Öh, en löytänyt muuta ketjua mihin jauhaa yleisesti transiiteista, siirtäkää tämä jos jossain on uusi? Tai sitten tään vois laittaa stickyksi?
Kaipa tähän sopii jatkaa vaikka ed. kirjoitus on yli vuoden vanha..
Mulla on tässä ollut Uranus
, loppumassa 22. tätä kuuta. Sekä Neptunus
Ja onpa ollut melkoista uudistumista!
Myös Jupiterin opposito Kuulle sekä neliö ascille toi oman vivahteensa kaikkeen..
Onnekseni koen, tuon Neptunuksen hellän ohjauksen. Olin meinaan tulossa ihan lataamo-kuntoon, avautuvan tarkkana ajankohtana.
Mutta tein vaan lujasti itteni kanssa töitä, ja pääsin siitä yli. Ja olen monta ajatusta ja kokemusta rikkaampi. Todella mieletöntä..
Nyt alkoi vuorostaan miehellä sitten Uranus
. ja myös Neppari sekstiilin kanssa pian. Saapi nähdä, hyvältä vaikuttaa. Myös Jupiterin neliötä Marsille sekä marsin kolmiota Kuulle. Ja toisaalta, - marsin sekstiili merkuriukseen. Haasteita, mutta kommunikointi ja intuitio auttamassa - ne ovatkin hänen vahvuuksiaan.
Mutta tuo Uranus. Ai että se on melko väkevän pakottava. Tuon Nepparin kanssa ainakin, johtuneeko mulla siitä Saturnuksesta 12.huoneessa, kun harhailen välillä.. Mutta tykkään Uranuksesta silti, se on mulla Nouseva planeetta, ja elämäni tuntuu olevan yhtä Uudistumista.
Välillä kyllä vois huilia, mutta Urkki ei lie samaa mieltä.. Tai hetken juu, ja Taas mennään!
..kappas! Onhan siellä ollut myös Nepparin sekstiili Uranukselle mulla. Lisää harhoja sieltä siis.
Ja toisaalta, ihanaa intuitio-opastusta.