rhoda
|
|
« Vastaus #45 : 22.05.2009 17:06:25 » |
|
No kenellä ois jompikumpi ( tai ) leijonan loppumetreillä, eikö kellään täällä? DV mäkin oon ymmärtänyt että mainitsemasi oppositio on sellainen ryhmätoiminnasta vetäytyvä (huoneessa 11 varmaan vielä tuntuvammin) ja ärjyntäherkkyyttä lisäävä kuvio.. Niin nythän tuo Venuskin on poistunut siitä varjonjälkeisestä vaiheesta peräydyttyään aiemmin keväällä ja voi jehna, melekeen väittäsin että mulla on libido. Siis melkeen, Saturnus kvinkunssi pitää kyllä juoksut kurissa.. on retronnut nyt nataali-Venukseni päälle ja ah aistivoimaa: Melkein pökerryin parvekkeella aamuiseen syreenintuoksuun!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rhoda
|
|
« Vastaus #46 : 23.05.2009 12:09:35 » |
|
^ kiitosta vain annalilja! Kirjoittelehan sinäkin useammin astroon sieltä sujuvalta ajatuksenjuoksumatoltasi.. Onko tuo kuntosali mahdollisesti ykköshuoneessasi, muistanko oikein? Kuka sen purkan tuuppasi tukkaan ja kuka sen sieltä irrottaa? Sinä itse vai ne muut..? Kerro lissee.. Huomasin muuten että huomisen uusi napsahtaa alle orbin tarkkana nataali-Junoni päälle kasi- ja ysihuoneiden rajalle: - Saanko vinkkiä mitä tarvitsen tullakseni voimakkaammaksi vai millaista supermaapähkinää tässä pääsee istuttamaan.. hmm? Viiveellä (retro ) se joka tapauksessa tapahtuu..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #47 : 23.05.2009 19:21:57 » |
|
Voi ihme, mikä muutos, kun pääsin Marsin raskaista transiiteista! Nyt on päällä Marsin kolmio Jupiter ja sekstiili Uranus. Ihania kutsuja erilaisiin tilaisuuksiin ja toimintaa niin, että olen innosta väsynyt! On ihan eri asia olla stressistä ja huolesta väsynyt kuin jostakin muusta! Tuuli tuoksuu märälle maalle ja koivujen sirkkalehdille! Voimallista!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
asboo
|
|
« Vastaus #48 : 24.05.2009 09:33:10 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #49 : 24.05.2009 18:49:36 » |
|
Huoh. Täällä päin on niin masentavat tunnelmat. Lähipiirissä kuolemaa ja hajaannusta, ystävät eivät ole sitä mitä luuli heidän olevan, perheessä ristiriitoja ja koko ajan vain sattuu. Transiitteina tänään menossa . Yritin ehdottaa apuani hautajaisten järjestelyssä, koska en halunnut, että yksi henkilö joutuu tekemään kaiken yksin, mutta kaikki kääntyikin omituiseksi ja yhtäkkiä huomasin olevani syytettynä motiivieni valheellisuudesta. Samaan aikaan niin naurettavaa ja satuttavaa. On ystäviä, jotka huolehtivat ja välittävät. Ja sitten on niitä, jotka ottavat yhteyttä kun lukevat facebookista taas hymyileväsi. Mikä hitto ihmisiä vaivaa? Tätä olen kysynyt itseltäni niin monta kertaa. Kuinka monta kertaa minun on autettava jotain toista, ennen kuin se joku auttaisi minua? Pitäisikö vain kestää tätä ihmisten heikkoutta ja ymmärtää - elämä on vaikeaa ja vaikeuksiin suhtautumien hankalaa - mutta missä vaiheessa ihan oikeasti mitta on täynnä? Missä vaiheessa mennään sellaisen heikkouden puolelle, että sitä ei tarvitse enää katsella ja missä kohdassa pitää vielä yrittää ymmärtää? Nyt alkaa tuntua, että oma mittani alkaa olla täynnä. Välillä tuntuu siltä, että olisi helpompi olla yksin ja kuvitella, että "jos elämässäni olisi tärkeitä ihmisiä, he huolehtisivat kyllä", kuin olla seurassa ja huomata, ettei kukaan huolehdi. Onko yhdessä olo mitään, jos on lopulta kuitenkin vaikeuksissakin aina vain yksin? Huomenna näyttäisi olevan paremmat transiitit - ehkä fiiliskin on sitten parempi...
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
|
rhoda
|
|
« Vastaus #51 : 28.05.2009 19:05:47 » |
|
Millaisina ihmiset koette kvinkunssi-transiitit? Seuraatteko niitä? Jummartaakseni on sellaista väärällä jalalla vuoteesta nousua koko ajan.. Toinen juttu mikä ihmetyttää henk.koht että miksi mm. mun pakka alkaa seota pahiten juur tähän aikaan vuodesta (touko-kesävaihde ties monettako kertaa..) ei se voi pelkkä tr olla..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #52 : 02.06.2009 20:33:52 » |
|
rhoda planeetta on näkyvimillään oppositiossa, että kannattaa katsoa mihin se kesäaurinko laskee pakan sekoittaen ja seuraan kvinkunsseja,koskapa se hiertää mieltä pimennossa ja tarttee tietää jotta mikä hiertää, ja esmes .n kvinkunssi voipi olla jonkin sortin ero, asiasta tahi ihmisestä anna sofia sulla on sitten todella kaukana auringosta? olet ? ja julmettu 11 tahi 12 huone, kolmen merkin energiat?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #53 : 02.06.2009 21:03:48 » |
|
jos onkin sitten enämpi tr vaikuttamassa? Ettei suu pysy supussa? Ja ehkä tuleva tr sitten "vapauttaa" ja menijät menkööt menojaan..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #54 : 02.06.2009 21:47:01 » |
|
Kuinka monta kertaa minun on autettava jotain toista, ennen kuin se joku auttaisi minua? **jos yleensä ottaa auttajan roolin, ei toinen ainakaan ala auttaa (tai ei voi). siispä laitat itse rajat.
erään viisaan sanoin.. antaa ongelmien kadota sinne tyhjyyteen mistä tulivatkin
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
rhoda
|
|
« Vastaus #55 : 02.06.2009 21:51:32 » |
|
Niin CB rajoistapa rajoista tuossa kvinkunssissakin on tavallaan kyse.. Sen verran muokkaisin ajatustasi että "kuinka monta kertaa minun on autettava toista, ennen kuin se joku alkaa auttaa itse itseään.." rhoda planeetta on näkyvimillään oppositiossa, että kannattaa katsoa mihin se kesäaurinko laskee pakan sekoittaen ja seuraan kvinkunsseja,koskapa se hiertää mieltä pimennossa ja tarttee tietää jotta mikä hiertää, ja esmes .n kvinkunssi voipi olla jonkin sortin ero, asiasta tahi ihmisestä No, kutakuinkin nataali-Jupiteria kolmoshuoneessa opponoi nuihin aikoihin, sitäkö tarkoitit? Kohta puoleen alkaa tr. Mars hiertämään samaa kaveria, kunhan ensin jauhaisee Neptunusta niin ikään kvinkunssilla: Missäs se raja kulkikaan ja kenen joukoissa seisoinkaan? Heittäkääs se mätä tomaatti aidan yli jotain makua tarvitsee, jotain ryhtirytmiä pitäis saada tähän marssiin..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #56 : 08.06.2009 16:50:32 » |
|
Tervehdys tupaan, pitkästä aikaa ehdin astrologian pariin. Juuri tsekkailin, mitä taivaalla on meneillään, kun pukkasi samana päivänä kaveripiiristä muutamaakin uutista sekä kuolemaan että syntymään liittyen. Tr se parhaillaan peruuttelee 11. huoneessani, joten sikäli tämän teeman kuulumiset kaveripiiristä eivät tule varsinaisena yllätyksenä. Sen lisäksi kuitenkin tr tuolla Härässä sattuu nähtävästi kolmioimaan tuota Plutoa aikas tarkasti, ollen samalla myös tarkasti oppositiossa omaan Uranukseeni - naispuolisista kavereista oli kaikissa kyse. Kumma kyllä, Merkurius-viestintuojalla taas ei näkynyt olevan suurtakaan roolia tässä. Huomasin samalla, että tr on jo ihan liki omaa Jupiteriani (joka on MC:ni hallitsija), joten tulipa mieleen kysyä muiden kokemuksia tästä yhtymästä. Mitä jännää on tapahtunut elämässänne tuolloin? Omalla kartallani Jupiter tosin on lähes aspektiton, lukuunottamatta väljää yhtymää aurinkoon ja bikvintiiliä Uranukseen. Jonkinlainen oivallus opiskelu- ja ura-asioihin liittyen olisi kuitenkin kiva ylläri... :
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
rhoda
|
|
« Vastaus #57 : 08.06.2009 18:47:32 » |
|
Moi vaan Ajatus ja hyvää oivallustahan sulta jo tulee tuon Pluto transiitin suhteen.. Tuli tuosta Pluto-transiitista mieleen (peräytyy nyt 3.huoneessani) että kovasti se päälyilee sekstiilissä syntymä-Merkuriukseeni. Toki toki uralla urjetaan ja loppukesästä sisaruksellekin tulossa iso muutos elämässä. Lisäksi on muutamia kommunikaatioon tms. liittyviä rönsyjä ja rikkaruohoja (okei -myrkkyjättiputkeen verrattavia ) joita yritän kitkeä kaikin voimin elinpiiristäni.. Mutta ihan kuin tuo Pluto-Merkkari-yhteys haluaisi kertoa muutakin, en vaan hokase jotta mitä? Mutta josko kohta sillä: Proge-kartalla nousu ja tarkassa oppositiossa proge 3 astetta DC:llä ja siinähän killuvat kutakuinkin nyt transiitteina ja
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #58 : 08.06.2009 18:57:16 » |
|
Welcome Ajatus!
laitoin justiinsa transiitti-listaani pitkän viestin verran, kun eilen on alkanut ihmeen aggressiivinen energia ympärilläni, -tosin niin, että muille ihmisille näyttää tapahtuvan, mutta voi vtu, että se koko viesti vain yhtäkkiä katosi jonnekin!
Laitan siis copy-pastena, kun alkoi justiinsa vtuttamaan tämä värkkääminen.
Eilen; Moon Conjunction Neptune, Sun Sextile Jupiter, Moon Opposition Sun, Moon Trine Jupiter, Moon Sextile Moon, Moon Trine Mars, Moon Sextile Pluto, Full Moon in house 1
Tänään; Moon Opposition Mercury, Moon in the 2nd House, Moon Trine Chiron, Moon Sextile Uranus.
Tänään olin viemässä papereita Wienin laitakaupungille -alueelle, jossa asuu vähän tuollaista "erikoislaatuista" sakkia ja päätin rohkeasti ottaa bussin. Pysäkillä riehui ja huusi sellainen hyvin.. : ei-eurooppalaista taustaa oleva tumma nuorimies pelotellen vanhuksia ja lapsia ja bussi tulee ja kops! bussin iso peili kopsahtaa takaapäin sen päähän ja se putoaa tietenkin siihen katuun, eikä sitä kukaan siinä nyt lähtenyt auttamaan -ollaanhan sentään Itävallassa, se selvästi tuollainen sosiaaliapusiirtolainen ja bussikin tuossa sopivasti jo tuli. :
Aika usein kai ne kuskit ajaa ihan vahingossa noiden päälle..?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rhoda
|
|
« Vastaus #59 : 08.06.2009 19:02:29 » |
|
^ Millä seudulla on erikoislaatuista sakkia? Oliknää EKH:n squatin suunnalla?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|