Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: seittemännestä huoneesta.. tai jostain  (Luettu 10827 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« : 25.02.2009 12:52:27 »

Niin, sitähän sanotaan, että seiskahuoneen planeetat kertovat minkätyyppistä suhdetta vetää puoleensa. Tämähän voisi toimia niin, että vain tämän tyyppiset kohtaamiset kiinnostavat tarpeeksi että lähtisi siitä eteenpäin. Esimerkiksi kun pluto on seiskassa, eivät reilut ja vastuuntuntoiset aiheuta sitä jotakin. Vastaavasti taas vaikkapa venusseiskaihminen karttaa näitä jotka plutoseiskaihmistä kiehtovat. Eli siis jos tietoisesti toimisi tätä vastaan ja ottaisi vakavasti jonkun jossa ei sitä kipinää ole, voisi kiertää tämän kartan vaikutuksen? Kuitenkin, olen sitä mieltä että ihmistä kiehtoo ja tekee mieli sellaiset asiat joita hän tarvitsee opettajikseen. Eikö myös inkarnaatio-opin mukaan kartta ole valittu, että tässä elämässä käytäisiin läpi nämä kehitystehtävät? On siis jotenkin turha pohtia että tämä osa kartallani on ihan kamala, en haluaisi sitä lainkaan, tai että en voi tehdä näin koska se ei yleisesti yhteiskunnan mukaan ole järkevää.
 Smiley
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #1 : 27.02.2009 20:19:58 »

Tässä on muuten jollain tapaa perää. Mulla on synt. kartalla 7. huoneessa ainoastaan  kuu leijona  - DC  rapu . Enemmänkin olen tuon kokenut siten, että millaista suhdetta MINÄ etsin - ei tuo 7. huoneen  kuu välttämättä ole vetänyt niitä tietynlaisia miehiä puoleeni. Mä etsin niitä turvallisia, luotettavia, tunteensa näyttäviä, helliä miehiä, jotka pitävät sylissä, hellittelevät ja huomioivat eivätkä juokse joka hameenhelman perässä - tosin ei nuo ole kävelleet tuosta vaan meikäläisen syliin, enemmänkin on itse pitänyt etsiä tämäntyyppisiä miehiä Tongue  Seksi on mulle osa läheisyyttä ja tunteiden näyttämistä kuin sitä "raakaa himojen tyydytystä" (okei, no sitäkin seksi on silloin tällöin, kun himottaa kunnolla Wink ). Unohtamatta leikkimielisyyttä.

Miten tuon 7. huoneen Kuun voisi tulkita kehitystehtäväkseni? Oppia olemaan vähemmän riippuvainen parisuhteesta?

Miehellä on 7. huone aivan tyhjä - tarkoittaako tämä, ettei hän vedä mitään suhdetta puoleensa/ei ole suoritettavia kehitystehtäviä? Mies on DC  kalat .
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
suski7
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 28.02.2009 07:54:09 »

mc82,  katso mieheltä kalojen eli siis neptunuksen aspektit...itselläni on 7:ssa mars ja uranus ja kyllä, mieheni ovat yleensä juuri niitä öykkäreitä. Minuun tosin ei tehoakaan "tavallinen, normaali" mies, aina huomio kiinnittyy poikamaisiin tai sitten hyvin maskuliinisiin tyyppeihin. Ja nythän mä sen tajusin, miksi veskarit vetää puoleensa...se uranus siellä! Mars tuo niitä skorppareita....dc on ravussa, joten lapsenkasvoiset mutta kovat sisältä tyypit on mun kohtalona? Käytän Porphyryn huoneita.
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 28.02.2009 11:10:58 »

7. huoneessa mulla on  aurinko oinas, Dc leikkaa  kalat:ssa

Mitäs tästä siis voi tulkita? Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Ave^^
Vieras
« Vastaus #4 : 01.03.2009 12:25:03 »

Tuuli-Hiuksissa, tostahan tulee ensimmäisenä mieleen, että sinua kiehtoo itsevarmat ja ehkä persoonallisetkin miehet, kunhan he vain suoraan ja häpeilemättä näyttävät oman persoonallisuutensa.  Smiley
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #5 : 02.03.2009 21:09:49 »

mc82,  katso mieheltä kalojen eli siis neptunuksen aspektit...itselläni on 7:ssa mars ja uranus ja kyllä, mieheni ovat yleensä juuri niitä öykkäreitä. Minuun tosin ei tehoakaan "tavallinen, normaali" mies, aina huomio kiinnittyy poikamaisiin tai sitten hyvin maskuliinisiin tyyppeihin. Ja nythän mä sen tajusin, miksi veskarit vetää puoleensa...se uranus siellä! Mars tuo niitä skorppareita....dc on ravussa, joten lapsenkasvoiset mutta kovat sisältä tyypit on mun kohtalona? Käytän Porphyryn huoneita.

Miehen  neptunus tekee aspektit:

neptunus aspect_sex aurinko
 neptunus puoli- aspect_squ merkurius
 neptunus aspect_squ venus
 neptunus aspect_squ mars
 neptunus aspect_sex pluto
 neptunus aspect_tri askendentti
 neptunus aspect_kvi keskitaivas

Mitäs noista pystyy kertomaan, millaisia kumppaniehdokkaita mies kiskoo puoleensa.. :Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
linjalla
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 11.03.2009 09:49:53 »

Lainaus
Mulla on synt. kartalla 7. huoneessa ainoastaan  kuu leijona  - DC  rapu . Enemmänkin olen tuon kokenut siten, että millaista suhdetta MINÄ etsin - ei tuo 7. huoneen  kuu välttämättä ole vetänyt niitä tietynlaisia miehiä puoleeni. Mä etsin niitä turvallisia, luotettavia, tunteensa näyttäviä, helliä miehiä, jotka pitävät sylissä, hellittelevät ja huomioivat eivätkä juokse joka hameenhelman perässä

7. huoneesi on tosi  kuu painotteinen ( kuu 7. huoneessa ja  rapu DC).

Lainaus
Mä etsin niitä turvallisia, luotettavia, tunteensa näyttäviä, helliä miehiä, jotka pitävät sylissä, hellittelevät ja huomioivat eivätkä juokse joka hameenhelman perässä

Tämä kommenttisi kuvaa juuri  kuu painotteista 7. huonetta.
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 11.03.2009 10:08:42 »

Tuuli-Hiuksissa, tostahan tulee ensimmäisenä mieleen, että sinua kiehtoo itsevarmat ja ehkä persoonallisetkin miehet, kunhan he vain suoraan ja häpeilemättä näyttävät oman persoonallisuutensa.  Smiley

Ave, kiitos tulkinnasta. Nyt vastan huomasin tämän. Pitää muuten paikkaansa. Tuollaiset miehet kiehtoo. Niissä on sitä särmää ja sitä tiettyä viehättävyyttä  Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija

Säh!

Profiili
« Vastaus #8 : 12.03.2009 09:58:17 »

Minulla on seiskassa  mars ja  merkurius, eli tämän mukaan maskuliiniset, aloitteentekevät ja kommunikoivat tyypit vetävät minua puoleensa. Seiskassa on kyllä myös  rapu, enkä ole tietoisesti ainakaan koskaan ollut viehättynyt Rapu-miehistä. Tosin nykyisessä poikaystävässäni on mielestäni paljon rapua, eikä hänestä hirveän maskuliinista kyllä saa tekemälläkään. Mutta teki hän aloitteen meidän suhteessamme, ja hän korostaa kommunikaation tärkeyttä ihmissuhteissa^^, mikä on tietysti hyvä asia. Saapahan ainakin minut ulos ravunkuorestani aika hyvin ( aurinko rapu).

tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9 : 12.03.2009 17:16:42 »

Seiskassa  aurinko  skorpioni ja  neptunus  jousimies
Joskus tuntuu että kulkee ne vaaleanpunaiset lasit silmillä ja joutuu kuten anna sofia sanoi sinisilmäisyyttään huijatuksi. Aurinko on yhtymässä merkuriukseen, joka kuitenkin 6.huoneen puolella, dc on siis skorpionissa. Viehätyn sujuvasanaisista miehistä. En sitten tiedä ovatko he olleet mitenkään erityisen itsevarmoja.

Onneksi nyt on auringonpaluukartassa on aurinko takaisin siellä seiskassa marsin ja merkuriuksen kera, vuosi on alkanut suhteen ruotimisen merkissä aika voimakkaasti, mutta vielä ainakin vain omassa päässäni, tiedä millon sitten tuo  aurinko  aspect_con  mars ja  aspect_con merkurius räjähtää silmille buck2
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 12.03.2009 18:27:04 »

Meikäläisellä ei oo seiskassa sitten niin yhtään mittään  Wink
Mutta DC on  vesimies ssä kuten koko seiskahuone, mutta ainakaan nuo kaksi viimeistä veskarimiestä ei kovin lupaavalta vaikuttanut  :Smiley
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 12.03.2009 20:38:33 »

Minulla seiskahuone  kalat ja ainoana siellä majailee  kuunsolmu

Karmallisia ovat mieskuvioni olleet ja ovat, menneitä poltellaan.
Ja tosiaan itse olen  aurinko  askendentti  neitsyt ja viehätyn näistä tunteellisista  rapu  skorpioni ja  kalat miehistä.  crazy2

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #12 : 13.03.2009 08:53:14 »

Saturnalia, nyt kun sanoit, niin toden totta..omasta mielestänikin veskareiden kanssa on helppo olla noin ihan kaverina siis. Mutta olen huomannut että myös Oinaan vastamerkin  vaaka kanssa, on hyvin helppo ja mukava olla.
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13 : 15.09.2009 17:21:28 »

AstroTVssä jo joku aika sitten eräs astrologi sanoi, että descendentin merkin ja sen jälkeen 7. huoneen planeetoiden kautta lähdemme tutustumaan ihmisiin, ne kertovat suhtautumistapamme. Tuo jäi mieleeni oikeastaan aika hyvänä lauseena. Loppujen lopuksi kaikki mitä elämäämme tulee, on jollain tapaa lähtöisin meistä itsestämme.

Ja aloin taas miettimään tuota 7.huoneeni  mars aspect_con pluto skorpioni kuviota. Tajusin että valitettavasti en osaa olla romantikko. Kuuni on kaloissa, ja siten kaipaisin sitä kyllä mutta osaan olla vain joko inhorealisti (  venus kauris ) tai sitten kyllästyn kaikenlaisten roolien vetämiseen ja haluaisin heti saman tien riisua kaiken turhan siitä ihmisestä pois (kuvainnollisesti siis  Wink ) ja päästä käsiksi siihen sisäiseen maailmaan ( pluto ). Ja tämä kyllä väistämättä tappaa kaiken utuisen romantiikan mikä ikinä voisi syntyäkään.  Tongue
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 15.09.2009 21:56:15 »

Ave, olet aika kriittinen ja ankaran noiden planetoiden taustalta, huh! Tässäkin Kuu-Kalat, siis romantiikkaa, ehkä jopa niin, että romanttisoin juttuja, kai jotakin sinisilmäisyyttä.

Minulla on 7.huoneessa Kaksosissa Ceres ja Uranus. Kaksonen-merkki varmaankin luo tuota ulospäinsuuntautumista, mutta miten Uranus luo suhtautumista ympäristööni. Etsinkö ufomiehiä vai vähän omituisuuksia? Oikeastaan kiinnostun aina rehellisisistä persoonallisuuksista.

Vai mitä tuo nyt sitten oikein kuvaisi? Ceres? Hoivaaminen, huoltaminen...ehkä kuvaa myös luopumisien ja erojen oppimista. Minun on vaikea luopua siteistä...kannan liikaa kaikkea mennyttä mukanani, ja kun Rapukin olen.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta