Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikkoset  (Luettu 13085 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili WWW
« : 14.03.2009 12:36:34 »

Timo T.A. Mikkosesta löytyy Kuka on kukin -kirjasta syntymäaika 15.6.1947 klo 6.00 Helsinki, lähde: vaimolta
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 14.03.2009 13:57:03 »

Minä en tiedä Mikkosista oikein mitään. Kävin kuitenkin vähän Wikipediasta sivistämässä itseäni ja näköjään kaikenlaista tuokin jamppa on touhunnut.

Kartta sanoo seuraavaa:

 aurinko kaksoset 12.huone
 kuu harka 11. huone
 askendentti rapu

Ei tippaakaan yllättäviä mielestäni.  Wink Lapsuuden orpouteen käy hyvin tuo 12.huoneen Aurinko sekä myös Saturnuksen neliö Kuulle. Saturnus 1.huoneessa ja Pluto 2.huoneessa kuvaavat myös aika hyvin mahdollisesti kurjaa lapsuutta ja vaikeita oloja. Lisäksi hänellä on Pluton neliö Kuulle ja tarkka, 0-asteen oppositio Chironiin. Lisäksi löytyy Marsin neliö Plutolle (jotenkin ei ihmetytä sen jälkeen, kun luin Wikipediasta noista kaikista armeijaintoiluista  :Smiley).

Jotenkin kartasta tuli kuva ihmisestä, joka yrittää etsiä maailmasta turvaa ja pysyviä asioita mielettömän voimakkaiden mielipiteiden avulla, joista saa sitten jonkinlaisen tuen tähän maailmaan, jossa ei voi luottaa kehenkään eikä mihinkään. Aika tyypillinen reaktio ihmiselle, joka on menettänyt vanhempansa lapsena.

Merkurius 12.huoneessa tekee neliön 4.huoneen Neptunukselle (tosin erittäin lavea orbi). Tämäkin jotenkin kuvastaisi sitä, että perusta on erittäin hauras ja särkyväinen. 12.huoneen Merkurius on jännä - useinhan esim. valehtelu on liitetty tähän kuvioon. En kyllä tiedä Mikkosesta sen enempää, voisiko pitää paikkaansa...

tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Asterix
Vieras
« Vastaus #2 : 14.03.2009 19:35:02 »

Minä repesin tuolle Wikipedian kirjoitukselle; Grin 2funny

"Sotilasarvoltaan Mikkonen on reservin majuri. Vuonna 2008 61-vuotias ja siten jo reservin yläikärajan ylittänyt Timo T. A. Mikkonen sai julkisuutta ilmestyttyään maastopuvussa kutsumatta puolustusvoimien pääsotaharjoituksen tiedotuskeskukseen ja vaadittuaan itseään puhuteltavan herra majuriksi. Yli 60-vuotias ei asevelvollisuuslain mukaan ole asevelvollinen."

ja sitten Nina Mikkosesta;

"Mikkonen vertaa lasten päivähoitoa natsi-Saksan totalitarismiin, ja hänen mukaansa päivähoitojärjestelmä on kehitetty juuri natsi-Saksassa. Mikkonen itse ilmoittaa löytävänsä ohjeet Raamatusta. Mikkonen esitti jo vuonna 2004 kärjekkäitä mielipiteitä siitä, ettei vanhemmaksi sovi yksineläjä eikä homopari.

Pimeetä...! Cheesy Grin 2funny

tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #3 : 15.03.2009 17:43:16 »

Kiitos Ebenia, mielenkiintoista ja mielestäni aika osuvalta kuulostavaa tulkintaa - ainakin sen kuvan perusteella, jonka itse olen herrasta (tosin median välityksellä tietysti) saanut.

Merkurius 12.huoneessa tekee neliön 4.huoneen Neptunukselle (tosin erittäin lavea orbi). Tämäkin jotenkin kuvastaisi sitä, että perusta on erittäin hauras ja särkyväinen. 12.huoneen Merkurius on jännä - useinhan esim. valehtelu on liitetty tähän kuvioon. En kyllä tiedä Mikkosesta sen enempää, voisiko pitää paikkaansa...

Tuosta en osaa sanoa, mutta tuli mieleen eräs mielleyhtymä kuviosta. Satuin katsomaan taannoisen Perho tuli taloon -ohjelman, jossa toimittaja Anna Perho vieraili Mikkosten kotona. Heillä ihan oikeasti on kotiin rakennettu "TV-studio", jossa heidän poikansa tekevät omia "uutisia". Grin Eli kotiin (4. huone) on tehty ikään kuin median (merkurius) kulissi (12. huone). :Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #4 : 16.03.2009 08:38:47 »

Mikkoset.. En pysty sanoin kuvailemaan edes mitä tuntoja he minussa herättävät  Cool
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #5 : 16.03.2009 10:19:39 »


  Mikähän tämän rouva Mikkosen syntymä aika on?

 
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 18.03.2009 16:43:45 »

olen yrittänyt etsiä rouvan syntymäaikaa mutta hyvin on piilossa...sen sain selville että 1964 on syntynyt..
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
AnnaSV
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #7 : 27.03.2009 00:53:28 »

Kymen Sanomat:
Mediayrittäjä, valtiotieteen maisteri ja reservin majuri Timo T.A. Mikkonen on syntynyt 15.6.1947.
Kampaajamestari, kotiäiti Nina Mikkonen on syntynyt 11.7.1964.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #8 : 27.03.2009 08:01:28 »

Mielipiteistään viis, mutta ovat kyllä sen näköisiä, että tekee mieli humauttaa pesismailalla naamaan. knuppel2
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #9 : 27.03.2009 09:21:58 »

Mielipiteistään viis, mutta ovat kyllä sen näköisiä, että tekee mieli humauttaa pesismailalla naamaan. knuppel2

 2funny  Grin  smitten  buck2
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #10 : 28.03.2009 09:22:52 »

Urpo Turhaporo ja sen hapannaamainen emakko-show. Jopa mun überkonservatiivisista maalaissukulaisista saisi enemmän hupia irti. :Smiley

tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #11 : 28.03.2009 09:55:49 »

Mikkoset - kuin Kommunstit konsanaan. Voisinpa minäkin pari pesäpallon hujausta antaa knuppel2 2funny

Saakeli! Millaisiahan heidän lapsistaan tulee kun tapakasvaus ja asenne on jo tuollainen. Tongue

Lisätietona: En ole katsonut yhtään osaa Mikkosista, vai pelkän kuvan perusteella olen tehnyt mielipiteeni. Kuvat puhuvattava jo paljon. Suck!
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #12 : 06.04.2009 12:03:27 »

Katsoin viime viikolla Mikkosten maailman jaksoa elämäni ensimmäisen kerran. Mainoskatkon kohdalla piti vaihtaa kanavaa ja sekin oli jo liian myöhäistä, koska verenpaine oli noussut huippulukemiin!! En voi sietää näitä "minä olen oikeassa, tiedän kaiken, muut ovat väärässä, eläkää samalla tavoin kuin me niin olette hyviä ihmisiä"-tyyppejä, siis hyi helevata buck2  Timo T.A. on muutenkin niin kammottava, ylimielinen ja hyvin halpamainen puheissaan muita kohtaan ja sillä eukolla on ihan järkky ääni niiden natsipuheidensa lisäksi. Ihan kuin muijaa olisi porukalla n*ssittu kurkkuun.. Angry

Nojoo, näin pikaiseltaan katsoin Nina Mikkosen karttaa ja rouvalla olisi  kuu merkurius leijona - aika pelottava yhdistelmä, ainakin  merkurius leijona ovat mahtipontisia puheissaan ja jyräävät muiden yli minkä kerkiävät.. Rouvalla näyttäisi olevan tällaisia aspekteja:

 aurinko aspect_sex jupiter
 aurinko aspect_tri neptunus
 kuu aspect_sex mars
 kuu aspect_squ jupiter
 venus aspect_con mars
 mars aspect_squ pluto
 jupiter aspect_opp neptunus
 jupiter aspect_tri pluto
 saturnus aspect_opp uranus
 saturnus aspect_opp pluto (tämä tosin väljä)
 uranus aspect_con pluto
 neptunus aspect_sex pluto

Noista Kuun aspekteista en osaa sanoa vaikutuksen voimakkuudesta, koska synt. kellonaika puuttuu. En osaa edes ennustaa, mikä olisi Nousumerkki rouvalla. Jotenkin mä veikkaisin  askendentti harka - härkäpäisyyttä ja kaavoihin kangistumista, ei edes viitsitä ajatella muulla kuin sillä tutulla ja turvallisella tavalla.. Tämä sopisi, jos rouva on syntynyt vuorokauden ensimmäisinä tai viimeisinä tunteina (ja jos synt.paikka oletuksena Myrskylä)..

Lisäys: klo 24 mätsäisi aika hyvin, tällöin  askendentti harkaaurinko rapu 4. huoneessa, "äitiplaneetta"  kuu ja  merkurius leijona 5. huoneessa.. Mutta enpäs tiiä, arvauksia nämäkin.. Lips Sealed
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #13 : 07.04.2009 00:09:01 »

Olihan tuo Nina Mikkosen kommentti aika raju koskien päivähoitoa,mutta kun tarkemmin ajatellaan niin onko lapsilla oikeasti hyvä olla päiväkodeissa,joissa on yli 15 hengen ryhmiä?Päiväkotien työntekijäthän ovat pitkään vaatineet pienempiä ryhmiä.Jos työntekijöistä on pulaa ja ipanoita on enemmän, kuin pitäisi niin miten hitossa työntekijät pystyvät huomioimaan jokaisen lapsen tarpeet?Aivan eivät mitenkään, koska aika ei riitä.

On surullista katsottavaa,kun vanhemmat laittavat vuoden ikäisen lapsen päiväkotiin.Omasta mielestäni vuoden ikäinen lapsi on ihan liian pieni sinne.Jos minulla olisi lapsia niin laittaisin heidät päiväkotiin vasta 5 tai 6-vuoden ikäisinä.Kyllä niitä lapsia kerkeää sosialistaa enkä usko,että lapsista tulee yhtään sen hullumpia, vaikka he kasvaisivat kotona.

On se ihmeellistä,että päivähoidon tasoa ei saa Suomessa kritisoida.Psykologi Liisa Keltingas-Järvinenhän kritisoi samaa asiaa ja heti oli harakat kommentteineen kimpussa.
Katsoin tasan yhden jakson Mikkosista ja ainoa mieleenpainuva asia oli ne suloiset pojat!Muuten ohjelma oli todella tylsä.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 839


Profiili
« Vastaus #14 : 07.04.2009 14:59:16 »

Aivan käsittämättömiä nuo ulkonäkökommentit. uglystupid2

Ja ääniasiasta, onhan Ninalla vähän känättävä ääni, mutta kai sitä kestää sen verran kuunnella että kuuntelee mitä hänellä on sanottavaa, tai jos asia ei kiinnosta niin miksi kuunnella.

Ilmeisesti Suomessa tarvitaan tuollaisia natsisaksavertauksia että syntyy edes jotain keskustelua. Sinänsä on aika pajon kertovaa se, että tämä aihe herättää niin paljon tunteita ja keskustelua. Jos päivähoitoasiat olisi oikeasti täysin hyvällä tolalla, tuskin kukaan jaksaisi noteerata moisia "älyttömiä" kommentteja. Wink

Itse olen katsonut vain Nina Mikkosen vierailun Arto Nybergissä. Timo T.A.ta en tunne ollenkaan, paitsi nyt tuon Sashan lainauksen perusteella, vaikuttaa ihan hauskalta tyypiltä (paitsi että on näemmä viihtynyt armeijassa).

Täytyykin katsella jos jostain löytyisi Timo T.A.sta jotain videomatskua, minusta ihmiset jotka omalla esimerkillään näyttävät että toisinkin voi elää ja ajatella, ovat aina mielenkiintoisia. Smiley

Lisäys: No niin, katselin edellisen Mikkosten maailman nettitv:stä ja jotain muuta sälää. Ei oikein mitään mielenkiintoista. Vähän ankea maailma Timolla, hieman tuollainen tylsä työelämää, politiikkaa ja armeijaa -tyyppinen. Toistaiseksi ainoa mielenkiintoinen juttu tältä porukalta ollut se päivähoitokommentti. Ei jaksa katsella tähtikarttoja, joten anteeksi täysi offtopic-viesti.

Myöh. edit: Tuli kirjoitettua turhan kärkevästi tuosta ääniasiasta, poistin pari sanaa. Mitäpä minä arvioimaan toisia tv:n katsojia.
« Viimeksi muokattu: 09.04.2009 11:39:03 kirjoittanut nousukuu » tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: