Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lonely rider -olo  (Luettu 2997 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
mammamma
Vieras
« : 06.03.2009 21:50:58 »

Tämä tuntuisi tulevan sykleissä jo ties kuinka monetta kertaa.... Tuntee olonsa niin yksinäiseksi tällä taivaankappaleella ettei ole mitään rajaa Cry Sitten se olo taas menee, ja jonkin ajan päästä palaa. Onko tämä joku muiden taivaankappaleiden vaikutuksen alainen asia vai mikä? Yritetäänkö sillä sanoa jotakin? Aiempi vaakasuhteeni on tasoittunut hyväksi ystävyydeksi, kuten myös hehkuttamani "oinasviritys." Itsekin kaipaan monenlaista muutosta nykyiseen tilanteeseen, monelta kantilta ajateltuna. Tällaisina aikoina saa vaan potkia itseänsä ihan tosissaan luottamaan itseensä ja elämään hetki kerrallaan ettei kaikki asiat kaadu kerralla niskaan  buck2  Kommentteja tai jotakin "kättä pidempää" kellään?  Undecided
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1 : 06.03.2009 22:38:35 »

En voi sanoa kuin sen että näitä aikakausia ja tuntemuksia vain tulee elämässä.
En tiedä tuleeko kaikilla, mutta minulla ainakin sinun lisäksesi!

Suuri pakahduttava kaipuu sydämessä ja sielussa..
Saada käsiinsä jotain PUHDASTA, AITOA, TODELLISTA...
Ymmärryksen syli, täyttymys.. Vastaus kysymyksiin!

Minä tiedän, mitä on kun on jotenkin hukassa ja haluaa suunnattomasti apua, mutta ei tiedä mistä sitä etsisi ja mikä auttaisi.... Vaikka kuinka hengittelee syvään ja silti lyö tyhjää vain...

Minulla oli tällainen pohjaton kaipuu puoli vuotta eron jälkeen... Se tuntui ihan luissa ja ytimissä, painoi rintakehää, melkein tunsin janon tunteen suussa, kun jano kokea jotain helpottavaa oli niin suuri..

Mitään mullistavaa ei todellisessa elämässä tapahtunut kun pääsin tämän tunteen yli... Se vaan helpotti viikko viikolta ja kuukausi kuukaudelta, kun rukoilin ja tein kaikkeni kootakseni itseni ja löytääkseni sisältäni lohdun ja rakkauden tunteen itselleni. Välillä romahdin uudelleen, mutta hetkeäkään en epäillyt, etteikö valoa ja toivoa olisi. Niiden olemassaolo piti kuvitella pimeimmillä hetkillä. Minä vain hoin itselleni joka päivä että rakastan itseäni ja olen rakkauden arvoinen, kunnes jonain päivänä se pamahti tajuntaani niin voimakkaasti, että olin saanut täytettyä sen tyhjyyden...

Emme me ole täällä yksin, emme koskaan... Joskus vaan pitää tuntea tyhjyyttä, ehkä se yksinäisyys valmistelee meitä kokemaan ykseyttä entistä paremmassa muodossa.. Koska opimme olemaan siitä entistä kiitollisempia, kun olemme kokeneet sen vastakohdankin..
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #2 : 07.03.2009 15:57:42 »

Monia tuttuja ajatuksia... Saturnalian tekstiin yhdyn myös sillä, että kun ei seurustele, niin olo jytisee usein päälle entistä lujemmin, ja em. erinäiset vaakan sanat helisevät korvissa, mikä saa vielä enemmän miettimään, että yksinkö täällä sitten pitää ratsastaa, vaikkei haluaisikaan.

Mulla ei ole kaipuuta oikeastaan yläilmoihin, vaan jonnekin muualle, ulkomaille, vaikken ole nykyisen asuinkaupunkini rajojen ulkopuolella asustellut (tässä elämässä) ja tuntuisi järjellä ajateltuna typerältä lähteä ja jättää kaikki ystävät tänne, kun hyviä sellaisia on muutenkin niin vaikea löytää.

Eilen jouduin törmäämään vielä ihmisen raadolliseenkin puoleen, ystävällisyyden hyväksikäyttöön oman edun tavoittelussa. Tuollainen repii ihan tosissaan, kun haluaisi uskoa että ihminen on kuitenkin hyvä ja rehellinen olento, ja että saa takaisin samalla mitalla mitä itse maailmalle antaa, hyvän hyvänä ja pahan pahana. Tai no yritykseksi tuo jäi toiselta osapuolelta, mutta surettaa nähdä, että sellaista edes yritetään Sad Mikä taas kiertää ensimmäiseen asiaan, eli vaakasuhteeni oli omalta puoleltani puhtainta ja ehdottominta rakkautta, mitä ikinä olen kokenut. Sinänsä hieno asia, mutta vaaka ei ollut valmis ottamaan sellaista vastaan. Silti tuntuu, että meitä "tuupataan" edelleen yhteen, vaikka monet käytännön asiat ovat sitä vastaan. Ja mahdollisuudet löytää toinen vastaava ihmissuhde (ilman edellisen heikkoja lenkkejä) on kyllä pienempi kuin rantapallon löytäminen valtamerestä  Sad Ollako vai eikö olla ja silleen...  idiot2
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: