Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sumuinen ihmissuhdeongelma  (Luettu 6033 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« : 25.02.2009 23:18:53 »

Hei,

nyt minäkin joudun vähän kyselemään täältä näkijöiltä, että osaisiko joku neuvoa tilanteessani. Minulla on aikamoinen ihmissuhdeongelma meneillään yhden miekkosen kanssa enkä todellakaan tiedä mitä tehdä.

Pientä taustaa: Meillä oli heti alusta asti mieletön kemia, juttumme lähti rullaamaan nopeasti eteenpäin - yhtäkkiä tapahtui jotain, ilmeisesti miehelle tuli pupu pöksyyn tai jotain. Nyt tilanne on sekava ja hankala, taustalla ilmeisesti jotain mielenterveysjuttua jopa, ehkä myös jotain epäselviä ihmissuhdeasioita hänen suunnaltaan.

Kannattaako minun vielä yrittää/odottaa tältä jutulta jotain (joka todella tuntui joltakin)?

Tarvitsisin todella nyt selventävää neuvoa. Olen aivan hukassa.

Saa ottaa yhteyttä sekä yksityisviestillä, että tähän ketjuun.

Olen todella kiitollinen kaikesta avusta.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #1 : 26.02.2009 00:47:15 »

moikka  Smiley

En oo selvannakija, mut mita tasta nyt tulkitsee niin hei joo KANNATTAA JATKAA!!  Wink Smiley

Jos koit jotain enemman kuin yleensa taman henkilon kanssa, niin ei kannata heittaa menemaan kun kompastuu vahasen.. Tie jatkuu ja koetukset vahvistaa pitkalle tahtaimella.

Kemiat on vaa jokin asia joka kertoo jo tulevasta,, kun kemiat natsaa jonkun kanssa nii sehan tarkoittaa et tulevaisuutta yhdessa nakymin,,, ystavyys, tyollisyys, rakkaus..  :Smiley

Miksei yrittaa saada selville hanelta etta mitas tama on ja voiko auttaa jotenkin... Tahda asialle jotai ennemmin kun lehtea koko jutusta pojes Wink

Aika nayttaa,, positiivinen asenne ja tieda mita haluat smitten Jos se on han nii pysy kahella kadella kii,, ala paasta helpolla pois.!
Valilla itellakin vaikea totutella tohon ajatukseen mut on opittu etta faktaahan toi on ^^
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #2 : 26.02.2009 00:50:01 »

ja sanoit et jotain tapahtui.....   

Yritappa miettia mita?? teitko jotain sanoitko jotain vai hanelle kenties jotain ilmeentyi...??
Syy loytyy aina, kunhan jaksaa pitaa silmat auki ja saada selville totuus....
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3 : 26.02.2009 10:11:54 »

itse jättäisin mielenterveystapaukset pois, oli kemiaa tai ei. sitähän tulee aina uudestaan. odota ritaria ry.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 26.02.2009 10:15:56 »

Ongelmana on se, että mies ei ole aiemmin suostunut kertomaan minulle, mistä on kyse ja nyt olen yrittänyt antaa hänelle tilaa, emmekä oikein ole olleet yhteydessä. Vaivaa vain suunnattomasti, että mikä tämä juttu tässä nyt on, mies oli niin salamyhkäinen ja kiertelevän kaarteleva.

Muutenkin koko juttu on todella omituinen mielestäni ja olisi ihana, jos joku pystyisi näkemään "verhon taakse" ja kertomaan mitä siellä takana pyörii, niin voisin päättää omat haluamiseni myös paljon helpommin... Undecided
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 26.02.2009 10:20:25 »

very simple: joko hän kertoo tai ei, jos uskot kertomisiin, päättele sitten. muuten pysyttelet etäällä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ave^^
Vieras
« Vastaus #6 : 26.02.2009 18:04:11 »

Mielipiteeni on sellainen, että ennen kuin voi lähteä pohtimaan toisen tilannetta, pitää selvittää omat halunsa ensin. Sillä olet tekemisissä ihmisen kanssa, sinun pitää päättää mitä tunnet tätä ihmistä kohtaan, eikä päättää sen perusteella onko hän kannattava vaihtoehto, mitä hänen taustallaan on, mitä hän ajattelee sinusta. Ei, sillä sinun halusi on sinun oma tunteesi. Jos et ole sitä selvittänyt, jokainen yritys saada selville mitä hänen verhonsa takana piilee karahtaa siihen ettet osaa käsitellä saamaasi tietoa, sillä et tiedä mitä oikeastaan haluat.
tallennettu
maiskuli
Vieras
« Vastaus #7 : 24.04.2009 12:05:02 »

Hei!

voin vastata tähänki mutta vastaan niin kuin minä näen asian laidan eli tarkoitan että vastauksia voi tulla monia.

voisiko olla että hän salaisi sinulta jotain?
onko häneen luottamista 100%:sti?

voisit sanoa että vaistoat jonkun olevan pielessä.

Minä näen toisen naisen.
Kahden naisen välissä ja valinnan vaikeus.

tässä tilanteessa neuvoisin unohtamaan hänet tyystin mutta voisit pidellä toivoa jos koet hänet sen arvoiseksi. sinun tulee antaa hänelle tilaa koska sitä hän hakee selvästi.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: