 : 28.02.2009 11:10:58 » |
|
7. huoneessa mulla on , Dc leikkaa :ssa Mitäs tästä siis voi tulkita?
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #4 : 01.03.2009 12:25:03 » |
|
Tuuli-Hiuksissa, tostahan tulee ensimmäisenä mieleen, että sinua kiehtoo itsevarmat ja ehkä persoonallisetkin miehet, kunhan he vain suoraan ja häpeilemättä näyttävät oman persoonallisuutensa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mc82
|
|
« Vastaus #5 : 02.03.2009 21:09:49 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
linjalla
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #6 : 11.03.2009 09:49:53 » |
|
Mulla on synt. kartalla 7. huoneessa ainoastaan kuu leijona - DC rapu . Enemmänkin olen tuon kokenut siten, että millaista suhdetta MINÄ etsin - ei tuo 7. huoneen kuu välttämättä ole vetänyt niitä tietynlaisia miehiä puoleeni. Mä etsin niitä turvallisia, luotettavia, tunteensa näyttäviä, helliä miehiä, jotka pitävät sylissä, hellittelevät ja huomioivat eivätkä juokse joka hameenhelman perässä 7. huoneesi on tosi painotteinen ( 7. huoneessa ja DC). Mä etsin niitä turvallisia, luotettavia, tunteensa näyttäviä, helliä miehiä, jotka pitävät sylissä, hellittelevät ja huomioivat eivätkä juokse joka hameenhelman perässä Tämä kommenttisi kuvaa juuri painotteista 7. huonetta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #7 : 11.03.2009 10:08:42 » |
|
Tuuli-Hiuksissa, tostahan tulee ensimmäisenä mieleen, että sinua kiehtoo itsevarmat ja ehkä persoonallisetkin miehet, kunhan he vain suoraan ja häpeilemättä näyttävät oman persoonallisuutensa. Ave, kiitos tulkinnasta. Nyt vastan huomasin tämän. Pitää muuten paikkaansa. Tuollaiset miehet kiehtoo. Niissä on sitä särmää ja sitä tiettyä viehättävyyttä
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
Säh!
|
|
« Vastaus #8 : 12.03.2009 09:58:17 » |
|
Minulla on seiskassa ja , eli tämän mukaan maskuliiniset, aloitteentekevät ja kommunikoivat tyypit vetävät minua puoleensa. Seiskassa on kyllä myös , enkä ole tietoisesti ainakaan koskaan ollut viehättynyt Rapu-miehistä. Tosin nykyisessä poikaystävässäni on mielestäni paljon rapua, eikä hänestä hirveän maskuliinista kyllä saa tekemälläkään. Mutta teki hän aloitteen meidän suhteessamme, ja hän korostaa kommunikaation tärkeyttä ihmissuhteissa^^, mikä on tietysti hyvä asia. Saapahan ainakin minut ulos ravunkuorestani aika hyvin ( ).
|
|
|
tallennettu
|
1. 14.8% (10. huone) 2. 13.8% (6. huone) 3. 11.6% (8. huone) 1. 14.4% (DC) 2. 13.5% 3. 11.5% (MC)
|
|
|
asboo
|
|
« Vastaus #9 : 12.03.2009 17:16:42 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
|
|
|
Adele
|
|
« Vastaus #10 : 12.03.2009 18:27:04 » |
|
Meikäläisellä ei oo seiskassa sitten niin yhtään mittään Mutta DC on ssä kuten koko seiskahuone, mutta ainakaan nuo kaksi viimeistä veskarimiestä ei kovin lupaavalta vaikuttanut :
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Oinas 10 Asc Leijona Kuu Vesimies 8 Mars Kauris 6 Venus Kalat 10 Merkurius Oinas 10 Jupiter Jousimies 5 Neptunus Jousimies 5
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #11 : 12.03.2009 20:38:33 » |
|
Minulla seiskahuone ja ainoana siellä majailee Karmallisia ovat mieskuvioni olleet ja ovat, menneitä poltellaan. Ja tosiaan itse olen ja viehätyn näistä tunteellisista ja miehistä.
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
Adele
|
|
« Vastaus #12 : 13.03.2009 08:53:14 » |
|
Saturnalia, nyt kun sanoit, niin toden totta..omasta mielestänikin veskareiden kanssa on helppo olla noin ihan kaverina siis. Mutta olen huomannut että myös Oinaan vastamerkin kanssa, on hyvin helppo ja mukava olla.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Oinas 10 Asc Leijona Kuu Vesimies 8 Mars Kauris 6 Venus Kalat 10 Merkurius Oinas 10 Jupiter Jousimies 5 Neptunus Jousimies 5
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #13 : 15.09.2009 17:21:28 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #14 : 15.09.2009 21:56:15 » |
|
Ave, olet aika kriittinen ja ankaran noiden planetoiden taustalta, huh! Tässäkin Kuu-Kalat, siis romantiikkaa, ehkä jopa niin, että romanttisoin juttuja, kai jotakin sinisilmäisyyttä.
Minulla on 7.huoneessa Kaksosissa Ceres ja Uranus. Kaksonen-merkki varmaankin luo tuota ulospäinsuuntautumista, mutta miten Uranus luo suhtautumista ympäristööni. Etsinkö ufomiehiä vai vähän omituisuuksia? Oikeastaan kiinnostun aina rehellisisistä persoonallisuuksista.
Vai mitä tuo nyt sitten oikein kuvaisi? Ceres? Hoivaaminen, huoltaminen...ehkä kuvaa myös luopumisien ja erojen oppimista. Minun on vaikea luopua siteistä...kannan liikaa kaikkea mennyttä mukanani, ja kun Rapukin olen.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|