Minulla 14 neliötä, 7 yhtymää, 4 oppositiota.
Kokonaista 1 kolmio
. Pääkkösen mukaan vaikeaa välittömän seksuaalisuuden karmaa. Kolmiodraamaa?
Itse en ole pitänyt elämääni vaikeana, enemmänkin kai olen päästänyt itseni liian helpolla. Kaikki asiat ovat aina kuitenkin järjestyneet parhain päin. Ehkä se voi tarkoittaa, että en ole neliöitäni taas tässäkään elämässä työstänyt, ja se kaikki työ on taas joskus uudelleen edessäpäin. Tiedä häntä.
Hienoa kuulla tälläisiä kommentteja!
Hyvä topic, olen nimittäin juurikin viimeisen viikon miettinyt tätä asiaa.
Ihmiset ovat niin sadistisia omissa karttatulkinnoissaan ja vanhanajan astrologinen tapa tulkita perustuu pelkoon niin, että juuri tämän otsikon vastaus jää saamatta, mitä esim neliön 'ratkaisemisesta' seuraa?
Minulla on noin suurin piirtein samassa suhteessa neliöita ja kolmioita, mutta yksi stressaava kuvio on sellainen jossa stelliun neliöi aurinkoja ja eräs erittäin tunnettu suomalainen astrologi tulkinnassaan
ilkesi sanoa 'että on täysin mahdollista ettei elämäsi koskaan käynnisty', 'tämän energia on niin kovin lukkiutunutta' mitä se ikinä tarkoitaakin ja että 'koeta nyt saada jotain elämässäsi aikaiseksi'.
Minä en tätä tietenkään uskonut sillä tiesin elämäni käynnistyneen ajat sitten vaikka tunnistinkin neliöryppään haasteen elämässäni. Näin jälkeenpäin kun ajattelen, olisin toivonut kuulevani näinkin arvostetulta astrologilta, että mitä tämän haasteen sovituksesta seuraa, mutta sainkin selvittää sen itse, mikä oli ehkä ihan hyvä niin.
Neliö ei mielestäni muutu kolmioksi sillä kolmio on 'laiska'(ellei kolmion toisella laidalla ole esim
tai vaikka
), neliö on hyvin dynaaminen ja 'haasteen' jälkeen mielestäni jopa parempi kuin komio. Stressi on nyt hallittu, energiaa on silti neliön luonteen omaisesti hyvin paljon, mutta se on opittu kohdistamaan oikein ja rakentavasti.
Miten se sitten tapahtuu?
Henkilökohtainen mielipiteeni on, että neliöt(yms.muut haastavat aspektit) ovat tästä ja etenkin aijemmista elämistä kertynyttä karmaa ja karma sana on synonyymi sanalle pelko. Alitajuiset pelot. Usein ne täytyy kohdata eli nostaa pintaan jotta ne voidaan antaa anteeksi. Pelko on syy ja 'ikävät'tapahtuma seurauksia jotka kutsut luoksesi alitajuisilla peloillasi. Seurauksia ei tarvitse antaa anteeksi, mutta syy/pelko olisi hyvä antaa jotta neliö muuttuu supeaksi.
Omalla kohdallani
etenkin auringon hallitessa karttaa (ilmeisesti olin päättänyt, että tällä kertaa tämä sel-vi-te-tään), ilmeni lapsena ankarana ja kilpailevana isänä, tiukkana kurina koulussa ja myöhemmin ihmissuhteissani ilmenevänä alistamisena ja vakavina haasteina jotka muut näyttivät nostavan eteeni. Nyt ymmärrän, että se oli juuri minun alitajuntani joka nämä kokemukset kutsui ja toistin niitä hämmästyttävän tarkasti kunnes kelloni alkoivat soida ja aloin miettimään miksi asiat menevät joka kerta juuri samalla tavalla. Jokaisella on varmasti keinonsa, minulle se oli rukous, pyysin viimeisen vakavan ihmissuhde/alistamis yms sotkun keskeltä,
että se syy minun mielessäni joka vetää näitä kokemuksia puoleensa poistetaan tai parannetaan.
Kun aloin toipua huomasin, että minulla on uudellainen tunne sisimmässäni ja jopa ystäväni huomasivat olemuksessani jotain täysin uutta.
nyt
suopea neliö
toi minulle hyvin vahvan sisäisen varmuuden ja ennen näkemättömän tahdon ja voiman, mitä ei mikään maailman tuuli pysty enää heiluttelemaan. Nyt seison kuin vuori ja jopa kiitin kaikista 'kauheuksista' mitä olen kohdannut - ne olivat vain seurauksia, syy oli minun mielessäni. Olin oppinut muutosten myötä joustavaksi ja ymmärsin ettei asiat aina mene haluamallani tavalla, enkä suinkaan lukkiutuneeksi niinkuin minun oli annettu ymmärtää. Minäkin niin mielelläni osoitin vuosia ja taas vuosia sormella kaikkia muita, kuinka huonosti he minua kohtelivat, enkä huomannut, että osoittaessani kolme sormista osoittivat itseäni.
Yhtä kaikki, sieltä se sitten löytyi, eikä minun tätä asiaa tarvitse enää tässä, eikä seuraavissa elämissä pyörittää. Ties kuinka monta tuhatta vuotta tätäkin on jo vatvottu.
Tämä on asia jota toivoisin korostettavan tulevaisuuden astrologiassa.
Minä ymmärsin tuon mainitsemani tulkinnan perättömyyden, mutta mitä jos siinä olisikin istunut joku täysin astrologiaa tuntematon ja mahdollisesti epätoivoinen ihminen. Hän olisi saattannut menettää elämänhalunsa, vaikka juuri toivoa oli tullutkin hakemaan.